Te vain yhden tai muutaman kanssa olleet
Tunnen paljon ihmisiä jotka ovat alle 20v menneet naimisiin eivätkä luultavasti ole harrastelleet seksiä kuin yhden ihmisen kanssa, miten teillä seksi sujuu? Mistä tiedätte onko se oikeasti hyvää kun ette ole kokeilleet vaihtoehtoja? Minulle itselleni parikymppisenä kollina seksi oli sitä että nopeesti sormin tyttö märäksi, pari työntöä ja ruiks ruiks ja kaikki siinä:D Meni aikaa ennenkuin huomasin että seksi on muutakin kuin panemista ja että nainen pitää tyydyttää myös, opin nuolemaan, löysin naisesta kohdat joihin koskemalla nainen nauttii seksistä ja vielä oikean voimakkuuden millä antaa esim suuseksiä tai sormipeliä, varomaan vääriä liikkeitä ettei satu jne. Huomasin myös että mähän nautin siitä itsekkin kun näen naisen nauttivan ja mitä pidempi esileikki, sen parempaa seksi on ja oma kestävyys myös parani esileikin myötä... usein mietin mitä seksi on jos ei ole ollut kuin yksi tai kaksi kumppania, oletteko miten opetelleet, en usko että monikaan heti osaa? Mielestäni kun kokemus vaatii myös useamman kumppanin eikä pelkästään paljon seksiä koska naiset ovat hyvin erilaisia ja miehen on opittava lukemaan mistä nainen tykkää... Mies 30v
Kommentit (175)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:10"]Olen pannut ja monesti itseäni pidempää... koittanu lastaki vahingossa tehhä itteeni pidemmälle mutta piti laittaa pakki päälle:D Miks se vika lapsi pitää vieraalle tehä? Eikö sieltä miehes kasseista voi vaikka valita tyttösiittiöt ja laittaa vaan niitä niin saatte tytön?:D Meillä mä olen jo ilmottanut etukäteen että ooikeanpuoleinen tissi on mun ja vasen vauvan koska mä nukun oikeallapuolen:D Pittää saada tissimmammaa että jaksaa nukkua koko yön:D Mies 30v [/quote] Eipä ole kuules sukupuolen valinta laillista suomessa. Enkä tosiaan ajatellut maksaa ulkomailla kymmeniä tuhansia, kun suomesta saa hyviä sonneja ilmaseksikin:) Todennäköisyys vaan neljän samaa sukupuolta olevan lapsen jälkeen, että viides olisi eri, on tosi pieni. Jos memolemmat halutaan perheeseen tyttökin, miksi ei tekisi sitä paljon tyttöjä siittäneelle? Kun ei sillä ole kummallekaan väliä? Tai minä haluaisin mieheni tyttären, mutta ukko on sitä mieltä, että pane naapurin jaskaa, kun sillä niitä tyttöjä tulee eikä hällä näytä tulevan. Ei mikään henkisesti iso juttu. Miksi laitoit jarrut päälle pitkän tytön kanssa? Tiesitkö, että mies nukkuu parisuhteessa yleensä oven puolella? Suojeluvietin takia. Meillä on kyllä vaihdellut:) N31
[/quote]
Niinkö on, enpä ole asiaan perehtynyt niin en tiedä. Tiedän kyllä 15 lapsen perheen jossa ensin 7 veljestä, sitten 4 tyttöä, poika ja 3 tyttöä. Ei siihen nyt taida mies vaikuttaa kumpi tulee, eiköhän enemmän sattumaa? Taisin jo eilen mainita ettei ollut vaimoainesta oikein... Hah! Mä nukun aina kauempana ovesta, ensin on lapset, sitten vaimo ja kauimpana isi:D
[/quote]
Niin, että mahdollinen tunkeutuja vie ensin lapset, sitten vaimon ja ehkä ei jaksa enää hakea iskää:) Psykologi sanoisi näin:) Mutta se nyt on sellaista poikkitiedettä koko psykologia. Ja kyllä se niin on, että toisilla miehillä nyt sattuu olemaan enemmän yhdenmerkkisiä simppoja. Silloinkin on tietty sattumaa kumpi tulee, mutta todennäköisemmin tulee sitä sukupuolta, kumpia siittiöitä on enemmän. Ja miehen ikääntyessä tyttösimppoja on enemmän. Perehtynyt asiaan:)
N31
Juuri niin:) Mutta voihan sen sperman tutkia onko niin että ukkos tuottaa vain poikia? Eikös poikasiittiöt ole vähän taidokkaampia uimareita kuin tytöt? Saa nähä kumpi meille tulee:D mies 30v
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:31"]Juuri niin:) Mutta voihan sen sperman tutkia onko niin että ukkos tuottaa vain poikia? Eikös poikasiittiöt ole vähän taidokkaampia uimareita kuin tytöt? Saa nähä kumpi meille tulee:D mies 30v
[/quote]
Juu, pojat on nopeampia uimareita, mutta tytöt pitkäikäisiä ja kestävämpiä eli kestää myös miehen huonoja elämäntapoja ja ikääntymistä paremmin. En kyllä tiedä voiko sitä spermaa niin tarkasti tutkia... eikä oikeastaan kiinnostakaan. Aina sitä voi sopia hommista bonkun muun kanssa. Moni mies lahjottaa ihan mielellään perimänsä:) Ja saa nähdä tuleeko meille enempää muutenkaan, kun koen olevani jo vähän vanha tähän vauvanhoitoon. Ei jaksa enää niin hyvin. Tuut sitten kertoon mulle palstalle kumpi sieltä oikein tuli, kunhan se selviää:)
N31
Mä voin lahjoittaa, olen muutenki nopee siittäjä, meillä on aina tullu muija heti tiineeksi ku on ollu puhetta lapsenteosta ja pillerit jätetty pois, viimeksi meni alle 2 viikkoa nii tuo toi raskaustestiä että katos tota. Kun pitää siementen tuoton säännöllisenä eikä kanna viikkoja vanhoja nii näkyy että se toimii, eihän ne siinä valkosessa limassa mihinkään pääse edes?:D Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:36"]Mä voin lahjoittaa, olen muutenki nopee siittäjä, meillä on aina tullu muija heti tiineeksi ku on ollu puhetta lapsenteosta ja pillerit jätetty pois, viimeksi meni alle 2 viikkoa nii tuo toi raskaustestiä että katos tota. Kun pitää siementen tuoton säännöllisenä eikä kanna viikkoja vanhoja nii näkyy että se toimii, eihän ne siinä valkosessa limassa mihinkään pääse edes?:D Mies 30v
[/quote]
Hyvä tietää:) Tosin voi olla, että joutuisit paiskoon hommia vähän useamman kuukauden, mä en ovuloi joka kuukaisi. Ja sitten, kun ovuloin niin rytisee kunnolla. Ilman paria keskeytystä meillä olisi kolmet kaksoset. Että sillä viisiin, kaikilla ei mene nämä hommat aina putkeen:) Ja siis mun kfoppa ei olisi kdstänyt enempää kaksosia, siksi oli pakko keskeyttää. Vaikka et sinä taida mitenkään aborttia vastustaa.
N31
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:36"]Mä voin lahjoittaa, olen muutenki nopee siittäjä, meillä on aina tullu muija heti tiineeksi ku on ollu puhetta lapsenteosta ja pillerit jätetty pois, viimeksi meni alle 2 viikkoa nii tuo toi raskaustestiä että katos tota. Kun pitää siementen tuoton säännöllisenä eikä kanna viikkoja vanhoja nii näkyy että se toimii, eihän ne siinä valkosessa limassa mihinkään pääse edes?:D Mies 30v [/quote] Hyvä tietää:) Tosin voi olla, että joutuisit paiskoon hommia vähän useamman kuukauden, mä en ovuloi joka kuukaisi. Ja sitten, kun ovuloin niin rytisee kunnolla. Ilman paria keskeytystä meillä olisi kolmet kaksoset. Että sillä viisiin, kaikilla ei mene nämä hommat aina putkeen:) Ja siis mun kfoppa ei olisi kdstänyt enempää kaksosia, siksi oli pakko keskeyttää. Vaikka et sinä taida mitenkään aborttia vastustaa. N31
[/quote]
Mietippä tilanne että miehelle on yhtäaikaa kaks eri akkaa paksuna, vastusti tai ei, mutta miten siitä tilanteesta edes jotenkin fiksusti pakenet? Olen kyllä saanut kuulla olevani ihan kaikki mitä mies voi olla, aina siasta runkkariin ja säälittävään isään, mutta en niistä mielipitäistä lannistu:D Ei aina fiksuimpia ratkaisuja, mutta elämä on. Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:36"]Mä voin lahjoittaa, olen muutenki nopee siittäjä, meillä on aina tullu muija heti tiineeksi ku on ollu puhetta lapsenteosta ja pillerit jätetty pois, viimeksi meni alle 2 viikkoa nii tuo toi raskaustestiä että katos tota. Kun pitää siementen tuoton säännöllisenä eikä kanna viikkoja vanhoja nii näkyy että se toimii, eihän ne siinä valkosessa limassa mihinkään pääse edes?:D Mies 30v [/quote] Hyvä tietää:) Tosin voi olla, että joutuisit paiskoon hommia vähän useamman kuukauden, mä en ovuloi joka kuukaisi. Ja sitten, kun ovuloin niin rytisee kunnolla. Ilman paria keskeytystä meillä olisi kolmet kaksoset. Että sillä viisiin, kaikilla ei mene nämä hommat aina putkeen:) Ja siis mun kfoppa ei olisi kdstänyt enempää kaksosia, siksi oli pakko keskeyttää. Vaikka et sinä taida mitenkään aborttia vastustaa. N31
[/quote]
Mietippä tilanne että miehelle on yhtäaikaa kaks eri akkaa paksuna, vastusti tai ei, mutta miten siitä tilanteesta edes jotenkin fiksusti pakenet? Olen kyllä saanut kuulla olevani ihan kaikki mitä mies voi olla, aina siasta runkkariin ja säälittävään isään, mutta en niistä mielipitäistä lannistu:D Ei aina fiksuimpia ratkaisuja, mutta elämä on. Mies 30v
[/quote]
No on se tilanne aika vaikea ollut... Olen mäkin saanut kuulla olevani tosi kylmä ihminen ja kuinka "tuplamutsi" voi abortoida kaksosensa. Mutta minkäs teet, kun ne ekat rikkoi mun ruumiin niin pahasti... Mutta elämä on joskus vaikeita valintoja. Kirjoitan muuten mobiililla, että älä välitä painovirheistä. Nyt kyllä turhauttaa, kun vittu on sökönä, mutta aivot huutaa seksiä, pöh...
N31
Niin nehän on niitä tilanteita jotka on vaikeita mutta niistä on pakko päästä ulos, eihän sitä voi edes ajatella kuinka on toista ihmistä satuttanut kun vielä pian sai tietää että mulle odottaakin toinen vauvaa ja missäs välissä häneen tutustuin ja miksi hänen vauva saa elää mutta minun ei, siinä tulee aika tiukkoja kysymyksiä joista on pakko selvitä. Mäkin käytän puhelinta mutta täysversioo, en ala tota mobiiliversioa käyttämään... lukaseppa tuo miltä se puhdas pillu oikein maistuu ketju niin olemme samaamieltä? Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:02"]Niin nehän on niitä tilanteita jotka on vaikeita mutta niistä on pakko päästä ulos, eihän sitä voi edes ajatella kuinka on toista ihmistä satuttanut kun vielä pian sai tietää että mulle odottaakin toinen vauvaa ja missäs välissä häneen tutustuin ja miksi hänen vauva saa elää mutta minun ei, siinä tulee aika tiukkoja kysymyksiä joista on pakko selvitä. Mäkin käytän puhelinta mutta täysversioo, en ala tota mobiiliversioa käyttämään... lukaseppa tuo miltä se puhdas pillu oikein maistuu ketju niin olemme samaamieltä? Mies 30v
[/quote]
Yksi kysymys, miten oot saanu tämän toisen akan pitämään suunsa kiinni? Mä en ainakaan olisi pitänyt vaan mennyt suoraan onnitteleen eukkoas ja kertonut kuinka olisin juuri abortoinut teidän lapsen siskon tai veljen. Oon mä niin ihmishirviö. Jos mun kanssa alkaa leikkimään niin se leikki on sitten kestettävä seurauksineen. Mutta joo, mulla on niin pikkanen pulipuli, että en voi käyttää täysversioo. Tietääkö sun eukkos muuten, että viihdyt vauvapalstalla:)? Joo, luin jo aikasemmin, aina en ehdi kommentoimaan, mutta siis joo, ollaan hyvinkin samalla sivulla tässä asiassa. Tosin itse suosin tussun pesua aamuisin, mutta ehkä se ei ollut se kovin oleellinen juttu:D
N31
Luojan kiitos nämä naiset eivät tunteneet toisiaan enkä tiedä ovatko vieläkään edes nähneet toisiaan joten helpotus, tosin sen toisen kanssa välit jo ihan ok ja asian ymmärtää. Munmielestä olipa asia sitten mikä tahansa niin kyllä pitää pystyä keskenään keskustelemaan asiat selviksi, joka ei siihen kykene kärsikööt sitten itse jos niin kerran haluaa... En tiedä tietääkö vaimo palstailustani, kyllä hänkin täällä käy... pakko tosin myöntää että aika reippaasti joutuu feikkaamaan jotta pystyy sitten olemaan aito seksuaalisuudestaan ja mieltymyksistään, tykkään olla avoin seksin suhteen ja eräänlainen kai addiktiokin on jos et ole jo huomannutkin? Niin eihän se pillu pesemällä pilaannu, mutta pitää siinä vähän makua olla:D Sulle pitäis saada kyllä eteen sellanen oikein kunnon no mä nimitän sitä ruotsalainen kalanraatosilakkavittu että nuoleppas tuota niin olis kiva kuulla kommentti?:D Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:44"]Niin, toinen tykkää äideistä ja toiset äitien tyttäristä:D Mä mielelläni kokeilisin molemmat yhdessä... mä en tykkää että palleja imetään tai puristellaan kovaa, se sattuu, mutta hellä hieronta on hyvää ja voihan se nainen tehdä vaikka mitä siinä suihinoton yhteydessä, harmi vain että kovin harva on oikein innokas esim eturauhas hierontaan mikä tekee niin hyvää... Ai että taas panettaa vaikka eilen viimeks sai, jospa tänään taas. Olenko liian vaativa jos tuollaista tiinettä jokapäivä painan?:D tänäänki jo kaks kertaa lauennu ja kauhee panetus... mies 30v [/quote] Itse haluaisin kyllä tutustua miehen ihan jokaisen sopukkaan;) Voi voi meitin kanssa, kun muakin vaan panettais koko ajan:) Ja mäkin olen lauennut kahdesti. Jos se tiine tamma siitä kyntämisestä kovasti rasittuu, siyten joo. Itse olen pannut vielä supistuksien ollessa käynnissä. Mutta elä vaan sellasta ehdota, saat vielä litsarin naamaan:O N31
[/quote]
fantastinen nainen, haaveilen susta!
t m37
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:15"]Luojan kiitos nämä naiset eivät tunteneet toisiaan enkä tiedä ovatko vieläkään edes nähneet toisiaan joten helpotus, tosin sen toisen kanssa välit jo ihan ok ja asian ymmärtää. Munmielestä olipa asia sitten mikä tahansa niin kyllä pitää pystyä keskenään keskustelemaan asiat selviksi, joka ei siihen kykene kärsikööt sitten itse jos niin kerran haluaa... En tiedä tietääkö vaimo palstailustani, kyllä hänkin täällä käy... pakko tosin myöntää että aika reippaasti joutuu feikkaamaan jotta pystyy sitten olemaan aito seksuaalisuudestaan ja mieltymyksistään, tykkään olla avoin seksin suhteen ja eräänlainen kai addiktiokin on jos et ole jo huomannutkin? Niin eihän se pillu pesemällä pilaannu, mutta pitää siinä vähän makua olla:D Sulle pitäis saada kyllä eteen sellanen oikein kunnon no mä nimitän sitä ruotsalainen kalanraatosilakkavittu että nuoleppas tuota niin olis kiva kuulla kommentti?:D Mies 30v
[/quote]
No kiva, että mulle oikein PITÄISI saada sellanen turskavittu eteeni? Ja vielä nuolla pitäisi? Olet sinä kyllä outo yksilö, miksi mulle haluaisit sellaisen kohtalon? En mä ole sulle mitään pahaa tehnyt:) Ja on tullut jonkinlaista riippuvuutta huomattua, mutta en nyt ole ihan varma onko se kuitenkaan koko totuus... On mullakin valtavat halut, mutta joskus on pakko olla ilman. En silti lähe vieraita katsomaan. Mulla on koko elämä menetettävänä ja miksi satuttaa muita omien halujeni takia? Pari ekaa päivää on pahimmat, mutta sitten tasaantuu. En pystyisi kutomaan itseäni mihinkään valheisiin. Nähnyt näitä ihmiskohtaloita liian paljon. Nytkin on tulossa huonossa tilanteessa jopa viikko seksitöntä ja pää tuntuu puutuneelta. Mutta eiköhän se maanantaihin mennessä selkene.
N31
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:28"]
Tunnen paljon ihmisiä jotka ovat alle 20v menneet naimisiin eivätkä luultavasti ole harrastelleet seksiä kuin yhden ihmisen kanssa, miten teillä seksi sujuu? Mistä tiedätte onko se oikeasti hyvää kun ette ole kokeilleet vaihtoehtoja? [/quote]
Ei suju, enkä edes usko että seksi voisi olla paljon nykyistä huonompaa. Meillä seksi on ainoastaan sitä, että vaimo antaa "vetää käteen sisällään". Eli mahdollisimman nopea laukeaminen lähetyssaarnaajassa (ei saa laskea sisään) on vaimon käsitys (hyvästä?) avioseksistä.
Ei anna kosketella, ei anna nuolla, ei ota suihin, ei anna muissa asennoissa, .....
Tätä se teettää kun neitsyen ottaa vaimokseen. 20 vuotta olen yrittänyt opettaa ilman tuloksia. Eipä tässä muuta.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:28"]
Tunnen paljon ihmisiä jotka ovat alle 20v menneet naimisiin eivätkä luultavasti ole harrastelleet seksiä kuin yhden ihmisen kanssa, miten teillä seksi sujuu? Mistä tiedätte onko se oikeasti hyvää kun ette ole kokeilleet vaihtoehtoja? [/quote]
Ei suju, enkä edes usko että seksi voisi olla paljon nykyistä huonompaa. Meillä seksi on ainoastaan sitä, että vaimo antaa "vetää käteen sisällään". Eli mahdollisimman nopea laukeaminen lähetyssaarnaajassa (ei saa laskea sisään) on vaimon käsitys (hyvästä?) avioseksistä.
Ei anna kosketella, ei anna nuolla, ei ota suihin, ei anna muissa asennoissa, .....
Tätä se teettää kun neitsyen ottaa vaimokseen. 20 vuotta olen yrittänyt opettaa ilman tuloksia. Eipä tässä muuta.
[/quote]
Olen pahoillani puolestasi, tuo on syvältä. Mulle äiti jo aikanaan opetti, että elä turhasn pihtaa niitten kalvojen kanssa, herrat rakastavat iloista antajaa:) Noh, en ole kyllä ihan kaikkia äidin neuvoja kuunnellut, mutta iloinen ollut. Aviomies on tyytyväinen:)
N31
Joskus käynyt mielessä että täyttäisikö edes pettämisen tunnusmerkkejä jos 21 vuoden jälkeen kokeilisi minkälaista on "oikea seksi"? Mutta kun on 200 tuhatta asuntolainaa niin ei oikein haluaisi erota syystä että A) Vaimo ei suostu seksiin kuin lähetyssaarnaajassa B) Vaimo ei anna nuolla, C) vaimo ei ota suihin, D)...
Eniten vaan vituttaa lukea valitusta sellaisesta, jota oma vaimo ei anna (tehdä) mutta josta jollekin vieraalle voisi maksaa vaikka satasen per kerta.
Hienoa seksielämää...
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:56"]Joskus käynyt mielessä että täyttäisikö edes pettämisen tunnusmerkkejä jos 21 vuoden jälkeen kokeilisi minkälaista on "oikea seksi"? Mutta kun on 200 tuhatta asuntolainaa niin ei oikein haluaisi erota syystä että A) Vaimo ei suostu seksiin kuin lähetyssaarnaajassa B) Vaimo ei anna nuolla, C) vaimo ei ota suihin, D)...
