Minkälaisia kommelluksia teille on käynyt pitkien hiusten kanssa?
Mulla tuntuu olevan ain hiukset jokapaikassa, aamupuurossa lillumassa, vetoketjun välissä sun muuta sellaista.
Viimeksi kun laitoin dödöä kainaloihin, mun hiukset roikku siinäkin tiellä. Hetken ehdin säikähtää, että miten pitkäksi mun kainalokarvat on kerinny hurahtamaan. Viime leikkauskerrasta nimittäin oli aikaa. Sitten tajusinkin, että höpsis, nehän olikin vaan mun hiukset, mitkä siinä roikkui. ;-)
Minkälaisia hassuja juttuja teille on käynyt pitkien hiusten takia/kanssa?
Kommentit (54)
Hiukset jää aina auton oven väliin, laukkujen hihnan alle, kiertyvät yöllä kaulan ympäri (en osaa pitää kiinni hiuksia yöllä)... Sitten irtohiuksia ja niistä muodostuneita karvapalloja löytyy hitto vie ihan joka paikasta. Imuria saa olla vähän väliä putsaamassa kun putkeen jää metrin mittaisia hiustukkoja.
Silti en suostu leikkaamaan alaselkään asti ulottuvia hiuksiani :)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:41"]
Yritin sylkäistä purkan olan yli roskikseen, mutta se putosikin hiuksilleni ja tarttui jämäkästi kiinni. Siinä sitten aikani yritin tuloksetta sitä irrottaa, lopulta oli leikattava hiukset olkapää-pituisiksi.
[/quote]
Purkka lähtee tukasta ihan ruokaöljyllä hieromalla.
Ne sytty palamaan. :D onneks ei pahasti käynyt.
Mulla oli ennen pitkä tukka ja jäi inhottavasti selän alle sänkyhommissa. Välillä piti keskeyttää, että anna mä revin mun tukan tuolta perseen alta välillä :)
Kirjoitinko jo tänne? Inhottavaa oli vetäistä hiukset henkeen erään kerran liikunnan tiimellyksessä. Onneksi pitutta ei ollut silloin kuin vajaa bsl. Jooh, sen jälkeen olen urheillut hiukset tiukasti kiinni.
Ei nyt mitään hirveän ihmeellistä mutta vähän aikaa sitten onnistuin ensimmäistä kertaa elämässäni vetäisemään tukan turvavyön mukana sinne koloon minne se poistuu.
Yleisesti ottaen täytyy kyllä sanoa, että ihmettelen miksi muusikot usein suosivat pitkää tukaa miehillä. Se kun on vähintään joka toisella treenikerralla jossain kaiutintelineen tai soitinlaukun olkahihnan välissä kamoja treenikämpällä kasatessa tai purkaessa.
teininä minulla oli pitkä, permanentattu tukka. kerran nukuin ystäväni kanssa samalla patjalla ja jostain syystä tämä oli tukehtua hiuksiini yöllä.. heräsi kurkku täynnä meikäläisen kuontaloa! :O
kerran hiukset myös jäivät mankelin väliin ja pyöräilessä niihin tarttui kaikenmaailman ötököitä :x
Kuulkaa naiset. Suihin kannattaa ottaa niin, että mies seisoo sängyn vierellä ja itse istut siinä sängyn reunalla. Miehenkin mielestä todella kiihottavaa näin. Välillä mies kokoaa hiukseni juuresta käteensä ja "pitää" ponnarilla, josta saattaa vähän jopa ohjailla tahtia. Molemmat tykkää eikä mene hiuksia suuhun. ;)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:57"]Töissä jäin hiuksista kiinni tupakkakaappiin vaikka oli hiukset ponnarilla, tuulisena päivänä ovat aina kasvoilla, koita siinä nyt näyttää viehkeältä ku muistuttaa enemmänkin Samaraa..
[/quote]
Joo tuo Samara-efekti on niiiin tuttu :D No mulla on jääny auton ikkunaan kiinni hiukset kun tuuli imas ne ulos sillä hetkellä kun laitoin kii ikkunaa.
Krapulat on pahimpia jos ei kerkee laittaa hiuksia kii..If you know what I mean ;)
Vauvan ansiosta myös mun hiuksista on löytynyt mitä ihmeellisempiä asioita, kerran tutti roikku selässä...:D
Olen pitkähiuksinen ensihoitaja ja normaalisti tulla on joko tiukalla ponnarilla tai letillä.
Eräänä aamuna jouduimme elvyttämään työparini kanssa ja kesken sen ponnari päätti sanoa sopimuksen irti. Lopputulos; jäin tukastani kiinni työparini takin vetoketjuun!
Onneksi paikalla oli muitakin niin saivat irroitettua (repäistyä) tukkani takista ja potilaskin selvisi koitoksesta.
Työparia nauratti kovin autossa, kun nyppi niitä irti revittyjä hiuksia takkinsa vetoketjusta vielä tunteja myöhemmin...
Töissä jäänyt pari kertaa kiinni johonki seinästä törröttäneeseen koukkuun tms. ja lopulta työkaveri joutunut auttamaan. Lisäksi auki ollessa niitä saa aina haroa pois silmiltä ja suusta.
Suihinoton kanssa ei ole ongelmaa. Yleensä heitän ne vain toisen olan yli tai mies pitää kiinni. Suudellessa tosin jatkuvasti molempien suussa ja kasvoilla.
Ainiin, kun nukutaan miehen kanssa lusikassa jään välillä jumiin kun mies on hiusten päällä. Ei viitsisi herättää, mutta yleensä herää kun nyin itseäni vapauteen.
Letti syttynyt palamaan töissä ja pojalla brio sähköjuna imi hiukset renkaan väliin ja piti saksia irti.
Tv.mies
Jäin hiuksista kiinni pusikkoon. Oli kevättä ja jotain sieltä puskan juurelta etsin. Pitkät hiukset kiinni oksissa. Jee. Ohikulkijoiden takia yritin olla "kunhan tässä vaan hengailen" asenteella. Tuntui ikuisuudelta mutta oikeasti en kauaakaan siinä rimpuillut.
Töissä pitkä ponnari aiheuttaa rivakasti kääntyessä läpsäisyn naamalle. Nyt töihin siitä! *släp* tuntuu ikävältä...
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:27"]
Aikoinaan pitkähiuksisena miehenä sain äidiltäni joululahjaksi kihartimen. En vieläkään ymmärrä miten sitä on tarkoitus käyttää oikeaoppisesti mutta hiuksiinhan se jäi mulla kiinni ja ei muuta kuin sakset käyttöön :D
[/quote]
Kiero äiti...oliko laskelmoinut tuon, että tällä lähtee pojan liuhuletti.