Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te vain yhden tai muutaman kanssa olleet

Vierailija
21.03.2015 |

Tunnen paljon ihmisiä jotka ovat alle 20v menneet naimisiin eivätkä luultavasti ole harrastelleet seksiä kuin yhden ihmisen kanssa, miten teillä seksi sujuu? Mistä tiedätte onko se oikeasti hyvää kun ette ole kokeilleet vaihtoehtoja? Minulle itselleni parikymppisenä kollina seksi oli sitä että nopeesti sormin tyttö märäksi, pari työntöä ja ruiks ruiks ja kaikki siinä:D Meni aikaa ennenkuin huomasin että seksi on muutakin kuin panemista ja että nainen pitää tyydyttää myös, opin nuolemaan, löysin naisesta kohdat joihin koskemalla nainen nauttii seksistä ja vielä oikean voimakkuuden millä antaa esim suuseksiä tai sormipeliä, varomaan vääriä liikkeitä ettei satu jne. Huomasin myös että mähän nautin siitä itsekkin kun näen naisen nauttivan ja mitä pidempi esileikki, sen parempaa seksi on ja oma kestävyys myös parani esileikin myötä... usein mietin mitä seksi on jos ei ole ollut kuin yksi tai kaksi kumppania, oletteko miten opetelleet, en usko että monikaan heti osaa? Mielestäni kun kokemus vaatii myös useamman kumppanin eikä pelkästään paljon seksiä koska naiset ovat hyvin erilaisia ja miehen on opittava lukemaan mistä nainen tykkää... Mies 30v

Kommentit (175)

Vierailija
41/175 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin istua kahvipöydässä kanssasi, oudolle on muutenkin helpompi avautua kuin esimerkiksi omalle akalle... jos mä nyt saisin 6 vuotta taakseppäin asioita tekisin ne uudestaan aivan eri järjestyksessä enkä todellakaan menis pettämään, yritys on olla tästä eteenpäin uskollinen ja kantaa kaikki se taakka itse... toista naista en varmasti pettäis. Seksistä pitää puhua ja sen pitää olla niin iso osa suhetta ettei tarvitse pettää... myös jos eroaisin en muuta syytä keksisi kuin seksi. Mies 30v

Vierailija
42/175 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:48"]Kyllä voisin istua kahvipöydässä kanssasi, oudolle on muutenkin helpompi avautua kuin esimerkiksi omalle akalle... jos mä nyt saisin 6 vuotta taakseppäin asioita tekisin ne uudestaan aivan eri järjestyksessä enkä todellakaan menis pettämään, yritys on olla tästä eteenpäin uskollinen ja kantaa kaikki se taakka itse... toista naista en varmasti pettäis. Seksistä pitää puhua ja sen pitää olla niin iso osa suhetta ettei tarvitse pettää... myös jos eroaisin en muuta syytä keksisi kuin seksi. Mies 30v
[/quote]

Jotenkin kyllä uskon, että tekisit toisia valintoja, jos sitä kelloa voisi kääntää. Tunnen kyllä sympatiaa sua kohtaan, kun olet noin nuorena kerännyt itsellesi kamalan raskaan taakan. Oletko ihsn varma, että pystyt sen kantamaan? Mei aan jos nämä asiasi paljastuvat 20 vuoden päästä, rikot vaimosi maailman niin pahasti, että joutaisit hirteen. Joten mieti kaksi kertaa, jos salaat niin salaat hautaan asti. Ootko nyt alkanut keskustelemaan akkasi kanssa sun oikeista haluista, tunteista ja toiveista seksin suhteen? Ja miltä se susta tuntuu, jos sitä ei ole? Mulle on sanottu, että imen mehut miehestä kuin miehestä eikä mua kukaan kerkeä pettämään. On mullakin silti ollut pari kertaa tilanne, että olen ollut sairaalassa useita viikkoja eikä tiedetty jäänkö henkiin vai en. Mies ei voknut muuta kuin yrittää pitää taloa pystyssä eikä kuulema uskaltanut nukkua yöllä, jos sairaalasta soitetaan, että lähtö on lähellä. Niissä tilanteissa meillä ei ollut seksiä ehkä kuuteen viikkoon. Jos mun mies olisi sinä aikana käynyt vieraissa ja olisin sen vaistonnut... En halua edes miettiä mitä olisin voinut tehdä. Mullakin yksi väkivaltarikostuomio on rekisterissä... Voisitko itse kuvitella, että tuollaisessakin tilanteessa pysyisit uskollisena? Näitä meinaan tulee elämässä eteen. Meidän perhettä vain on koeteltu vähän kovemmalla kädellä siihen nähden kuinka nuoria ollaan. Mun mies on muuten sun ikäinen, että nuori hänkin. Olipas kauhea vuodatus taas, pahoittelut siitä...

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/175 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:48"]Kyllä voisin istua kahvipöydässä kanssasi, oudolle on muutenkin helpompi avautua kuin esimerkiksi omalle akalle... jos mä nyt saisin 6 vuotta taakseppäin asioita tekisin ne uudestaan aivan eri järjestyksessä enkä todellakaan menis pettämään, yritys on olla tästä eteenpäin uskollinen ja kantaa kaikki se taakka itse... toista naista en varmasti pettäis. Seksistä pitää puhua ja sen pitää olla niin iso osa suhetta ettei tarvitse pettää... myös jos eroaisin en muuta syytä keksisi kuin seksi. Mies 30v [/quote] Jotenkin kyllä uskon, että tekisit toisia valintoja, jos sitä kelloa voisi kääntää. Tunnen kyllä sympatiaa sua kohtaan, kun olet noin nuorena kerännyt itsellesi kamalan raskaan taakan. Oletko ihsn varma, että pystyt sen kantamaan? Mei aan jos nämä asiasi paljastuvat 20 vuoden päästä, rikot vaimosi maailman niin pahasti, että joutaisit hirteen. Joten mieti kaksi kertaa, jos salaat niin salaat hautaan asti. Ootko nyt alkanut keskustelemaan akkasi kanssa sun oikeista haluista, tunteista ja toiveista seksin suhteen? Ja miltä se susta tuntuu, jos sitä ei ole? Mulle on sanottu, että imen mehut miehestä kuin miehestä eikä mua kukaan kerkeä pettämään. On mullakin silti ollut pari kertaa tilanne, että olen ollut sairaalassa useita viikkoja eikä tiedetty jäänkö henkiin vai en. Mies ei voknut muuta kuin yrittää pitää taloa pystyssä eikä kuulema uskaltanut nukkua yöllä, jos sairaalasta soitetaan, että lähtö on lähellä. Niissä tilanteissa meillä ei ollut seksiä ehkä kuuteen viikkoon. Jos mun mies olisi sinä aikana käynyt vieraissa ja olisin sen vaistonnut... En halua edes miettiä mitä olisin voinut tehdä. Mullakin yksi väkivaltarikostuomio on rekisterissä... Voisitko itse kuvitella, että tuollaisessakin tilanteessa pysyisit uskollisena? Näitä meinaan tulee elämässä eteen. Meidän perhettä vain on koeteltu vähän kovemmalla kädellä siihen nähden kuinka nuoria ollaan. Mun mies on muuten sun ikäinen, että nuori hänkin. Olipas kauhea vuodatus taas, pahoittelut siitä... N31

[/quote]

Minä mua oikein pidät? Meinaatko etten olis keskustellut muijani kanssa haluistani? Kyllä olen ja kovasti yrittänyt ottaa selvää ja kysellä mistä hän pitäisi, mutta kovin on nihkeää, aina kuulemma kaikki on hyvin. En tiedä, menee liian vaikeaksi jos pitää alkaa miettimään voiko asioita kantaa kymmeniä vuosia, en edes halua miettiä, muutenkin jo kaduttaa... eipä mulla mitään luurankoja ole kaapeissa sen enempää kuin nais sotkuja, mutta se riittää...  Ai säkin olet puuma? Ai ai... meilläki vaimokkeeni on mua melkein 2 vuotta vanhempi, nyt kun olen 30 hän on 32. Mies 30v

Vierailija
44/175 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäs mä voin tietää, mitä olet jutellut muijasi kanssa:) Kun tarpeita tuntuu olevan, mutta kotona et saa niitä tyydytettyä. Ja jos muija luulee, että olet kiltti. Mutta ehkä naisesi tykkää teidän seksielämästä ihan sellaisena kuin se on? Et voi taikoa naisestasi yllättäen mitään minun laista seksikonetta, ei se vain mene niin. Mutta tietenkin sun pitää miettiä tulevaisuuteen, jos naistasi rakastat. Niinkuin vaikutat kuitenkin rakastavan. Et voi pilata toisen elämää oman painolastisi kanssa. Jos hän itse kuvittelee elävänsä kiltin ja uskollisen miehen kanssa, etkä aio paljastaa todellista tilannetta, hänellä on oikeus elää sen kuvitelmansa kanssa lopun ikää. Et sinä voi sitä mennä myöhemmin enää rikkomaan. Ja joo, olen kanssa puuma. Parin kuukauden päästä 32. Ja kiimainen härkä:) Mutta se sopiva mies nyt sattui olemaan vähän nuorempi, mitäs sitten? Kauanko olette avokin kanssa olleet yhdessä?

N31

Vierailija
45/175 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en voisi tai pystyisi olemaan uskollinen jos vaimoni olis sairaalassa?  On meilläkin taisteltu elämästä ja kyllä ne isänvaistot herää taistelemaan kun tarvetta on. Eihän sitä seksiä synnytyksen jälkeenkään heti ole, voi mennä pitkäänkin ennenkuin edes mahdollista harrastaa... Olishan se vaihtelu seksiin ihan kiva juttu. Olen miettinyt mitä tuo sanois jos ehdottais kimppaa tai parinvaihtoa?:D mies 30v

Vierailija
46/175 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:44"]Miksi en voisi tai pystyisi olemaan uskollinen jos vaimoni olis sairaalassa?  On meilläkin taisteltu elämästä ja kyllä ne isänvaistot herää taistelemaan kun tarvetta on. Eihän sitä seksiä synnytyksen jälkeenkään heti ole, voi mennä pitkäänkin ennenkuin edes mahdollista harrastaa... Olishan se vaihtelu seksiin ihan kiva juttu. Olen miettinyt mitä tuo sanois jos ehdottais kimppaa tai parinvaihtoa?:D mies 30v
[/quote]

Kunhan kysyin.. Harmi, kun ei asuta lähempänä. Haluaisin oikeasti tutustua suhun. Äläkä ota väärin, en seksi mielessä vaan muuten. Miksi et vaan kysy eukoltasi? Meillä on pääsiäisenä käymässä toteen mieheni fantasia musta muiden kanssa. Pari horoperseistä ystävääni lainaavat ystävällisesti miehiään meille. Nämä pari miestä (myöskin mun rakkaita ystäviä) nai mun kanssa ja mies katselee:)

N31

Vierailija
47/175 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:37"]

No mistäs mä voin tietää, mitä olet jutellut muijasi kanssa:) Kun tarpeita tuntuu olevan, mutta kotona et saa niitä tyydytettyä. Ja jos muija luulee, että olet kiltti. Mutta ehkä naisesi tykkää teidän seksielämästä ihan sellaisena kuin se on? Et voi taikoa naisestasi yllättäen mitään minun laista seksikonetta, ei se vain mene niin. Mutta tietenkin sun pitää miettiä tulevaisuuteen, jos naistasi rakastat. Niinkuin vaikutat kuitenkin rakastavan. Et voi pilata toisen elämää en painolastisi kanssa. Jos hän itse kuvittelee elävänsä kiltin ja uskollisen miehen kanssa, etkä aio paljastaa todellista tilannetta, hänellä on oikeus elää sen kuvitelmansa kanssa lopun ikää. Et sinä voi sitä mennä myöhemmin enää rikkomaan. Ja joo, olen kanssa puuma. Parin kuukauden päästä 32. Ja kiimainen härkä:) Mutta se sopiva mies nyt sattui olemaan vähän nuorempi, mitäs sitten? Kauanko olette avokin kanssa olleet yhdessä? N31

[/quote]

Niin ethän sä voi, mutta oli vähän että sulla olis ollu luulo etten puhu hänen kanssaan seksistä ja haluistani...  Uskon että tykkää, toi tykkää saada suuseksiä ja mä tykkään antaa sitä vähä liikaakin;) sä et siitä tykänny? Ai sä oot seksikone? Mä oon luullu että vain huorat on seksikoneita:D  Ehä mä muista, olisko siitä 6 vuotta kun tossa abc:llä juotiin romanttisesti pahavimukista kahavia, enkai mää oo tuolta koskaan kysyny alakko nää mua mutta ollaan siitä asti aika tiiviisti yhessä oltu ja lapsia hommattu... Tuo vaan sano mulle että on ajatellu että olisin hyvä isä lapsille, voiko siitä kieltäytyä jos nainen sanoo noin?  Mies 30v

Vierailija
48/175 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:37"]

No mistäs mä voin tietää, mitä olet jutellut muijasi kanssa:) Kun tarpeita tuntuu olevan, mutta kotona et saa niitä tyydytettyä. Ja jos muija luulee, että olet kiltti. Mutta ehkä naisesi tykkää teidän seksielämästä ihan sellaisena kuin se on? Et voi taikoa naisestasi yllättäen mitään minun laista seksikonetta, ei se vain mene niin. Mutta tietenkin sun pitää miettiä tulevaisuuteen, jos naistasi rakastat. Niinkuin vaikutat kuitenkin rakastavan. Et voi pilata toisen elämää en painolastisi kanssa. Jos hän itse kuvittelee elävänsä kiltin ja uskollisen miehen kanssa, etkä aio paljastaa todellista tilannetta, hänellä on oikeus elää sen kuvitelmansa kanssa lopun ikää. Et sinä voi sitä mennä myöhemmin enää rikkomaan. Ja joo, olen kanssa puuma. Parin kuukauden päästä 32. Ja kiimainen härkä:) Mutta se sopiva mies nyt sattui olemaan vähän nuorempi, mitäs sitten? Kauanko olette avokin kanssa olleet yhdessä? N31

[/quote]

Niin ethän sä voi, mutta oli vähän että sulla olis ollu luulo etten puhu hänen kanssaan seksistä ja haluistani...  Uskon että tykkää, toi tykkää saada suuseksiä ja mä tykkään antaa sitä vähä liikaakin;) sä et siitä tykänny? Ai sä oot seksikone? Mä oon luullu että vain huorat on seksikoneita:D  Ehä mä muista, olisko siitä 6 vuotta kun tossa abc:llä juotiin romanttisesti pahavimukista kahavia, enkai mää oo tuolta koskaan kysyny alakko nää mua mutta ollaan siitä asti aika tiiviisti yhessä oltu ja lapsia hommattu... Tuo vaan sano mulle että on ajatellu että olisin hyvä isä lapsille, voiko siitä kieltäytyä jos nainen sanoo noin?  Mies 30v
[/quote]

Siis sä et kyllä sitten ole tainnut tällaista ihan oikeasti aina kiimaista ja omasta halustaan panevaa, kullin kipeää seksikonetta naidakaan. Jos kerran kuvittelet et seksikoneet on huoria:) Ja kyllä, kyllä hemmetissä rakastan suuseksiä. Sekä antaa, että saada. Meillä se vaan keskittyy siihen kullin lutkuttamiseen, koska mun mies ei ihan oikeasti osaa nuolla pillua. Eikä se tunnu oppivan, on kuin juoksisi päin karjalan mäntyä sen kanssa. Kyllä meinaan saisin kaiken itsehillintäni käyttää, jos joku tarjoaisi hyvää suuseksiä. Mutta se onkin sitten ainoa vika mun miehessä:) Ja se ettei halua yhtä paljon kuin minä. 5-7 kertaa viikossa saan seksiä keskimäärin. Mä en edes halunnut lapsia ennen kun tapasin mun ukon. Se jotenkin herätti sen halun saada perhe ja mies oli vaan, että ei kai sen väliä milloin niitä tekee. Tuli isäksi sitten 24 vuotiaana:)

N31

Vierailija
49/175 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä halukkaitakin tyttöjä ollut, mutta niistä ei ole ollut muuhun kuin seksiin, ei pelkkä seksi tee vaimoainesta... Miksei miehes osaa antaa suuseksiä? Kuvaile mikä menee pieleen?  Nainen on aika vaikea tyydyttää suulla, ei meinaa oo kovin kevyttä hommaa jos vaikka puolituntia lipittelee siinä niin on aika kaikki, en itsekkään läheskään aina onnistu vaikka olenki usein saanut kehuja... Mies 30v

Vierailija
50/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:14"]Onhan niitä halukkaitakin tyttöjä ollut, mutta niistä ei ole ollut muuhun kuin seksiin, ei pelkkä seksi tee vaimoainesta... Miksei miehes osaa antaa suuseksiä? Kuvaile mikä menee pieleen?  Nainen on aika vaikea tyydyttää suulla, ei meinaa oo kovin kevyttä hommaa jos vaikka puolituntia lipittelee siinä niin on aika kaikki, en itsekkään läheskään aina onnistu vaikka olenki usein saanut kehuja... Mies 30v
[/quote]

Harmi vsin ettei ole sitten tullut vastaan sekä himokasta JA sitä vaimomatskua:) Mitä se sitten tarkoittaakin kenellekin. Mun miehelle oli tärkeää aikoinaan sellainen lempeys ja ihmisistä välittäminen, lojaalius ja halu saada hommat toimimaan. Niin ihmissuhteissa kun arjessa muutenkin. Ettei heti luovuta, jos tulee ongelmia. Ja oon kyllä aika sitkeä sissi:) Mitäs sulla sitten kuului näihin vaimon ominaisuuksiin? Joo, nainen on hankala tyydyttää suulla, on tullut kanssa sitä vittua nuoltua... Mun mies on liian helläkielinen. Ja sitten, kun lisää painetta, kolisee hampaat. Ei jotenkin opi muistamaan mun herkkiä kohtia vaikka ne kuinka olen näyttänyt monta kertaa. Sitten väsyy helposti vaikka itsekin ihan leuat krampissa jaksan sen vaadittavan 15-20 minuuttia häntä imuttaa. Onneksi ei aina kestä niin kauan, mutta välillä kestää. Kaipaan kyllä välillä yhtä exääni, joka aina sulki noin viidessä minuutissa. Meillä äijä jää välillä vielä vartin kohdalla vähän nautiskeleen ja pidätteleen.

N31

Vierailija
51/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla tottakai rehellinen,  pysyä myös omalla paikallaan,  mielipiteet asioista ja sellaiset jotka ei jokatoinen päivä ole erit, tuo kyllä on erinomainen äiti lapsille, ei riitelevä luonne,  me ei olla vielä 6 vuoteen ehditty tappelemaan,  tuo korottaa välillä ääntä johon mä sanon rauhallisesti aina että nyt riittää, meillä keskustellaan, ei tapella, tottakai sitten että muutkin asiat ja kiinnostuksen kohteet olis samanlaiset. Seksin pitää kiinnostaa,  mitään kerta viikkoon tai kerran pari kuussa en kyllä kattelis kauan, vielä kun tuohon sais jostain napista oma-aloitteisuuden ominaisuuden päälle niin kelpais, seksissä kun laatu ei mitenkään voi korvata määrää... Niin sen saman olen myös mä huomannut että naista joutuu nuolemaan aika voimalla, pelkkään kieleen on vaikea saada kovin kauan riittävää voimaa, ja olen huomannut että helpoin asento nuolla on että mies on jalkojenvälissä eikä 69 tai sivulta koska siinä on helpompi saada se eiittävä voima aikaan, usein pitää löytää se tietty liike ja sitä toistaa kunnes nainen saa ja se voi kestää kauan, opeta se käyttämään alahuulta/leukaa apuna nuolemiseen, jaksaa pidempään...mies 30v

Vierailija
52/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, meillä kyllä tapellaan:D Kaksi tulista luonnetta niin siinä räiskyy. Mutta sopii meille. Sun kirjotuksesta tulee mieleen mun isävainaa, joka aina tapasi sanoa, että asioista keskustellaan:) Rauha hänen sielulleen ja ikävä jäi kova. Oletko kauris horoskoopiltas? Vaikka en niihin juurikaan usko, mutta jotkut peruspiirteet löytyy monista tietyn merkin edustajista. Vaikutat ihan tyypilliseltä kauriilta. Itse olen niin härkä kuin olla ja voi, hyvässä kun pahassakin:) Mieheni taas on merkeistä vaikein eli skorppari. Olen yrittänyt opettaa monen monituista kertaa nuolemaan mua, mutta se tarvitsisi varmaan elävän esimerkin, hemmetin paksukallo. Pitäisi pyytää joku toinen mies nuolemaan ja näyttämään kädesta pitäen kuinka homma hoidetaan:) Jos sitten menisi insinöörinkin kalloon. Mitähän mun mies tuumaisi, pitäisköhän ehdottaa?

N31

Vierailija
53/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:12"]

Hah, meillä kyllä tapellaan:D Kaksi tulista luonnetta niin siinä räiskyy. Mutta sopii meille. Sun kirjotuksesta tulee mieleen mun isävainaa, joka aina tapasi sanoa, että asioista keskustellaan:) Rauha hänen sielulleen ja ikävä jäi kova. Oletko kauris horoskoopiltas? Vaikka en niihin juurikaan usko, mutta jotkut peruspiirteet löytyy monista tietyn merkin edustajista. Vaikutat ihan tyypilliseltä kauriilta. Itse olen niin härkä kuin olla ja voi, hyvässä kun pahassakin:) Mieheni taas on merkeistä vaikein eli skorppari. Olen yrittänyt opettaa monen monituista kertaa nuolemaan mua, mutta se tarvitsisi varmaan elävän esimerkin, hemmetin paksukallo. Pitäisi pyytää joku toinen mies nuolemaan ja näyttämään kädesta pitäen kuinka homma hoidetaan:) Jos sitten menisi insinöörinkin kalloon. Mitähän mun mies tuumaisi, pitäisköhän ehdottaa? N31

[/quote]

Senverran on pakko sanoa että en feikkaa jos sanon myös olevani härkä, miksi en enää ole mies 29v johtuu siitä että olethan huomannut palstalla olevan toinenkin mies 29v joten otin etumatkaa ja olen mies 30v:D:D:D olen kyllä kiltti ja rauhallinen mies, ujo poika:D  Ehdota rohkeasti. Onko sua sitten muut osanneet nuolla? Isoja eroja kyllä on naisissa miten helposti saa orgasmin eikä siinä aina onnistu vaikka kuinka yrittäisi... kehut kovasti suihinottotaitojasi, olisi kiva kokea se sillä niin moni on niitä taitoja kehunut mutta lähes sadasta yrittäneestä vain oma vaimoni on saanut minut laukeamaan suuhunsa. Suurinosa kun on ihan liian helliä tai jos ei hellä niin sitten imee niin kovaa että se sattuu. Mies 30v

Vierailija
54/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kaksi sarvipäätä sitten juttelee:) On mua jotkut osanneet nuolla, mutta ei kovin moni. Paras oli yksi nainen. Mun ei tarvis edes laueta suuseksissä, mutta kyllä sen niin hyvältä pitäisi tuntua, että laukean sitten kyrvälle tosi nopeasti. En ole koskaan lauennut helposti suuhun. Mäkin haluaisin kyllä ottaa sulta suikkiin. Ihan vain siksi, että tuollaiset "en laukea suuhun" nostaa mulle ilkikurisen hymyn kasvoille ja palan halusta kokeilla:D Mutta kuinka sua sattuu kunnon imuttelu, jos kuitenkin tarvitset voimakkaan stimulaation vitussa?

N31

Vierailija
55/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, ei ole mulla kyllä yksikään jäänyt laukeamatta suhinotossa. Jos ei nämä hankalat tapaukset ekalla kerralla ole lauenneet niin tokalla kerralla vähän rennompina ja itsekin paremmin tilannetta tulkinneena on sitten onnistunut. En ole varmaan alta kymmenen miestä ollu yhen kerran juttuja, useimmat joku 2-5 kertaa tullu naitua.

N31

Vierailija
56/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:37"]

Ok, kaksi sarvipäätä sitten juttelee:) On mua jotkut osanneet nuolla, mutta ei kovin moni. Paras oli yksi nainen. Mun ei tarvis edes laueta suuseksissä, mutta kyllä sen niin hyvältä pitäisi tuntua, että laukean sitten kyrvälle tosi nopeasti. En ole koskaan lauennut helposti suuhun. Mäkin haluaisin kyllä ottaa sulta suikkiin. Ihan vain siksi, että tuollaiset "en laukea suuhun" nostaa mulle ilkikurisen hymyn kasvoille ja palan halusta kokeilla:D Mutta kuinka sua sattuu kunnon imuttelu, jos kuitenkin tarvitset voimakkaan stimulaation vitussa? N31

[/quote]

Niin, pillu harvoin imee kullia sisäänsä mutta aiheuttaa hankausta joka tuntuu hyvältä. Terska varsinkin on herkkä kohta ja en tykkää että kovin imetään, en myöskään että liian hellästi nuollaan koska se ei tunnu myös miltään, mutta sopiva huulien puristus ja suulla runkkaus tuntuu hyvältä... mies 30v

Vierailija
57/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedätkö miksi tiedän olevani hyvä suihinottaja? Osaan kuunnella, tunnustella, tutkia ja lukea miehen kehonkieltä. Siinä se ainut salaisuus. Onhan mulla suun hallinta loistavaa vuosien puheterapian jäljiltä, mutta jos mies on kuin patsas vailla eleitä, olen vaikeuksissa minäkin.

N31

Vierailija
58/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:54"]

Joo, tiedätkö miksi tiedän olevani hyvä suihinottaja? Osaan kuunnella, tunnustella, tutkia ja lukea miehen kehonkieltä. Siinä se ainut salaisuus. Onhan mulla suun hallinta loistavaa vuosien puheterapian jäljiltä, mutta jos mies on kuin patsas vailla eleitä, olen vaikeuksissa minäkin. N31

[/quote]

No samahan se on toisinkipäin... mut niin moni kehuu itseään mutta ei ole osannut kuitenkaan... en mitenkään voisi laueta pelkän terskan käsittelystä, muutenkin tarvitsen vähän enemmän sitä hankausta, pelkkä ajatus tai näkymä ei riitä vaikka omaan käteen tai pilluun onnistuu laueta tarvittaessa minuutissa:D

Vierailija
59/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:54"]

Joo, tiedätkö miksi tiedän olevani hyvä suihinottaja? Osaan kuunnella, tunnustella, tutkia ja lukea miehen kehonkieltä. Siinä se ainut salaisuus. Onhan mulla suun hallinta loistavaa vuosien puheterapian jäljiltä, mutta jos mies on kuin patsas vailla eleitä, olen vaikeuksissa minäkin. N31

[/quote]

No samahan se on toisinkipäin... mut niin moni kehuu itseään mutta ei ole osannut kuitenkaan... en mitenkään voisi laueta pelkän terskan käsittelystä, muutenkin tarvitsen vähän enemmän sitä hankausta, pelkkä ajatus tai näkymä ei riitä vaikka omaan käteen tai pilluun onnistuu laueta tarvittaessa minuutissa:D
[/quote]

Enpä ole kyllä koskaan tavannut miestä, joka innostuisi pelkästä terskan käsittelystä. Täytyyhän sitä olla kokonaisvaltaisempi. Käytän mielelläni kitalakea, kurkkua ja kieltä. Sinne on hyvä puristaa veijari kitalaen ja kielen väliin ja alkaa estiä sopivaa tempoa. Huulia tietenkin mukaan ja ihan kurkkuun asti. Se on sellanen, mitä jaksan tarvittaessa pitkäänkin, kokeilen yleensä ekaksi. Vaikka mun kaverit sano, että min ohjeilla saa koko suun kipeäksi:) Mutta sitten, jos ei tunnu toimivan niin lähden kokeilemaan jotain muuta. Mikään ei toimi kaikilla. Mukavin on ollut sellainen mies, joka kertoi jo heti pöksyjen lennettyä, että tykkää kovasta imusta ja pallien kiskomisesta:) Siinähän teet juuri kuten toinen pyytää niin molempia helpottaa kummasti.

N31

Vierailija
60/175 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,  toinen tykkää äideistä ja toiset äitien tyttäristä:D Mä mielelläni kokeilisin molemmat yhdessä... mä en tykkää että palleja imetään tai puristellaan kovaa, se sattuu, mutta hellä hieronta on hyvää ja voihan se nainen tehdä vaikka mitä siinä suihinoton yhteydessä, harmi vain että kovin harva on oikein innokas esim eturauhas hierontaan mikä tekee niin hyvää... Ai että taas panettaa vaikka eilen viimeks sai, jospa tänään taas. Olenko liian vaativa jos tuollaista tiinettä jokapäivä painan?:D tänäänki jo kaks kertaa lauennu ja kauhee panetus... mies 30v