Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia kommelluksia teille on käynyt pitkien hiusten kanssa?

Vierailija
22.03.2015 |

Mulla tuntuu olevan ain hiukset jokapaikassa, aamupuurossa lillumassa, vetoketjun välissä sun muuta sellaista.

Viimeksi kun laitoin dödöä kainaloihin, mun hiukset roikku siinäkin tiellä. Hetken ehdin säikähtää, että miten pitkäksi mun kainalokarvat on kerinny hurahtamaan. Viime leikkauskerrasta nimittäin oli aikaa. Sitten tajusinkin, että höpsis, nehän olikin vaan mun hiukset, mitkä siinä roikkui. ;-)

Minkälaisia hassuja juttuja teille on käynyt pitkien hiusten takia/kanssa?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:17"]Mun hiukseni tarttuivat baarissa jonkun random-miehen kauluspaidan nappiin. Olis voinut olla hellyttävä alku romanssille, jos kyseessä olisi ollut yhtään vetävämpi jantteri. Vartti siinä meni, kun irrotettiin minua miehestä.
[/quote]

Mulla tarttui hiukset baarin järjestysmiehen "järjestysmies"-pinssiin :D Olin narikkajonossa ja tää käveli vauhdilla mun ohi ja hiukset jämähti kiinni :D

Vierailija
22/54 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini halusi viedä minut ajelulle uudella prätkällään. Tyhmänä jätin hiukset auki ja pysähdyttyämme ne olivat takertuneet kypärään. Pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään? :-( Ap

Vierailija
24/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset jääneet auton oven väliin kun istahdin ratin taakse. Ja sitten vielä kananmunia kun pelkäsin että lähtee iso tuppo irti. Kesti hetken ennen kun sain puoli-istuvasta asennosta oven auki. Hävetti sekoilla kaupan pihalla!

Vierailija
25/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani oli tarttunut hiukset sähkövatkaimeen leipoessa. Onneksi ei käynyt kuitenkaan pahemmin.

Vierailija
26/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ottaa suihin ilman että on hiukset kiinni

Vierailija
27/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä jäin hiuksista kiinni tupakkakaappiin vaikka oli hiukset ponnarilla, tuulisena päivänä ovat aina kasvoilla, koita siinä nyt näyttää viehkeältä ku muistuttaa enemmänkin Samaraa..

Vierailija
28/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulisena päivänä sytytin tupakan, hiukset lensi liekkiin. Ei käyny pahasti, haju oli karmee.

Vierailija
29/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten joutuminen suuhun tuulisella säällä. Ärsyttävintä, kun syö purkkaa.

Vierailija
30/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua noihin ongelmiin ap, hiukset tuntuu olevan aina ruuassa ja ties missä. Muuten rakastan pitkiä hiuksiani, mutta on näissä huonot puolensakin :-D Myös jos on paksut hiukset, niin on ärsyttävää kun yksi ponnari ei riitä vaan se ponnari valuu pois.

Vierailija
31/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:56"]Ei voi ottaa suihin ilman että on hiukset kiinni
[/quote]
Ei missään nimessä hiuksia kiinni :'(
Auki olevat pitkät hiukset on todella kiihottavat. Mies voi siirtää aktin aikana hiuksia pois silmiltä.

Vierailija
32/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkään kommellus mutta.. :D Aina ennenkun alettiin exän kanssa suuhoitohommiin niin oli pakko vetäistä hiukset pois naamalta ponnarille. Erottiin mutta pysyttiin hyvinä kavereina, vuosia myöhemmin mies vähän hiprakassa kertoi että olin 'kouluttanut' hänet tahattomasti niin että housuissa alkoi puristaa aina kun näki mun laittavan hiukset ponnarille :D

Vierailija
33/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on luultu naiseksi pitkien hiusten takia. Kerran kaupassa eräs vanha rouva pyysi mua antamaan jonkun paketin kaupan ylähyllyltä. "Anteeksi neiti, voisitteko...." ja kun käännyin, vanhan rouvan ilme oli paljonpuhuva ja lausekin loppui kuin hidastetussa filmissä: "auttaa".....

No järkytyksestään toivuttuaan hän vaan tokaisi : "voi tätä nykynuorten muotia. Ei meidän aikana vaan....." :D

Vierailija
34/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans usein jättänyt hiukset vahingossa auton oven väliin. Annas olla jos olet erehtynyt laittamaan tuulisella säällä huulikiiltoa, niin hiukset jämähtävät huuliin kiinni. Pahinta tämä on pyöräillessä. Samoin jos pyöräilee kesällä hiukset auki, niin perillä saa usein poimia hyttysiä, kirvoja, kärpäsiä ym. ötököitä kuontalostaan...

Vierailija
35/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan pitkähiuksisena miehenä sain äidiltäni joululahjaksi kihartimen. En vieläkään ymmärrä miten sitä on tarkoitus käyttää oikeaoppisesti mutta hiuksiinhan se jäi mulla kiinni ja ei muuta kuin sakset käyttöön :D

Vierailija
36/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahka on kipeä pelkästä jakauksen paikan muuttamisesta.

Vierailija
37/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:56"]Ei voi ottaa suihin ilman että on hiukset kiinni
[/quote]
Ei missään nimessä hiuksia kiinni :'(
Auki olevat pitkät hiukset on todella kiihottavat. Mies voi siirtää aktin aikana hiuksia pois silmiltä.
[/quote] no ei ne silmille mene vaan suuhun! Ei siitä kuule tule mitään jos kokoajan saa olla heilauttelemassa hiuksisäa sivulle, ei miehenkään tartte tähän keskittyä vaan siihen olennaiseen eli nauttimiseen.

Vierailija
38/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonoven väliin ovat hiukset jääneet parikin kertaa, samoin kynttilänliekkiin ovat eksyneet (onneksi eivät pahemmin ehtineet kärähtää!). Ja joskus olen jäänyt hiuksistani kiinni Lidlin paistopistekaapin oveen, kun yksi hiukan takkuinen suortuva heilahti siihen ovenkahvan ruuviin kiinni. Se oli jo hiukan noloa :D

Vierailija
39/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:56"]Ei voi ottaa suihin ilman että on hiukset kiinni
[/quote]

sama homma. Ja sit hiukset jääny auton oven väliin . Menny hiustenkuivaajan sisää

Vierailija
40/54 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:55"]

Kaverillani oli tarttunut hiukset sähkövatkaimeen leipoessa. Onneksi ei käynyt kuitenkaan pahemmin.

[/quote]Minullakin on käynyt näin. Lähti tuppo hiuksia irti ja päänahka oli vereslihalla ja kipeä pitkään. Hiukset kasvoivat onneksi takaisin kaljuun kohtaan. En edes tajua miksi vatkasin kuohukermaa hiukset auki, tavallisesti pidän leipoessa hiuksia kiinni. Tuolloin ehkä ajatteli, että "nopeasti vaan vatkaan tämän kerman...". Lisäksi olen vahingossa sytyttänyt osan hiuksistani tuleen kynttilällä. Ovat myös jääneet auton oven väliin. Talvella ovat todella sähköiset, joten autossa istuessa hiuksia on pystyssä auton katossa, naamalla liipassa ja osa jää sinne oven väliin vaikka kuinka koittaisi saada ne sieltä pois. Ovatkin yleensä talvella kiinni. Kerran myös miehen kanssa sängyssä yritin seksikkäästi kyljelläni toisen kyynärpään varassa nousta ylemmäs - kunnes kyynärpään alle jääneet hiukset nykäisivät kaulani ja pääni kipeästi sivuttain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi