Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sairastanut koronan?

Vierailija
14.12.2021 |

Voitte kommentoida miten korona eteni, oliko rokotuksia, mistä tuli ym.
Tai jos ette sairastanut vaikka esim samassa taloudessa oli.
Kaikki nyt tietää jo jonkun joka on sairastanut koronan.

Oletko sairastanut koronan?

Vaihtoehdot

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuussa 2020 ekojen joukossa suurella todennäköisyydellä, mutta ei silloin ollut mitään testejä.

Vierailija
2/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, eikä kukaan läheisistäni. Mutta tutuissa on muutamia, kaikki ne jo vuonna 2020 ennen sen vuoden syksyä. En ole ollut muutenkaan sairas ollenkaan sitten syksyn 2019. Yksi tuttu pariskunta oli ensimmäisiä varmaan jotka sairaistuivat ulkomailla silloin maaliskuussa 2020 ja olivat sairaalassa hyvän aikaa kumpikin. Myöhemmät tapaukset ovat olleet lieviä, kukaan ei sairastumisvaiheessaan ole tietenkään vielä saaneet rokotuksia, kun niitä ei sillloin vielä ollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todettiin positiivinen joulukuun alussa. Sain luultavasti kaverilta jonka luona kyläilin ennen kuin hän alkoi oireilla. Alkoi kuten mikä tahansa muukin flunssa; pientä lämpöä, lihassärkyä, väsymystä ja nenä vuotaa. Sitten tuli yskä ja makuaisti lähti muutamaksi päiväksi kokonaan. Yhtenä päivänä oli alilämpöä. Nyt voin jo paremmin. Rokotteita en ole ottanut.

Vierailija
4/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut.

Sain tartunnan altistumisesta. Tuolloin kun sairastin (2020) niin silloin ei ollut vielä rokotteita.

>Max 40 aste sahaava kuume

> Ruokahaluttomuus (sahaava tämäkin)

> Lihaskivut, jäykkyys

> Maku-hajuaistin menetys moneksi kuukaudeksi. Nämä eivät ole täysin varmaan vieläkään entisensä.

> Rasituksen sietokyky heikkeni. Suomenkielellä vaihteleva korkea syke pienestäkin rasituksesta.

>Ruuansulatuskanavan häiriöt

>Kognitiion myös jotain häikkää

>Valoarkuus, ääniherkkyys

> Tinnitus paheni

Mitä vielä... no eiköhän siinä ollut tarpeeksi.

Vierailija
5/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut.

Kolmas piikki otettu joten nyt vielä vuodenvaihteen varuillaan ja sitten on aika mennä ja tulla ja juoda olutta yökerhoissa pilkkuun :D

Vierailija
6/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

11/21 LÄHES oireeton, rokotukset oli.

Vierailija
7/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain neljä sairastanutta ilmoittautunut?!

Vierailija
8/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä sais kysyä. Ilmoitin langan poistoon.

Vierailija
9/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo koko perhe sairasti huhtkuussa 2020. Vain mies joka on ylipainoinen sai mitään oireita. Hänellä noin 5 pv perus flunssa ja pari viikkoa makuaisti pois sen jälkeen. Minä ja 2 lasta "sairastimme" täysin oireitta.

Vierailija
10/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tietää; ku  enoo ksokaan käynyt kaiveluttamassa ennääni, mutta en usko sairastaneeni.

Vierailija
11/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään koronapositiiviseksi todettua. Tunnen yhden altistuneen, joka määrättiin päiväksi karanteeniin, mutta negatiivisen testin jälkeen karanteeni päättyi. Joten ainakaan täällä Tampereella korona ei ole niin paha epidemia, mitä paikallisissa lehdissä otsikoitu.

Vierailija
12/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Olen elänyt viimeiset lähes kaksi vuotta tosi varovaisesti ja vältellyt altistumismahdollisuuksia niin pitkälle kuin mahdollista. Varmaksihan sitä ei voi tietää, todellinen sairastaneiden lukumäärä voi olla vaikka tuhat tai kymmenentuhatkertainen virallisiin lukuihin verrattuna ja ehkä lähes jokainen on jo käynyt läpi ainakin yhden kierroksen.

Vierailija
13/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin tammikuussa 2021, kolme viikkoa sairaalassa, vieläkin kuntoutuksessa. Ikuisia arpia keuhkoihin. Olin sairastaessa 25v, normaalipainoinen, urheileva, tupakoimaton.

Vierailija
14/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan parasta aikaa. Ensin oli pari päivää pientä lämpöilyä ja hengitys tuntui oudolta jonka kuvittelin johtuvan niistä kovista pakkasista joita silloin oli. Sitten oireet liki hävisi ja sain kuulla altistuneeni noin vrk:tta aiemmin mitä oireet alkoi. Testiin pääsin pienen taistelun jälkeen koska ole rokotettu, oireet oli jo melkein poissa ja altistustilanteessa mulla oli ollut maski. 

Nyt sitten päivää vaille viikko altistuksesta alkaa oireet olla ihan kunnolla tuntuvia eli on kuumetta ja olo hyvinkin kehno. Lisäksi nyt alkaa tuntua, että hengitys alkaa taas rohista ja vinkua kuten aluksi :(

Vierailija
15/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmikuussa 2020 ekojen joukossa suurella todennäköisyydellä, mutta ei silloin ollut mitään testejä.

Mikähän tämä suuri todennäköisyys on?

Nuha?

Vierailija
16/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen altistunut useasti ja ollut karanteenissa ja tehnyt oireseurantaa, mutta en ole saanut koronaa. Oma kokemus on, että ei ole kovin tarttuva virus kyseessä.

Vierailija
17/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Olen elänyt viimeiset lähes kaksi vuotta tosi varovaisesti ja vältellyt altistumismahdollisuuksia niin pitkälle kuin mahdollista. Varmaksihan sitä ei voi tietää, todellinen sairastaneiden lukumäärä voi olla vaikka tuhat tai kymmenentuhatkertainen virallisiin lukuihin verrattuna ja ehkä lähes jokainen on jo käynyt läpi ainakin yhden kierroksen.

Sairastumisen tietää kyllä. Kun silloin on sairas.

Ensin seurattiin kuolleita

Sitten seurattiin sairastuneita

Kun niitä ei tullut...

Nyt seurataan tartunnan saaneita

Tai jopa altistuneita.

Vierailija
18/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En oli ihan varma mistä tuli mutta olen rokottamaton.

Korkeahko kuume kesti muutaman päivän, kurkku oli kipeä ja olin väsynyt.

Ei jäänyt mitään jälkioireita, pääsin tosi vähällä.

Vierailija
19/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastuin tammikuussa 2021, kolme viikkoa sairaalassa, vieläkin kuntoutuksessa. Ikuisia arpia keuhkoihin. Olin sairastaessa 25v, normaalipainoinen, urheileva, tupakoimaton.

Joo toki.

Kuka sanoi, että sinulla on IKUISA apua keuhkoissa?

Ikuinen on pitkä aika.

Mitä kuntoutusta nyt saat?

Vierailija
20/37 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo toki.

Kuka sanoi, että sinulla on IKUISA apua keuhkoissa?

Ikuinen on pitkä aika.

Mitä kuntoutusta nyt saat?

Arvet tuppaa oleen ikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä