Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia kommelluksia teille on käynyt pitkien hiusten kanssa?

Vierailija
22.03.2015 |

Mulla tuntuu olevan ain hiukset jokapaikassa, aamupuurossa lillumassa, vetoketjun välissä sun muuta sellaista.

Viimeksi kun laitoin dödöä kainaloihin, mun hiukset roikku siinäkin tiellä. Hetken ehdin säikähtää, että miten pitkäksi mun kainalokarvat on kerinny hurahtamaan. Viime leikkauskerrasta nimittäin oli aikaa. Sitten tajusinkin, että höpsis, nehän olikin vaan mun hiukset, mitkä siinä roikkui. ;-)

Minkälaisia hassuja juttuja teille on käynyt pitkien hiusten takia/kanssa?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin sylkäistä purkan olan yli roskikseen, mutta se putosikin hiuksilleni ja tarttui jämäkästi kiinni. Siinä sitten aikani yritin tuloksetta sitä irrottaa, lopulta oli leikattava hiukset olkapää-pituisiksi.

Vierailija
2/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana minulla oli pitkät hiukset pikkuleteillä. Pelkään ötököitä ja suihkussa kerran hiukset osuivat alaselkään, siis aina hipaisi hiukan ja kiljaisin joka kerta kun luulin että siellä on joku ötökkä! :D
Vieläkin joskus suihkussa pelästyn jos hiukset tarttuu kylkeen kiinni!
Sitten nää perinteiset auton ovet väliin jäämiset ja se että hiukset on suussa kun tuulee ja huulissa kiinni kun huulikiiltoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset rastaleteille etelässä ja poltin päänahkani auts

Vierailija
4/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pesin vauvan pyllyä ja selkää ripulista ja se vauva takertu märällä iholla niihin kiinni. Mies irrotti vauvan sitten hiuksista.

Vierailija
5/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:41"]Yritin sylkäistä purkan olan yli roskikseen, mutta se putosikin hiuksilleni ja tarttui jämäkästi kiinni. Siinä sitten aikani yritin tuloksetta sitä irrottaa, lopulta oli leikattava hiukset olkapää-pituisiksi.
[/quote]
:`D

Vierailija
6/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin baariin, korvakoru roikkui takaa hiuksissa kiinni. Oli roikkunut mm. "hienoilla" päivällisillä suvun vanhimpien kesken... Sieltä häivyin tekosyihin vedoten ja siis baariin ja koko illan koru roikkunut hiuksissa, baarissa minua pilkattiin, ja ihan syystä. Hävetti olla niin jurrissa ettei tajua että korvis roikkuu takatukassa.

Siis tajusin hävetä vasta seuraavana pvnä. Ihme ja kumma, korvakoru on edelleen tallessa.

Vierailija
8/54 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:29"]Päänahka on kipeä pelkästä jakauksen paikan muuttamisesta.
[/quote]
Taikka sitten siitä että hiukset on vedetty vähän kosteena aamulla ponnarilla ja sillä vipelletty koko päivä. Sen ku avaa illalla niin ei voi olla totta miten se sattuu...

Vierailija
9/54 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On poltettu ulkotulessa. On poltettu tupakalla ja sytkällä. On jäänyt auton oven väliin. Oon kyykkypissatessa kusassut päälle. Kerran onnistuin jopa kaatamaan vitriinin laseineen kaikkineen kun hiukset tarttui ohimennen lasioven kahvaan. Kun useamman kerran uitin niitä esikoisen sontavaipassa, leikkautin koko ihanuuteni -persuksiin asti ulottuvat liuhulettini-korvalehtimittaan. En kuitenkaan osannut olla lyhythiuksisena. Ei ollut yhtään kotoisa olo. Nyt sitten alaselkähahtuvat saavat vapaasti aiheuttaa noloja ja vaarallisia tilanteita. Näin on hyvä.

10/54 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään sen vakavampaa onneksi, kuin korvakoru on tarttunut muutaman kerran hiuksiin kiinni. Pidän hiukset kiinni esim. ruokaa laittaessani ja nykyisin useimmiten muutenkin, niin eivät ne siitä pääse mihinkään asiattomiin paikkoihin livahtamaan ;)

Vierailija
11/54 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:50"]On poltettu ulkotulessa. On poltettu tupakalla ja sytkällä. On jäänyt auton oven väliin. Oon kyykkypissatessa kusassut päälle. Kerran onnistuin jopa kaatamaan vitriinin laseineen kaikkineen kun hiukset tarttui ohimennen lasioven kahvaan. Kun useamman kerran uitin niitä esikoisen sontavaipassa, leikkautin koko ihanuuteni -persuksiin asti ulottuvat liuhulettini-korvalehtimittaan. En kuitenkaan osannut olla lyhythiuksisena. Ei ollut yhtään kotoisa olo. Nyt sitten alaselkähahtuvat saavat vapaasti aiheuttaa noloja ja vaarallisia tilanteita. Näin on hyvä.
[/quote]
Aika paha toi vitriinin kaatuminen. :D

Vierailija
12/54 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kouluttanut mieheni pitämään hiuksiani samalla kun otan suihin, kiihottavaa muutenkin kun pitää niistä kiinni ja voi ohjailla tahtia (jos annan) ;)

Mulla on välillä hiukset olleet vauvan kakassakin ja tosiaan jossain lasket lapsen sylistä maahan ja se jää roikkumaan sun hiuksiin kiinni yms... En yhtään ihmettele miksi kotiäideillä on aina hiukset kiinni. :) Takin väliin on jäänyt ja joskus mies yrittää siirtää mua seksin aikana parempaan paikkaan (esim sängyllä/lattialla) ja on huomaamattaan polvellaan/kyynerpäällään hiusteni päällä, mukavalta tuntuu niskoissa ja päänahassa.

