Miksi kiusaat tällä palstalla?
Niin, miksi koet kovaa tarvetta trollailla, provota, aloittaa tappelua aiheesta kuin aiheesta ja haukut herkistä asioista? Yritän päästä tällaista harrastavien sielunelämää lähemmäs, en vain ymmärrä millainen ihminen tätä harrastaa ja MIKSI? Onko elämä tylsää? Oletko draamanhakuinen muutoinkin? Onko palikat kohdillaan aivoissa? jne.?
Kommentit (37)
Kyllä hyvä provo ajaa asiaansa. Esimerkiksi umpirasistisen tai homofobisen provon vastauksista paljastuu usein se piilorasistisuus ja piilohomofobisuus, kun lukee tosikkojen tuohtuneita vastauksia. On siellä melkoisia sammakoita.
Se vain, et täällä on niin pirusti tosi väsyneitä provoja, varsinkin nää naisvihamieliset trollaajat toistavat vain itseään (ja ilmeisesti runkkaavat samalla) tai sitten on tää kissoja vihaava jankkaaja kissa-avauksineen. Mut minne on kadonnut wt-jankkaaja? Onko se muuttunut kissajankkaajaksi vai on siirtynyt ryssäketjuun?
Viha ja heittaaminen tuntuu olevan nykytrendi, luultavasti kiltteydestä ja positiivisuudesta tulee seuraava megatrendi, koska eiköhän useimmat ole jo aika väsyneitä näihin vihaa ja katkeruutta pursuaviin juttuihin. Vaikka oisi kuinka provo, niin kertoo se kuitenkin tarpeesta kylvää lisää sitä vihaa ja katkeruutta. Se on sitä yhden sortin reppanuutta.
En voi kaikkea sadismiani vaimoonikaan kohdistaa, koska hän varmaan jättäisi minut jos tietäisi koko totuuden persoonastani, ja myös estäisi kontaktini poikiimme. Teen siis naisille henkistä väkivaltaa tällä palstalla; se on minulle tärkeintä elämässä, ja muita tilaisuuksia tähän on aika vähän. Pettäessä tietysti pääsee tekemään väkivaltaa sekä vaimolle että kakkosnaiselle, mutta siinä on suuremmat riskit kuin mihin minulla on varaa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:21"]En voi kaikkea sadismiani vaimoonikaan kohdistaa, koska hän varmaan jättäisi minut jos tietäisi koko totuuden persoonastani, ja myös estäisi kontaktini poikiimme. Teen siis naisille henkistä väkivaltaa tällä palstalla; se on minulle tärkeintä elämässä, ja muita tilaisuuksia tähän on aika vähän. Pettäessä tietysti pääsee tekemään väkivaltaa sekä vaimolle että kakkosnaiselle, mutta siinä on suuremmat riskit kuin mihin minulla on varaa.
[/quote]
Miksi nautit tästä?
Mies
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:21"]En voi kaikkea sadismiani vaimoonikaan kohdistaa, koska hän varmaan jättäisi minut jos tietäisi koko totuuden persoonastani, ja myös estäisi kontaktini poikiimme. Teen siis naisille henkistä väkivaltaa tällä palstalla; se on minulle tärkeintä elämässä, ja muita tilaisuuksia tähän on aika vähän. Pettäessä tietysti pääsee tekemään väkivaltaa sekä vaimolle että kakkosnaiselle, mutta siinä on suuremmat riskit kuin mihin minulla on varaa. [/quote] Miksi nautit tästä? Mies
[/quote]
Psykopaatti on psykopaatti.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:21"]En voi kaikkea sadismiani vaimoonikaan kohdistaa, koska hän varmaan jättäisi minut jos tietäisi koko totuuden persoonastani, ja myös estäisi kontaktini poikiimme. Teen siis naisille henkistä väkivaltaa tällä palstalla; se on minulle tärkeintä elämässä, ja muita tilaisuuksia tähän on aika vähän. Pettäessä tietysti pääsee tekemään väkivaltaa sekä vaimolle että kakkosnaiselle, mutta siinä on suuremmat riskit kuin mihin minulla on varaa. [/quote] Miksi nautit tästä? Mies
[/quote]Olen sadistinen, julma ihminen; näin on aina ollut. Ehkä se on isänperintöä, en tiedä. Minua ei kiinnosta ruotia asioita; kukaan ei ole sellainen kuin on toisten kiusaksi.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:11"]
Viha ja heittaaminen tuntuu olevan nykytrendi, luultavasti kiltteydestä ja positiivisuudesta tulee seuraava megatrendi, koska eiköhän useimmat ole jo aika väsyneitä näihin vihaa ja katkeruutta pursuaviin juttuihin. Vaikka oisi kuinka provo, niin kertoo se kuitenkin tarpeesta kylvää lisää sitä vihaa ja katkeruutta. Se on sitä yhden sortin reppanuutta.
[/quote]Onko oikeasti sellainen sana kuin heittaaminen?
Olen monesti miettinyt, minkälaisia nuo provoilijat ja jankuttajat on livenä. Miltä ne näyttää, onko kouvolatukkia?Mitä ne tekee työkseen vaan onko koulutuksena vaan elämäm koulu?
Joo minua kiinnostaa kanssa. Ovatko täydellisiä ihmisiä?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:13"]
Olen monesti miettinyt, minkälaisia nuo provoilijat ja jankuttajat on livenä. Miltä ne näyttää, onko kouvolatukkia?Mitä ne tekee työkseen vaan onko koulutuksena vaan elämäm koulu?
[/quote]
Yksi tuntemani täällä provoileva on lähäri. Lihava, kanapersetukka. Ilkeä tahalleen. Tiedän hänen käyvän täällä ja kiusaavan ihmisiä ihan tarkoituksella. Kuvottava ihminen ihan normaalissakin elämässä.
[/quote]
Mikä on kouvolatukki? Mä ainakin olen ihan kivan näköinen nainen. Normaalipainoinen (163,5cm 58kg) ja koulutus on alempi korkeakoulututkinto. Ei tosiaankaan vain elämänkoulu. Olen koulutuksellisesti alisuoriutuja. Minulla varmaan syynä kaltoinkohtelu lapsena.
[/quote]Jos ihmisellä on tarve tehdä henkistä väkivaltaa, eihän se siitä mihinkään katoa vaikka koulutustaso nousee kun ikää tulee. Vertaa vaikka Mengeleen.
15 jatkaa
En pääse sanomaan minua tosielämässä väärinkohdelleille niin sanonpa sitten täällä. En ole valmis uskomaan ihmisistä vielä niin paljon hyvää, että olisin täällä ilman panssaria ja katsoisin, saanko ymmärtämystä osakseni. Tämä onkin pääosin väärä paikka siihen. Vitutuksen purkuun tää palsta sen sijaan sopii.
Niin, oikeastaan voisi sanoa, ettei täällä kiltit ja kohteliaatkaan vastaajat tai kirjoittajat juuri ikinä saa ymmärtämystä osakseen ja se on juuri sitä mitä mä kaipaisin.
Niin miksi en vittuilisi, kun ymmärrystä ei kilttinäkään tule? Kotikasvatukseni oli jo tarpeeksi ymmärtämystä vailla, en halua sitä enää keneltäkään toiselta lisää. Sen sijaan jos ilkeilen, eikä mua ymmärretä, niin se ei haittaa. En itsekään ymmärtäisi :)
En provoile, mutta kommentoin piikikkäästi herätelläkseni ketjua, jossa lampaana kaikki myötäilevät aloittajaa näkemättä muita näkökulmia. :)
Jaa, se kouvolantukkia tarkoittikin kouvolatukkaa! Ihmettelin, että mikä v*tun tukki? En ollut aiemmin kuullut termiä. Vastaus kysymykseen: ei ole kouvolatukkaa!
15
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:21"]
[/quote]
Mikä on kouvolatukki? Mä ainakin olen ihan kivan näköinen nainen. Normaalipainoinen (163,5cm 58kg) ja koulutus on alempi korkeakoulututkinto. Ei tosiaankaan vain elämänkoulu. Olen koulutuksellisesti alisuoriutuja. Minulla varmaan syynä kaltoinkohtelu lapsena.
[/quote]
Oletko ajatellut, että hakisit itsellesi apua? Tämä jankkaaminen ja vihaaminen ei johda mihinkään
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:21"]
[/quote]
[/quote]
Oletko ajatellut, että hakisit itsellesi apua? Tämä jankkaaminen ja vihaaminen ei johda mihinkään
[/quote]
Olen hakenutkin. Voisitte itsekin olla hieman ymmärtäväisempiä, niin toipuminen olisi helpompaa, jos itsellänne niin hyvä olla. Ja jos ei ole hyvä olla mutta ette silti koe tarvetta provoilla, niin olen pahoillani, että olonne pahentuu takiani. Toivottavasti olen joskus samassa tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:21"]
En voi kaikkea sadismiani vaimoonikaan kohdistaa, koska hän varmaan jättäisi minut jos tietäisi koko totuuden persoonastani, ja myös estäisi kontaktini poikiimme. Teen siis naisille henkistä väkivaltaa tällä palstalla; se on minulle tärkeintä elämässä, ja muita tilaisuuksia tähän on aika vähän. Pettäessä tietysti pääsee tekemään väkivaltaa sekä vaimolle että kakkosnaiselle, mutta siinä on suuremmat riskit kuin mihin minulla on varaa.
[/quote]
Voin niin kuvitella, miten hykertelet innoissasi kirjoitellessasi näitä fantasioitasi ja kuvitellessasi minkälainen kusipää olisit naisia kohtaan.. :D
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:02"]
En tiiä, näin eilen baarissa pimeässä nurkassa istuvan hahmon. Ihmettelin mikä ihme siellä on, kunnes tajusin että se on NEEKERI!?
[/quote]
Juupa juu. Kertoisitko lisää? Itsestäsi? Ikä? Sukupuoli? Mitä ylipäätään ajattelet elämästä? Onko sairauksia? psyykkisiä, fyysisiä?