Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet katkera äitienpäivänä?

Vierailija
10.05.2015 |

Minä olen siksi, että koska kaksi äitiä oli oli p-oja, minä en saa äitienpäiväkorttia, valkovuokkoja, aamiaista vuoteeseen enkä lounasta edes ABC:llä.

Miehen lapsen äiti on p-a äiti, mutta sitä ei saa lapselle sanoa. Meillä ei voi juhlia äitienpäivää, jotta lapselle jää tilaa pitää väärä kuvansa äidistä. Siinä kuvassa äiti on korokkeella, oikea kuningatar, jota lapsi palvoo saadakseen edes hetken paistatella äidin rakkaudessa. Tosiasiassa äiti on laiminlyönyt lasta niin pahasti, että tämän tunne-elämä vaurioitui. Näitä vammoja olen sitten paikkaillut 24/7.
Myös miehen äiti on p-a äiti. Siksi miestä ei huvita yhtään viettää äitienpäivää missään muodossa. Minä hommaan anopille lahjat, kukat ja kakut.Enkö olekin vähintään yhtä marttyyri kuin keskiverto oikea äiti? Kerro oma tarinasi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että äitini on läheisriippuvainen narsistinen paska.

Vierailija
2/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 10:59"]Siitä, että äitini on läheisriippuvainen narsistinen paska.
[/quote]
Moikka systerini, säkin täällä vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahemmin narsisti, sitä enemmän lapsia yleensä. Psykopatian tunnuspiirteisiin oikein kuuluu holtiton seksielämä. Ja kun eletään hetkessä, ehkäisy unohtuu. Miehiä ja lapsia voidaan käyttää myös toimeentulon välineenä. Äitienpäivä on hyväksikäytetyille raakaa pilaa.

Vierailija
4/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. On turha olla katkera. Se vaan syö naista.

Vierailija
5/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä suomalainen nainen ei olisi katkera.

Äitienpäivän aamiainen meni varmasti ihan pilalle kun ei mies osaa edes kahvia keittää, leivän päällä oli päällyste vinossa, kakun kerma oli vatkattu väärään suuntaan ja kyllä olisi TAAS pitänyt kaikki itse tehdä että olisi ollut kunnollista. Äitikkähän jättää sitten kakut syömättä ja kahvit juomatta ja lähtee mielenosoituksellisesti keittämään kunnon kahvit ja asettelee mennessään sitä marttyyrinkruunua päähänsä. Sitten mamma vollottaa kun ilmapiiri on kireä ja hän vain parhaansa yrittää ja KUKAAN ei arvosta!

Vierailija
6/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 10:59"]Siitä, että äitini on läheisriippuvainen narsistinen paska.
[/quote]
Moikka systerini, säkin täällä vai?
[/quote]

Kolmas systeri löytyy myös..

Vierailija
7/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että äitini on ihmisenä täysi vittupää. Inhottava alkoholisoitunut ämmä. En nyt varsinaisesti ole katkera, sillä olen tämän oppinut jo 20v aikana, enkä onneksi muutenkaan näe äitiäni kuin pari kertaa vuodessa.

Vierailija
8/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:11"]

Mitä pahemmin narsisti, sitä enemmän lapsia yleensä. Psykopatian tunnuspiirteisiin oikein kuuluu holtiton seksielämä. Ja kun eletään hetkessä, ehkäisy unohtuu. Miehiä ja lapsia voidaan käyttää myös toimeentulon välineenä. Äitienpäivä on hyväksikäytetyille raakaa pilaa.

[/quote]

Mä olen huomannut, että kaikki tuntemani suurperheiden äidit on narskuja, ja monilla sosiopaatin piirteitä myös.

Narskut rakastaa pienten lasten palvontaa, ne ongelmat alkavat lapsen yrittäessä luoda omaa persoonaansa.

Lestoja en laske tuohon, koska niillä se ei ole valinta.

Vierailija
9/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään tiedä, erään mielestä olen aina :).

Se on niin kätevää oma kateruus kääntää toiselle ihmiselle;).

Vierailija
10/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkera siitä, että polveni ovat liian romuna lenkkeilyyn. Haluaisin juosta, mutta en voi. 

Vierailija
11/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään!
Vittu näitä juttuja taas :O

Vierailija
12/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:16"]

Äitienpäivän aamiainen meni varmasti ihan pilalle kun ei mies osaa edes kahvia keittää, leivän päällä oli päällyste vinossa, kakun kerma oli vatkattu väärään suuntaan ja kyllä olisi TAAS pitänyt kaikki itse tehdä että olisi ollut kunnollista. Äitikkähän jättää sitten kakut syömättä ja kahvit juomatta ja lähtee mielenosoituksellisesti keittämään kunnon kahvit ja asettelee mennessään sitä marttyyrinkruunua päähänsä. Sitten mamma vollottaa kun ilmapiiri on kireä ja hän vain parhaansa yrittää ja KUKAAN ei arvosta!

[/quote]

Jos tällaista jossain perheessä oikeasti on, niin kertoo ikävä kyllä siitä, ettei tunteita ole ollut koskaan tai moneen vuoteen ainakaan. Toisen pärstä ärsyttää niin paljon, että kaikki mitä se tekee, on väärin. Eli ei ole helppoa mammallakaan.

Vierailija
13/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ettei minulla ole miestä eikä lapsia ja asun yksin kaukana kaikista sukulaisistani ja ärsyttää lukea joidenkin mammojen märisemistä kun kaikki on niin pielessä. Olisitte iloisia, että teillä on se perhe. Prkl. Olen katkera todellakin.

Vierailija
14/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Mies ei ole kotona, daan olla lasten kanssa rauhassa.

Vierailija
15/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:16"]

[/quote]

Jos tällaista jossain perheessä oikeasti on, niin kertoo ikävä kyllä siitä, ettei tunteita ole ollut koskaan tai moneen vuoteen ainakaan. Toisen pärstä ärsyttää niin paljon, että kaikki mitä se tekee, on väärin. Eli ei ole helppoa mammallakaan.
[/quote]
Eli miehen vika ettei mamma rakasta?

Vierailija
16/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä etten ole saanut lasta kolmen vuoden yrityksestä huolimatta. Ja tiedän, toiset yrittää vielä paljon pitempään.

Vierailija
17/17 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä,että mieheni pilasi ensimmäisen äitienpäivän nukkumalla koko päivän ja jättämällä minut täysin huomiotta. Sen jälkeen olen inhonnut tätä päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi