Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian lähdit viihteelle vauvan syntymän jälkeen?

Vierailija
21.03.2015 |

Kuinka pian lähdit viihteelle vauvan syntymän jälkeen? Kenellä vauva oli silloin hoidossa? Ikäsi?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin lapsi 15v enkä vielä ole mennyt.

Vierailija
82/87 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Kohta 15v. eikä ole ollut tarpeen ns. viihteellä käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais eniten just noiden äitien iät. Koska tuntuu olevan niin, että nuori äiti ----> heti ja usein bilettämään. Vanhempi äiti ----> ei niin pian tai ei niin väliä päästä bilettämään.

Aika moni nuori äiti tuntuu saavan lapsen kesken pahinta biletysikäänsä, joten on täysin luonnollista, että menojalka vipattaa vielä vauvan syntymän jälkeenkin. Vanhemmalla naisella ei välttämättä vipattaisi enää muutenkaan, joten ei väliä, vaikkei bilettäisi lapsen saatuaan juuri koskaan.

Kärjistäen näin. On tietty nuoria äitejä, jotka ei synnytä kalenteri kädessä miettien, osuuko vappubileet ennen vai jälkeen lasketun ajan. Ja niitä 30-40 -vuotiaita ensisynnyttäjiä, jotka on niin tottuneet ns. omaan elämään, että tarttevat sitä kalenteria ja toivovat, ettei eläkkeelle jäänyt äiti harrastaisi niin paljon, vaan omistautusi lapsenlapsensa viikonloppuhoitoon.

Oman lapseni sain kolmekymppisenä. Ei vipattanut menojalka. Ekan kerran olin useita tunteja pois vauvan luota sen ollessa 3 kk, eka yö oltiin erossa vähän päälle vuoden ikäisenä. Mummolassa oli lapsi. Bilettämään en kaipaa edelleenkään, mutta olen iloinen aina kun saan ihan virallista omaa aikaa taikka parisuhdeaikaa esim. leffassa tai syömässä.

Vierailija
84/87 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:02"]

Kuinka pian lähdit viihteelle vauvan syntymän jälkeen? Kenellä vauva oli silloin hoidossa? Ikäsi?

[/quote]

Viisi tuntia syntymän jälkeen. Vauva oli sairaalassa äitinsä ja hoitajien kanssa. Olin yli 30-v.

Vierailija
85/87 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi saa miinusta kun on alkuillasta, selvinpäin imettänyt? ei kaikille viihteellä käyminen tarkoita litroittain viinaa.

Vierailija
86/87 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle.

Vierailija
87/87 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:13"]

En oo vielä käynyt ja ensimmäinen "vauva" jo 5v.nuorin 1v.

[/quote]Hyvä ja toivottavasti et menekään seuraavaan 13vuoteen,sillä taidat olla ainoa tästä porukasta joka ymmärtää sitoutua lapseensa!
[/quote]

Tervemenoa kirkkoon tekopyhän paska-asenteesi kera :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän