Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä tinderissä nyt viidettä päivää. Tulos: 2 matchia, joista toinen asui Virossa ja poisti jo minut parin viestin jälkeen. Toinen ei ole vastannut aloitusviestiini

Vierailija
14.12.2021 |

Asun Helsingissä, ja täällä kuuleman mukaan pitäisi olla naisia enemmistö

Olen 35-vuotias, 185cm, 95kg (Treenaan aktiivisesti ja lihasmassaa löytyy), älykäs, huumorintajuinen, empaattinen ja mukava. Introverttiyteen taipuvainen. En ole komeudeltani mikään 10, mutta sellainen vahva 8 kuitenkin.
En polta tupakkaa enkä juo alkoholia kuin harvoin ja vähän. Lapsia ei vielä ole.

Mitähän tässä oikein pitäisi tehdä?

Kommentit (381)

Vierailija
301/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on karkkikauppa 1% miehistä, jotka saavat miltei rajattomasti seksiä naisilta.

Lopuille 99% tinder myy unelmaa, että he voisivat kuulua siihen parhaaseen 1 prosenttiin. Ja osa näistä jopa uskoo siihen.

Jippii, jahoo. Minä löysin mieheni Tinderistä ja pnen sen kanssa. On perusinsinööri, keskipituinen ja painoinen ja näköinen. Onpa hienoa, että ihan top 1% kuluu , wau.

Vierailija
302/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on karkkikauppa 1% miehistä, jotka saavat miltei rajattomasti seksiä naisilta.

Lopuille 99% tinder myy unelmaa, että he voisivat kuulua siihen parhaaseen 1 prosenttiin. Ja osa näistä jopa uskoo siihen.

Eli 100% miehistä on Tinderisdä vain etsimässä irtopillua? Sinne ei kannata menmä, kuin nsidyen, jotka on etdimässä irtopanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisiä naisia on kyllä paljon, mutta miehet eivät kestä yksinäisyyttä yhtä hyvin ja masentuvat, alkavat ryyppäämään ja itkemään vauvapalstalla.

Onnellisin on sinkkunainem ja onnetyomin sinkkumies. Naimisissa oleva nainen kuolee nuorempana, kuin sinkku,miehillä taaspäinvadtoin. Parisuhde on naisille huono diili. Jos haluat lapsia,niin sitten ehkä, mutta silloinkin taakka kaatuu naisen harteille.

Tuo ei johtu parisuhten vaikutuksesta vaan siitä millaiset miehet ja naiset pariutuvat.

Elinikä korreloi eniten varallisuuden ja sosioekonomisen statuksen kanssa.

Varallisuus ja korkea sosioekonominen status lisää miehen todennäköisyyttä pariutua, ja vähentää naisen todennäköisyyttä pariutua.

Se että urheilullinen markkinointipäällikö Tanja elää pidempään kuin ylipainoinen lähihoitaja-Jennica, ei johdu siitä että Tanja on sinkku ja Jennica naimisissa.

Taas suollat tuota mutua kouluttautuneista sinkkunaisista. Todennäköisimmin ilman parisuhdetta jäävät kouluttamattomat, olivatpa miehiä tai naisia. Ihan tutkitusti.

Tässä pikantti lisämauste hypergamiavääntöön:

”Naiset ennemmin pariutuvat alaspäin kuin ylöspäin, jos ei ole samantasoisesti koulutettua puolisoa. Eikä miehillä ole ongelmaa ottaa korkeammin koulutettua naista. Sen sijaan miehet harvemmin valitsevat vähemmän koulutetun puolison", Mäenpää kertoo.

https://www.hs.fi/elama/art-2000002824921.html?share=2b6fcc4478feabf173…

Puhuttiin sosioekonomisesta asemasta, ei koulutuyksesta.

Ajattelitko, että urheilullisella markkinointipäällikö-Tanjalla ja ylipainoisella lähihoitaja-Jennicalla on samantasoinen koulutus vaiko että heidän sosioekonominen asemansa ei ole kytköksissä koulutukseen?

Vierailija
304/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju oli silmiäavaava. Jatkossa meinaan jakaa tykkäyksiä vieläkin vähemmän. Olen itse siellä tosi tarkoituksella, ja ei kiinnosta nämä pllua mankuvat miehet. Laittakaa miehet sinne bioonne tuo asia, niin ette tuhlaa meidän naisten aikaa. En jaksa käyttää aikaani teidän limaisiiin pllunvinkumisiinne. Kyllä siellä on puhtaadti seksiseurankin hakijoita naidissa, kohdidtakaa limaiset mankumisenne niihin.

Vierailija
305/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju oli silmiäavaava. Jatkossa meinaan jakaa tykkäyksiä vieläkin vähemmän. Olen itse siellä tosi tarkoituksella, ja ei kiinnosta nämä pllua mankuvat miehet. Laittakaa miehet sinne bioonne tuo asia, niin ette tuhlaa meidän naisten aikaa. En jaksa käyttää aikaani teidän limaisiiin pllunvinkumisiinne. Kyllä siellä on puhtaadti seksiseurankin hakijoita naidissa, kohdidtakaa limaiset mankumisenne niihin.

Tämä! Lopettakaa, miehet, valittaminen mätsien puutteesta. Ihan omaa syytänne, sikamainen ja törkykäytös on saanut aikaan sen, että naiset eivät halua edes mätsätä teitä. Ei jaksa sitä. Jää paha maku suuhun ja tulee likainen oli, kun jäkkeen ja jälkeen kerran aloitat keskustelun ja alkaa se sonnan suoltaminen. Joo, onnistuu ihan teiltä tavismiehiltä.

Vierailija
306/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse etsin tosissani parisuhdetta ja tämä myös lukee profiilissani. Naisia on jonoksi asti ja uusia tykkäyksiä tippuu jatkuvasti. Toki myös muu profiili on kunnossa. Nelikymppisellä, kunnollisella miehellä on vientiä.

Vierailija
307/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa ettei kaikki kelvolliset miehet ole tinderissä. Moneen tutustuu ihan livenä salilla, työpaikalla jne. Tinderissä on enemmän niitä vasemmalle klikattavia. Fakta..

Itse olen monta kertaa ollut tilanteessa, jossa hyvännäköinen, nuori ja fiksu mies tulee juttelemaan randomisti. Viimeksi tällainen kävi salilla, kerran ihan naapuritalon asukas tuli pyytämään treffeille.

Eli kyllä suomalaiset miehet osaavat tulla livenäkin lähestymään naisia, ja ovat fiksuja.

Itse otan aina mielummin miehen, joka uskaltaa tulla livenä juttelemaan kuin että tutustun netissä.

Toisaalta, isoveljeni naisystävä löytyi tinderistä ja ihana pari ovat, toisilleen mätsäävät.

Vierailija
308/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse etsin tosissani parisuhdetta ja tämä myös lukee profiilissani. Naisia on jonoksi asti ja uusia tykkäyksiä tippuu jatkuvasti. Toki myös muu profiili on kunnossa. Nelikymppisellä, kunnollisella miehellä on vientiä.

Helppo uskoa. Miksi sosiaalisesti kyvytön mies kuvittelee, että osaa tehdä profiilin joka vetoaa naisiin, kun suksi ei luista myöskään irl.

Vierailija
309/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein miehen puheet alkavat aika nopeasti mennä netissä keskustellessa hyvin ahdistavaksi/päällekäyväksi. Monesti miehet flirttailevat liikaa, vihjailevat koko ajan jne. Nuorempana se toimi, nykyään se ei toimi enää.

Löysinkin onneksi oman rakkaani, ja hän osasi nimenomaan olla flirttailematta heti viesteissä.

Vasta kun tutustuimme ja näimme, aloimme molemmat luonnollisesti kiintymyksen johdosta flirttailla yms.

Hillitkää himonne niin joskus saattekin. Toki on eri asia jos nainen itse osoittaa selvää flirttiä heti alkuun. Silloin voi toki siihen vastata.

Vierailija
310/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin häiritsee se jatkuva ulkonäön kehuminen. Itseasiassa olin iältäni 21-vuotias kun tutustuin nykyiseen mieheeni. Nyt täytän 26. Tutustuimme kylläkin igssä. Jokatapauksessa, mies ei kehunut ulkonäköäni aluksi ollenkaan. Jäin samantien koukkuun :D Tavattiin nopeasti ja klikkasi.

Naiset saavat ulkonäkökommentteja jatkuvasti. Itsekin olen tottunut niihin ihan teinistä asti. Se että kehut mun takapuolta, ei varsinaisesti lisää pisteitäsi.

Vierailija
311/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaisi kerran elämässään aidosti miettiä, mitä naiset haluaa. Jos olet Tinderissä, yritä miettiä naisten näkökulmasta, mikä on mielenkiintoista. Pieni rasvaprosentti ei sitä ole. Naisia viehättää dad-bod, ei mikään salilla asuva ylitreenattu hikipussi. Naiset jotka etsii seurustelukumppania, yleensä etsii luotettavaa ja turvallista miestä. Näytätkö siltä kuvissasi? Onko tekstisi ystävällistä?

Lisää pehmeyttä profiiliisi. Kovuus ei nappaa.

Vierailija
312/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein miehen puheet alkavat aika nopeasti mennä netissä keskustellessa hyvin ahdistavaksi/päällekäyväksi. Monesti miehet flirttailevat liikaa, vihjailevat koko ajan jne. Nuorempana se toimi, nykyään se ei toimi enää.

Löysinkin onneksi oman rakkaani, ja hän osasi nimenomaan olla flirttailematta heti viesteissä.

Vasta kun tutustuimme ja näimme, aloimme molemmat luonnollisesti kiintymyksen johdosta flirttailla yms.

Hillitkää himonne niin joskus saattekin. Toki on eri asia jos nainen itse osoittaa selvää flirttiä heti alkuun. Silloin voi toki siihen vastata.

Siis tämä niin miljoonasti! Ja ne hemmetin silmäniskuhymynaamat! 🤮 *blocked*

Vierailija
313/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaisi kerran elämässään aidosti miettiä, mitä naiset haluaa. Jos olet Tinderissä, yritä miettiä naisten näkökulmasta, mikä on mielenkiintoista. Pieni rasvaprosentti ei sitä ole. Naisia viehättää dad-bod, ei mikään salilla asuva ylitreenattu hikipussi. Naiset jotka etsii seurustelukumppania, yleensä etsii luotettavaa ja turvallista miestä. Näytätkö siltä kuvissasi? Onko tekstisi ystävällistä?

Lisää pehmeyttä profiiliisi. Kovuus ei nappaa.

Kyllä sitä voi olla hyvässä kunnossa, mutta se ei ole profiilin pääasia. Kyllä se hyvä kunto ja terveelliset elintavat erottuu sieltä siistien vaatteiden alta ja yleisilmeestä ihan riittävästi. 

Naisia kyllä kiinnostaa treenattu kroppa, ihan näin omaan kokemukseeni perustuen. Toki itse myös edellytän, että nainen on hyvässä kunnossa, olkoon se sitten yksi yhdistävä tekijä.

Vierailija
314/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jippii, jahoo. Minä löysin mieheni Tinderistä ja pnen sen kanssa. On perusinsinööri, keskipituinen ja painoinen ja näköinen. Onpa hienoa, että ihan top 1% kuluu , wau.

Yksi sattuma ei muuta kokonaiskuvaa. 

Vierailija
315/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä tinderiä kun ei vaan kiinnosta tai ole tarvetta. Silti totean täältä sivulta että sinunkin tapasi toimia on hyvin hyvin pinnalliselta kuulostava. Yksi väärä sana tai merkki ja plonk, koska kaikkihan osaa just sen tietyn oikean ja oletetun tavan käyttää merkkejä mitä sinä edellytät?

Vierailija
316/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko insinöörit, teillä on toivoa, yksi löysi ihan naisen!

Vierailija
317/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä tinderiä kun ei vaan kiinnosta tai ole tarvetta. Silti totean täältä sivulta että sinunkin tapasi toimia on hyvin hyvin pinnalliselta kuulostava. Yksi väärä sana tai merkki ja plonk, koska kaikkihan osaa just sen tietyn oikean ja oletetun tavan käyttää merkkejä mitä sinä edellytät?

Olen eri mutta samaa mieltä että silmäniskuhymynaamat on vastenmielisiä. Se joka haluaa naisen ottaa tästä opikseen, se joka haluaa mieluimmin olla oikeassa alkaa vängätä että naisten ei kuulu kokea niitä turn offeiksi.

Vierailija
318/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko insinöörit, teillä on toivoa, yksi löysi ihan naisen!

Insinööreissä ei ole mitään vikaa, eikä siinä että on ”perusmies”/tavis/. Kyse on siitä miten käyttäydyt. Esim vonkaatko pienen keskustelun alun jälkeen heti seksiä naiselta tai vihjailetko koko ajan kaksimielisiä vitsejäsi vinkvink-hymiöiden kera.

Saatko sanaa suustasi, vai oletko sellainen mielistelevä tuppisuu joka ei osaa puhua mistään.

Ammattikunta tai edes taviksena itseään kuvaava ihminen ei ole automaattisesti tylsä, tai jotenkin selvä merkki johonkin suuntaan.

On eri asia olla tylsä ja persoonaton kuin persoonallinen mutta tylsän tavallinen. (If u know what i mean)

Vierailija
319/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maailma ei tule menestyyn jatkossa kun katsoo otsikkoa ja vastauksia.

Vierailija
320/381 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jonkun aikaa Tinderissä (olen nainen). Vaikka profiilin ja kuvien perusteella mies vaikutti hyvinkin kiinnostavalta, niin keskustelu ja varsinkin tapaaminen muutti mielipiteeni täysin. Oli vonkaajia, jotka puhuivat pääasiassa seksistä. Oli käytöstavattomia, äitihahmoa etsiviä, traumatisoituneita ja muutenkin sellaisia, ettei viitsinyt kovin kauaa kuunnella. Itse hain pääasiassa mukavaa ihmistä, jonka kanssa viihtyisin.

Se että omaa jotkut yleiset ihannekriteerit ei tarkoita mitään. Kannattaa tsekata se oma kommunikointikyky ja se, mitä itse etsii. Jos etsii lähinnä ulkonäön perusteella, niin usein sitä saa sitten mitä tilaa.

Tinderissä on niin paljon pinnallisia, lyhytjännitteisiä ihmisiä etsimässä täydellistä kumppania, että niiden kahlaaminen löytääkseen yhden fiksun on hiukan haastavaa. Ei sitä pitkään jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän