Vaimo ei anna rakastella takamukseen :-(
Kommentit (268)
Mulla ei tyttis anna pildee ollenkaan kun haluaa pysyä neitsyenä. Ottaa kyllä suikkiin ja saan panna pyrstöön.
HUOH? Eihän tätä jaksa lukea edes loppuun. Mulle on ok jos joku ei halua kokeilla anaaliseksiä, eihän silloin edes tiedä mitä se on. Oli mullakin ennakkoluuloni ja iso ei kakkospanoa vastaan.. ENNEN. Kunnes mies hieroi minua, siirtyi pakaroille ja levitti jalat, hiero ja nuoli, kiihotuin julmetusti. Siitä se lähti ja voin kertoa että parasta on olla miehen päällä niin että sormettaa samalla kakkosta, tai klitoriksen nuoleminen ja samalla reijissä sormet, uskomattomat orgasmit. Mukavaa on myös nelinkontin olla päällä takamus mieheen päin, näköalapaikka ;) oli se sitten nii että muna pillussa ja mies sormettaa anaalia samalla kun katselee, tai muna suoraan anaalissa. Tiedämpäs mitä haluan tänä iltana! (Ei meillä anaali ole joka seksikerralla mukana, joten eipä ole löystymisen pelkoa) T.N22
Olen lelle ja haluan seksileluja reikiini, kyllä, siihen persläpeen myös. Plug & joy jelly big.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:03"]
HUOH? Eihän tätä jaksa lukea edes loppuun. Mulle on ok jos joku ei halua kokeilla anaaliseksiä, eihän silloin edes tiedä mitä se on. Oli mullakin ennakkoluuloni ja iso ei kakkospanoa vastaan.. ENNEN. Kunnes mies hieroi minua, siirtyi pakaroille ja levitti jalat, hiero ja nuoli, kiihotuin julmetusti. Siitä se lähti ja voin kertoa että parasta on olla miehen päällä niin että sormettaa samalla kakkosta, tai klitoriksen nuoleminen ja samalla reijissä sormet, uskomattomat orgasmit. Mukavaa on myös nelinkontin olla päällä takamus mieheen päin, näköalapaikka ;) oli se sitten nii että muna pillussa ja mies sormettaa anaalia samalla kun katselee, tai muna suoraan anaalissa. Tiedämpäs mitä haluan tänä iltana! (Ei meillä anaali ole joka seksikerralla mukana, joten eipä ole löystymisen pelkoa) T.N22
[/quote]
Vai että ihan näköalapaikka, hyi.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:36"]
Minäkin tykkään anaaliseksistä silloin tällöin. Ihan tosi kiihoittavaa ja orkut ihan uskomattomia. Ei satu kun taitava ja luotettava mies, paljon liukkaria ja hyvät esivalmistelut. Nam! :) N30
[/quote]
Ei voi mitään, mutta pidän likaisina ihmisiä, jotka haluavat touhuta paskan kanssa vapaaehtoisesti. Joillakin se kuuluu työhön, joten ei enää kotilakanoissa halua paskalle altistua.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:32"]
Kyllä meitäkin naisia on, jotka peppuseksistä nauttii. Jokainen päättää itse mitä haluaa kokeilla ja mitä ei.
[/quote]
Asia on ihan ok sinun kohdallasi. Eikä nyt tarvitse tulla seuraavassa kommentissa käännyttämään ketään toista naista tai keromaan, miten ihanaa se on, tuskin se ketään kiinnostaa Seksipalsta on sitä varten ja saat suosiota varmasti ainakin miehiltä
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:57"]Mulla ei tyttis anna pildee ollenkaan kun haluaa pysyä neitsyenä. Ottaa kyllä suikkiin ja saan panna pyrstöön.
[/quote]
Minkä ikäinen olet?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:57"]Mulla ei tyttis anna pildee ollenkaan kun haluaa pysyä neitsyenä. Ottaa kyllä suikkiin ja saan panna pyrstöön.
[/quote]
Minkä ikäinen olet?
[/quote]
Mä olen 17v ja tyttis on kohta 14v.
Tällaiset provoaloitukset ovat kuvottavia. Ensinnäkin, yksikään normaaliälykkyydellä varustettu ihminen ei tee tosissaan aloitusta tuohon tyyliin tai käsittele seksielämänsä ongelmaa julkisella palstalla koskien ko aihetta. Jos vaimo kieltäytyy, niin kieltäytyy. Eikö tuollaiset seksiasiat jutella puolison kanssa ja sitten löydetään kompromissi.
Jaksaa monet puolustella suoliseksin merkitystä elämässään ja hyvinkin tarkkaan kuvaavat toimintojaan. Jokaisella on sitä mahdollisuus kokeilla ja toteuttaa vaikka päivittäin, mutta kaikki eivät sitä halua.
Itse olen kokemuaton, mutta voin miehen mieliksi suostua joskus kokeilemaan, mutta ilman minkäänlaista painostusta. Aloite tulee silloin multa, jos niin on käydäkseen.
Voisi tämän suoliaiheen tilalle ottaa vähitellen uutta aihetta.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:54"]
Olette sairaia jos kiihotutte paskanhajusta tai jopa sen ajatukesta. Pillu on kyrvän koti. Jumala rankaisee peräreikäleikeistä Tuomiopäivänä!
[/quote]
Naisen perse on niin kaunis ja ihana, ettei sieltä voi tulla mitään pahaa. Paskan hajukin on ihan taivaallista. Minä tykkään.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:32"]
Kyllä meitäkin naisia on, jotka peppuseksistä nauttii. Jokainen päättää itse mitä haluaa kokeilla ja mitä ei.
[/quote]
Asia on ihan ok sinun kohdallasi. Eikä nyt tarvitse tulla seuraavassa kommentissa käännyttämään ketään toista naista tai keromaan, miten ihanaa se on, tuskin se ketään kiinnostaa Seksipalsta on sitä varten ja saat suosiota varmasti ainakin miehiltä
[/quote]
Juuri näin. Ei täällä monikaan kerro, minkälaisesta seksistä pitää, joten älä sinäkään enää jatkossa. Kaikki naiset eivät halua venyttää peräreikiään ja saavat seksuaalisen nautintonsa aivan muilla keinoilla.
HAHA voin kertoa että moni pihi mammojen mies kokeilis kerran elämässää estotonta seksiä jos mahdollisuus suodaan ;) T.N22
Ompa harmillinen tilanne sinulla ap. Kyllä mun mies saa aina mitä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:37"]
HAHA voin kertoa että moni pihi mammojen mies kokeilis kerran elämässää estotonta seksiä jos mahdollisuus suodaan ;) T.N22
[/quote]
Ja moni lukija ilahtuisi, mikäli oppisit oikeinkirjoitussäännöt.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:37"]
[/quote]
Nyt kiinnostaa. Kerropa, millaista on estoton seksi?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:36"]
Minäkin tykkään anaaliseksistä silloin tällöin. Ihan tosi kiihoittavaa ja orkut ihan uskomattomia. Ei satu kun taitava ja luotettava mies, paljon liukkaria ja hyvät esivalmistelut. Nam! :) N30
[/quote]
Ei voi mitään, mutta pidän likaisina ihmisiä, jotka haluavat touhuta paskan kanssa vapaaehtoisesti. Joillakin se kuuluu työhön, joten ei enää kotilakanoissa halua paskalle altistua.
[/quote]
Idiootti. Terveessä peräsuolessa ei ole paskaa muutakuin silloin kun paskattaa ja silloin yleensä käydään paskalla. Te puhutte asioista mistä ette näköjään mitään ymmärrä ja levitätte väärää tietoa asiasta. Ikinä ei ole mieheni munassa tai sormissa ollut paskaa tai paskan hajua anaaliseksin jälkeen! Se perse kun yleensä pestään hyvin ennen sitä ja tosiaan käydään ulostamassa jos siellä ulotettavaa on!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:36"] Minäkin tykkään anaaliseksistä silloin tällöin. Ihan tosi kiihoittavaa ja orkut ihan uskomattomia. Ei satu kun taitava ja luotettava mies, paljon liukkaria ja hyvät esivalmistelut. Nam! :) N30 [/quote] Ei voi mitään, mutta pidän likaisina ihmisiä, jotka haluavat touhuta paskan kanssa vapaaehtoisesti. Joillakin se kuuluu työhön, joten ei enää kotilakanoissa halua paskalle altistua. [/quote] Idiootti. Terveessä peräsuolessa ei ole paskaa muutakuin silloin kun paskattaa ja silloin yleensä käydään paskalla. Te puhutte asioista mistä ette näköjään mitään ymmärrä ja levitätte väärää tietoa asiasta. Ikinä ei ole mieheni munassa tai sormissa ollut paskaa tai paskan hajua anaaliseksin jälkeen! Se perse kun yleensä pestään hyvin ennen sitä ja tosiaan käydään ulostamassa jos siellä ulotettavaa on!
[/quote]
Jos siellä ei ole paskaa niin miksi se pestään?
Minua vähän huvittaa nämä naiset, jotka sanovat estottamaksi, jos ei tee joka temppua seksissä. Ehkä heitä itseään harmittaa, että ainoa tapa, jolla saavat miehen tai pidettyä miehensä, on se että tekevät sängyssä mitä ikinä mies haluaa? Yleensä ovat vähän nuorempia.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:49"]
Jos kerta naimisissa ootte ni ei kai siinä oikein mitääm voi enää tehdä, muuta kun tietty erota :/
Ens kerralla etsi nainen, joka ei ole noin seksuaalisesti rajoittunut ja/tai vanhoillinen.
t. M33, anaalia kerran viikossa vaimon kanssa, vähempään en tyytyisikään
[/quote]
Seksuaalisesti rajoittunut ja vanhoillinen kun ei tykkää samoista asioista. Tiesitkö että seksissä on muutakin kuin vain persereikä?
Persereikä on aika tylsä ja vanhanaikainen juttu. Sinulle voi olla jännää ja erikoista, jos sinulla on hyvin suppea käsitys seksistä.