Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia olla 19v yhdessäolon jälkeen vielä rakastunut?

Vierailija
21.03.2015 |

No mä silti oon. Ja ikävä on heti jos toinen on vaikka yön yli pois. Niin kuin viime yönä, mies oli toisen lapsen kanssa harrastamassa yön yli reissulla ja mulla oli hirvee ikävä sitä. Oli tietty lastakin ikävä, mutta miestä ennen kaikkea :)

Ihana saada ne pian kotiin. Ei mulla muuta, hauskaa lauantai-iltaa kaikille. 

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitettiin 16-vuotiaina josta tulee tänä vuonna 30-vuotta. Ollaan tosin välillä oltu pariinkin otteeseen erossa kun eihän sitä niin nuoresta asti jatkuvasti jaksa yhdessä olla. Edelleen ihan vastarakastuneita. Tämä on uskomatonta onnea, en usko että kaikki samanlaista löytää.

Vierailija
2/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisia ongelmia teillä onnellisilla pareilla on ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ikävöidä mutta muuten höpöhöpö 19 v yhdessä ja rakastunut, tarkoitat varmaan rakastaa

Vierailija
4/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Kyllä kannattaa erota. Miksi piti tehdä tästä aloitus ja vielä valita noin itseäsi nuoleskeleva otsiko?

Vierailija
5/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:42"]

minkälaisia ongelmia teillä onnellisilla pareilla on ollut?

[/quote]

Esim. talous- tai sukulaisongelmat. T. nro 18. Pettämistä seuraisi välitön avioero.

Vierailija
6/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n itsetunto on tuosta kiinni? Miksi edes kysyt tuollaista?  Ainoa asia elämässäsi, mistä olla ylpeä? Ilman miestäsi olisit nolla?

Vierailija
7/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole normaalia, se on todella harvinaista ja erityistä, sitä kannattaa vaalia ja pitää yllä. Tosin en usko että noin monen vuoden jälkeen yksikään pari on enää rakastunut, vaan rakastavat toisiaan.

Vierailija
8/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmää sanoa, että toiset luovuttavat liian helpolla, jos kerran itse rakastaa toista noin paljon. Eihän se silloin ole vaikeaa ollakaan luovuttamatta vaikeina aikoina. Te ette tajua mitään esim. henkisesti vaurioituneiden ihmisten elämästä.

Vierailija
9/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia.

Vierailija
10/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä.

Vierailija
11/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä

Vierailija
12/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:48"]

Ap:n itsetunto on tuosta kiinni? Miksi edes kysyt tuollaista?  Ainoa asia elämässäsi, mistä olla ylpeä? Ilman miestäsi olisit nolla?

[/quote]

Vittu mikä kusipää! Riittääkö?

Vierailija
13/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku onneton ressukka alapeukuttaa :D

Vierailija
14/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40-vuotta ollaan oltu naimisissa ja hyvin viihdymme edelleen yhdessä. Rakkaus ja läheisyys kuuluu vieläkin suhteeseemme ja olen siitä kiitollinen.

Tiukinta oli, kun lapset olivat pieniä, yhteistä aikaa oli vähän ja rahat olivat vähissä. Arkielämä on pienten lasten vanhemmilla haastavaa ja paljon merkitsee se, miten paljon kumpikin vanhempi osallistuu tasapuolisesti arkielämän töihin kodissa.

Vierailija
15/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:55"]

[/quote]

[/quote]

Riittääkö mihin? Ap on ällö kusipää. Miehen siivellä eläjä. En olisi mitään ilman miestäni tyyppinen ihminen varmaan.

Vierailija
16/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:58"]

Yli 40-vuotta ollaan oltu naimisissa ja hyvin viihdymme edelleen yhdessä. Rakkaus ja läheisyys kuuluu vieläkin suhteeseemme ja olen siitä kiitollinen.

Tiukinta oli, kun lapset olivat pieniä, yhteistä aikaa oli vähän ja rahat olivat vähissä. Arkielämä on pienten lasten vanhemmilla haastavaa ja paljon merkitsee se, miten paljon kumpikin vanhempi osallistuu tasapuolisesti arkielämän töihin kodissa.

[/quote]

Pitääkö tällaisia itsestäänselvyyksiä todella tulla tänne av:lle kertomaan? Et saa tarpeeksi tyydytystä suhteestasi jo muuten?

Vierailija
17/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän talous- tai sukulaisongelmat ole edes oikeita ongelmia, ne ei liity suhteen dynamiikkaan mitenkään. onnellisilla pareilla ei siis ole oikeita keskinäisiä ongelmia välillään?

Vierailija
18/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:55"]

[/quote]

[/quote]

Wi riitä. Haluaisin ne vastaukset.

Vierailija
19/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdit selvästi ap:n onnellista rakkautta.

Vierailija
20/60 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 vuotta yhdessä, enkä ois nuorena uskonu, että rakkaus ja kiintymys vaan kestää ja kasvaa. Tietenkin seksi on hirmu tärkeetä. Ja jokainen päivä ei oo ollu ruusuilla tanssimista, ja useitakin vaihtaisin pois. Mutta polvet notkahtaa edelleen, jos sattumalta näen puolison jossain. Onnekas olen. Meidän kaveripareista ihan muutama on enää yhdessä, lähes kaikki on eronnu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän