Yök! Vauvakutsujen (Babyshower) ohjelma
Nyt on alkanut naamakirjaan ilmaantumaan kuvia vauvakutsuilta. En ole ennen ajatellut että niissä jotain ohjelmaa olisi, ehkä annettaisiin jotain pieniä lahjoja tulevalle äidille ja syödään kaikkea kivaa ja höpötetään.
Nyt kuitenkin näyttää, että seuraavanlaiset jutut ovat joku "trendi" vauvakutsuilla:
- Piltti yms. vauvanruokien maistelu sokkona, sitten pitää arvata mitä siinä purkissa on
- Sokkona vaipanvaihtokisa äidin ja kummitädin välillä. Eli vaihdetaan side silmillä nukelle vaippaa, se joka on nopeampi voittaa.
Muutama esimerkki. Siis ihan oikeasti, kuka tuollaiseen lässynläähän suostuu? YÄKK
Joillain näytti olevan muuten Babyshower kakkuna vauvan perseen muotoinen kakku. Siis vauvanpylly jossa oli vaaleanpunainen "vaippa", luulin hökötystä ensin tissikakuksi, ennen kuin tajusin.
Kommentit (147)
Jos joskus pitäisin babyshowereita, tehtäisiin jotain kivaa mies+naisporukalla.
Ehkä jotain, josta olisi hyötyä lapselle tulevaisuudessa..
Hyvää ruokaa ja juomaa, ihan tavallista ajan viettämistä.
En pitäisi mitään tavarankeräys-juhlia, joissa pitäisi vaippoja nuolla. Varmaan suurin osa saadusta tavarastakin on sellaista, jota ei oikeasti tarvitse vauvan kanssa.
Enemmän liikuttaisi vaikka s-ryhmän lahjakortti tai lahjakortti, jossa ystävä lupaa vapaa-viikonlopun, että hän tulee lasta hoitamaan.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:18"]
Kakkuidea:
http://9.petflowblog.isprimecdn.com/app/uploads/2015/03/baby-shower-cake-k8pmk3et.jpg
[/quote]
Persereikä kruunaa kaiken.
Olenko jo maininnut etten halua enää elää tällä planeetalla.
[/quote]
Siis ei ole tervettä. Ihan oikeasti, kenen mielestä tämä on jotenkin mukavaa ja ihkua?? Sairasta.
Niin ihana asia kun vauvan syntymä onkin, niin en ikikuuna päivänä haluaisi juhlia sitä tällaisella kakulla.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:40"]
En ottaisi ap:ta vaimoksi.
[/quote]
No et niin, koska olet heteronainen.
[/quote]
En vaan mies.
Perimääni on ohjelmoitu kehotus välttää ei-äidillisiä naisia. Sellainen ei olisi hyväksi lajin jatkumiselle.
[/quote]
hohhoijaa.. Loppuuko nää ikinä. Nobody cares!
[/quote]
Joo. Tämä. Miesten sairaalloinen itserakkaus korostuu: olettaa automaattisesti, että vauvakutsut-ketjun henkilöt ovat kiinnostuneita siitä kenet hän may or may not siementäisi.
Siis oikeesti.
Hei älkää olko noin tosikkoja. Hauskaa vaihtelua :p
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:27"]Mä en edes ymmärrä moisten kutsujen päälle mitään. Tuossahan on juuri se perinteinen asenne että nainen hoitaa vauvan ja mies kiskoo sikareita ja viskiä kavereiden kanssa. Noissa saattaisi olla jotain ideaa jos ne järjestettäisiin kummallekin (tulevalle) vanhemmalle.
Mä olisin suuttunut jos kaverit olisivat järjestäneet vauvakutsut minulle.
[/quote] Olisit suuttunut siitä, että kaverisi olisivat järjestäneet sinulle juhlat, joihin he olisivat tulleet juhlistamaan raskauttasi ja viettämään aikaa yhdessä? Oletpa kiva kaveri.
http://www.buzzfeed.com/peggy/baby-shower-cakes-made-of-nightmares#.ohN1oe9A0
Nää kakut on aika jäätäviä :D
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:49"]
http://www.buzzfeed.com/peggy/baby-shower-cakes-made-of-nightmares#.ohN1oe9A0
[/quote]
Kipeitä. Minä kyllä sanoisin passiivis-aggressiivisiksi niitä, jotka raskaana olevalle ystävälleen tällaisia kakkuja tarjoilee. Todella huisin hauskaa! Varsinkin tuo sininen vastasyntynyt, jee!
Babyshowerit on kokonaisuudessaan ihan älyvapaa idea..mutta sehän tuleekin oikein "ömerikasta" niin mitä muuta voi olettaa? En pitäisi enkä menisi kutsuttaessa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:49"]http://www.buzzfeed.com/peggy/baby-shower-cakes-made-of-nightmares#.ohN1oe9A0
[/quote]
aaaaaahhaha parhaita! Pitää lähettää vinkiksi kavereille jos joskus raskaudun.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:29"]Babyshowerit on kokonaisuudessaan ihan älyvapaa idea..mutta sehän tuleekin oikein "ömerikasta" niin mitä muuta voi olettaa? En pitäisi enkä menisi kutsuttaessa.
[/quote]
Koska kutsuttavat ovatkin se kutsujen pääasia, paskat siitä raskaana olevasta. Toivottavasti et ole mun kaveri.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:49"]http://www.buzzfeed.com/peggy/baby-shower-cakes-made-of-nightmares#.ohN1oe9A0 Nää kakut on aika jäätäviä :D [/quote] aaaaaahhaha parhaita! Pitää lähettää vinkiksi kavereille jos joskus raskaudun.
[/quote]
Onhan noi jotkut ihan kamalia, mutta osasta näkee että listan on tehnyt lapseton. Olihan tuolla ihan normaalejakin Baby Shower kakkuja. Kuten se vauvanpylly
AP kuulostaa todella lapselliselta. Ilmeisesti häntä ei ole kutsuttu koko juhliin, joten ei liene hänen asiansa, miten niitä vietetään. Pääasia on, että vieraat ja tietysti juhlakalu viihtyvät. Kotikutoinen kavereiden keskeinen hauskanpito on loistavaa ohjelmaa.
Itse en pidä lapsista liiemmin, mutta jos kaverini olisi onnellisesti raskaana, olisin innoissani hänen puolestaan. Joku vaipanvaihtokilpailu on oikeassa seurassa hyväntuulista hassuttelua, ei sitä tarvitse niin vakavissaan ottaa. Meillä oli yksissä urheiluteemaisissa tupareissa juuri lankutuskisa, ja idea ei nyt varsinaisesti ole lankutus, vaan hauska juonto, leikkimielinen kilpailu ja tietysti joku "palkinto".
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:27"]
Mä en edes ymmärrä moisten kutsujen päälle mitään. Tuossahan on juuri se perinteinen asenne että nainen hoitaa vauvan ja mies kiskoo sikareita ja viskiä kavereiden kanssa. Noissa saattaisi olla jotain ideaa jos ne järjestettäisiin kummallekin (tulevalle) vanhemmalle.
Mä olisin suuttunut jos kaverit olisivat järjestäneet vauvakutsut minulle.
[/quote]
Oikein SUUTTUNUT siitä, että kaverisi halusivat viettää kanssasi hauskan päivän. Kaverisi järjestävät SINUA ajatellen jotain ja sinä suutut..
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 10:49"]http://www.buzzfeed.com/peggy/baby-shower-cakes-made-of-nightmares#.ohN1oe9A0 Nää kakut on aika jäätäviä :D [/quote] aaaaaahhaha parhaita! Pitää lähettää vinkiksi kavereille jos joskus raskaudun.
[/quote]
Onhan noi jotkut ihan kamalia, mutta osasta näkee että listan on tehnyt lapseton. Olihan tuolla ihan normaalejakin Baby Shower kakkuja. Kuten se vauvanpylly
[/quote]
Koska kaikki äidit - ja vain äidit - arvostavat vauvanpyllykakkuja.
Minkä ikäisiä naisia täällä vastailee? Siis hyyyyyyiiiii! Hyi yööööök! Voi oksetus! Mä oon ainakin niin aikuinen, ettei mua kiinnosta typerät leikit ja vauvanpyllykakku on niin yööööök! Joo, kaikkia ihmisiä ei kiinnosta samat asiat, mutta kyllä tällainen suhtautuminen kertoo minusta ihan jonkun muun lapsellisuudesta ja taantumuksellisuudesta (tai nuoresta iästä), kuin sen äidin, joka tuollaisista kutsuista nauttisi. Eikä kaikkea tarvitse rakkaat naiset ajatella, että tämäkin on uhka naiseudelleni ja minua yritetään työntää siihen tiukkaan, aivottomaan lokeroon ja hellan ja nyrkin väliin. Ei kaikissa maailman asioissa ole kyse naisen alistamisesta tai väheksymisestä. Ihan kaikkia maailman asioita ei kannata analysoida noin pirun tarkasti, vaan joskus voisi ottaa sitä huumoria kehiin ja ymmärtää, että ihmiset toimivat toisella tavalla kuin minä johtuen siitä, että he ovat erilaisia ihmisiä kuin minä! Eikä sen takia, että tämä on taas sitä piiloalistamista ja naisen lokeroimista ja ja ja. Olen feministi, mutta en todellakaan näe salaliittoja, tai alistamista ihan joka hemmetin asiassa :D!
Kaikki nuo jenkkijutut tulee aina tänne ja otetaan vastaan innoissaan, vaikka suomalaiset haukkuu jenkkejä tyhmiksi ja turhanpäiväisiksi joka välissä, mutta silti tänne omitaan kaiken maailman baby showerit, golden showerit sun muut!!!!
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta ap, ole iloinen että sinua ylipäätään kutsutaan minnekään. En ehkä olisi itsekään innoissani tuollaisista leikeistä tai vaikkapa hääleikeistä, mutta jos edes saisin kutsun mihinkään juhliin, olisin ikionnellinen. Kaveripiirini on olematon ja niinpä minulle ei tule kutsuja mihinkään "ällöjuhliin", huoh :(
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:18"]
Kakkuidea:
http://9.petflowblog.isprimecdn.com/app/uploads/2015/03/baby-shower-cake-k8pmk3et.jpg
[/quote]
Persereikä kruunaa kaiken.
Olenko jo maininnut etten halua enää elää tällä planeetalla.
[/quote]
En edes bongannut tuota ensin ; ) KIITOS ILLAN NAURUNREMAKASTA, koira katsoo ihan ihmeissään vieressä =)