Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te vain yhden tai muutaman kanssa olleet

Vierailija
21.03.2015 |

Tunnen paljon ihmisiä jotka ovat alle 20v menneet naimisiin eivätkä luultavasti ole harrastelleet seksiä kuin yhden ihmisen kanssa, miten teillä seksi sujuu? Mistä tiedätte onko se oikeasti hyvää kun ette ole kokeilleet vaihtoehtoja? Minulle itselleni parikymppisenä kollina seksi oli sitä että nopeesti sormin tyttö märäksi, pari työntöä ja ruiks ruiks ja kaikki siinä:D Meni aikaa ennenkuin huomasin että seksi on muutakin kuin panemista ja että nainen pitää tyydyttää myös, opin nuolemaan, löysin naisesta kohdat joihin koskemalla nainen nauttii seksistä ja vielä oikean voimakkuuden millä antaa esim suuseksiä tai sormipeliä, varomaan vääriä liikkeitä ettei satu jne. Huomasin myös että mähän nautin siitä itsekkin kun näen naisen nauttivan ja mitä pidempi esileikki, sen parempaa seksi on ja oma kestävyys myös parani esileikin myötä... usein mietin mitä seksi on jos ei ole ollut kuin yksi tai kaksi kumppania, oletteko miten opetelleet, en usko että monikaan heti osaa? Mielestäni kun kokemus vaatii myös useamman kumppanin eikä pelkästään paljon seksiä koska naiset ovat hyvin erilaisia ja miehen on opittava lukemaan mistä nainen tykkää... Mies 30v

Kommentit (175)

Vierailija
61/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:44"]Niin,  toinen tykkää äideistä ja toiset äitien tyttäristä:D Mä mielelläni kokeilisin molemmat yhdessä... mä en tykkää että palleja imetään tai puristellaan kovaa, se sattuu, mutta hellä hieronta on hyvää ja voihan se nainen tehdä vaikka mitä siinä suihinoton yhteydessä, harmi vain että kovin harva on oikein innokas esim eturauhas hierontaan mikä tekee niin hyvää... Ai että taas panettaa vaikka eilen viimeks sai, jospa tänään taas. Olenko liian vaativa jos tuollaista tiinettä jokapäivä painan?:D tänäänki jo kaks kertaa lauennu ja kauhee panetus... mies 30v
[/quote]

Itse haluaisin kyllä tutustua miehen ihan jokaisen sopukkaan;) Voi voi meitin kanssa, kun muakin vaan panettais koko ajan:) Ja mäkin olen lauennut kahdesti. Jos se tiine tamma siitä kyntämisestä kovasti rasittuu, siyten joo. Itse olen pannut vielä supistuksien ollessa käynnissä. Mutta elä vaan sellasta ehdota, saat vielä litsarin naamaan:O

N31

Vierailija
62/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:44"]Niin,  toinen tykkää äideistä ja toiset äitien tyttäristä:D Mä mielelläni kokeilisin molemmat yhdessä... mä en tykkää että palleja imetään tai puristellaan kovaa, se sattuu, mutta hellä hieronta on hyvää ja voihan se nainen tehdä vaikka mitä siinä suihinoton yhteydessä, harmi vain että kovin harva on oikein innokas esim eturauhas hierontaan mikä tekee niin hyvää... Ai että taas panettaa vaikka eilen viimeks sai, jospa tänään taas. Olenko liian vaativa jos tuollaista tiinettä jokapäivä painan?:D tänäänki jo kaks kertaa lauennu ja kauhee panetus... mies 30v [/quote] Itse haluaisin kyllä tutustua miehen ihan jokaisen sopukkaan;) Voi voi meitin kanssa, kun muakin vaan panettais koko ajan:) Ja mäkin olen lauennut kahdesti. Jos se tiine tamma siitä kyntämisestä kovasti rasittuu, siyten joo. Itse olen pannut vielä supistuksien ollessa käynnissä. Mutta elä vaan sellasta ehdota, saat vielä litsarin naamaan:O N31

[/quote]

Meinaatko ettei enää siinä kannata ehdotella panoa kun ollaan synnytyssalissa ja vaimo on mitä viehkeimmän näköinen? :D voishan sitä vielä, vähän kato liukastetta lisää:D  eiköhän se irstas näky jo riitä siinä... mies 30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:44"]Niin,  toinen tykkää äideistä ja toiset äitien tyttäristä:D Mä mielelläni kokeilisin molemmat yhdessä... mä en tykkää että palleja imetään tai puristellaan kovaa, se sattuu, mutta hellä hieronta on hyvää ja voihan se nainen tehdä vaikka mitä siinä suihinoton yhteydessä, harmi vain että kovin harva on oikein innokas esim eturauhas hierontaan mikä tekee niin hyvää... Ai että taas panettaa vaikka eilen viimeks sai, jospa tänään taas. Olenko liian vaativa jos tuollaista tiinettä jokapäivä painan?:D tänäänki jo kaks kertaa lauennu ja kauhee panetus... mies 30v [/quote] Itse haluaisin kyllä tutustua miehen ihan jokaisen sopukkaan;) Voi voi meitin kanssa, kun muakin vaan panettais koko ajan:) Ja mäkin olen lauennut kahdesti. Jos se tiine tamma siitä kyntämisestä kovasti rasittuu, siyten joo. Itse olen pannut vielä supistuksien ollessa käynnissä. Mutta elä vaan sellasta ehdota, saat vielä litsarin naamaan:O N31

[/quote]

Meinaatko ettei enää siinä kannata ehdotella panoa kun ollaan synnytyssalissa ja vaimo on mitä viehkeimmän näköinen? :D voishan sitä vielä, vähän kato liukastetta lisää:D  eiköhän se irstas näky jo riitä siinä... mies 30v
[/quote]

No ehkä ei kannata:D Itse ekan sektion jälkeen totesin miehelle, että jos tästä selviän (sain hengenvaarallisia komplikaatioita),et saa ikinä enää pillua. Ei se silloin naurattanut, mutta jälkeenpäin kyllä olen jo nauranutkin:) Mies ei kyllä vieläkään pysty koko episodia paljon miettimään.

N31

Vierailija
64/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ehdi lukea kuin ekan sivun, mut heitänpä teille ajatuksen: En ole vakisuhteissa kokenut kertaakaan niin hyvää yksittäistä kertaa kuin mitä olen kokenut joidenkin muutamien "satunnaisten" panojen kanssa.

Vierailija
65/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14 [quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:44"]Niin,  toinen tykkää äideistä ja toiset äitien tyttäristä:D Mä mielelläni kokeilisin molemmat yhdessä... mä en tykkää että palleja imetään tai puristellaan kovaa, se sattuu, mutta hellä hieronta on hyvää ja voihan se nainen tehdä vaikka mitä siinä suihinoton yhteydessä, harmi vain että kovin harva on oikein innokas esim eturauhas hierontaan mikä tekee niin hyvää... Ai että taas panettaa vaikka eilen viimeks sai, jospa tänään taas. Olenko liian vaativa jos tuollaista tiinettä jokapäivä painan?:D tänäänki jo kaks kertaa lauennu ja kauhee panetus... mies 30v [/quote] Itse haluaisin kyllä tutustua miehen ihan jokaisen sopukkaan;) Voi voi meitin kanssa, kun muakin vaan panettais koko ajan:) Ja mäkin olen lauennut kahdesti. Jos se tiine tamma siitä kyntämisestä kovasti rasittuu, siyten joo. Itse olen pannut vielä supistuksien ollessa käynnissä. Mutta elä vaan sellasta ehdota, saat vielä litsarin naamaan:O N31 [/quote] Meinaatko ettei enää siinä kannata ehdotella panoa kun ollaan synnytyssalissa ja vaimo on mitä viehkeimmän näköinen? :D voishan sitä vielä, vähän kato liukastetta lisää:D  eiköhän se irstas näky jo riitä siinä... mies 30v [/quote] No ehkä ei kannata:D Itse ekan sektion jälkeen totesin miehelle, että jos tästä selviän (sain hengenvaarallisia komplikaatioita),et saa ikinä enää pillua. Ei se silloin naurattanut, mutta jälkeenpäin kyllä olen jo nauranutkin:) Mies ei kyllä vieläkään pysty koko episodia paljon miettimään. N31

[/quote]

Meillä on ollut samat jutut aina synnytyksissä, aina on saatu taistella elämästä, eipä se seksi oo mielessä siellä synnytyssalissa eikä heti kotonakaan... ekalla kerralla mä katoin että tuota en enää ikinä nussi enkä nuole, mutta mieli muuttuu kun kotiin pääsee ja elämä tasaantuu:D  mies 30v

Vierailija
66/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14 [quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:44"]Niin,  toinen tykkää äideistä ja toiset äitien tyttäristä:D Mä mielelläni kokeilisin molemmat yhdessä... mä en tykkää että palleja imetään tai puristellaan kovaa, se sattuu, mutta hellä hieronta on hyvää ja voihan se nainen tehdä vaikka mitä siinä suihinoton yhteydessä, harmi vain että kovin harva on oikein innokas esim eturauhas hierontaan mikä tekee niin hyvää... Ai että taas panettaa vaikka eilen viimeks sai, jospa tänään taas. Olenko liian vaativa jos tuollaista tiinettä jokapäivä painan?:D tänäänki jo kaks kertaa lauennu ja kauhee panetus... mies 30v [/quote] Itse haluaisin kyllä tutustua miehen ihan jokaisen sopukkaan;) Voi voi meitin kanssa, kun muakin vaan panettais koko ajan:) Ja mäkin olen lauennut kahdesti. Jos se tiine tamma siitä kyntämisestä kovasti rasittuu, siyten joo. Itse olen pannut vielä supistuksien ollessa käynnissä. Mutta elä vaan sellasta ehdota, saat vielä litsarin naamaan:O N31 [/quote] Meinaatko ettei enää siinä kannata ehdotella panoa kun ollaan synnytyssalissa ja vaimo on mitä viehkeimmän näköinen? :D voishan sitä vielä, vähän kato liukastetta lisää:D  eiköhän se irstas näky jo riitä siinä... mies 30v [/quote] No ehkä ei kannata:D Itse ekan sektion jälkeen totesin miehelle, että jos tästä selviän (sain hengenvaarallisia komplikaatioita),et saa ikinä enää pillua. Ei se silloin naurattanut, mutta jälkeenpäin kyllä olen jo nauranutkin:) Mies ei kyllä vieläkään pysty koko episodia paljon miettimään. N31

[/quote]

Meillä on ollut samat jutut aina synnytyksissä, aina on saatu taistella elämästä, eipä se seksi oo mielessä siellä synnytyssalissa eikä heti kotonakaan... ekalla kerralla mä katoin että tuota en enää ikinä nussi enkä nuole, mutta mieli muuttuu kun kotiin pääsee ja elämä tasaantuu:D  mies 30v
[/quote]

Hei, älä nyt äidille tuollaisia kirjoita! Tuntuu ihan pahalta. Ei se näky nyt niin kauhea ole:) Juu, ei mene aina synnytykset putkeen... olin itse jo toipumassa verenmyrkytyksestä, minkä sain haavainfektiosta, niin luhistuin lattialle toinen keuhko täydellisesti kasassa. Massiivinen keuhkoembolia. Pienikin sykkeen nousu olisi aiheuttanut sydämen pettämisen. Mut sitten nukutettiin kolmeksi päiväksi. En YHTÄÄN ihmettele ettei ukko pysty muistelemaan. Onneksi seuraavat alateitse nätisti:) Paljonko muuten on miehellä mittaa? Kun pidit mua pitkänä akkana. Toivottavasti teillä sujuu synnytys oikein kauniisti:) Se hyvin sujunut synnytys on kiva kokemus äidille, onneksi itse olen saanut kokea senkin.

N31

Vierailija
67/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kerroit vasta ettet ole synnyttänyt alateitse ja nyt kuitenkin olet? Meillä kaikki on ollut sektiolla... olen sua sentin lyhyempi:D Jos sulle selviäis nyt että silloin kun odotit ekaa lastas, sun ukolle olis ollu samaan aikaan toinenki akka raskaana ja sun ukko olis pakottanu sen tekemään abortin ja olis valinnu sun lapsen? Vähän niinkuin että tuota en ota mutta tämän voisin pitää? Mitämieltä olisit sellaisesta pelistä? Ai kamala mitä mä taas selitän! Mies 30v

Vierailija
68/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän niistä useista kumppaneista ole mitään hyötyä, kun sitten kuitenkin se pidempiaikainen kumppani on taas oma yksilönsä ja joutuu joka tapauksessa opettelemaan, mistä hän pitää. Ja ns. pelimiehethän on kaikkein huonoimpia sängyssä, koska he vain kuvittelevat tietävänsä, mistä naiset tykkää, mutta tiheään vaihtuneiden kumppaneiden takia eivät ole koskaan aidosti oppineet tyydyttämään naista. 

Ja mistä tiedän, onko seksi hyvää?? No jos se tuntuu hyvältä, niin eikö se riitä? 

Vierailija
69/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:46"]Hei, kerroit vasta ettet ole synnyttänyt alateitse ja nyt kuitenkin olet? Meillä kaikki on ollut sektiolla... olen sua sentin lyhyempi:D Jos sulle selviäis nyt että silloin kun odotit ekaa lastas, sun ukolle olis ollu samaan aikaan toinenki akka raskaana ja sun ukko olis pakottanu sen tekemään abortin ja olis valinnu sun lapsen? Vähän niinkuin että tuota en ota mutta tämän voisin pitää? Mitämieltä olisit sellaisesta pelistä? Ai kamala mitä mä taas selitän! Mies 30v
[/quote]

Ekat oli tuplat ja synty sektiolla. Kaksi seuraavaa alateitse. Olisin kyllä raivoissani sellaisesta paljastuksesta. Ei ketään sas pakottaa aborttiin ja lisäksi mun luottamusta ei ihan oikeasti petetä... Eli meillä mies kyllä tietää, että tämmöset jutut, jos eteen tulisi, soitetaan jostain hemmetin kaukaa. Vaikka iso ja vahva onkin, ei se mun oikeeta koukkua kuitenkaan pakenis. Ja siis, ilmeisesti mun vaikutus toimii tälleen netinkin välityksellä, mulla on jotenkin sellanen vaikutus, että ihmiset avautuu:) Että selitä vaan. Olet kyllä jotenkin... kiehtova. En oikein osaa edes selittää sitä. Välillä jotkut sun mokat meinaa saada sapuskat kohti risoja. Kun voin sanoa, että mä olen hyvin kunniallinen ihminen. Toisaalta taas sun tekstistä kuultaa läpi se, että voisit olla aika ihanakin ihminen. Taitaisit tarvita vaan kunnon ystävän:) Onko teillä muuten tyttöjä vai poikia? Toivottavasti kukaan mansesta ei tunnista, mutta mulla on neljä poikaa:) Voi sitä rinkkauksen määrää kymmenen vuoden päästä... Ja jos tulee vielä viides niin se tulee oleen jonkun muun kuin mun miehen lapsi.

N31

Vierailija
70/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii en mä ookkaan ketään pakottanut aborttiin vaikka mun säädöt joiksi niitä nimitän on niitä tehneetkin, mä olen ollut aika pelimies ja monelle naiselle aika paska "antanut ymmärtää,  mutta en oo ymmärtänyt antaa" tai mites se nyt menikään? Mistä sä muuten tunnistat pelimiehen? Meillä on 2 tyttöä... Nyt naimaan taas:D mies 30v

Vierailija
71/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:12"]Nii en mä ookkaan ketään pakottanut aborttiin vaikka mun säädöt joiksi niitä nimitän on niitä tehneetkin, mä olen ollut aika pelimies ja monelle naiselle aika paska "antanut ymmärtää,  mutta en oo ymmärtänyt antaa" tai mites se nyt menikään? Mistä sä muuten tunnistat pelimiehen? Meillä on 2 tyttöä... Nyt naimaan taas:D mies 30v
[/quote]

Mä sainkin jo:) Ite en ole ikinä sortunut oleen "pelinainen" eli olen ymmärtänyt antaa enkä ole antanut ymmärtää mitään vakavaa. Rehti ja rehellinen ilovittuinen nainen:D En tiedä mistä tunnistaa, joistakin vaan tulee ikävät fiilikset ja se, että salaisuudet voi melkein haistaa. Joissakin miehissä ei ole mitään aitoa. Tosin pelimiehet ei mun käsittääkseeni kauheasti mun laisia naisia pokaile. Mulla on aina pörrännyt ympärillä miehiä, mutta ei ole kyllä kusta päässä. Kuinka moni jaksaa saalistaa sitä huomion keskipistettä, joka kuitenkaan ei valitse sänkyynsä ketään niistä juttukavereistaan vaan pokaa ihan itse sen ujon pojan nurkkapöydästä? Hyviä panoja:) Mun äijä jakso juuri ja juuri odottaa mun hätäisen orkun, sylkäsi rojut sisään ja nukahti, vittu... Vai tyttöjä, mikäs tästä uusimmasta on tulossa? Mä teen seuraavan lapseni jonkun vähintään neljän tytön isän kanssa:D Miehelleni täysin ok, jos sitten saatais se tyttökin perheeseen. Tosin se vituttais, jos tämä menestyksekkäästi tyttöjä siittänyt mies antaiskin mulle viidennen pojan:D

N31

Vierailija
72/175 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se vaan nuorempana oli ettei aina ymmärtänyt ajatella että mitä niistä tytöistä tuntuu. Nyt kun näkee niitä heillä ei oo miehiä ja ei sitä lastakaan jonka otin heiltä pois, miettii mitä he ajattelevat.  Jos mulla olis heidän lapset niin olisko mulla näitä mitä nyt on. Mut ku ei niistä ollu vaimoiksi, sellaisia kiukuttelioita jotka aina oli että mä lupaan muuttua kyllä, minun mielestä ihminen ei muutu eikä sen varaan voi alkaa tehä perhettä että kyllä mä muutun kun lapsi tulee, ei siitä mitään tule. Meillä oli niin että tuo sano että on ajatellut että musta tulis hyvä isä ja tehtiin eka lapsi ja sitten toka ja nyt kolmas tulossa.  Ei me olla udeltu kumpi se on, mutta mä olen kyllä kaikille sanonut että tytön mä sinne laitoin:D Apua!  Mulle tulee kiire tehä neljäs tyttö että pääsen talkoisiin:D Sun pitää ottaa joku 10 tytön VähänLaktoosinen iskä talkoisiin nii tulee tyttö?:D mies 30v

Vierailija
73/175 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:19"]Niin, se vaan nuorempana oli ettei aina ymmärtänyt ajatella että mitä niistä tytöistä tuntuu. Nyt kun näkee niitä heillä ei oo miehiä ja ei sitä lastakaan jonka otin heiltä pois, miettii mitä he ajattelevat.  Jos mulla olis heidän lapset niin olisko mulla näitä mitä nyt on. Mut ku ei niistä ollu vaimoiksi, sellaisia kiukuttelioita jotka aina oli että mä lupaan muuttua kyllä, minun mielestä ihminen ei muutu eikä sen varaan voi alkaa tehä perhettä että kyllä mä muutun kun lapsi tulee, ei siitä mitään tule. Meillä oli niin että tuo sano että on ajatellut että musta tulis hyvä isä ja tehtiin eka lapsi ja sitten toka ja nyt kolmas tulossa.  Ei me olla udeltu kumpi se on, mutta mä olen kyllä kaikille sanonut että tytön mä sinne laitoin:D Apua!  Mulle tulee kiire tehä neljäs tyttö että pääsen talkoisiin:D Sun pitää ottaa joku 10 tytön VähänLaktoosinen iskä talkoisiin nii tulee tyttö?:D mies 30v
[/quote]

Hah, pöki vaan neljäs tyttö niin tuut sitten astuun mut, niin saatais mekin sitten se tyttö perheeseen:D Tosin, sitten jos antaisitkin sen viidennen pojan, niin olisin kyllä pirun äkänen:D No joo, mutta sitä ollaan mietitty tosiaan ihan vakavissaan. Hyvä, että on kaikenlaiset jutut alkanu mietityttään. Ehkä se on sitä aikuistumista? Henkistä kypsymistä? Huh, kohta tulee, kirjotan vibra vitussa... alkaa kuumotteleen jo siihen malliin, että pitää hakea isompi patukka...

N31

Vierailija
74/175 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ehkä se on sitä, mutta kun myös se vastuu pitää lapsistaan kantaa niin ei niitä kenelle vaan voi tehä? Ehän mä voi varma olla kumpia mä astun ja mitäs ne tuttavat sanois jos se lapsi näyttäiski naapurin keijolta eikä teiltä yhtään?:D vibra pillussa!? Sulla on niinku pienet lapset ja tyydytät ittees pitkin päivää? Kerro nyt vähä miten teet?

Vierailija
75/175 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä meitä haittais, keneltä se meitin tyttö sitten näyttäisi, meidän se olisi. Mieskin on sanonut, että ihan sama kenen solut sitä lapsella on, yhtä rakas se on joka tapauksessa, kun meidän perheeseen syntyisi:D Joo, vibra vitussa palstailin, se on sitä ajankäytön hallintaa:) Pienet nukkui ja isot oli pihalla kavereiden kanssa niin miksikäs ei? Siitä siirryin vessaan ja lätkäisin ison imukuppidildon kaakeleihin kiinni ja muutaman minuutin kovalla naimisella hyvä orkku. Meillä oli kaikkea tärkeää ohjelmaa, lekurissa käyntiä ja muuta, niin onhan se parempi purkaa ne paineensa pikaisesti, ettei juttele lekurille mitä sattuu kauheassa panetuksessa. Joskus kun pitää tuo nuppi olla selkeä.

N31

Vierailija
76/175 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:37"]

Ei se kyllä meitä haittais, keneltä se meitin tyttö sitten näyttäisi, meidän se olisi. Mieskin on sanonut, että ihan sama kenen solut sitä lapsella on, yhtä rakas se on joka tapauksessa, kun meidän perheeseen syntyisi:D Joo, vibra vitussa palstailin, se on sitä ajankäytön hallintaa:) Pienet nukkui ja isot oli pihalla kavereiden kanssa niin miksikäs ei? Siitä siirryin vessaan ja lätkäisin ison imukuppidildon kaakeleihin kiinni ja muutaman minuutin kovalla naimisella hyvä orkku. Meillä oli kaikkea tärkeää ohjelmaa, lekurissa käyntiä ja muuta, niin onhan se parempi purkaa ne paineensa pikaisesti, ettei juttele lekurille mitä sattuu kauheassa panetuksessa. Joskus kun pitää tuo nuppi olla selkeä.

N31

[/quote]

Nii kyllähän se sillon onnistuu...:D kyllähän sitä lasten päiväuniaikaan voi harrastaa? Nukkuuko teillä lapset miten yöt? Pienin syö tissiä? Ilmeisesti meinaatte vielä lisää lapsia kun tytöstä haaveilet? Onhan se toki kiva jos on enemmän lapsia että olis molempia vaikka ei muuten sukupuolella mitään merkitystä ole, lapset on tosi kivoja aina...  Ai hitto ku panettaa! Mies 30v

Vierailija
77/175 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:37"]

N31

[/quote]

Nii kyllähän se sillon onnistuu...:D kyllähän sitä lasten päiväuniaikaan voi harrastaa? Nukkuuko teillä lapset miten yöt? Pienin syö tissiä? Ilmeisesti meinaatte vielä lisää lapsia kun tytöstä haaveilet? Onhan se toki kiva jos on enemmän lapsia että olis molempia vaikka ei muuten sukupuolella mitään merkitystä ole, lapset on tosi kivoja aina...  Ai hitto ku panettaa! Mies 30v
[/quote]

Öistä pitäisi kysyä mun mieheltä. Minä nukun yöni nyt, kun se on mahdollista. Sen kaikki 6,5 tuntia yössä:) Tuplien aikaan ei ollut, molempien oli pakko herätä. Eikä meillä ole imetetty kuin isäntää:D Mulla on sellaset lääkitykset, että en viitsi altistaa yhtään tarpeettomasti. Raskausaikana on pakko altistaa, mutta suomessa ei ole mikään pakko imettää. Meillä on mietinnässä onko meidän lapset tässä vai halutaanko vielä yksi. Jos halutaan niin se on sitten jonkun muun miehen lapsi. Ihan kokeeksi. Vaikka se poika sitten olisikin niin yhtä rakas, kun muutkin. Ei ole mikään pakkomielle saada tyttöä. Mä olen hemmetin hyvä poikien äiti:) Ootko muuten koskaan pannut itseäsi pidempää naista? Mulla on ollut pari mua lyhyempää miestä. Lyhin oli 170 senttiä.

N31

Vierailija
78/175 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut ja monesti itseäni pidempää... koittanu lastaki vahingossa tehhä itteeni pidemmälle mutta piti laittaa pakki päälle:D Miks se vika lapsi pitää vieraalle tehä? Eikö sieltä miehes kasseista voi vaikka valita tyttösiittiöt ja laittaa vaan niitä niin saatte tytön?:D Meillä mä olen jo ilmottanut etukäteen  että ooikeanpuoleinen tissi on mun ja vasen vauvan koska mä nukun oikeallapuolen:D Pittää saada tissimmammaa että jaksaa nukkua koko yön:D Mies 30v

Vierailija
79/175 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja avomieheni olemme toistemme ensimmäiset seurustelu- ja seksikumppanit, mutta kyllä meillä silti oli alusta asti esim. suuseksiä ja minäkin sain orgasmeja. Toki on pitänyt harjoitellakin. Olimme 20 kun tapasimme, nyt 26. Seksi on ihan hyvää, ei aina mahtavaa mutta toisinaan sentään. Eikä kyllä yhtään kiinnosta etsiä parempaa. Rakastan miestäni eikä huvita katsella toisten perään.

Vierailija
80/175 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:10"]Olen pannut ja monesti itseäni pidempää... koittanu lastaki vahingossa tehhä itteeni pidemmälle mutta piti laittaa pakki päälle:D Miks se vika lapsi pitää vieraalle tehä? Eikö sieltä miehes kasseista voi vaikka valita tyttösiittiöt ja laittaa vaan niitä niin saatte tytön?:D Meillä mä olen jo ilmottanut etukäteen  että ooikeanpuoleinen tissi on mun ja vasen vauvan koska mä nukun oikeallapuolen:D Pittää saada tissimmammaa että jaksaa nukkua koko yön:D Mies 30v
[/quote]

Eipä ole kuules sukupuolen valinta laillista suomessa. Enkä tosiaan ajatellut maksaa ulkomailla kymmeniä tuhansia, kun suomesta saa hyviä sonneja ilmaseksikin:) Todennäköisyys vaan neljän samaa sukupuolta olevan lapsen jälkeen, että viides olisi eri, on tosi pieni. Jos memolemmat halutaan perheeseen tyttökin, miksi ei tekisi sitä paljon tyttöjä siittäneelle? Kun ei sillä ole kummallekaan väliä? Tai minä haluaisin mieheni tyttären, mutta ukko on sitä mieltä, että pane naapurin jaskaa, kun sillä niitä tyttöjä tulee eikä hällä näytä tulevan. Ei mikään henkisesti iso juttu. Miksi laitoit jarrut päälle pitkän tytön kanssa? Tiesitkö, että mies nukkuu parisuhteessa yleensä oven puolella? Suojeluvietin takia. Meillä on kyllä vaihdellut:)

N31