Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut töitä niin että on täyttänyt hakemuksen jonka löytänyt jostain Duunitorilta yms?

Vierailija
12.02.2026 |

Mietin onko noi sitten huijausta :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan.   Duunitori ja oikotie toimineet oikein hyvin.

Vierailija
2/10 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut jokaisen työni täyttämällä hakemuksen. Ei ole kukaan tullut kotoa töihin hakemaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaatii yleensä myös haastattelun, että voi saada työpaikan. Harvoin pelkällä hakemusella töitä saa. 

Vierailija
4/10 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole yksinkertaista. Noissa aina satoja hakijoita. Riippuu tietenkin myös alasta.

Vierailija
5/10 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia työpaikkoja siellä Duunitorilla on. Tytär sai paikan toimistosihteerinä juurkin Duunitorin ilmoituksen kautta. 

Vierailija
6/10 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut jokaisen työni täyttämällä hakemuksen. Ei ole kukaan tullut kotoa töihin hakemaan :D

Minä taas kysymällä suoraan töitä tai sitten on soitettu kotiin, että olisinko halukas tulemaan. Duunitori ja työvoimatoimisto ovat pelkkää kulissia.

Vierailija
7/10 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni otti yhteyttä valtiolta joku, joka oli kaivannut akateemiseen tehtävään ruotsinkielistä, kun asiakkaita on ympäri suomen. Sellaisia ei seudulla ollut paljon. 

Mieheni on äidinkieleltään ruotsinkielinenen. Osaa täysin myös suomea ilman vääriä painotuksia. 

Sai työn. 

Siitä aloin ajatella, että ei ne kouluruotsin osaavat pärjää, kjn on paljon näitä kaksikielisiäkin. 

Vierailija
8/10 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kysymällä suoraan töitä tai sitten on soitettu kotiin, että olisinko halukas tulemaan. Duunitori ja työvoimatoimisto ovat pelkkää kulissia.

No sinä elätkin jossain 70-luvun larppausmaailmassa. Täällä 2020-luvulla ei työnantajan soittele, että tuukko töihin. 

Vierailija
9/10 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoreni sai kesätöitä viime vuonna ja nyt tälle kesälle.

Vierailija
10/10 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on siis vieläkin lankapuhelin. Minulla on matkapuhelin eikä sen numero ole missään julkisessa jaossa.  Ei voi työnantajat soitella ellen itse hae työpaikkaa.