Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cider -vaatekauppa netissä

Vierailija
12.03.2023 |

Oletteko ostaneet Cider-verkkokaupasta vaatteita? Millaisia kokemuksia tästä? Vaatteet näyttävät mielenkiintoisilta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin pohdin..

Vierailija
2/17 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako tilata, miten koot? Onko firma luotettava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/17 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjellä ajateltuna ne vaatteet ovat liian halpoja ollakseen laadukkaita ja kestävästi tuotettuja.

Vierailija
5/17 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noinkin, mutta kokemuksia olis kiva kuulla!

Vierailija
6/17 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tasoa kuin Shein. Ultrapikamuotia. Cider on olevinaan eri tyylinen vaatteiden suhteen mutta samaa shaisseahan se on. En tilaisi noita polyesterirytkyjä

Vierailija
7/17 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannut paristi ja minusta on kyllä hyvälaatuisia vaatteita. He kierrättävät samoja kuoseja eri vaatteissa eikä valikoima ole miljoonatyyppinen mitä Sheinillä joten en ihan samaan kategoriaan niitä pistäisi. Toki pikamuotia se on mitä muutkin.

Vierailija
8/17 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tulli- tai muita erityisiä maksuja, kun tilaa Cideriltä? Onko kalliit toimituskulut?

Vierailija
9/17 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kolme vaatetta Ciderilta.Otin kaksi kokoa suuremmat kuin normaalisti.

Vaatteet tulivat kuukauden kuluttua.

Erittäin huonolaatuisia ja pieniä kooltaan.

Palautus maksoi 29 e että sai seurannan.

Loppupeleissä maksoin palautuksesta 37. € jos lasketaan mukaan että maksoin vielä postituskulut suomeen päin.Eli maksin Lähes 40. € tyhjästä.Palautus kesti yli puolitoista kk...... ennenkuin rekisteröityi.

Oli viimeinen kerta kun tilaan sieltä mitään.

Vierailija
10/17 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kivat kesähousut jotka sopivat hyvin vaikka olen 180 cm pitkä. Olen saanut vain hyvälaatuisia tuotteita ja tilaan varmasti lisää.

Vierailija
11/17 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin juuri ja toimitus tuli noin viikossa eikä ollut postikuluja ollenkaan kun tilasi yli 59€:lla. Vaatteet oli minusta ihan samaa laatua kun jotku hm vaatteet. Tilasin koon isompia, kun ajattelin että on varmaan pientä kokoa kun tulee Kiinasta. Mutta olisi pitänyt kyllä tilata ihan omaa kokoa, koska koot täsmää kyllä länsimaalaisten kokojen kanssa. Sivulla on myös hyvät mittausohjeet, jos haluaa varmistaa että ottaa oikean koon. Suosittelen kyllä, jos haluaa halvalla tilata vaatteita. Sielä on myös arvosteluissa ihmiset laittaneet kuvia vaatteisya itsensä päällä, joista näkee hyvin miltä ne näyttää.

Vierailija
12/17 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tilasin kokeiluna setin jossa paksun oloisesta kankaasta housut ja siihen sopiva pitkähihainen napapituutta oleva paita. Hyvä setti ja koko M vastasi oikeaa kokoa. Jos arvuuttelee yhtään kumpaa kokoa tilaa, niin mieluummin kokoa isompi. 

olen tilannut myös Sheinistä ja tytär tykkää kovasti. Sopii laatu hänelle kun edullista ja  tiettyä tyyliä. Vaatteet ei hajoa käsiin tai kutistu pesussa. Kestää hyvin sen vuoden. Tuntuu että HM muoti on ihan samaa laatua Suomessa. 

Itteä ei muu kauhistuta kuin toi pikamuoti ilmaston ja jätteen takia. Pakettia lennätetään toiselta puolelta maailmaa ja valikoima uusiutuu parin kk välein eli vaatetta menee polttoon paljon :/

Ikävä kyllä tilaamisen helppous, valikoima ja halpuus menee joskus edelle. Reilu viikko meni paketin kanssa. Muutama krt vuodessa tilataan. 

Vierailija
13/17 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää, miten tilaamisen helppous ja hinta voi edelleenkin mennä osalla ilmaston edelle. Toivottavasti mieltä lämmittää, että voi sitten ainakin kärsiä niissä uusissa vaatteissa, kun olot alkaa käymään oikeasti sietämättömiksi.

Lakatkaa tilaamasta näistä pikamuotilafkoista ja panostakaa mielummin laatuun ja pitkäikäisiin vaatteisiin. Ja jos ei ole varaa, osta kirpputorilta. Itse 700e kuussa tienaavana opiskelijana ostan kaikki vaatteeni alusvaatteita lukuunottamatta kirpputorilta ja pidän huolen siitä, että materiaalit on laadukkaita. Näin säästää luontoa ja rahaa.

Vierailija
14/17 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää elää aika etuoikeutettua elämää, jos ei ymmärrä, miten vaatteen hinta voi mennä jollain yksityisihmisellä ilmastonmuutoksen ohi omassa tärkeysjärjestyksessä.

Miten tulisi opiskelijan mielestä toimia, jos henkilö ei yksinkertaisesti löydä kirpputorilta oman kokoisia vaatteita? Olen toki iloinen siitä, että sinulla on sellainen vartalomalli ja aikaa koluta kirppareita niin tuo elämäntapa toimii :) 

Vierailija
15/17 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useasti koska itsellä vaikea löytää tyylisiäni vaatteita omassa koossani. Vaihtelee vaatteen materiaalin kanssa mikä koko on oma tuolla ciderissa, kannattaa katsoa muiden laittamia kuvia arvosteluita istuvuudesta. Myös joustavuus on mainittu vaatteiden kuvauksessa.

Laatu samaa kuin H&M polyesteri vaateet. Mitään villasekoituksia tai puuvillaa yms en ole yrittänytkään tilata. Ovat kuvissa näyttäneet todella ohuilta. Ei ole tullut tullia ja ilmaiset postikulut joko saaduilla pisteillä tai jos on tarpeeksi ostanut. 

Vierailija
16/17 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää elää aika etuoikeutettua elämää, jos ei ymmärrä, miten vaatteen hinta voi mennä jollain yksityisihmisellä ilmastonmuutoksen ohi omassa tärkeysjärjestyksessä.

Miten tulisi opiskelijan mielestä toimia, jos henkilö ei yksinkertaisesti löydä kirpputorilta oman kokoisia vaatteita? Olen toki iloinen siitä, että sinulla on sellainen vartalomalli ja aikaa koluta kirppareita niin tuo elämäntapa toimii :) 

Loistava kommentti. Kyllä sitä itsekkin käyttäisi enemmän kirpparilta ostettuja vaatteita jos löytyisi muuta kuin XS-M kokoja. Nuorena on löytynytkin enemmän. Ellei jotain Prisman nuodottpmia kolttuja halua käyttää, ja edes jotenkin olla omalle tyylilleen uskollinen pikamuoti on ainoita vaihtoehtoja ellei sitten pitäisi opetella itse ompelijaksi.

Vierailija
17/17 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli kyllä tekopyhintä kakkaa, mitä olen ikinä kuullut. Tyyppi lennättää lentokoneella kotiinsa orjatyöllä tehtyjä lumppuja kehitysmaista, ja kehtaa saarnata etuoikeuksista. Hyi hitto oikeasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme