Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei anna rakastella takamukseen :-(

Vierailija
22.03.2015 |

Mitäs himskattia tässä voi mies tehdä?

Kommentit (268)

Vierailija
181/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:36"] Minäkin tykkään anaaliseksistä silloin tällöin. Ihan tosi kiihoittavaa ja orkut ihan uskomattomia. Ei satu kun taitava ja luotettava mies, paljon liukkaria ja hyvät esivalmistelut. Nam! :) N30 [/quote] Ei voi mitään, mutta pidän likaisina ihmisiä, jotka haluavat touhuta paskan kanssa vapaaehtoisesti. Joillakin se kuuluu työhön, joten ei enää kotilakanoissa halua paskalle altistua. [/quote] Idiootti. Terveessä peräsuolessa ei ole paskaa muutakuin silloin kun paskattaa ja silloin yleensä käydään paskalla. Te puhutte asioista mistä ette näköjään mitään ymmärrä ja levitätte väärää tietoa asiasta. Ikinä ei ole mieheni munassa tai sormissa ollut paskaa tai paskan hajua anaaliseksin jälkeen! Se perse kun yleensä pestään hyvin ennen sitä ja tosiaan käydään ulostamassa jos siellä ulotettavaa on!

[/quote]

Jos siellä ei ole paskaa niin miksi se pestään?
[/quote]
Ootko nyt tahallasi noin yksinkertainen? Ihan sen mahdollisen hajun takia niinkuin pillukin pestään jos haisee.

Vierailija
182/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:49"]Minua vähän huvittaa nämä naiset, jotka sanovat estottamaksi, jos ei tee joka temppua seksissä. Ehkä heitä itseään harmittaa, että ainoa tapa, jolla saavat miehen tai pidettyä miehensä, on se että tekevät sängyssä mitä ikinä mies haluaa? Yleensä ovat vähän nuorempia.
[/quote]
On naisia jotka haluavat ihan ITSE sitä anaaliseksiä. Minä ainakin haluan. Ei ole mies ikinä siihen painostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
184/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:35"]Vain homo haluaa anaaliseksiä. Ap on siis homo tai bi
[/quote]
Homot eivät edes harrasta anaaliseksiä (siis suurin osa) vaan heteroparit. Joten...
[/quote]
Mitä te tätäkin alapeukutatte? Ihan fakta juttu että anaaliseksi on yleisempää heteropareilla.

Vierailija
185/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:36"] Minäkin tykkään anaaliseksistä silloin tällöin. Ihan tosi kiihoittavaa ja orkut ihan uskomattomia. Ei satu kun taitava ja luotettava mies, paljon liukkaria ja hyvät esivalmistelut. Nam! :) N30 [/quote] Ei voi mitään, mutta pidän likaisina ihmisiä, jotka haluavat touhuta paskan kanssa vapaaehtoisesti. Joillakin se kuuluu työhön, joten ei enää kotilakanoissa halua paskalle altistua. [/quote] Idiootti. Terveessä peräsuolessa ei ole paskaa muutakuin silloin kun paskattaa ja silloin yleensä käydään paskalla. Te puhutte asioista mistä ette näköjään mitään ymmärrä ja levitätte väärää tietoa asiasta. Ikinä ei ole mieheni munassa tai sormissa ollut paskaa tai paskan hajua anaaliseksin jälkeen! Se perse kun yleensä pestään hyvin ennen sitä ja tosiaan käydään ulostamassa jos siellä ulotettavaa on!

[/quote]

Hei, älä viitsi keuhkota vai onko jo sulkijalihas vaurioitunut. Kaikki paska ei näy.

Vierailija
186/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:49"]Minua vähän huvittaa nämä naiset, jotka sanovat estottamaksi, jos ei tee joka temppua seksissä. Ehkä heitä itseään harmittaa, että ainoa tapa, jolla saavat miehen tai pidettyä miehensä, on se että tekevät sängyssä mitä ikinä mies haluaa? Yleensä ovat vähän nuorempia. [/quote] On naisia jotka haluavat ihan ITSE sitä anaaliseksiä. Minä ainakin haluan. Ei ole mies ikinä siihen painostanut.

[/quote]

Älä sinäkään painosta miestäsi.

Vierailija
187/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi mitä ääliöitä vääntelemässä ja kääntelemässä, jos ei muuta keksi niin takerrutaan sitten kirjoitus virheisiin. Estottomalla tarkoitan esim. Kokeilunhaluista joka ei tee asiasta mitä ei ole kokenut negatiivista mielipidettä, eihän se minulta ole pois jos teidän tapanne on muhia peiton alla piilossa saarnaajassa puska pöllyten ;) miten ikäni vaikuttaa tähän? Ja ei, minun ei tarvitse pitää miestäni millään tavoin, pysyy pitämättäkin. Enkä tee vain miellyttääkseni miestä mitään mistä en itse pitäisi. T.N22

Vierailija
188/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on huvittavin ketju aikoihin! Tällainen paskan jauhaminen teoriatasolla on hauskaa, mutta käytännössä tuskin kukaan alapäätään treenannut mainen sortuu paska-aukkoaan levittämään.

Vierailija
189/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on löysä värkki, mies todennäköisesti himoitsee kireää peppureikää enemmän

Vierailija
190/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:58"]

Hitsi mitä ääliöitä vääntelemässä ja kääntelemässä, jos ei muuta keksi niin takerrutaan sitten kirjoitus virheisiin. Estottomalla tarkoitan esim. Kokeilunhaluista joka ei tee asiasta mitä ei ole kokenut negatiivista mielipidettä, eihän se minulta ole pois jos teidän tapanne on muhia peiton alla piilossa saarnaajassa puska pöllyten ;) miten ikäni vaikuttaa tähän? Ja ei, minun ei tarvitse pitää miestäni millään tavoin, pysyy pitämättäkin. Enkä tee vain miellyttääkseni miestä mitään mistä en itse pitäisi. T.N22

[/quote]

Lähetyssaarnaaja-asento on monelle se paras, joten älä suotta aliarvioi. Itse ajattelen estottomasta seksistä aivan eri tavalla, mutta ehkä ikä onkin tässä se määrittelevä tekijä.

Vierailija
191/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:37"]

HAHA voin kertoa että moni pihi mammojen mies kokeilis kerran elämässää estotonta seksiä jos mahdollisuus suodaan ;) T.N22

[/quote]

Ja moni lukija ilahtuisi, mikäli oppisit oikeinkirjoitussäännöt.

[/quote]Tarkoitat siis yhtä lukijaa. Useimmat kyllä hahmottavat kirjoituksen sisällön, vaikka kirjoituksessa olisikin kirjoitusvirheitä.

Vierailija
192/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää, kokeilkaa :) täällä marmatatte miehistänne kaiken aikaan kun pettävät jne, mitäs olette tylsiä ja nalkuttavia. Kukin taplaa tyylillään :) T.N22

Vierailija
193/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:46"]

[/quote]

Jos siellä ei ole paskaa niin miksi se pestään?

[/quote]

Sinun tapauksessa sitä ei varmaan ole koskaan pestykään.

Vierailija
194/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:46"] Mikä peppuseksissä nyt niin kauheaa on? Ymmärrän kyllä jos joku ei sitä tahdo, onhan se vähän kuin mielipidekysymys. Mutta seksiä sekin on, ja yhtä luonnollista kuin esim suuseksi. Itse pidän valtavasti anaaliseksistä, eikä se satu jos osaa rentouttaa ja käyttää tarpeeksi liukkaria. Suuseksiin en suostu! [/quote] Se onkin sinun mielipiteesi. Suurin osa on eri mieltä! [/quote] Niin onkin, mutten ymmärrä näitä tekopyhiä sulkeutuneita tuomitsijoita, ketkä eivät edes rakkaan miehensä takia voi kertaakaan kokeilla!

[/quote]

Anna nyt kuitenkin meillä naisilla olla oikeus sanoa EI. On rakas mies, mutten halua ja eipä mieskään
[/quote]
minä itse olen nainen ja tiedän kyllä oikeudet, kyse olikin nyt siitä, ettet tosiaan voi tietää pidätkö siitä, jollet kokeile. Ja sen kokeilun jälkeenkin mies varmaan uskoisi enemmän jos sanoisit ei. Parisuhteessa on kyse kompromisseista, ei oikeudesta sanoa ei. Oli kyse peppuseksistä tai aivan jostain muusta!
[/quote] Yhdestä asiasta olen tässä elämässä tullut kahdenkymmenen vuoden aikana vakuuttuneeksi: keho on täysin ihmisen oma, pyhä temppeli jota ei tarvitse alkaa revitellä siten miten puoliso haluaa. Anaaliseksi on etenkin kokemattomalle usein hyvin kivuliasta, perustan tämän väitteeni ystävieni ja internetissä kirjoitettuihin kokemuksiin. Mikään, mikä tuntuu itsestään pelottavalta, kivuliaalta tai uhkaavalta ei ole pakollista, eikä siihen saa puoliso tai kukaan muukaan saa pakottaa, painostaa tai kiristää.

Vierailija
195/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:05"]

Vaihtelu virkistää, kokeilkaa :) täällä marmatatte miehistänne kaiken aikaan kun pettävät jne, mitäs olette tylsiä ja nalkuttavia. Kukin taplaa tyylillään :) T.N22

[/quote]

Jos liittomme päättyy suoliseksin puutteeseen, niin saa päättyä.Pian 20v on lakanoita heiluteltu yhdessä ja siihen ei ole kummankaan peräreikien koskettelua tarvinnut. Ja joka päivä rakastetaan.

Vierailija
196/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:57"]Nämä naiset jotka sanovat etteivät pidä hanurin soitosta ja väittävät ettei mieskään pidä yllättyisivät tuloksesta jos tarjoaisivat joskus berberiä miehelle. -mies29-
[/quote] Tarjosin muutaman kerran. Ei halunnut. Tästäkö piti siis yllättyä?

Vierailija
197/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:46"]

[/quote]

Hei, älä viitsi keuhkota vai onko jo sulkijalihas vaurioitunut. Kaikki paska ei näy.
[/quote]
Oikein tehtynä anaaliseksi ei vaurioita sulkijalihasta. Ja jos joku täällä keuhkoaa se olet sinä. Harmittaahan se tietysti kun oma miehesi runkkaa anaalipätkille ja itse olet tuollainen frigidi.

Vierailija
198/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:46"] [quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:36"] Minäkin tykkään anaaliseksistä silloin tällöin. Ihan tosi kiihoittavaa ja orkut ihan uskomattomia. Ei satu kun taitava ja luotettava mies, paljon liukkaria ja hyvät esivalmistelut. Nam! :) N30 [/quote] Ei voi mitään, mutta pidän likaisina ihmisiä, jotka haluavat touhuta paskan kanssa vapaaehtoisesti. Joillakin se kuuluu työhön, joten ei enää kotilakanoissa halua paskalle altistua. [/quote] Idiootti. Terveessä peräsuolessa ei ole paskaa muutakuin silloin kun paskattaa ja silloin yleensä käydään paskalla. Te puhutte asioista mistä ette näköjään mitään ymmärrä ja levitätte väärää tietoa asiasta. Ikinä ei ole mieheni munassa tai sormissa ollut paskaa tai paskan hajua anaaliseksin jälkeen! Se perse kun yleensä pestään hyvin ennen sitä ja tosiaan käydään ulostamassa jos siellä ulotettavaa on! [/quote] Jos siellä ei ole paskaa niin miksi se pestään? [/quote] Ootko nyt tahallasi noin yksinkertainen? Ihan sen mahdollisen hajun takia niinkuin pillukin pestään jos haisee.

[/quote]

Suolihuuhtelua tarkoitin, minkä yleensä monet tekevät ennen anaalia.

S

Vierailija
199/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:49"]Minua vähän huvittaa nämä naiset, jotka sanovat estottamaksi, jos ei tee joka temppua seksissä. Ehkä heitä itseään harmittaa, että ainoa tapa, jolla saavat miehen tai pidettyä miehensä, on se että tekevät sängyssä mitä ikinä mies haluaa? Yleensä ovat vähän nuorempia.
[/quote]
Tiedätkö, on myös miehiä jotka antavat sängyssä kaikkensa. Et voi tietää tykkäätkö jostakin, jos et kokeile. Minä annan peppuseksiä, koska kokeiltuani huomasin pitäväni siitä. Ja kokeilin ekan kerran 46-vuotiaana, kumppanin kanssa, joka tiesi mitä tekee.Minä en pidä miestä seksillä, minä teen diellä sängyssä kaikkea sitä, midtä itse tykkään ja mistä nautin ja sitä on paljon. Kumppanini toimii samoin, molemmat rakastamme seksiä ja sängyssä voidaan viettää tunteja.

Vierailija
200/268 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:58"]

Mitäs himskattia tässä voi mies tehdä?

[/quote] yritäpä miestä