Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Helsinkiläinen nainen, meikkaatko tai käytätkö korkkareita arkena?

Vierailija
22.03.2015 |

Olen ihmetellyt sitä, miksi niin moni Helsinkiläisnainen on tyylitajuton. Kulkee jopa verkkareissa ja vaatimattoman näköisenä. Miksi ette laittaudu enemmän, pääkaupunkiseudun naiset!?

Sitten kun itselläni on persoonallinen tyyli, tykkään kulkea arkena myös korkkareissa ja olla nättinä, minua katotaan jopa Helsingissä kieroon sen takia tai tuntuu ainakin siltä, mitä en uskonut IKINÄ täällä käyvän...

Jopa tuolla "junttilassa" naiset laittautuu enemmän, eikä niitä katota nii kieroon jos yrittää olla hienostuneita, kuin täällä... Uskokaa tai älkää. Ihme käänteisreaktio.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:52"]

Meikkaan, mutta en käytä korkokenkiä, koska ne ovat epämukavia ja usein aika tyylittömän näköisiä. Makuja on ap monia, tyylikkyydestä voi olla eri mieltä kanssasi...

[/quote]

Mikä sinusta tekee mustista nahkasaappaista joissa on piikkikorko, yhdistettynä yleellisen näköiseen toppatakkiin, hienoon käsilaukkuun ja pillifarkkuihin, tyylittömän?

[/quote]

Sanoisin, että tuosta asusta tyylittömän tekevät piikkikorkosaappaat, toppatakki ja pillifarkut. Ei myöskään kuulostaa kovinkaan persoonalliselta, joten vaikea kuvitella, että kukaan pitäisi ap:ta mitenkään erikoisena. 

Minä en meikkaa juuri koskaan, koska se on mielestäni täysin turhaa ajan ja rahan haaskausta. Asetan myöskin terveyteni "tyylikkyyden" edelle, joten en käytä ikinä korkokenkiä. Polvien kanssa on muutenkin riittävästi ongelmia liiasta liikunnasta johtuen. Eikä se Helsingin keskustassa käyminen täällä päin asuville mitään ihmeellistä ole, minä esimerkiksi käyn siellä päivittäin yliopiston vuoksi, joten ei siihen jaksa panostaa kuin johonkin juhliin olisi menossa.

Vierailija
42/43 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan joka päivä. Käytän korkokenkiä pari kolme kertaa viikossa. Olen 28-vuotias opettaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on iso kaupunki ja esim. ydinkeskustassa on paljon tyylikkäitä naisia liikkeellä, joko korkokengissä tai muuten chic. Itsekin kuljen keskustassa lähes aina business-lookissa, mihin kuuluu mulla siisti meikki, korkokengät, jakkupuku ja villakangastakki tai ulsteri. Sitten taas on paikkoja kuten Malmi, missä suuri osa on liikkeellä arkisesti toppatakeissa ja lenkkareissa.