Joskus ala-asteella olin nukahtanut purkka suussa (miksi?!) ja seuraavana päivänä koulussa huomasin jossain vaiheessa että niskavilloissa on purkkaklimppi nätisti takertuneena. Yritin sitten huomaamattomasti rapsutella tunnilla enimpiä irti sieltä. Muistaakseni niskavilloista piti osa leikata lyhyeksi mutta onneksi jäi piiloon, vaikkei kovin paksu kuontalo kyllä olekaan.

Vierailija
13/54 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:39"]Mä olen kouluttanut mieheni pitämään hiuksiani samalla kun otan suihin, kiihottavaa muutenkin kun pitää niistä kiinni ja voi ohjailla tahtia (jos annan) ;)

Mulla on välillä hiukset olleet vauvan kakassakin ja tosiaan jossain lasket lapsen sylistä maahan ja se jää roikkumaan sun hiuksiin kiinni yms... En yhtään ihmettele miksi kotiäideillä on aina hiukset kiinni. :) Takin väliin on jäänyt ja joskus mies yrittää siirtää mua seksin aikana parempaan paikkaan (esim sängyllä/lattialla) ja on huomaamattaan polvellaan/kyynerpäällään hiusteni päällä, mukavalta tuntuu niskoissa ja päänahassa.

Joskus ala-asteella olin nukahtanut purkka suussa (miksi?!) ja seuraavana päivänä koulussa huomasin jossain vaiheessa että niskavilloissa on purkkaklimppi nätisti takertuneena. Yritin sitten huomaamattomasti rapsutella tunnilla enimpiä irti sieltä. Muistaakseni niskavilloista piti osa leikata lyhyeksi mutta onneksi jäi piiloon, vaikkei kovin paksu kuontalo kyllä olekaan.
[/quote]

Niin ja hormonimyrskyjen aikaan (alkuraskaus, synnytyksen jälkeen, imetyksen väheneminen...) kun hiuksia lähtee ihan järkyttävän paljon, on kiva kun niitä löytyy KAIKKIALTA. Lapsen käteen kiertyneenä, vaatteista ja roikkumassa miehen parrasta :D :D Tämä tais olla vielä jossain julkisella paikalla kun katsoin että onpas "hieman" pitkä partakarva sängen joukossa...

Vierailija
14/54 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, harjaa ne jokapäivä. Daukki. Hiuksia lähtee kuten lyhythiuksisillakin, pitkät näkyy selvemmin kun on pidempiä. Simppeliä. Toi ns. ongelma koskettaa niitä, jotka eivät huolehdi itsestään, eikä ymmärrä mitä imuroi. Sori, oon pahalla päälle, mut toi on totuus. Toivottavasti tajuat itse ongelman.

Vierailija
15/54 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen moni täällä näyttää tykkäävän suikista:0 oli hiukset pitkät tai lyhyet, minen kenenkään kusilätkytintä suuhuni huoli.

Vierailija
16/54 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
17/54 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on ihanat, mut aina joka paikassa kiinni. Tänäänkin kiskoin näitä takin taskujen vetoketjun välistä, kun laitoin vetoketjua kiinni. Nukun aina hiukset auki, ja onhan ne välillä miehen tai lapsen alla jumissa.
.
Lapset tykkää kiskoa tukkaa. Etenkin toinen haluaa aina sylissä ollessaan (etenkin jos on vieras tai jännittävä tilanne ) räplätä minun hiuksia. Kai se jotenkin luo turvaa hänelle.

Vierailija
18/54 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukseni tarttuivat baarissa jonkun random-miehen kauluspaidan nappiin. Olis voinut olla hellyttävä alku romanssille, jos kyseessä olisi ollut yhtään vetävämpi jantteri. Vartti siinä meni, kun irrotettiin minua miehestä.

Vierailija
19/54 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin erään bändin keikalla, eturivissä ja valokuvasin. Hiukset tarttuivat ihanan pitkähiuksisen basistin bassoon.

Vierailija
20/54 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista on sattunut. Jäänyt oven väliin, kynttilä poltti osan hiuksista (onneksi oli nopeat refleksit ettei sattunut pahemmin). Suuseksissä tai seksissä ylipäänsä ne ovat aina tiellä. Yleensä tykätään että minä olen päällä joten jos hiukset ovat auki niin sitten ne valuvat minun ja miehen naamalle. Siinä nyt muutama esimerkki

Niin ja niitä hiuksia löytyy joka paikasta. Olenkin nyt suunnittelut että pätkäisen nämä ristiselkään asti ulottuvat hiukset ehkäpä polkkamittaan. Sen verran kaiholla muistelen välillä lyhyempiä hiuksia, jotka eivät olleet aina tiellä ja huomattavasti helpompi hoitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän