Yök! Vauvakutsujen (Babyshower) ohjelma
Nyt on alkanut naamakirjaan ilmaantumaan kuvia vauvakutsuilta. En ole ennen ajatellut että niissä jotain ohjelmaa olisi, ehkä annettaisiin jotain pieniä lahjoja tulevalle äidille ja syödään kaikkea kivaa ja höpötetään.
Nyt kuitenkin näyttää, että seuraavanlaiset jutut ovat joku "trendi" vauvakutsuilla:
- Piltti yms. vauvanruokien maistelu sokkona, sitten pitää arvata mitä siinä purkissa on
- Sokkona vaipanvaihtokisa äidin ja kummitädin välillä. Eli vaihdetaan side silmillä nukelle vaippaa, se joka on nopeampi voittaa.
Muutama esimerkki. Siis ihan oikeasti, kuka tuollaiseen lässynläähän suostuu? YÄKK
Joillain näytti olevan muuten Babyshower kakkuna vauvan perseen muotoinen kakku. Siis vauvanpylly jossa oli vaaleanpunainen "vaippa", luulin hökötystä ensin tissikakuksi, ennen kuin tajusin.
Kommentit (147)
Lapselliset naiset leikkivät. Vähän niin kuin facebook on aikuisten ystäväkirja niin nämä Amerisasta kulkeutuneet juhlat ovat aikuisten leikkejä. Varmaan ihan hassunhauskoja eivätkä sovi tosikoille etc. mutta en vaan silti jaksaisi.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:13"]Mielestäni jokainen saa järjestää juuri sellaiset vauvakutsut kuin haluaa ja vieraiden tehtävä on kunnioittaa niitä, vaikka ohjelma ei vastaisikaan juuri sitä mistä itse tykkää. Osa aikuisuutta on hyväksyä se että ihmiset ovat erilaisia ja omaavat täten erilaisen maun asioissa.
[/quote]
Eikö kaverit järjestä ylläreinä ne vauvakutsut? Niin ainakin niissä juhlissa joissa mä oon ollut, on ollut tulevalle ihan yllätys että tullaan porukalla. Yksi kaveri vaan "varaa" ajan ja sitten tullaanki porukalla oven taa.
[/quote] onneksi mulla ei ole kavereita.
Olen itse aika lapsenmielinen ja rakastan kaikenlaisia pelejä ja leikkejä (mm. eilen pompin lapsivieraamme kanssa sängyllämme ja kohta lähden pelaamaan mölkkyä), mutta tuollainen kaikenlainen "äippäily" nostaa oksetuksen kurkkuuni ja karvat pystyyn.
Todellakin tuntuu että suurimmalla osalla naisista jää aivot synnärin lattialle enkä vedä tätä johtopäätöstä aloitusviestin vauvajuhlien ohjelman perusteella.
Äitiys ei tarkoita sitä, että naisen pitää heittäytyä vauvan tasolle.
NIIN idiootiamerikkaa. Ei tarvii paljon aivoja. Vauvakutsut, plääh. Ja onhan kaikilla kesän morsiamilla jo huomioitu edellis illan täydellinen illallinen molemmille suvuille. Niin matkittua ja mautonta. Oksu.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:47"]
Älä selitä, av-lassukka. Sinä runkkari ottaisit minkä vaan naisen, jos sellaista ikinä saisit.
[/quote]
Hohohohoh
Never. Mieluummin olisin yksin kuin ottaisin riskin, että narsistinen vaimo hukuttaa lapseni kylpyammeeseen äidinvaistojen puuttuessa.
[/quote
Joo, lasten hukuttaminen ja vauvakutsujen ohjelmasta innostumattomuus onkin ihan sama asia. Kasva lassukka aikuiseksi.
Olen niin vahvasti samaa mieltä, omassa kaveripiirissä on menty vain yhdessä ulos syömään ja joskus annettu joku hemmottelulahja, kasvohoito tms. Ei onneksi tuollaista "vauvantasoista" söpöilyä, oikein puistattaa.
Ja sitten voitte miettiä miten ihanaa sillä lapsettomalla ystävällä on siellä kun leikitään "vauvailua" ja "äiteilyä" (burb...)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:47"]
Älä selitä, av-lassukka. Sinä runkkari ottaisit minkä vaan naisen, jos sellaista ikinä saisit.
[/quote]
Hohohohoh
Never. Mieluummin olisin yksin kuin ottaisin riskin, että narsistinen vaimo hukuttaa lapseni kylpyammeeseen äidinvaistojen puuttuessa.
[/quote]
Hukutatko itse lapsia kylpyammeeseen, koska sulla ei ole äidinvaistoa? Yksi pikku kysymys vain tähän väliin.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:36"]
Kuulostaa ihanalta :) Olen muutamilla vauvakutsuilla ollut ja sielläkin oli tuollaista ohjelmaa. Ihan mukavaa teemaan sopivaa äippäilyä.
En ole nähnyt vauvanpylly-kakkua, mutta kuulostaa söpöltä. Yleensä on ollut vain raskausmaha-kakkuja.
[/quote]
Raskausmahakakku? No hyi saatana!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:02"]
Hukutatko itse lapsia kylpyammeeseen, koska sulla ei ole äidinvaistoa? Yksi pikku kysymys vain tähän väliin.
[/quote]
En tietenkään.
Minulla on voimakas vaisto suojella perhettäni. Siihen kuuluu lasten pään pitäminen pinnan yläpuolella.
Olenkin aina ihmetellyt, miksi babyshoweriin kutsutaan vain naisia. :D
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:02"]
[/quote]
En tietenkään.
Minulla on voimakas vaisto suojella perhettäni. Siihen kuuluu lasten pään pitäminen pinnan yläpuolella.
[/quote]
Se on hyvä kuulla. :)
Meinasin pudota tuoliltani kun sain miehen exältä kutsun hänen vauvajuhliinsa. Pippaloihin oli järjestetty kaikkea ohjelmaa ja kehotus tuoda omat juomat mukaan (!?). Sattuneesta syystä jätin kutsut väliin ja aika laiha osallistujamäärä taisi muutenkin olla.
Sitten tehdään lista niistä kalliista vauvatavaroista joita ei ole raaskittu ostaa ja ostatetaan ne niillä kavereilla.
Mielestäni jokainen saa järjestää juuri sellaiset vauvakutsut kuin haluaa ja vieraiden tehtävä on kunnioittaa niitä, vaikka ohjelma ei vastaisikaan juuri sitä mistä itse tykkää. Osa aikuisuutta on hyväksyä se että ihmiset ovat erilaisia ja omaavat täten erilaisen maun asioissa.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:43"]
Tuosta pilttien maistelusta muuten. Toivottavasti olivat edes niitä hedelmäpilttejä :D Mulla lentäisi yrjö jos joutuisin tunkemaan suuhuni niitä "ruokapilttejä" joissa on soseutettua lihaa, vihanneksia ja muuta kamalaa.
[/quote]
No meillä oli nimenomaan niitä ruokapilttejä... Jollain Päärynäsoseella on vähän tyhmää alkaa arvuuttelemaan, että mitäs tässä on.
[/quote]
Yöööök! Jos ei ilman tuota saa vauvaa syntymään, niin olkoon.
En kyllä ymmärrä miksi pitää kirjoittaa vaan siitä miten yäk on vauvakutsut. Voisi pitää kyllä ihan omana tietonaan, jos ei tykkää niin ei tykkää ja sillä siisti. Minä aion osallistua miniäni vauvakutsuihin ja olen onnellinen kun siellä on juurikin tuollaista ohjelmaa :)