Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kiusaat tällä palstalla?

Vierailija
21.03.2015 |

Niin, miksi koet kovaa tarvetta trollailla, provota, aloittaa tappelua aiheesta kuin aiheesta ja haukut herkistä asioista? Yritän päästä tällaista harrastavien sielunelämää lähemmäs, en vain ymmärrä millainen ihminen tätä harrastaa ja MIKSI? Onko elämä tylsää? Oletko draamanhakuinen muutoinkin? Onko palikat kohdillaan aivoissa? jne.?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiusaa ketään. Saatan vain sanoa asiat niin kuin ne mielestäni on, ja jos joku siitä vetää herneen nenään, ni se ei ole minun vikani.

T: Mies 27

Vierailija
22/37 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:17"]

Joo minua kiinnostaa kanssa. Ovatko täydellisiä ihmisiä?

[/quote]

Provoilijat ovat varmasti kauniita ja kiireisiä huippukoulun opiskelijoita, jotka vapaa-ajallaan harrastavat kilpatasolla urheilua ja hyväntekeväisyyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:17"]Joo minua kiinnostaa kanssa. Ovatko täydellisiä ihmisiä?
[/quote] Kiusaajat ovat kaikkea muuta kuin täydellisiä. Jokaisella on jokin trauma: miehettömyys, lapsettomuus, ylilihavuus. Eikä näin ole aina, sillä on lihavia, lapsettomia ja yksinäisiä jotka ovat tyytyväisiä, mutta valitettavasti jotkut ovat hyvin kateellisia ja heille ainoa tapa purkaa mieltä on kasvottomana netissä.

Vierailija
24/37 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:55"]

En kiusaa ketään. Saatan vain sanoa asiat niin kuin ne mielestäni on, ja jos joku siitä vetää herneen nenään, ni se ei ole minun vikani.

Eli nautit kiusaamisesta. Miksi?

[/quote]

Vierailija
25/37 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:17"]

Joo minua kiinnostaa kanssa. Ovatko täydellisiä ihmisiä?

[/quote]

Provoilijat ovat varmasti kauniita ja kiireisiä huippukoulun opiskelijoita, jotka vapaa-ajallaan harrastavat kilpatasolla urheilua ja hyväntekeväisyyttä
[/quote] :D Aivan varmasti :D

Vierailija
26/37 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:55"]

Eli nautit kiusaamisesta. Miksi?

[/quote]

[/quote]

Miten niin nautin? Jos minun mielipiteeni saa jollekin pahan mielen, se ei ole minun vikani. Ei minun tehtävä ole kuorrutella asioita sokerilla ja pyrkiä olemaan loukkaamatta muita vain sen takia, kun he itse ovat niin saatanan herkkiä että eivät kestä mitään. Jos esimerkiksi joku kysyy, että onko hän lihava ja hän mielestäni on, sanon sen hänelle. En ala valehtelemaan.

Vierailija
27/37 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:30"]

15 jatkaa 

En pääse sanomaan minua tosielämässä väärinkohdelleille niin sanonpa sitten täällä. En ole valmis uskomaan ihmisistä vielä niin paljon hyvää, että olisin täällä ilman panssaria ja katsoisin, saanko ymmärtämystä osakseni. Tämä onkin pääosin väärä paikka siihen. Vitutuksen purkuun tää palsta sen sijaan sopii.

Niin, oikeastaan voisi sanoa, ettei täällä kiltit ja kohteliaatkaan vastaajat tai kirjoittajat juuri ikinä saa ymmärtämystä osakseen ja se on juuri sitä mitä mä kaipaisin. 

Niin miksi en vittuilisi, kun ymmärrystä ei kilttinäkään tule? Kotikasvatukseni oli jo tarpeeksi ymmärtämystä vailla, en halua sitä enää keneltäkään toiselta lisää. Sen sijaan jos ilkeilen, eikä mua ymmärretä, niin se ei haittaa. En itsekään ymmärtäisi :)

[/quote]

Pistät siis pahan kiertämään. Tiedätkö, että jotkut saattaa olla täällä ihan tosissaan ja kaivata apua ja tukea? Ja saattaa pahoittaa mielensä kovasti. 

Minä en pysty ymmärtämään sitä, että miksi ihminen ei halua kasvaa henkisesti. Jos on kokenut kovia ja itsekkin kärsinyt, niin luulis, että se pikemminkin kasvattaisi auttamishalua, kuin taannuttaisi ihmistä.

Vierailija
28/37 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:17"] Joo minua kiinnostaa kanssa. Ovatko täydellisiä ihmisiä? [/quote] Provoilijat ovat varmasti kauniita ja kiireisiä huippukoulun opiskelijoita, jotka vapaa-ajallaan harrastavat kilpatasolla urheilua ja hyväntekeväisyyttä [/quote] :D Aivan varmasti :D

[/quote]

Et sitten ymmärtänyt, että asia oli juuri päinvastoin.

Vierailija
29/37 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämä on hyvää ja olet onnellinen, niin tuskin tarvitsee kiusata. Eli kiusaajat on onnettomia sieluja. Siksi.

Vierailija
30/37 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Vierailija
31/37 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän kohtele kehoasi kaltoin?

Tässä kysymys juuri SINULLE 🤗🥰🤗🥰🤗🥰

Kohteletko kehoasi rakastavasti, lempeästi ja sitä vaalien? Vai kohteletko kehoasi kaltoin laiminlyömällä huolenpidon välttämällä liikuntaa (tai liikkumalla liian vähän), valvomalla myöhälle puhelinta ja suoratoistopalveluiden sarjoja töllöttäen, ja ahmimalla karkkia, sipsejä, suklaata, pullia, burgereita, leivoksia, perunalastuja, suolapähkinöitä, jätskiä, keksejä, alkoholia ym. roskaruokaa, ja tupakkakin kenties maistuu?

Naisten kohdalla tällaisesta kehon kaltoin kohtelusta käytetään kauniilta kuulostavaa nimitystä: kehopositiivisuus 🤗🥰🤗🥰🤗🥰

Mutta kauniin kuuloinen nimi ei muuta sitä tosiasiaa, että lihavuus lisää vakavasti mm. riskiä sairastua ruokatorvensyöpään ja saada aivoinfarkti 🤗🥰🤗🥰🤗🥰

Vierailija
32/37 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteletko kehoasi rakastavasti, lempeästi ja sitä vaalien? Vai kohteletko kehoasi kaltoin laiminlyömällä huolenpidon välttämällä liikuntaa (tai liikkumalla liian vähän), valvomalla myöhälle puhelinta ja suoratoistopalveluiden sarjoja töllöttäen, ja ahmimalla karkkia, sipsejä, suklaata, pullia, burgereita, leivoksia, perunalastuja, suolapähkinöitä, jätskiä, keksejä, alkoholia ym. roskaruokaa, ja tupakkakin kenties maistuu?

Naisten kohdalla tällaisesta kehon kaltoin kohtelusta käytetään kauniilta kuulostavaa nimitystä: kehopositiivisuus 🤗🥰🤗🥰🤗🥰

Mutta kauniin kuuloinen nimi ei muuta sitä tosiasiaa, että lihavuus lisää vakavasti mm. riskiä sairastua ruokatorvensyöpään ja saada aivoinfarkti 🤗🥰🤗🥰🤗🥰

Vierailija
33/37 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/37 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En trollaile jos aloitus on hyvin vakava-aiheinen. Muutoin kyllä trollaan kun on musta huumorintaju. Elävässä elämässä ei oikein voi tätä puolta itsestään näyttää. 

Vierailija
35/37 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/37 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elämä on hyvää ja olet onnellinen, niin tuskin tarvitsee kiusata. Eli kiusaajat on onnettomia sieluja. Siksi.

Ihmisen muotoinen joka maalittaa somessa itselleen tuntemattomia on oikeasti todella onneton. 

Vierailija
37/37 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset