Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa laiskat ihmiset

Vierailija
21.03.2015 |

Meillä on siis joustava työaika, eli voidaan tulla töihin 7-9:30 välillä aamulla ja lähteä 15:30-18:00 iltapäivällä.

Työkaverin kanssa asutaan naapurikunnassa ja ollaan puhuttu jaetusta kyydistä. Ongelma on että työkaveri ei tule koskaan töihin yhtään aikaisemmin kun on pakko eli juuri tuo 9:30, samalla kun minä tulen aina mahdollisimman aikaisin ilman mitään erityisempää syytä.

Nyt eilen tämä työkaveri valitti työpaikalla miten huono yhteishenki meillä on, ilmeisesti vain sen takia etten minä suostunut tanssimaan hänen pillin mukaan. Mitä helvettiä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä laiskuutta on erilaisessa vuorokausirytmissä? Saman verran työtunteja te molemmat teette...

Vierailija
2/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA kompromissi on täysin poissuljettu?
Ette voi joka toisena viikkona mennä 3 kertaa aikaisemmin ja kaksi myöhemmin, ja sitten taas 3 kertaa myöhemmin ja kaksi aikaisemmin?
Vuorottelette ajamisessa niin että työkaverisi ajaa myöhäiset aamut, ja sinä aikaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:22"]

Ette voi joka toisena viikkona mennä 3 kertaa aikaisemmin ja kaksi myöhemmin, ja sitten taas 3 kertaa myöhemmin ja kaksi aikaisemmin?
Vuorottelette ajamisessa niin että työkaverisi ajaa myöhäiset aamut, ja sinä aikaiset.

[/quote]

En tee kompromisseja, vaan olen aina mahdollisimman varhain työpaikalla. Kaveri voi tulla kyydissäni tai omalla autolla mutta sen takia en ala muuttamaan tapojani.

Vierailija
4/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuo on tilanne, missä kompromissiin ei ole mitään tarvetta koska kumpikin voi jatkaa sen mukaan mikä itselleen on miellyttävämpi rytmi. Yhteiskyytejähän ei ole mikään pakko kehittää, jos aikataulut eivät natsaa.

Vierailija
5/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:30"]

[/quote]

En tee kompromisseja, vaan olen aina mahdollisimman varhain työpaikalla. Kaveri voi tulla kyydissäni tai omalla autolla mutta sen takia en ala muuttamaan tapojani.

[/quote] No olethan sitten joustamaton! Miksi toisen pitäisi muuttaa tapojaan sun takia, kun sinä et ole valmis samaan?

Vierailija
6/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia pysynkin pois töistä etten häiritse ketään. Kotona on kiva laiskotella kaikessa rauhassa.

Vierailija
7/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:31"]

[/quote]

Tuo on tilanne, missä kompromissiin ei ole mitään tarvetta koska kumpikin voi jatkaa sen mukaan mikä itselleen on miellyttävämpi rytmi. Yhteiskyytejähän ei ole mikään pakko kehittää, jos aikataulut eivät natsaa.

[/quote] EI ole tarvetta ei, on vain turhaa haukkua toisia kun asiaan olisi ratkaisu jos todella haluaisivat järjestää kimppakyydin.

Vierailija
8/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on väärä otsikko tällä kirjoiruksellasi. Ei tuossa ole kyse laiskuudesta.

Vierailija
9/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevin ratkaisu on tulla mahdollisimman myöhään ja vastaavasti lähteä niin aikaisin kuin pystyy. Viisain vielä teettää työt muilla. Mottoni on että älä tee mitään tänään minkä voit huomenna teettä toisilla.

Vierailija
10/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:33"]

[/quote]

[/quote] No olethan sitten joustamaton! Miksi toisen pitäisi muuttaa tapojaan sun takia, kun sinä et ole valmis samaan?

[/quote]

Mahdatkohan ymmärtää mistä avauksessa on edes kysymys? Vai oletko ihan trollaushengessä liikkeellä? Avauksen tilanteessahan kummallakin on vapaus jatkaa miten haluaa, eikä kummankaan tarvitse joistaa koska yhteiskyytiä ei ole mikään pakko järjestää. Jos yhteiskyydin takia joutuisi muuttamaan tapojaan, joista pitää, niin miksi järjestää itselleen sellaista riesaa?

Koetahan jaksaa pitää mielessäsi mistä tässä ketjussa on kyse ja näe metsä puilta.

Vierailija
11/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa nämä "minä herään joka aamu viideltä joten olen parempi ihminen" -tyypit. Miksi toisten pitäisi muuttaa vuorokausirytmiään tällaisten tyyppien mukaan, jos oma luontainen rytmi on myöhäisempi, eikä työpaikallakaan ole mitään syytä olla aikaisemmin kuin 9:30? Suutut ystävällesi koska hän ei suostu sun vuorokausirytmin mukaan, mutta itsekään et suostu joustamaan.

Vierailija
12/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä laiskuutta on tulla töihin myöhemmin ja lähteä pois töistä myöhemmin?

En yhtään ihmettele, että työkaverisi kokee huonon työilmapiirin, kun ainakin tässä avauksessa vaikutat ihan mulkulta.

Vierailija
13/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:37"]

Vituttaa nämä "minä herään joka aamu viideltä joten olen parempi ihminen" -tyypit. Miksi toisten pitäisi muuttaa vuorokausirytmiään tällaisten tyyppien mukaan, jos oma luontainen rytmi on myöhäisempi, eikä työpaikallakaan ole mitään syytä olla aikaisemmin kuin 9:30? Suutut ystävällesi koska hän ei suostu sun vuorokausirytmin mukaan, mutta itsekään et suostu joustamaan.

[/quote]

Jos luit avauksen, niin ap:tä ei näytä haittaavan se, että yhteiskyytiä ei järjesty. Enemmän häntä vaikuttaa ärsyttävän, että työkaveri märisee muille yhteiskyydin järjestymättömyydestä. Ap:n kertoman mukaan vaikuttaisi siltä, että myöhempään töihin tuleva työkaveri on se, jonka mielestä ap:nkin pitäisi tulla siihen aikaan töihin jotta kimppakyytikin toimisi.

Vierailija
14/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kaksi ja puoli tuntia aikaisemmin ei vaikuta vuorokausirytmiin. Se ei ole kun asennoitumiskysymys. Ja kyllä, ahkera on hereillä aikaisin, laiska myöhemmin.

Vierailija
15/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No ei kai kaverinkaan tarvi muuttaa tapojaan sinun takia?? En ymmärrä miten laiskuus tähän liittyy jos samat tuntimäärät teette?

Vierailija
16/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:41"]

[/quote]

Jos luit avauksen, niin ap:tä ei näytä haittaavan se, että yhteiskyytiä ei järjesty. Enemmän häntä vaikuttaa ärsyttävän, että työkaveri märisee muille yhteiskyydin järjestymättömyydestä. Ap:n kertoman mukaan vaikuttaisi siltä, että myöhempään töihin tuleva työkaveri on se, jonka mielestä ap:nkin pitäisi tulla siihen aikaan töihin jotta kimppakyytikin toimisi.

[/quote]

Niin, ja ap:n mielestä työkaverin pitäisi tulla samaan aikaan töihin kuin ap:n, eikä kumpikaan suostu joustamaan omasta rytmistään. Samalla ap haukkuu ystäväänsä laiskaksi, kun tämä ei suostu tulemaan töihin seitsemäksi. 

Vierailija
17/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:42"]

[/quote]

Kaksi ja puoli tuntia aikaisemmin ei vaikuta vuorokausirytmiin. Se ei ole kun asennoitumiskysymys. Ja kyllä, ahkera on hereillä aikaisin, laiska myöhemmin.

[/quote]

Idiootti. Herääpä nykyaikaan sieltä agraari-Suomesta.

Vierailija
18/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:42"]

[/quote]

[/quote]

Luontainen vuorokausirytmi ei liity mitenkään laiskuuteen. Itse olen aamuvirkku enkä pidä itseäni iltavirkkuja ahkerampana.

Vierailija
19/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ennen sianpieremää nousevat pitää opettaa tavoille. Yliaktiiviset pilaa homman kaikilta jotka käsittävät ettei työt tekemällä lopu. Rauhallisesti ja ensimmäinen tunti töissä käytetään kahvitteluun ja seurusteluun. Tärkeimmät taidot työelämässä on vastuun välttäminen ja syyn siirtäminen toisen niskoille. Sosiaalisten taitojen merkitystä ei voi liioitella. Mukava ja laiska pärjää aina paremmin kuin vittumainen ja ahkera.

Vierailija
20/31 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vituttaa niin  ankarasti vituttaa aamusta iltaaaan... Vittu kun vituttaa!" No nyt oli kyllä sellanen  vitutuksen aihe taas että huhheijjaakkaa, oikein onkin syytä nyt vituttaa hei! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan