Minkä ikäiseksi arvioit tämän naisen?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö korkea otsa muka vanhan näköisen? Huhhuh
Ei se ole pelkästään se. Mulla on melko korkea otsa ja en näytä vanhalta. Olen 24 v ja näytän kai ikäiseltäni.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää samanikäiseltä kuin minä, eli 38v. Miten nuo fitness-harrastajat aina näyttävät ikäistään vanhemmilta? Mikä siinä lajissa vanhentaa?
Alhainen rasvaprosentti tekee sen että ilmehtiessä iho menee kurtuille ihan eri tavalla kuin niillä joilla ihon alla on enemmän rasvaa.
Siis kyllähän jo lapsille tulee hymyillessä vain hymyilyn ajan näkyviä silmäryppyjä. Vanhenemisen merkkejä ne on vasta kun näiden hymyryppyjen uurteet näkyy naamalla myös silloin kun ei hymyile.
Vierailija kirjoitti:
45? Vai joko tämä selvisi?
Joo oli 24.
No mutta hänellä on sileä ja rypytön nenä, oikein nuoren näköinen nenä :)
45-50v. Silmistä näkee, kuinka elettyä elämää on jo takana. Samoin käsien iho näyttää "paperiselta". Nainen ei voi olla alle 40v.
Kerrotko ap. minkä ikäinen nainen on?
Vierailija kirjoitti:
Hän on 24. ap
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015032119399868_vi.shtml
Fitnes vanhentaa
Vierailija kirjoitti:
Otsaryppyjä ei kyllä oo yhtään 😅
Mäkin eka aattelin, että on noin 38-40 v jolla on otsassa botoksia.
Mutta onhan hän kaunis, vaikka ikäistään vanhemman näköinen. Ja toki varmaan näyttäisi nuoremmalta kuvassa, jossa ei naura niin silmänympärysrypyt eivät olisi niin erottuvat.
Olisin veikannut 32.
Ei liity tuohon kuvaan, mutta 24-vuotiaista tuli mieleen, että sain melkein slaagin äskettäin kun luin, että hiihtäjä Aleksandr Bolshunov on 24-vuotias. Luulin ulkonäön perusteella 10 vuotta vanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha hän siis on?!?
24
En usko, ei kellään ole niin nuorena tuollaisia silmäryppyjä ja tyylikin on vanhemman naisen.
Mun entinen tuttu näytti yläasteella jo kolmikymppiseltä. Näin hänen kuvansa hiljattain facebookissa, ja näyttää nyt 50-vuotiaalta. On 25-vuotias. Jotkut vaan vanhenee todella nopeasti.
Jutun mukaan tavannut miehensä yökerhossa vuonna 2009... :D
Vierailija kirjoitti:
Olisin veikannut 32.
Ei liity tuohon kuvaan, mutta 24-vuotiaista tuli mieleen, että sain melkein slaagin äskettäin kun luin, että hiihtäjä Aleksandr Bolshunov on 24-vuotias. Luulin ulkonäön perusteella 10 vuotta vanhemmaksi.
Urheilijat näyttävät usein ikäistään vanhemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen arvio on 40v.[/quote
Ei ole:D Tuo kuvan nainen on 25v. Naiset täällä valehtelevat itselleen, että nainen näyttäisi muka nuoremmalta.
Hänellä on vanhemman naisen hymy. Nuoret naiset harvoin hymyilevät noin.
Jos hän ei hymyilisi niin näyttäisi nuoremmalta ja ei olisi noin ruskettunut. Rusketus vanhentaa aika huimasti.