Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun nainen pitää minua friend zonessa?

Vierailija
14.12.2021 |

En ole suoraan sanonut olevani todella kiinnostunut ja ihastunut mutta luulisi nyt naisen huomaavan selvät teot. Olen ollut tukena, auttamassa muutossa, muistanut merkkipäivinä ja tarjoillut lounaita, mutta mitään muuta kuin friend zonea en ole kiitoksen lisäksi saanut naiselta. Nainen on myös sinkku, mutta miten pääsen pois friend zonesta? M34

Kommentit (247)

Vierailija
201/247 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ja älä sano sanaakaan.

T. Vuosi tuossa tilanteessa ja tekisin kaiken toisin.

Vierailija
202/247 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs neropatti päätti skipata friend zoneen ja pyysi suoraan parisuhteeseen. Ei siis oltu koskaan ennen keskusteltu mitään, tiedettiin vaan ulkonäöltä. Suoraan creepy zonelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/247 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis teet normaaleja asioita joita kaverit tekevät toisilleen, mutta sinusta ne ovat palveluksia, joista nainen on velvollinen maksamaan sinulle levittämällä jalkansa. Aha.

Just tän takia mä en IKINÄ ota mitään apua vastaan miehiltä jos ne ei joko ole perhettä tai en halua muutenkin imeä niiden munaa.

Vierailija
204/247 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen naisen ja miehen ystävyyssuhde. Nainen ajattelee: Onpa kiva että olen löytänyt noin mukavan kaverin. Taitaa se haluta muutakin kuin ystävyyttä, mutta kun minua ei kiinnosta muu, niin ollaan sitten vain ystäviä. Minunhan ei tarvitse erikseen sanoa, etten ole kiinnostunut, kun sitä ei edes kysytä. Kyllä kai mies tajuaa, etten ole kiinnostunut, kun en ole koskaan antanut ymmärtää että olisin. Kaikenlaista apuakin on tarjolla, ja olisi tietysti epäkohteliasta kieltäytyä.

Mies taas ajattelee: Onpa kiva, että olen löytänyt noin ihanan naisen. Kyllä se varmaan haluaa muutakin kuin ystävyyttä. Kun vain kärsivällisesti odottelen ja olen avulias, niin seksiä on varmaan tarjolla jonain päivänä. Voihan ystävyydestä aivan hyvin tulla parisuhde.

Vierailija
205/247 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
206/247 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen naisen ja miehen ystävyyssuhde. Nainen ajattelee: Onpa kiva että olen löytänyt noin mukavan kaverin. Taitaa se haluta muutakin kuin ystävyyttä, mutta kun minua ei kiinnosta muu, niin ollaan sitten vain ystäviä. Minunhan ei tarvitse erikseen sanoa, etten ole kiinnostunut, kun sitä ei edes kysytä. Kyllä kai mies tajuaa, etten ole kiinnostunut, kun en ole koskaan antanut ymmärtää että olisin. Kaikenlaista apuakin on tarjolla, ja olisi tietysti epäkohteliasta kieltäytyä.

Mies taas ajattelee: Onpa kiva, että olen löytänyt noin ihanan naisen. Kyllä se varmaan haluaa muutakin kuin ystävyyttä. Kun vain kärsivällisesti odottelen ja olen avulias, niin seksiä on varmaan tarjolla jonain päivänä. Voihan ystävyydestä aivan hyvin tulla parisuhde.

Ikävää jos jollain on näin rajoittunutta. Mulla taas on muutama läheinen miespuolinen ystävä joiden kanssa kaikenlainen apu on molemminpuolista, oli se sitten henkistä tukea tai muuttolaatikoiden kantamista. Ollaan tunnettu vuosia ja oltu myös sinkkuja samaan aikaan. Mitään romanttista tms. ei ole koskaan tapahtunut koska sitä ei ole edes ilmassa. Tänä vuonnakin olen lainannut rahaa tiukkaan tilanteeseen joutuneelle ja kantanut kahden muun miehen muutot. Ja he osaltaan auttaneet mua. Mitään tällaista odottelutilannetta (tai varsinkaan toisen hyväksikäyttöä) ei ole.

Vierailija
207/247 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin AP, pyydä tytyä treffeille ! Odotamme raporttia, älä petä meitä palstalasia.

Vierailija
208/247 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan jotain. Nuo tilanteet on naiselle tosi vaivaannuttavia. Vaikka epäilisi jotain, nii eihän pakkeja voi antaa jos ei toinen kerro olevansa kiinnostunu. "Kaiken varalta"-rukkaset saattavat olla täysin huti jos toinen onkin vain ystävällinen.

Vierailija
209/247 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka matkaasi. Mikäli nainen "ei huomaa" selviä vihjeitä, hän ei ole kiinnostunut.

Jännä että tarjoamasi hyödykkeet, kuten ravinto kuitenkin kelpaa hänelle. Taisit väistää luodin!

Nainen luodin väisti, aitoa ystävyyttä tai kumppanuutta ei kuulu yhdensuuntaisesti vastikkeilla shoppailla.

Kiltti mies katoaa välittömästi naisen elämästä siinä vaiheessa kun nainen hankkii itselleen miehen. Silloin kiltille miehelle todellisuus viimestään paljastuu.

Jos "miehen" pitää itse julistaa olevansa jotain (mitä tahansa) niin silloin se ei pidä paikkaansa.

Ap osoittaa hyvin hiljenemisellään myöntymisen ja paljastumisensa, falski ulinysvä ei ole kiltti.

Niin varmaan sinä tiedät kaiken minusta vaan kun et tiedä. Minulla on muutakin kiireellisempää tekemistä kuin päivystää palstalla 24/7, esimerkiksi työt ja urheilu. Sen sanon, että vietämme jouluaaton yhdessä naisen kanssa ja aion silloin kertoa hänelle ihastuksesta. M34

Ei tarvi tietää juuri sinusta sillä tuo väite on yleisesti pätevä ja lisäksi omat ujokirjoituksesi sen vahvistavat.

Vierailija
210/247 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen voi tietää että olet hänestä kiinnostunut ellet tee selvää aloitetta. Pyydä häntä treffeille. Kerro että olet kiinnostunut muutenkin kuin kaveri mielessä. Pussaa suulle. 

Vierailija
211/247 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen voi tietää että olet hänestä kiinnostunut ellet tee selvää aloitetta. Pyydä häntä treffeille. Kerro että olet kiinnostunut muutenkin kuin kaveri mielessä. Pussaa suulle. 

Kaveri mielessä vai kaverimielessä. Ehdota anglismikiimoissasi FWB:tä, suomeksi ystävyysääskorttisuhdetta.

Vierailija
212/247 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten haluat lisäksi? Minä olen joskus ollut samantapaisessa "friend zonessa" sillä erotuksella että se on ollut tuo nainen joka on tarjoillut lounaita ja lisäksi hän on satunnaisesti halunnut seksiä kanssani. Ei se mihinkään eteenpäin kuitenkaan koskaan johtanut. Eikä meistä ehkä kumpikaan sen enempää halunnutkaan.

Mikä tahansa tällainenkin suhdejärjestely toimii kun se on neuvoteltu yhteisymmärryksessä ja reilusti sovittu.

Vierailija
213/247 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka matkaasi. Mikäli nainen "ei huomaa" selviä vihjeitä, hän ei ole kiinnostunut.

Jännä että tarjoamasi hyödykkeet, kuten ravinto kuitenkin kelpaa hänelle. Taisit väistää luodin!

Nainen luodin väisti, aitoa ystävyyttä tai kumppanuutta ei kuulu yhdensuuntaisesti vastikkeilla shoppailla.

Kiltti mies katoaa välittömästi naisen elämästä siinä vaiheessa kun nainen hankkii itselleen miehen. Silloin kiltille miehelle todellisuus viimestään paljastuu.

Jos "miehen" pitää itse julistaa olevansa jotain (mitä tahansa) niin silloin se ei pidä paikkaansa.

Ap osoittaa hyvin hiljenemisellään myöntymisen ja paljastumisensa, falski ulinysvä ei ole kiltti.

Niin varmaan sinä tiedät kaiken minusta vaan kun et tiedä. Minulla on muutakin kiireellisempää tekemistä kuin päivystää palstalla 24/7, esimerkiksi työt ja urheilu. Sen sanon, että vietämme jouluaaton yhdessä naisen kanssa ja aion silloin kertoa hänelle ihastuksesta. M34

Tuo kuulostaa ihan hyvältä, että aiot toimia. Jos vietätte joulun yhdessä, kuulostaa siltä, että olette naisenkin mielestä läheisiä - toki on mahdollista, että hän ajattelee teidän olevan vain hyviä ystäviä, mutta sitä en ainakaan usko, että kukaan vain hyväksikäyttömielessä uhraisi jouluaattonsa ihmiselle, josta ei edes jollain tasolla pitäisi. Toivon kyllä ihan vilpittömästi, että saisit vastakaikua tunteillesi, mutta jos niin ei käy, toivon että jouluaatto on kuitenkin hyvä, ja toivon että siinä tapauksessa pystytte kuitenkin puhumaan kumpikin ihan vilpittömösti ja hyvässä hengessä asiasta.

Vierailija
214/247 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu ettei minun ole koskaan tarvinnut varta vasten kertoa naiselle että mistä tuulee. 

Kaikki ovat poikkeuksetta tienneet sen sanomattakin, tieto jonka perusteella he ovat joko päättäneet edetä tai antaa rukkaset. Mielestäni molempi parempi, kukaan ei ole noissa kohtaamisissa jäänyt kituuttamaan.

Vierailija
215/247 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot suoraan jotain. Nuo tilanteet on naiselle tosi vaivaannuttavia. Vaikka epäilisi jotain, nii eihän pakkeja voi antaa jos ei toinen kerro olevansa kiinnostunu. "Kaiken varalta"-rukkaset saattavat olla täysin huti jos toinen onkin vain ystävällinen.

Ei vara venettä kaada, varsinkaan jos tulee epäilys, että kyseessä vastaava tilanne kuin eimieleenkään-ap:lla. 

Vierailija
216/247 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kaikkien näiden uliulien kiteytys, mutta ap inttää yhä ihan toista, vaikka bluffinsa nolon läpinäkyvää.

Vierailija
217/247 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fried zonelle olet päässyt. Onneksi olkoon! Friend zone tarkoittaa miehelle mahdollisuutta tutustua naisen tyttökavereihin, koska olet läpäissyt onnistuneesti jo tietämättäsi monta tasoa. Et ole idiootti, etkä ole tylsä.

Sinulla on siis ollut tähtäimessä oletettavasti kuuma suosittu mimmi. Et ole hänen tasoaan, kun pitää frendinä vaan. Mutta kuumilla mimmeillä on yleensä vähän alempitasoisia frendejä, joihin sinun kannattaa nyt aikeesi suunnata.

Se on ainut oikea tapa päästä pois friend zonelta. Älä ole perässä loikkiva hauveli, vaan arvosi tunteva mies.

En ole kiinnostunut naisen tyttökavereista vaan naisesta itsestään. Ei kiinnosta kuumat mimmit vaan tämä nainen kun on kiltti ja lempeä. M34

Olette siis molemmat kilttejä ja lempeitä. Tuosta ei tule mitään. Kiltit naiset odottavat miehen aloitetta. Voisit kohteliaasti kysyä olisiko hän kiinnostunut seurustelusta, ei tarvitse heti kaatua päälle.

Vierailija
218/247 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fried zonelle olet päässyt. Onneksi olkoon! Friend zone tarkoittaa miehelle mahdollisuutta tutustua naisen tyttökavereihin, koska olet läpäissyt onnistuneesti jo tietämättäsi monta tasoa. Et ole idiootti, etkä ole tylsä.

Sinulla on siis ollut tähtäimessä oletettavasti kuuma suosittu mimmi. Et ole hänen tasoaan, kun pitää frendinä vaan. Mutta kuumilla mimmeillä on yleensä vähän alempitasoisia frendejä, joihin sinun kannattaa nyt aikeesi suunnata.

Se on ainut oikea tapa päästä pois friend zonelta. Älä ole perässä loikkiva hauveli, vaan arvosi tunteva mies.

En ole kiinnostunut naisen tyttökavereista vaan naisesta itsestään. Ei kiinnosta kuumat mimmit vaan tämä nainen kun on kiltti ja lempeä. M34

Olette siis molemmat kilttejä ja lempeitä. Tuosta ei tule mitään. Kiltit naiset odottavat miehen aloitetta. Voisit kohteliaasti kysyä olisiko hän kiinnostunut seurustelusta, ei tarvitse heti kaatua päälle.

Ap ei ole kiltti vaikka sellaista larppaa saadakseen jotakin muuta kuin kiitosta, ystävävyöhykettä tai seksiä.

Vierailija
219/247 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, johon ap on lääpällään ei välttämättä ole hänkään oikeasti niin kilttilempeä, vaan ehkä vain esim. toteuttaa yhteiskunnan häneltä odottamaa roolia ja/tai säälii/hyödyntää nysvärikaveriaan ja siksi "kilttinä."

Vierailija
220/247 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotkut miehet oikeasti NOIN tyhmiä ja sisäänpäin kääntyneitä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi