Te vain yhden tai muutaman kanssa olleet
Tunnen paljon ihmisiä jotka ovat alle 20v menneet naimisiin eivätkä luultavasti ole harrastelleet seksiä kuin yhden ihmisen kanssa, miten teillä seksi sujuu? Mistä tiedätte onko se oikeasti hyvää kun ette ole kokeilleet vaihtoehtoja? Minulle itselleni parikymppisenä kollina seksi oli sitä että nopeesti sormin tyttö märäksi, pari työntöä ja ruiks ruiks ja kaikki siinä:D Meni aikaa ennenkuin huomasin että seksi on muutakin kuin panemista ja että nainen pitää tyydyttää myös, opin nuolemaan, löysin naisesta kohdat joihin koskemalla nainen nauttii seksistä ja vielä oikean voimakkuuden millä antaa esim suuseksiä tai sormipeliä, varomaan vääriä liikkeitä ettei satu jne. Huomasin myös että mähän nautin siitä itsekkin kun näen naisen nauttivan ja mitä pidempi esileikki, sen parempaa seksi on ja oma kestävyys myös parani esileikin myötä... usein mietin mitä seksi on jos ei ole ollut kuin yksi tai kaksi kumppania, oletteko miten opetelleet, en usko että monikaan heti osaa? Mielestäni kun kokemus vaatii myös useamman kumppanin eikä pelkästään paljon seksiä koska naiset ovat hyvin erilaisia ja miehen on opittava lukemaan mistä nainen tykkää... Mies 30v
Kommentit (175)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 15:37"]Miten sitten itse voin olla rauhallinen, ujo, mutta samalla villi naistennieliä? Miksi nainen ei voi olla samaa? Toki ei mielellään ujo sais olla eikä liian kiltti... Meillä kun ei tuota akkaa kiinnosta rytmittää elämäänsä niin että olisi yhteistä aikaa eikä seksi muutenkaan tunnu kiinnostavan niin on se vähän turhauttavaa sitten. En tiedä, kai pitäis vaan laittaa tuo vaihtoon ja ottaa parempi tilalle... Mies 30v [/quote] Sun täytyy kyllä nyt vähän miettiä syvemmälle itseesi, että minkälainen olet. Jos mä ehdin sun kanssa kahville ja tapaan sut ekaa kertaa niin luuletko, että kuvailisin sut ujoksi, kiltiksi ja rauhalliseksi? Kun olen tosi hyvä arvioimaan ihmisiä heti kättelyssä. Mä en usko, että kuvailisin sua noin. Luulen, että näkisin impulsiivisen, vähän sulkeutuneen ja ehkä vähän synkän miehen. Herkänkin toki, mutta sehän ei sulje muita pois. Hallittu käytös voi olla opittua, se ei välttämättä aina kuulu ihmisen luontaiseen persoonaan. Kyllä kiihkeä ihminen on oikeasti myös kiivas. Sama kiihkeys ulottuu muuallekin elämään kuin vuoteeseen. Rauhallinen ja hiljainen voi olla hyvinkin halukas, irstas ja pervo, mutta kiihkeä ei varsinaisesti. Tämä on mun kokemusperäinen uskomus. Toisaalta, munkin mies on kuin vuorovesi, välillä rauhoittaa mua ja välillä lyö lisää tulta kattilaan. Ehkä sun kannattaisi vaihtaa sitä eukkoasi, mutta muista, että lapsistasi huolehdit aina. Sekä taloudellisesti että muutenkin. Annat aikaa, turvaa ja rakkautta:) N31
[/quote]
Sä tapaisit ehkä alkuun vähän hiljaisen, tosi rauhallisesti puhuvan ja puheellaan itsestään rauhallisen kuvan antavan miehen joka koskisi sinua jopa naisellisen hellästi ja rauhallisesti sivellen, mutta seuraavilla treffeillä heittäisi sut sängylleen ja ottaisi sut ehkä jopa vähän alistavan varmoin ottein kyselemättä enää kuka on kuka:D Minussa on kaksi täysin vastakkaista luonteellista puolta... Mies 30v
[/quote]
Jos koskisit mua kovin hellästi ja naisellisesti, käskisin hyvin painokkaasti, mutta vaativasti sua koventamaan otteita tai ottaisin itse ohjat. Hah, taidetaan olla samaa maata, eri kaupunki:D
N31
Niin olen minäkin useinkin lauennut ettei sitä tavaraa tullut, seksiä kun harrastaa enemmän ei välttämättä aina lasti lähe kun laukeaa. Kerran yhen horon kanssa panonjälkeen väiteltiin aiheesta, hän oli sitämieltä että en edes lauennut kun ei saanut mitään kostuketta vaikka ihan varmasti laukesin:) Muutenki on kausia jolloin selvästi heikommin tavaraa tulee, tiedä sitten mistä johtuu... Mies 30v
Kyllä sen yleensä miehestä tietää saako orgasmin vai ei. Siis ilman mitään rojujakin:) Kyllä sen vaan tuntee. Sulla taisi olla kiivas väittely sitten.
N31
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:06"]
Kyllä sen yleensä miehestä tietää saako orgasmin vai ei. Siis ilman mitään rojujakin:) Kyllä sen vaan tuntee. Sulla taisi olla kiivas väittely sitten. N31
[/quote]
Saatto olla, ei se horo uskonut:D Voihan niinki tehä että kun nussii ja tuntee että nyt tulee nii lopettaa mutta saa silti aikaan sellasia kunnon nytkähdyksiä, odottaa hetken ja jatkaa taas samaan tilanteeseen, siten ku kiusaa itteensä ja lopulta loppuun asti laukeaa taatusti niin ettei jää naiselta huomaamatta... Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:06"]
Kyllä sen yleensä miehestä tietää saako orgasmin vai ei. Siis ilman mitään rojujakin:) Kyllä sen vaan tuntee. Sulla taisi olla kiivas väittely sitten. N31
[/quote]
Saatto olla, ei se horo uskonut:D Voihan niinki tehä että kun nussii ja tuntee että nyt tulee nii lopettaa mutta saa silti aikaan sellasia kunnon nytkähdyksiä, odottaa hetken ja jatkaa taas samaan tilanteeseen, siten ku kiusaa itteensä ja lopulta loppuun asti laukeaa taatusti niin ettei jää naiselta huomaamatta... Mies 30v
[/quote]
Onhan se voimakkaampi kokemus, kun pitkittää aikansa. Joskus olen tosin käyttäytynyt vähän ehkä hallitsevasti ja pakottanut miehen laukeamaan. Jotain mielihyvää siitäkin saan. Taidan olla aika kamala ämmä. Toisaalta on miehetkin sitä joskus tehnyt, pakottaneet orgasmiin. Kyllä muuten panettaa... mutta eipä auta, vittu kipeä. Tuntuu, että päässä kiehuu kohta.
N31
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:02"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 15:37"]Miten sitten itse voin olla rauhallinen, ujo, mutta samalla villi naistennieliä? Miksi nainen ei voi olla samaa? Toki ei mielellään ujo sais olla eikä liian kiltti... Meillä kun ei tuota akkaa kiinnosta rytmittää elämäänsä niin että olisi yhteistä aikaa eikä seksi muutenkaan tunnu kiinnostavan niin on se vähän turhauttavaa sitten. En tiedä, kai pitäis vaan laittaa tuo vaihtoon ja ottaa parempi tilalle... Mies 30v [/quote] Sun täytyy kyllä nyt vähän miettiä syvemmälle itseesi, että minkälainen olet. Jos mä ehdin sun kanssa kahville ja tapaan sut ekaa kertaa niin luuletko, että kuvailisin sut ujoksi, kiltiksi ja rauhalliseksi? Kun olen tosi hyvä arvioimaan ihmisiä heti kättelyssä. Mä en usko, että kuvailisin sua noin. Luulen, että näkisin impulsiivisen, vähän sulkeutuneen ja ehkä vähän synkän miehen. Herkänkin toki, mutta sehän ei sulje muita pois. Hallittu käytös voi olla opittua, se ei välttämättä aina kuulu ihmisen luontaiseen persoonaan. Kyllä kiihkeä ihminen on oikeasti myös kiivas. Sama kiihkeys ulottuu muuallekin elämään kuin vuoteeseen. Rauhallinen ja hiljainen voi olla hyvinkin halukas, irstas ja pervo, mutta kiihkeä ei varsinaisesti. Tämä on mun kokemusperäinen uskomus. Toisaalta, munkin mies on kuin vuorovesi, välillä rauhoittaa mua ja välillä lyö lisää tulta kattilaan. Ehkä sun kannattaisi vaihtaa sitä eukkoasi, mutta muista, että lapsistasi huolehdit aina. Sekä taloudellisesti että muutenkin. Annat aikaa, turvaa ja rakkautta:) N31 [/quote] Sä tapaisit ehkä alkuun vähän hiljaisen, tosi rauhallisesti puhuvan ja puheellaan itsestään rauhallisen kuvan antavan miehen joka koskisi sinua jopa naisellisen hellästi ja rauhallisesti sivellen, mutta seuraavilla treffeillä heittäisi sut sängylleen ja ottaisi sut ehkä jopa vähän alistavan varmoin ottein kyselemättä enää kuka on kuka:D Minussa on kaksi täysin vastakkaista luonteellista puolta... Mies 30v [/quote] Jos koskisit mua kovin hellästi ja naisellisesti, käskisin hyvin painokkaasti, mutta vaativasti sua koventamaan otteita tai ottaisin itse ohjat. Hah, taidetaan olla samaa maata, eri kaupunki:D N31
[/quote]
Heitän sut sängylleni selällesi ja kiipeän nopeasti päällesi hajareisin, kätesi jäävät polvieni alle, katson vähän ilkeästi imarrellen silmiisi ja lipaisen huuliani, saatanan narttu, alan hitaasti avata vyötäni ja farkkujani, vapautan kovan kaluni ja lätkin sillä naamaasi, etkö ymmärrä tehtävääsi! Nipistän nännistäsi, vähän kovempaa ja äännähdät jotain säälittävää, suusi aukea sopivasti joten survaisen kaluni kurkkuusi, tartun hiuksistasi ja läppään poskelle, alahan narttuhommiis siitä! Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:02"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 15:37"]Miten sitten itse voin olla rauhallinen, ujo, mutta samalla villi naistennieliä? Miksi nainen ei voi olla samaa? Toki ei mielellään ujo sais olla eikä liian kiltti... Meillä kun ei tuota akkaa kiinnosta rytmittää elämäänsä niin että olisi yhteistä aikaa eikä seksi muutenkaan tunnu kiinnostavan niin on se vähän turhauttavaa sitten. En tiedä, kai pitäis vaan laittaa tuo vaihtoon ja ottaa parempi tilalle... Mies 30v [/quote] Sun täytyy kyllä nyt vähän miettiä syvemmälle itseesi, että minkälainen olet. Jos mä ehdin sun kanssa kahville ja tapaan sut ekaa kertaa niin luuletko, että kuvailisin sut ujoksi, kiltiksi ja rauhalliseksi? Kun olen tosi hyvä arvioimaan ihmisiä heti kättelyssä. Mä en usko, että kuvailisin sua noin. Luulen, että näkisin impulsiivisen, vähän sulkeutuneen ja ehkä vähän synkän miehen. Herkänkin toki, mutta sehän ei sulje muita pois. Hallittu käytös voi olla opittua, se ei välttämättä aina kuulu ihmisen luontaiseen persoonaan. Kyllä kiihkeä ihminen on oikeasti myös kiivas. Sama kiihkeys ulottuu muuallekin elämään kuin vuoteeseen. Rauhallinen ja hiljainen voi olla hyvinkin halukas, irstas ja pervo, mutta kiihkeä ei varsinaisesti. Tämä on mun kokemusperäinen uskomus. Toisaalta, munkin mies on kuin vuorovesi, välillä rauhoittaa mua ja välillä lyö lisää tulta kattilaan. Ehkä sun kannattaisi vaihtaa sitä eukkoasi, mutta muista, että lapsistasi huolehdit aina. Sekä taloudellisesti että muutenkin. Annat aikaa, turvaa ja rakkautta:) N31 [/quote] Sä tapaisit ehkä alkuun vähän hiljaisen, tosi rauhallisesti puhuvan ja puheellaan itsestään rauhallisen kuvan antavan miehen joka koskisi sinua jopa naisellisen hellästi ja rauhallisesti sivellen, mutta seuraavilla treffeillä heittäisi sut sängylleen ja ottaisi sut ehkä jopa vähän alistavan varmoin ottein kyselemättä enää kuka on kuka:D Minussa on kaksi täysin vastakkaista luonteellista puolta... Mies 30v [/quote] Jos koskisit mua kovin hellästi ja naisellisesti, käskisin hyvin painokkaasti, mutta vaativasti sua koventamaan otteita tai ottaisin itse ohjat. Hah, taidetaan olla samaa maata, eri kaupunki:D N31
[/quote]
Heitän sut sängylleni selällesi ja kiipeän nopeasti päällesi hajareisin, kätesi jäävät polvieni alle, katson vähän ilkeästi imarrellen silmiisi ja lipaisen huuliani, saatanan narttu, alan hitaasti avata vyötäni ja farkkujani, vapautan kovan kaluni ja lätkin sillä naamaasi, etkö ymmärrä tehtävääsi! Nipistän nännistäsi, vähän kovempaa ja äännähdät jotain säälittävää, suusi aukea sopivasti joten survaisen kaluni kurkkuusi, tartun hiuksistasi ja läppään poskelle, alahan narttuhommiis siitä! Mies 30v
[/quote]
Kyllä helvetti passais mulle... Tekisin työtä käskettyä, yksi vitun narttu kun oon. Ja takuulla saisin sut laukeamaan suuhun. Mut on tehty nussittavaksi... Saatanan pukki. Tietäisitpähän kerrankin panneesi oikeaa narttua eikä mitään halpaa huoraa.
N31
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:54"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:02"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 15:37"]Miten sitten itse voin olla rauhallinen, ujo, mutta samalla villi naistennieliä? Miksi nainen ei voi olla samaa? Toki ei mielellään ujo sais olla eikä liian kiltti... Meillä kun ei tuota akkaa kiinnosta rytmittää elämäänsä niin että olisi yhteistä aikaa eikä seksi muutenkaan tunnu kiinnostavan niin on se vähän turhauttavaa sitten. En tiedä, kai pitäis vaan laittaa tuo vaihtoon ja ottaa parempi tilalle... Mies 30v [/quote] Sun täytyy kyllä nyt vähän miettiä syvemmälle itseesi, että minkälainen olet. Jos mä ehdin sun kanssa kahville ja tapaan sut ekaa kertaa niin luuletko, että kuvailisin sut ujoksi, kiltiksi ja rauhalliseksi? Kun olen tosi hyvä arvioimaan ihmisiä heti kättelyssä. Mä en usko, että kuvailisin sua noin. Luulen, että näkisin impulsiivisen, vähän sulkeutuneen ja ehkä vähän synkän miehen. Herkänkin toki, mutta sehän ei sulje muita pois. Hallittu käytös voi olla opittua, se ei välttämättä aina kuulu ihmisen luontaiseen persoonaan. Kyllä kiihkeä ihminen on oikeasti myös kiivas. Sama kiihkeys ulottuu muuallekin elämään kuin vuoteeseen. Rauhallinen ja hiljainen voi olla hyvinkin halukas, irstas ja pervo, mutta kiihkeä ei varsinaisesti. Tämä on mun kokemusperäinen uskomus. Toisaalta, munkin mies on kuin vuorovesi, välillä rauhoittaa mua ja välillä lyö lisää tulta kattilaan. Ehkä sun kannattaisi vaihtaa sitä eukkoasi, mutta muista, että lapsistasi huolehdit aina. Sekä taloudellisesti että muutenkin. Annat aikaa, turvaa ja rakkautta:) N31 [/quote] Sä tapaisit ehkä alkuun vähän hiljaisen, tosi rauhallisesti puhuvan ja puheellaan itsestään rauhallisen kuvan antavan miehen joka koskisi sinua jopa naisellisen hellästi ja rauhallisesti sivellen, mutta seuraavilla treffeillä heittäisi sut sängylleen ja ottaisi sut ehkä jopa vähän alistavan varmoin ottein kyselemättä enää kuka on kuka:D Minussa on kaksi täysin vastakkaista luonteellista puolta... Mies 30v [/quote] Jos koskisit mua kovin hellästi ja naisellisesti, käskisin hyvin painokkaasti, mutta vaativasti sua koventamaan otteita tai ottaisin itse ohjat. Hah, taidetaan olla samaa maata, eri kaupunki:D N31 [/quote] Heitän sut sängylleni selällesi ja kiipeän nopeasti päällesi hajareisin, kätesi jäävät polvieni alle, katson vähän ilkeästi imarrellen silmiisi ja lipaisen huuliani, saatanan narttu, alan hitaasti avata vyötäni ja farkkujani, vapautan kovan kaluni ja lätkin sillä naamaasi, etkö ymmärrä tehtävääsi! Nipistän nännistäsi, vähän kovempaa ja äännähdät jotain säälittävää, suusi aukea sopivasti joten survaisen kaluni kurkkuusi, tartun hiuksistasi ja läppään poskelle, alahan narttuhommiis siitä! Mies 30v [/quote] Kyllä helvetti passais mulle... Tekisin työtä käskettyä, yksi vitun narttu kun oon. Ja takuulla saisin sut laukeamaan suuhun. Mut on tehty nussittavaksi... Saatanan pukki. Tietäisitpähän kerrankin panneesi oikeaa narttua eikä mitään halpaa huoraa. N31
[/quote]
Noin kiltisti narttuporo lutkuttaa kullia siinä, Mutta etpä tienny että tälläkertaa mä määräänki myös tahdin kuinka se kulli sielä suussa liikkuu ja kuinka syvälle se menee joten oleppas nyt reipas ja tottele narttu, pääset sitä helpommalla mitä paremmin tottelet!:) Mies 30v
[/quote]
:) Katson kauniisti silmiisi ja toivon ettet mun kurkkua ihan kuitenkaan riko. Olen hyvä narttu ja teen kuten isäntä käskee. Mutta, jos isäntä kohtelee narttua liian kovakouraisesti, nartun sarvet nousee päähän:D
Mikäs sulle tuli? Eihän sun pitänyt ajatella mun kanssa seksiä.
N31
Mun kädet on puutununeet ja mun tekisi mieli sylkästä sua kasvoille... Saatanan pukki. Mutta jätän sen tekemättä. Pelkään, että pistät ihanan kyrpäsi piiloon, jos pistän vastaan. Mun täytyy palvella isäntää, että saan kiitoksen. Puutuneilla käsillä tartun isoihin rintoihini ja painan ne yhteen kalusi ympärille... :) Eihän se nettiseksi ole pettämistä. Ainakaan mun mielestä. Mutta kuinkahan pystyisit pitämään näppisi erossa, jos mä sua kahville pyytäisin... Varmaan aika huonolla menestyksellä.
N31
Pidätkö mua noin läpinäkyvänä että alkaisin käpelöimään heti sua? Kerroin jo että olen aikamoinen pelaaja, osaan kalastaa naisen täydellisesti loukkuun ennenkuin isken ne hampaat joista on myöhäistä yrittää pakoon;) jatketaanko?:D Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:25"]Pidätkö mua noin läpinäkyvänä että alkaisin käpelöimään heti sua? Kerroin jo että olen aikamoinen pelaaja, osaan kalastaa naisen täydellisesti loukkuun ennenkuin isken ne hampaat joista on myöhäistä yrittää pakoon;) jatketaanko?:D Mies 30v
[/quote]
Ja mähän kerroin, että muhun ei sun pelit tehoa;) Mä olen sentään entinen vapaaottelija, arvaa vaan millasia pelureita ne miehet on? Ja arvaa mikä hikinen pommitus se oli, kun ne pääsi vääntämään lukkopainia ilman paitaa naisen kanssa? Kun naisia taisi koko suomessa olla silloin alta 20... Kyllä testosteroni haisi omallakin iholla vielä suihkunkin jälkeen:) Taisin mainita, että tarvitsisit jonkun, joka ei sun lumouksiisi lankea. Haluatko jatkaa? Käy mulle;) Hah, nulikka, sietäisit saada niin ansiosi mukaan, sun kanssa painisin mielelläni rajustikin.
N31
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:49"]
[quote author="Via" time="30.03.2015 klo 15:25"]Pidätkö mua noin läpinäkyvänä että alkaisin käpelöimään heti sua? Kerroin jo että olen aikamoinen pelaaja, osaan kalastaa naisen täydellisesti loukkuun ennenkuin isken ne hampaat joista on myöhäistä yrittää pakoon;) jatketaanko?:D Mies 30v [/quote] Ja mähän kerroin, että muhun ei sun pelit tehoa;) Mä olen sentään entinen vapaaottelija, arvaa vaan millasia pelureita ne miehet on? Ja arvaa mikä hikinen pommitus se oli, kun ne pääsi vääntämään lukkopainia ilman paitaa naisen kanssa? Kun naisia taisi koko suomessa olla silloin alta 20... Kyllä testosteroni haisi omallakin iholla vielä suihkunkin jälkeen:) Taisin mainita, että tarvitsisit jonkun, joka ei sun lumouksiisi lankea. Haluatko jatkaa? Käy mulle;) Hah, nulikka, sietäisit saada niin ansiosi mukaan, sun kanssa painisin mielelläni rajustikin. N31
[/quote]
Hah älä mua kuule nulikaksi sano, sä et tiedä mitä olen enkä tarvittaessa sanattomaksi jää. Sä et tiedä mitä olen. Kerran yks ammatti huora jo puolentunnin jyystön jälkeen sano ettei taida tuntia kestää tätä menoa. Arvaa kaks kertaa kuka siitä vasta innostu, sut huora on jo maksettu joten alahan palvella äläkä vikise:D Sylkäsen tissivakoosi liukastetta ja alan vedellä oikein reippaaseen tahtiin... Mies 30v
:D Olipas huono huora, ei mitään asiakaspalvelu taitoja. Hyvä narttu palvelee loppuun asti, että isäntä on tyytyväinen. Taidan ansaita rangaistuksen, kun olen niin rääväsuinen ja uhmakas. Käännän poskeni suhun päin ja odotan, koska lävähtää... Mulla on ilkikurinen virnistys kasvoilla. Kalusi liike tissieni välissä saa pilluni valuttamaan.
N31
Oli huono ja et usko teki seuraavalla kerralla oharit, en kelvannu enää edes maksusta, ai kamala mitä paljastin:D Ei ottanu mua vastaan vaikka lupas. Turhaan ajelin sinne... Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:18"]Oli huono ja et usko teki seuraavalla kerralla oharit, en kelvannu enää edes maksusta, ai kamala mitä paljastin:D Ei ottanu mua vastaan vaikka lupas. Turhaan ajelin sinne... Mies 30v
[/quote]
Järkyttävää käytöstä:D Siis oikeesti. Olitko liian kovakourainen vai loppuko liukkari kesken? Tai akka ei kehdannut lisätä kesken tohinan:) Oikeat horoperseet ei liukua tarvitse, se on ihan kirosana. Tiedätkö muuten miksi mun on helppo alistua vieraillekin?
N31
Öh...? No siitä että nautinto on niin kovaa, ettei enempää voisi enää nauttia. Mies oli kanssa neitsyt, mutta ei meillä todellakaan ole koskaan ollut tuollaista, että pari työntöä ja sitten hiomma olisi ohi. Kaikki eivät ole juntteja vaikka ei olisikaan paljoa kokemusta. Meillä seksi oli todella nautinnollista jo ekalla kerralla, vaikka kumpikin tosiaan neitsyitä. Ei sattunut, vaan tuntui todella luonnolliselta ja hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:33"]
[quote author="Via" time="30.03.2015 klo 15:25"]Pidätkö mua noin läpinäkyvänä että alkaisin käpelöimään heti sua? Kerroin jo että olen aikamoinen pelaaja, osaan kalastaa naisen täydellisesti loukkuun ennenkuin isken ne hampaat joista on myöhäistä yrittää pakoon;) jatketaanko?:D Mies 30v [/quote] Ja mähän kerroin, että muhun ei sun pelit tehoa;) Mä olen sentään entinen vapaaottelija, arvaa vaan millasia pelureita ne miehet on? Ja arvaa mikä hikinen pommitus se oli, kun ne pääsi vääntämään lukkopainia ilman paitaa naisen kanssa? Kun naisia taisi koko suomessa olla silloin alta 20... Kyllä testosteroni haisi omallakin iholla vielä suihkunkin jälkeen:) Taisin mainita, että tarvitsisit jonkun, joka ei sun lumouksiisi lankea. Haluatko jatkaa? Käy mulle;) Hah, nulikka, sietäisit saada niin ansiosi mukaan, sun kanssa painisin mielelläni rajustikin. N31
[/quote]
Hah älä mua kuule nulikaksi sano, sä et tiedä mitä olen enkä tarvittaessa sanattomaksi jää. Sä et tiedä mitä olen. Kerran yks ammatti huora jo puolentunnin jyystön jälkeen sano ettei taida tuntia kestää tätä menoa. Arvaa kaks kertaa kuka siitä vasta innostu, sut huora on jo maksettu joten alahan palvella äläkä vikise:D Sylkäsen tissivakoosi liukastetta ja alan vedellä oikein reippaaseen tahtiin... Mies 30v
[/quote]
Raiskaaja.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:06"]
[/quote]
[/quote]
Raiskaaja.
[/quote]
Hah! Raju seksi on eri kuin raiskaus... Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:06"]
[/quote]
[/quote]
Raiskaaja.
[/quote]
Hah! Raju seksi on eri kuin raiskaus... Mies 30v
[/quote]
Ei raju seksi ole sitä, että pakottaa maksullisen naisen jatkamaan aktia. RAISKAAJA OLET. Hyi olkoon. Toivottavasti et saastuta saastaisella katkaravullasi yhtään naista enää koskaan, saastainen pikku runkkari.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:17"]Mutta jos palataan aiheeseen jos kerran serkkuaskin olen nussinut, kiimaista lapin likkaa:D Niin esim ittelleni sattui olisko ollu toka tyttöystävä joka oli oikein kunnon teeskenteliä, huohotti ja voihki samantien kun sai kullin sisälleen, jo parin minuutin jälkeen oli aina orkku tulossa ja ilmoitti sen aina hyvin selkeästi että aahh aahh aahh nyt mä saan jne.:D oli kyllä villi tyttö, hänen kanssaan pantiin kyllä niin monessa paikassa että huh, rappukäytävät, keittiönpöydät, porukoitten sängyt, saunat, suihkut, vanhempiensa nukkuessa samassa huoneessa ja ulkona ties missä julkisillapaikoilla, uimahallissa jne. Mutta ei sellaisen teeskenteliän kanssa ainakaan voi seksi olla molemminpuolisesti nautittavaa? En muista kyllä samanlaisia ketunnokka tissejä senjälkeen nähneeni kuin sillä blondilla oli... Mies 30v
[/quote]
En voi vannoa oliko tämä sun tarkoittama likkamun serkku:) Joo, teeskentely on perseesä. Mutta kyllä mun täytyy sanoa, että joskus se kyrpä tuntuu vaan niin hemmetin hyvältä ihan siitä asti, kun sisälle tulee, että mustakin pääsee mielenkiintoisia ääniä:) Vaikka en olisi vielä tulossakaan. Mun mies huomaa koska mä tulen ihan pillun liikkeistä. Joskus kysyy tuutko vielä niin tarkottaa, että haluanko/pystynko/tuntuuko siltä että laukean uudestaan. Hyvin harvoin kysyy olenko saanut ja yleensä silloin en ole saanut tai sitten orkku on jäänyt kylmäksi. Mutta mullepa onkin sattunut vastaan tapaus, joka ihan päivänselvästi sai orgasmin, mutta ei siemensyöksyä ja, jos sai siemensyöksyn, jäi yleensä orgasmi tulematta. Oli siinä meinaan ihmettelemistä:) Varmaan alle viisi kertaa kuukauden aikana, kun tapailtiin, tuli molemmat yhtä aikaa.
N31