Eniten vaan vituttaa lukea valitusta sellaisesta, jota oma vaimo ei anna (tehdä) mutta josta jollekin vieraalle voisi maksaa vaikka satasen per kerta.
Hienoa seksielämää...
[/quote]
Jos mulla olisi noin huono seksielämä omassa liitossani, ottaisin eron. Kyllä mä vielä sen kanssa voisin elää, vaikka ei olisi kuin kerran viikossa, jos se olisi hyvää. Mutta surkeaa seksiä ei määräkään paranna. Tunnen pari huoraa ja täytyy sanoa, että ei niiltä sitä "oikeaa seksiä" saa. Toinen palvelee toista ei ole mun käsitys oikeasta seksistä. Annan sulle saman neuvon kuin palstan naisille aina annetaan, jos mies on surkea sängyssä tai pihtaa. Hanki rakastajatar, joka haluaa omasta halustaan puuhata sun kanssa kaikkea. Mutta tämä nyt on vain mun mielipiteeni.
N31
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:15"]Luojan kiitos nämä naiset eivät tunteneet toisiaan enkä tiedä ovatko vieläkään edes nähneet toisiaan joten helpotus, tosin sen toisen kanssa välit jo ihan ok ja asian ymmärtää. Munmielestä olipa asia sitten mikä tahansa niin kyllä pitää pystyä keskenään keskustelemaan asiat selviksi, joka ei siihen kykene kärsikööt sitten itse jos niin kerran haluaa... En tiedä tietääkö vaimo palstailustani, kyllä hänkin täällä käy... pakko tosin myöntää että aika reippaasti joutuu feikkaamaan jotta pystyy sitten olemaan aito seksuaalisuudestaan ja mieltymyksistään, tykkään olla avoin seksin suhteen ja eräänlainen kai addiktiokin on jos et ole jo huomannutkin? Niin eihän se pillu pesemällä pilaannu, mutta pitää siinä vähän makua olla:D Sulle pitäis saada kyllä eteen sellanen oikein kunnon no mä nimitän sitä ruotsalainen kalanraatosilakkavittu että nuoleppas tuota niin olis kiva kuulla kommentti?:D Mies 30v [/quote] No kiva, että mulle oikein PITÄISI saada sellanen turskavittu eteeni? Ja vielä nuolla pitäisi? Olet sinä kyllä outo yksilö, miksi mulle haluaisit sellaisen kohtalon? En mä ole sulle mitään pahaa tehnyt:) Ja on tullut jonkinlaista riippuvuutta huomattua, mutta en nyt ole ihan varma onko se kuitenkaan koko totuus... On mullakin valtavat halut, mutta joskus on pakko olla ilman. En silti lähe vieraita katsomaan. Mulla on koko elämä menetettävänä ja miksi satuttaa muita omien halujeni takia? Pari ekaa päivää on pahimmat, mutta sitten tasaantuu. En pystyisi kutomaan itseäni mihinkään valheisiin. Nähnyt näitä ihmiskohtaloita liian paljon. Nytkin on tulossa huonossa tilanteessa jopa viikko seksitöntä ja pää tuntuu puutuneelta. Mutta eiköhän se maanantaihin mennessä selkene. N31
[/quote]
No älä nyt ymmärrä sitä tuomiona, tarkoitin että sellaisen jälkeen hyvää pillua arvostaa hieman erilailla, olisi kiva nähdä kuinka kova panomies pitää olla että sellaista lipittelee:D Niin koen itse että on liikaakin riippuvuutta seksiin, olisi vain niin paljon helpompi hoitaa asioita parisuhteessa ja keskittyä johonkin olennaiseen jos ei kokoajan olisi seksi mielessä. Onhan minullakin perhe joka on mulle kuin elämä, kaduttaa tekemäni virheet. On todellakin paljon menetettävää... Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 07:21"]
Annan sulle saman neuvon kuin palstan naisille aina annetaan, jos mies on surkea sängyssä tai pihtaa. Hanki rakastajatar, joka haluaa omasta halustaan puuhata sun kanssa kaikkea. Mutta tämä nyt on vain mun mielipiteeni. N31
[/quote]
On kieltämättä käynyt omassakin mielessä ja joskus riidan aikana vaimo kehottanutkin hakemaan sitä pillua nuoltavaksi jostain ihan muualta. Ei vain tällaisen "yhden naisen miehen" kokemuksella panokaverin hankkiminen ole kovin tuttua puuhaa. Pelkillä fantasioilla ja mielikuvillahan tässä on mentävä että saa lastin lähtemään siinä kolmessa minuutissa jonka vaimo suostuu reisiään auki pitämään.
Kuten kirjoitin, eniten harmittaa kuulla miten toiset miehet eivät suostu tekemään sitä tai tätä. Ja sitten on ne toiset jotka eivät saa tehdä sitä eikä tätä.
95/97
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:37"]
Ok, kaksi sarvipäätä sitten juttelee:) On mua jotkut osanneet nuolla, mutta ei kovin moni. Paras oli yksi nainen. Mun ei tarvis edes laueta suuseksissä, mutta kyllä sen niin hyvältä pitäisi tuntua, että laukean sitten kyrvälle tosi nopeasti. En ole koskaan lauennut helposti suuhun. Mäkin haluaisin kyllä ottaa sulta suikkiin. Ihan vain siksi, että tuollaiset "en laukea suuhun" nostaa mulle ilkikurisen hymyn kasvoille ja palan halusta kokeilla:D Mutta kuinka sua sattuu kunnon imuttelu, jos kuitenkin tarvitset voimakkaan stimulaation vitussa? N31
[/quote]
Fantasioissani haluaisin sinun kanssa seksiä N31. Osaan nuolemisentaidon, rintojen käsittelyn, koska tiedän että sinulla on isot, ja haluat fistausta ja kunnolla kyrpää. Riitäähän minulla "töitä" vaimonikin kanssa. Jos olisit käsittelyssäni niin voisin sanoa että et pettyisiM50+.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:10"]Olen pannut ja monesti itseäni pidempää... koittanu lastaki vahingossa tehhä itteeni pidemmälle mutta piti laittaa pakki päälle:D Miks se vika lapsi pitää vieraalle tehä? Eikö sieltä miehes kasseista voi vaikka valita tyttösiittiöt ja laittaa vaan niitä niin saatte tytön?:D Meillä mä olen jo ilmottanut etukäteen että ooikeanpuoleinen tissi on mun ja vasen vauvan koska mä nukun oikeallapuolen:D Pittää saada tissimmammaa että jaksaa nukkua koko yön:D Mies 30v [/quote] Eipä ole kuules sukupuolen valinta laillista suomessa. Enkä tosiaan ajatellut maksaa ulkomailla kymmeniä tuhansia, kun suomesta saa hyviä sonneja ilmaseksikin:) Todennäköisyys vaan neljän samaa sukupuolta olevan lapsen jälkeen, että viides olisi eri, on tosi pieni. Jos memolemmat halutaan perheeseen tyttökin, miksi ei tekisi sitä paljon tyttöjä siittäneelle? Kun ei sillä ole kummallekaan väliä? Tai minä haluaisin mieheni tyttären, mutta ukko on sitä mieltä, että pane naapurin jaskaa, kun sillä niitä tyttöjä tulee eikä hällä näytä tulevan. Ei mikään henkisesti iso juttu. Miksi laitoit jarrut päälle pitkän tytön kanssa? Tiesitkö, että mies nukkuu parisuhteessa yleensä oven puolella? Suojeluvietin takia. Meillä on kyllä vaihdellut:) N31
[/quote]
Niinkö on, enpä ole asiaan perehtynyt niin en tiedä. Tiedän kyllä 15 lapsen perheen jossa ensin 7 veljestä, sitten 4 tyttöä, poika ja 3 tyttöä. Ei siihen nyt taida mies vaikuttaa kumpi tulee, eiköhän enemmän sattumaa? Taisin jo eilen mainita ettei ollut vaimoainesta oikein... Hah! Mä nukun aina kauempana ovesta, ensin on lapset, sitten vaimo ja kauimpana isi:D