Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko teille ero tälläisessä tilanteessa?

Vierailija
22.03.2015 |

Ajattele, että paremmin tienaava miehesi on ostanut talon jossa on ihana piha jota rakastat. Eli talo siis laillisesti miehen ja hän saa tehdä sille mitä haluaa. Pihalla on puutarha jossa on hedelmäpuita ja muutenkin se on aivan ihanan vehreä. Sitten mies, kysymättä sinulta yhtään mitään, vetää pihalle asfaltin jotta hänen harrastusautolle olisi joku paikka. Harrastusautolle jolla ei ole mitään muuta funktiota kuin brassailu. Hyvästi hedelmäpuut. Jättäisitkö miehesi? Yläpeukku = kyllä, Alapeukku = en.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaaat?! Siis oon kyllä tienny, että ihmiset eroaa nykyään aika helposti, mut tää vie kaiken kyllä ihan uudelle levelille!!! XD

Vierailija
2/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi pelkästään hedelmäpuiden takia, mutta ilmeisesti aloittajan parisuhteessa on syvempiäkin ongelmia kuten kommunikoinnin ja kunnioituksen puute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:51"]

Whaaat?! Siis oon kyllä tienny, että ihmiset eroaa nykyään aika helposti, mut tää vie kaiken kyllä ihan uudelle levelille!!! XD

[/quote]

Haluaisitko perustella?

Vierailija
4/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies saa omalle pihalleen tehdä aivan mitä haluaa?! Typerä syy erota.

Vierailija
5/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:51"]

[/quote]

Haluaisitko perustella?
[/quote]

Hei pliis, et kai oo tosissas?

Vierailija
6/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma eroaa jo siitä syystä , että mies ei ole muistanut ostaa läskille suklaata.

JSSAP!

Elarit ja omaisuus!

EROA, JUOKSE, TURVAKOTI!

LASSUKKA, MIKROPENIS!

HYI HELVETTI MIKÄ SIKA!

Eroaminen on aina ainoa oikea ratkaisu miesvihapalstalla. Syyllä ei niin väliä.

Vierailija
7/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin, koska mieheni tietää, että halusin ok-talon nimenomaan puutarhan vuoksi. Teko siis todistaisi, ettei välitä minun onnestani pätkääkään. Oikeasti iso juttu mulle tuo puutarha. Eri asia sitten, jos ei niin olisi tai en olisi ilmaissut sitä.

Vierailija
8/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:51"] Whaaat?! Siis oon kyllä tienny, että ihmiset eroaa nykyään aika helposti, mut tää vie kaiken kyllä ihan uudelle levelille!!! XD [/quote] Haluaisitko perustella? [/quote] Hei pliis, et kai oo tosissas?

[/quote]

Olen tosissani. Etkö olisi itse syvästi loukkaantunut ja pöyristynyt miehen arvomaailmasta?

Vierailija
9/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, varsinkin jos puutarha olisi minun rahoillani ja vaivoillani ylläpidetty. Ko.tyypin mies ei kiinnostaisi muutenkaan.

Vierailija
10/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:51"] Whaaat?! Siis oon kyllä tienny, että ihmiset eroaa nykyään aika helposti, mut tää vie kaiken kyllä ihan uudelle levelille!!! XD [/quote] Haluaisitko perustella? [/quote] Hei pliis, et kai oo tosissas?

[/quote]

Olen tosissani. Etkö olisi itse syvästi loukkaantunut ja pöyristynyt miehen arvomaailmasta?
[/quote]

No et vissiin tunne miestäsi, jos tämän arvomaailma tuli sulle yllätyksenä... Miksi olette ylipäätään alkaneet olemaan yhdessä?

Vierailija
11/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:00"] [quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 00:51"] Whaaat?! Siis oon kyllä tienny, että ihmiset eroaa nykyään aika helposti, mut tää vie kaiken kyllä ihan uudelle levelille!!! XD [/quote] Haluaisitko perustella? [/quote] Hei pliis, et kai oo tosissas? [/quote] Olen tosissani. Etkö olisi itse syvästi loukkaantunut ja pöyristynyt miehen arvomaailmasta? [/quote] No et vissiin tunne miestäsi, jos tämän arvomaailma tuli sulle yllätyksenä... Miksi olette ylipäätään alkaneet olemaan yhdessä?

[/quote]

Se oli hypoteettinen kysymys. 

Vierailija
12/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en eroaisi. Sen lisäksi harrasteauto ei ole pelkkä brassailukohde.

Vierailija
13/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:04"]

Jättäisin, koska mieheni tietää, että halusin ok-talon nimenomaan puutarhan vuoksi. Teko siis todistaisi, ettei välitä minun onnestani pätkääkään. Oikeasti iso juttu mulle tuo puutarha. Eri asia sitten, jos ei niin olisi tai en olisi ilmaissut sitä.

[/quote]

Av-mammako tekisi muka puutarhatöitä? Miten se onnistuu palstailun ja nalkuttamisen lisäksi?

Sitäpaitsi talo ja tontti on miehen omaisuutta, johon loisella ei ole osaa eikä arpaa.

Vierailija
14/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen miehen kannattaisi erota sinusta, koska sinä et arvosta miestäsi ja hänen tapaansa hoitaa omaa omaisuuttaan.

Vierailija
15/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:20"]

Ehkä sen miehen kannattaisi erota sinusta, koska sinä et arvosta miestäsi ja hänen tapaansa hoitaa omaa omaisuuttaan.

[/quote]

Niin kannattaisi.

Vierailija
16/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenia saa kaupasta ja ne on tarjouksessa aika halpoja. Ei tulisi eroa.

Vierailija
17/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies arvostaa selvästi enemmän harrastusautoaan kuin omenapuitasi. Eroa viipymättä!

Vierailija
18/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäis mun miestä

Vierailija
19/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kaikki vastaukseni saavat näin paljon alapeukkuja. Teistäkö on ihan ok jyrätä omenapuut?

Olette sisältäkuolleita, elämää vihaavia statusmaanikkoja.

Vierailija
20/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vähän tulkita ap:n viestiä. Ymmärrän sen niin, että mies asiasta keskustelematta tilasi asfalttimiehet paikalle. Se olisi meillä täysin mahdoton skenario, että toinen tekisi yhteiselle kodille isoja, radikaaleja muutoksia ilman, että siitä keskusteltaisiin ensin ja etsittäisiin kompromissia. Ihan sama onko kyseessä pihan asfaltointi tai seinien kaataminen sisältä tai mikä vain. En osaa siis oikeastaan vastata ap:n kysymykseen.

Tuosta omistusasiasta vielä: joo miehellä on rahat ja talo on siksi laillisesti miehen, mutta onhan se henkisesti koko perheen koti. Yhtä väärin olisi aidata puutarha niin, etteivät lapset pääsisi sinne leikkimään, kun se puutarha on äidin silmäterä. 

Tuli mieleen, että meidän koti on varmaan "laillisesti" enemmän mun, kun perittyäni vanhempani maksoin suurimman osan asuntolainastamme. Mutta kun tämä ei ole mikään sijoitus- tai rahakysymys, vaan meidän koti. :)

Eli mun mielestä tässä on kyse kummallisesta parisuhteesta/ perhe-elämästä, ei asfaltista ja brassailuautoista. Jos kommunikaatio on niin huonolla tolalla kuin avauksesta ymmärsin, niin kannattaisi oppia sovittelemaan molempien mielihaluja yhteiseen tilaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi