Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yök! Vauvakutsujen (Babyshower) ohjelma

Vierailija
22.03.2015 |

Nyt on alkanut naamakirjaan ilmaantumaan kuvia vauvakutsuilta. En ole ennen ajatellut että niissä jotain ohjelmaa olisi, ehkä annettaisiin jotain pieniä lahjoja tulevalle äidille ja syödään kaikkea kivaa ja höpötetään.

Nyt kuitenkin näyttää, että seuraavanlaiset jutut ovat joku "trendi" vauvakutsuilla:

- Piltti yms. vauvanruokien maistelu sokkona, sitten pitää arvata mitä siinä purkissa on

- Sokkona vaipanvaihtokisa äidin ja kummitädin välillä. Eli vaihdetaan side silmillä nukelle vaippaa, se joka on nopeampi voittaa.

Muutama esimerkki. Siis ihan oikeasti, kuka tuollaiseen lässynläähän suostuu? YÄKK

Joillain näytti olevan muuten Babyshower kakkuna vauvan perseen muotoinen kakku. Siis vauvanpylly jossa oli vaaleanpunainen "vaippa", luulin hökötystä ensin tissikakuksi, ennen kuin tajusin.

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksillä kutsuilla sulatettiin suklaata vaippoihin ja äidin piti maistella niitä..Yök!

Vierailija
42/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:43"] Tuosta pilttien maistelusta muuten. Toivottavasti olivat edes niitä hedelmäpilttejä :D Mulla lentäisi yrjö jos joutuisin tunkemaan suuhuni niitä "ruokapilttejä" joissa on soseutettua lihaa, vihanneksia ja muuta kamalaa. [/quote] No meillä oli nimenomaan niitä ruokapilttejä... Jollain Päärynäsoseella on vähän tyhmää alkaa arvuuttelemaan, että mitäs tässä on. [/quote] Yöööök! Jos ei ilman tuota saa vauvaa syntymään, niin olkoon.

[/quote]

Ideana on se, että syötät samaa moskaa vauvallesi, eikä hänkään voi tehdä muuta kuin sokkona ottaa vastaan ;) Heittäytymistä ja vauvan asemaan asettautumista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:13"]Mielestäni jokainen saa järjestää juuri sellaiset vauvakutsut kuin haluaa ja vieraiden tehtävä on kunnioittaa niitä, vaikka ohjelma ei vastaisikaan juuri sitä mistä itse tykkää. Osa aikuisuutta on hyväksyä se että ihmiset ovat erilaisia ja omaavat täten erilaisen maun asioissa.
[/quote]
Eikö kaverit järjestä ylläreinä ne vauvakutsut? Niin ainakin niissä juhlissa joissa mä oon ollut, on ollut tulevalle ihan yllätys että tullaan porukalla. Yksi kaveri vaan "varaa" ajan ja sitten tullaanki porukalla oven taa. Ja tuodaan tietty tarjoilut mukana.
Ohjelmassa on lähinnä ollut syömistä, vauvan syntymäajan ja mittojen arvuuttelua, kerran askarreltiin yhdessä mobile.

Vierailija
44/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:11"]Meinasin pudota tuoliltani kun sain miehen exältä kutsun hänen vauvajuhliinsa. Pippaloihin oli järjestetty kaikkea ohjelmaa ja kehotus tuoda omat juomat mukaan (!?). Sattuneesta syystä jätin kutsut väliin ja aika laiha osallistujamäärä taisi muutenkin olla.
[/quote]

Miehen exä kutsui sinut vauvasuihkuunsa? Oikeasti? :D

Vierailija
45/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:43"] Tuosta pilttien maistelusta muuten. Toivottavasti olivat edes niitä hedelmäpilttejä :D Mulla lentäisi yrjö jos joutuisin tunkemaan suuhuni niitä "ruokapilttejä" joissa on soseutettua lihaa, vihanneksia ja muuta kamalaa. [/quote] No meillä oli nimenomaan niitä ruokapilttejä... Jollain Päärynäsoseella on vähän tyhmää alkaa arvuuttelemaan, että mitäs tässä on. [/quote] Yöööök! Jos ei ilman tuota saa vauvaa syntymään, niin olkoon.

[/quote]

Ideana on se, että syötät samaa moskaa vauvallesi, eikä hänkään voi tehdä muuta kuin sokkona ottaa vastaan ;) Heittäytymistä ja vauvan asemaan asettautumista
[/quote]

No en ole purkin purkkia syöttänyt ruokapilttejä. Yhden kerran avasin, mutta sen haju sai perääntymään ja keitin perunat lapselle.

Vierailija
46/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:04"]

Raskausmahakakku? No hyi saatana!

[/quote]

Nauttisin sitä halulla kahvin kera. 

t. raskausfetissimies

Vierailija
47/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvanpylly-kakku ja raskausmaha-kakku :D oletteko te ihan sekaisin? :D

Vierailija
48/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:06"]

Olenkin aina ihmetellyt, miksi babyshoweriin kutsutaan vain naisia. :D

[/quote]

Feministien mielestä tietysti sikarin tupruttelu nurkan takana ja tilityksen kuunteleminen muijan räjähtäneestä pillusta on paljon coolimpaa.

Mutta kyllä mä olisin mieluummin mukana tollasilla kutsuilla :D

Vierailija
49/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:11"]Meinasin pudota tuoliltani kun sain miehen exältä kutsun hänen vauvajuhliinsa. Pippaloihin oli järjestetty kaikkea ohjelmaa ja kehotus tuoda omat juomat mukaan (!?). Sattuneesta syystä jätin kutsut väliin ja aika laiha osallistujamäärä taisi muutenkin olla. [/quote] Miehen exä kutsui sinut vauvasuihkuunsa? Oikeasti? :D

[/quote]

Totta se on. Olin joku ihmeen pelinappula miehen ja exänsä kiistoissa. Ex hävisi tietenkin, mutta röyhkeää oli kutsua minut ja saattaa minut kiusalliseen tilanteeseen..

t. 30

Vierailija
50/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan, että on ihmisiä, jotka tuollaisesta söpöilystä pitävät. Ovat ehkä samoja ihmisiä, jotka pitävät polttareita tärkeinä ja häissäkin on oltava kiitettävä määrä hääleikkejä ja itkettäviä puheita.

Minä en vain ole koskaan pitänyt näitä asioita tärkeinä ja onneksi ne lähimmät ovat olleet samoilla linjoilla. Kaksiin polttareihin olen joutunut osallistumaan, joka minuutti aivan kamalaa lukuunottamatta hetkeä, jolloin syötiin aikuismaisesti ravintolassa ilman "ohjelmaa" ja "itsensä nolailua". Jopa saunataiat ovat saaneet myötähäpeän tunteen, minusta saunassa jutellaan henkeviä ja juodaan saunajuomia, ei leikitä ja lauleta kuin lastentarhassa. En näe mitään upeaa ja ihanaa siinä, että polttarijengi humalassa ulisee karaokea ja joku vähiten humalassa oleva sitten tallentaa kaiken.

Vauvakutsuja olen saanut kaksi, kumpaankaan "en päässyt". Arvasin jo näiden kahden polttareista, että ei ole minun juttuni ja että samanlainen lässynlää itsensänolaaminen hauskan ja humalan varjolla jatkuu. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että jutellaan naisporukassa, syödään hyvin ja ostetaan jokin kiva lahja joko vauvalle tai raskaana olevalle. Mutta kaikki se oheistoiminta vaippakakkuineen ja pilttimaisteluineen ei tunnu hauskalta, ainoastaan vain kiusalliselta. Ehkä en sitten ole heittäytyjäluonne enkä nauti "hassuttelusta". Koen, että voin hassutella lasten kanssa, mutta en aikuisporukassa enkä ainakaan tuollaisilla keinotekoisilla aiheilla. Mennään sitten ennemmin reilusti huvipuistoon, puetaan prinsessakruunut päähän ja syödään McDonaldsilla synttäriannokset. Siinä on jotain aitoa verrattuna vauvanpeppukakkuun ja synnytystaikoihin.

Vierailija
51/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:02"]

Ja sitten voitte miettiä miten ihanaa sillä lapsettomalla ystävällä on siellä kun leikitään "vauvailua" ja "äiteilyä" (burb...)

[/quote]

entäs kun se naimaton lapseton kaveri on polttareissa? Tai häissä? Miltäs sitten tuntuu.....

anna mun kaikki kestää.....

Vierailija
52/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:16"]

[/quote]

[/quote]

Täh??? Siis tiedät itse miten paskalta se kama maistuu ja siitä huolimatta syötät sitä vauvallesi??? Miksi ihmeessä? 

Vierailija
53/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:36"]

Kuulostaa ihanalta :) Olen muutamilla vauvakutsuilla ollut ja sielläkin oli tuollaista ohjelmaa. Ihan mukavaa teemaan sopivaa äippäilyä.

En ole nähnyt vauvanpylly-kakkua, mutta kuulostaa söpöltä. Yleensä on ollut vain raskausmaha-kakkuja.

[/quote]

miesten babyshower-kakku on taas...

Vierailija
54/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:02"]

Ja sitten voitte miettiä miten ihanaa sillä lapsettomalla ystävällä on siellä kun leikitään "vauvailua" ja "äiteilyä" (burb...)

[/quote]

entäs kun se naimaton lapseton kaveri on polttareissa? Tai häissä? Miltäs sitten tuntuu.....

anna mun kaikki kestää.....

[/quote]

Oletko kuullut ikinä epämukavasta olosta?
Se lapeton siellä vauvakutsuilla on ulkona kuin lumiukko, ja koittaa kohteliaasti kuitekin esittää kiinnostunutta kun sitä vauvanruokaa maistellaan ja vertaillaan niitä synnytyskokemuksia jne...

Vierailija
55/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:06"]

Olenkin aina ihmetellyt, miksi babyshoweriin kutsutaan vain naisia. :D

[/quote]

Feministien mielestä tietysti sikarin tupruttelu nurkan takana ja tilityksen kuunteleminen muijan räjähtäneestä pillusta on paljon coolimpaa.

Mutta kyllä mä olisin mieluummin mukana tollasilla kutsuilla :D

[/quote]

No mieluummin tupruttelen sikaria ja keskustelen sitten vain muijan pillusta kuin olisin akkalauman keskellä lässyttämässä toisille aikuisille.  Ei ole meikän juttu sitten laisinkaan.

Vierailija
56/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokainen saa järjestää juuri sellaiset vauvakutsut kuin haluaa ja vieraiden tehtävä on kunnioittaa niitä, vaikka ohjelma ei vastaisikaan juuri sitä mistä itse tykkää. Osa aikuisuutta on hyväksyä se että ihmiset ovat erilaisia ja omaavat täten erilaisen maun asioissa.

[/quote]

No saa kai sitä nyt silti naureskella :D Onhan tuollainen piltti- ja vaippapelleily nyt oikeasti aika naurettavaa. Sama juttu kun vaikka teininä vaikka piti pukeutua just niin kuin halus ja näin jälkikäteen ajateltuna mahtoi olla kyllä aika idiootin näköistä :D

Vierailija
57/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se nyt Nelliina vai kuka bloggari kun laittoi kuvia jonkun vauvakutsuilta ja kakku oli "istukka"
Menee jo aika mauttomaksi...

Vierailija
58/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:43"]

Tuosta pilttien maistelusta muuten. Toivottavasti olivat edes niitä hedelmäpilttejä :D Mulla lentäisi yrjö jos joutuisin tunkemaan suuhuni niitä "ruokapilttejä" joissa on soseutettua lihaa, vihanneksia ja muuta kamalaa.

[/quote]

Hedelmäpiltit on hyvän makuisia... Otan niitä aina evääksi laskareihin, joskin saan toisinaan osakseni hyväntahtoista naljailua aiheesta :') 

Vierailija
59/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauvat on syöneet vain sormiruokaa ja itsetehtyä evästä, piltit on karmeita....emme itsekään tykkää syödä eineksiä.

Vierailija
60/147 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oottepa tylsämielisiä kun babyshoweritkaan ei teille kelpaa! Tai ehkä olette salaa katkeria, kun ette sellaisia itse saaneet (kun ei ole kavereita, HÖHHÖÖHÖÖ). Tukehtukaa tylsyyteenne!