Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko teille ero tälläisessä tilanteessa?

Vierailija
22.03.2015 |

Ajattele, että paremmin tienaava miehesi on ostanut talon jossa on ihana piha jota rakastat. Eli talo siis laillisesti miehen ja hän saa tehdä sille mitä haluaa. Pihalla on puutarha jossa on hedelmäpuita ja muutenkin se on aivan ihanan vehreä. Sitten mies, kysymättä sinulta yhtään mitään, vetää pihalle asfaltin jotta hänen harrastusautolle olisi joku paikka. Harrastusautolle jolla ei ole mitään muuta funktiota kuin brassailu. Hyvästi hedelmäpuut. Jättäisitkö miehesi? Yläpeukku = kyllä, Alapeukku = en.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti ei puhu sinulle tuon vertaa päätöksistä, eikä välitä tunteistasi, niin kyllä tuntuu suhteesta puuttuvan kunnioitusta ja vähän muutakin. Tuollainen skenaario on omassa elämässäni mahdoton, mutta jos kuvittelen itselleni tuollaisen miehen niin en kyllä ainakaan rakkautta tuntisi suhteessa. En hankkisi lapsia tuommoiseen suhteeseen kärsimään ja joko eroisin tai ottaisin miehestä rahallisen hyödyn ensin ja sitten eroisin. Turha tuhlata elämää ihmisen kanssa joka osoittaa ettei kunnioita sinua, sama onko talo kenen nimissä niin se on silti perheen koti. Ja maailmassa on kyllä miehiä jotka eivät tekisi kuten sinun miehesi.

Vierailija
22/22 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin. Ensinnäkään en voisi olla miehen kanssa, joka ei arvosta kaunista ja rauhallista puutarhaa. Sehän on nautinto kesäisin mennä ulos syömään aamiainen ja lukemaan lehdet ja nauttimaan luonnosta. Toiseksi en voisi olla miehen kanssa, jolle ei ole ongelma tuhota jotain minulle niin rakasta. Hänhän ei kunnioittaisi minua lainkaan enkä halua suhdetta, jossa minua ei kunnioiteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan