Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tupakoitsijan tunnistaa AINA hajusta"

Vierailija
23.03.2015 |

Kuinkas moni pystyy kumoamaan tämän väitteen? Poltatko siis tupakkaa, mutta kukaan ei sitä tiedä? Mun työkaveri on todella tupakka-kielteinen ihminen, ja yksi työkaveri joka polttaa niin tätä hän jaksaa mollata tämän selän takana meille, jotka emme polta. Paitsi että minäkin poltan, en töissä, mutta kotona. Ei hän sitä tiedä vaikka tupakoitsijan kuulema haistaa kilometrien päähän :-D

Myöskään vanhempani eivät tiedä, ovat kans tupakkaa vastaan ja saisin kyllä tasan kuulla kunniani jos tietäisivät.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:02"]

Kaikki tupakoitsijat pitäis ampua avaruuteen. Hyi helvetti.

[/quote]

pitäisi laatia laki joka pakottaisi ei tupakoivat ihmiset tupakoimaan,näin saataisiin tuo nautintoaineista vinkuminen loppumaan.

[/quote]

Ei kans ole tyhmyydellä mitään rajaa.

Vierailija
62/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa tupakalle ja kuselle tuoksuvat naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen haistaa. Se haju jämähtää hiuksiin/vaatteisiin, sormenkynnet pinttyvät, tupakanhaju työntyy ihohuokosista. Kun ei itse polta niin se haju on jotain niin kuvottavaa. En ymmärrä miten vauvojen ja pikkulasten äidit kehtaavat polttaa ja sitten halitella pienoisiaan. Vaikka polttaisi "vain partsilla" niin tupakanhaju tarttuu kaikkiin tekstiileihin.

Vierailija
64/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakalle ja kuselle tuoksuvat naiset on kiihottavia.

Vierailija
65/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:53"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:44"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:37"]Tupakoitsija on kyllä uskomaton jääräpää, sen kanssa ei kannata keskustella mistään tupakoinnin negatiivisista puolista. Tiedän itse koska poltin monta vuotta ja saatanan pahalle olen haissut, nyt sen vasta pystyy myöntämään.  [/quote] Minä en ole kieltänyt sitä tosiasiaa, että tupakka haisee, ja etteikö sitä haistaisi tupakoitsijoista. Varmaankin suurimmasta osasta haistaa. Mainitsinkin yhdessä kommentissani, että minäkin haistan tupakan ihmisestä, joka sitä polttaa ihan kunnolla. Mutta: väitän että tupakoitsijaa ei haista AINA. Tarkoitus olikin nostaa keskustelua siitä, että se ei tosiaankaan haise kaikissa. Tämä toki vaatii sen, että tupakkaa ei polteta tunnin välein. Minä poltan aamulla klo 5 tupakan (herätys 4:30 töihin), käyn pesulla, puhtaat vaatteet päälle ja töissä oltava puoli kasilta. En tasan tarkkaan haise koko päivänä, kun seuraavan poltan vasta kotona töiden jälkeen. Jos olen polttanut tunti sitten, ja tulee yllätyslähtö jonkun luokse tai joku ilmoittaa olevansa tulossa käymään, niin kyllä osaan "raikastaa" itseni. Tupakoimattomatkin osaa olla jääräpäitä kun koko ihminen on läpeensä pilalla jonkun tupakan takia. Ap [/quote] Usko tai älä, kyllä se ominaistuoksuun jää. Hiki puskee tupakan tuomia kuona-aineita läpi. Ihan samoin kuin vanhan viinan haistaa, vaikka ihminen kävisi pesullakin.  Huvittavinta on tuo itselle asian vakuuttelu ja hirveä paniikki, että joku saa tietää. Miten ihmeessä edes jaksat tuollaista kaksoiselämää? :D [/quote] En ole kyllä paniikkiin mennyt koskaan :-) ja jos multa kysytään poltanko, niin vastaan rehellisesti: joskus. Vanhan viinan kyllä haistaa. Ap [/quote] Yhtään ei haittaa, vaikka kaikki tietäisivät että poltat. Ja silti näet näin paljon vaivaa, että aloitat tämän ketjun, jossa kyselet voiko haistaa. Ja valehtelet kun kysytään poltatko, että joskus. Päivittäinen tupakointi on huomattavasti enemmän kuin "joskus". Ihme itsepetosta. :D Mutta ymmärrän kyllä, tupakoin ennen itsekin, muka "joskus". Eli 3 - 5 päivässä. [/quote] No minusta se on joskus. Mitään itsepetosta ole. Ja aloituksen peukutusmäärä kertoo etten ole aivan väärässä. Ap

[/quote]

Kertoo tasan sen, että kaikki röökaavat mammat ovat syöksyneet peukuttamaan.

Vierailija
66/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies "salapolttelee" multa. Luulee etten tiedä. En jaksa siitä alkaa taistelemaan jos joskus polttaa salaa muutaman tupakin. Mut hauskaa kun luulee apn tavoin ettei sitä haista. :)

Vierailija
67/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appivanhemmat on lähes sairaalloisen tupakka vastaisia. Ovat katkaisseet välit lähes kokonaan moneen sukulaiseensa tämän vuoksi, jopa omaan tyttäreensä. Mieheni polttaa kans ja salaa sen vanhemmiltaan tästä syystä. Eivätpä ole haistaneet vaikka mies polttanut jo vuosikausia. Joten olen ap:n kanssa samaa mieltä.

Vierailija
68/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:43"]Mun mies "salapolttelee" multa. Luulee etten tiedä. En jaksa siitä alkaa taistelemaan jos joskus polttaa salaa muutaman tupakin. Mut hauskaa kun luulee apn tavoin ettei sitä haista. :)
[/quote]

Tämä nyt ei ole uskon tai luulon asia, pahoittelen. Miehesi ei vain osaa salata sitä.
Ap

Vierailija
69/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko teini?

Vierailija
70/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei haista sitä että poltan 3-4 tupakkaa joka päivä. Jopa poikaystäväni joka ei polta ja on tupakka vastainen on sanonut, että häntä häiritsisi jos tarttuisi se haju pitkäksi aikaa, mutta kun hän ei sitä haista minusta. Hän on monta kertaa ihmetellyt sitä että muista on kyllä aina haistanut. Myös vanhempani aina haistavat pikkuveljestäni että on polttanut, mutta minusta eivät huomaa. Uskon että ihmisiin tarttuu hajut eritavoin, esimerkiksi hajuvedetkään eivät pysy ikinä mulla. Ja siis tietenkin silloin kun on juuri polttanut haistaa, mutta puolen tunnin päästä enään ei.

Vierailija
71/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:51"]Kyllä sen haistaa.
[/quote]

Tiedä kuinka moni sinunkin tuttusi polttaa, muttet vaan tiedä tätä ;) eriasia jos tupakkaa vetää askin päivässä. Mutta itsekin poltan askin VIIKOSSA. Mulla on yksi tietty takki jota käytän tupakalla käydessäni, ja se kyllä haisee. Pipo on aina päässä näin talvisin, niin ei hiuksiin tartu savu. Mulla on eräs käsiRASVA, jonka tuoksu ihan oikeasti peittää tupakan hajun kädestä. Airwawes purkka vie hajun aika hyvin hengityksestä.
Ap
[/quote]
:) Ei se oikeesti vie. Teininä luulin, että hajuvesi ja purkka riittää. Ei todellakaan riittänyt.
Sulla on vaan se, ettet haista koska itse poltat. Jos/ kun lopetat, sitä hätkähtää miten hyvin tupakan haistaa toisista jo esim. kauppajonossa. Itsellä kävi näin.

Vierailija
72/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kesti kymmenen vuotta saada selville, että anoppini polttaa päivittäin tupakkaa.

Vierailija
73/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:51"]Kyllä sen haistaa. [/quote] Tiedä kuinka moni sinunkin tuttusi polttaa, muttet vaan tiedä tätä ;) eriasia jos tupakkaa vetää askin päivässä. Mutta itsekin poltan askin VIIKOSSA. Mulla on yksi tietty takki jota käytän tupakalla käydessäni, ja se kyllä haisee. Pipo on aina päässä näin talvisin, niin ei hiuksiin tartu savu. Mulla on eräs käsiRASVA, jonka tuoksu ihan oikeasti peittää tupakan hajun kädestä. Airwawes purkka vie hajun aika hyvin hengityksestä. Ap [/quote] :) Ei se oikeesti vie. Teininä luulin, että hajuvesi ja purkka riittää. Ei todellakaan riittänyt. Sulla on vaan se, ettet haista koska itse poltat. Jos/ kun lopetat, sitä hätkähtää miten hyvin tupakan haistaa toisista jo esim. kauppajonossa. Itsellä kävi näin.

[/quote]

Mitä ihmettä sä jankutat? Kai nyt itsekin ymmärrät, että sinulla ei yksinkertaisesti ole tietoa niistä ihmisistä, jotka polttavat utta eivät haise... koska he eivät haise!

Vierailija
74/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:50"]

Riippuu ihan hajuaistista. Mulla se on tosi tarkka ja haistan ihmisestä tupakan vaikkei olisi pariin päivään polttanut. Ehkä jos on viikon polttamatta niin haju on täysin lähtenyt. Se haju on kyllä niin oksettava kun olla ja voi, vaikea ymmärtää miten joku vapaaehtoisesti vetää sitä sisälleen. 

[/quote]

Mun on kans vaikea ymmärtää ylipainosia ihmisiä. Miten joku voi vapaaehtoisesti vetää sisuksiinsa sellasta paska safkaa ja lihoa muodottamaksi ryhävalaaksi. Ne haiseekin ihan hirveälle ihralle ja hielle. Mulla on tosi tarkka hajuaisti ja haistan läskit jo kaukaa.

Vierailija
75/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy puolustaa ap:ta, että mulle paljastui veljenvaimon päivittäinen tupakointi vasta vuosi sitten. Ei ole koskaan haissut. Tietysti haluaa peittää sen ja käy suihkussa, puhtaat vaatteet jne. Mutta ei oikeasti ole haissut. Ei ole käynyt edes mielessä, että röökaisi. Mun ja veljen vanhemmat ei tiedä sitä vieläkään, vaikka näkevät viikottain ja äitini on ainakin olevinaan niin tarkkanenäinen, että matkallakin rutisi, kun jostain kadulta tuli savua viidennen kerroksen parvekkeelle...

Vierailija
76/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme kevyssavuketta päivässä ulkona poltettuna ei kyllä kovin kummoista hajua jätä. Jos suuhygienia on hyvä, se ei tahraa edes hampaita. Sormiin ei myöskään tuosta määrästä tule keltaisia läikkiä. Joku ihan vihikoiran hajuaistilla varustettu saattaa ehkä haistaa, mutta ei kukaan normaali. Pahalta haisevat ihmiset ovat imo yleensä niitä, jotka säästelevät suihkun ja vaatteiden pesun kanssa. Huono intiimihygienia on myös yleinen hajuhaitta.  Samoin viinan haju.

Vierailija
77/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ainakin teininä onnistui vanhemmilta salaa polttaminen hyvin. Luulisi ettei silloin sitten haissut. 

Vierailija
78/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:16"]

Hmm, ainakin teininä onnistui vanhemmilta salaa polttaminen hyvin. Luulisi ettei silloin sitten haissut. 

[/quote]

Niin minäkin luulin.

Vierailija
79/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:48"]Ap oletko teini?
[/quote]

En.
Ap

Vierailija
80/83 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:51"]Kyllä sen haistaa.
[/quote]

Tiedä kuinka moni sinunkin tuttusi polttaa, muttet vaan tiedä tätä ;) eriasia jos tupakkaa vetää askin päivässä. Mutta itsekin poltan askin VIIKOSSA. Mulla on yksi tietty takki jota käytän tupakalla käydessäni, ja se kyllä haisee. Pipo on aina päässä näin talvisin, niin ei hiuksiin tartu savu. Mulla on eräs käsiRASVA, jonka tuoksu ihan oikeasti peittää tupakan hajun kädestä. Airwawes purkka vie hajun aika hyvin hengityksestä.
Ap
[/quote]
:) Ei se oikeesti vie. Teininä luulin, että hajuvesi ja purkka riittää. Ei todellakaan riittänyt.
Sulla on vaan se, ettet haista koska itse poltat. Jos/ kun lopetat, sitä hätkähtää miten hyvin tupakan haistaa toisista jo esim. kauppajonossa. Itsellä kävi näin.
[/quote]

Minä olen kyllä aina tiennyt, että hajuvesi vain korostaa sitä tupakan hajua pahemmaksi.
Olen lopettanut tupakoinnin kaksi kertaa yli kahdeksi vuodeksi, ja ei mun eräs kaveri lemunnut röökille vaikka tiesin tämän polttavan pari kolme kertaa päivässä.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä