Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te vain yhden tai muutaman kanssa olleet

Vierailija
21.03.2015 |

Tunnen paljon ihmisiä jotka ovat alle 20v menneet naimisiin eivätkä luultavasti ole harrastelleet seksiä kuin yhden ihmisen kanssa, miten teillä seksi sujuu? Mistä tiedätte onko se oikeasti hyvää kun ette ole kokeilleet vaihtoehtoja? Minulle itselleni parikymppisenä kollina seksi oli sitä että nopeesti sormin tyttö märäksi, pari työntöä ja ruiks ruiks ja kaikki siinä:D Meni aikaa ennenkuin huomasin että seksi on muutakin kuin panemista ja että nainen pitää tyydyttää myös, opin nuolemaan, löysin naisesta kohdat joihin koskemalla nainen nauttii seksistä ja vielä oikean voimakkuuden millä antaa esim suuseksiä tai sormipeliä, varomaan vääriä liikkeitä ettei satu jne. Huomasin myös että mähän nautin siitä itsekkin kun näen naisen nauttivan ja mitä pidempi esileikki, sen parempaa seksi on ja oma kestävyys myös parani esileikin myötä... usein mietin mitä seksi on jos ei ole ollut kuin yksi tai kaksi kumppania, oletteko miten opetelleet, en usko että monikaan heti osaa? Mielestäni kun kokemus vaatii myös useamman kumppanin eikä pelkästään paljon seksiä koska naiset ovat hyvin erilaisia ja miehen on opittava lukemaan mistä nainen tykkää... Mies 30v

Kommentit (175)

Vierailija
161/175 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukihan nyt turpasi niin hoidan itseni loppuun! Kiihdytän tahtia ja tunnen tutun tunteen lantiossani edeten pilluuni. Vittuni tarraa kalustasi kiinni tiukalla puristuksella lauetessani. Tasaan vähän hengitystäni, päästän kätesi vapaaksi ja käännyn ympäri 69. Ah, kiva kalu sulla, nulikka. Nyt narttu jaksaa taas vähän aikaa palvella...:)

N31

Vierailija
162/175 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahhh miten hyvältä maistutkaan, oikea hunajapillu, nielen kiimaisia limojasi lisää ja lisää, tätä juuri halusinki, oih! Niin kiihottavaa. Kaluni räjähtää pian...:D Mies 30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/175 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistut ihan pillultani. Hmmm... oot vähän liian iso kunnon kielijumppaan. Tyydyn vain tukevaan suuotteeseen posketkin kiinni kalussasi (ei muuten joka horolta onnistukaan:D) ja nain sua suullani. Oih, suussani alkaa maistua mieheltä enkä saa sun kyrvästä tarpeekseni! Haluan syödä sut kokonaan:D

N31

Vierailija
164/175 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, mulla alkaa kovettua ja paisua entisestään. Kohta saat lunttu maistaa miestä kunnolla, olethan sä opetellut nielemään lasillisen normaalia nopeampaa tahtia?:D Mies 30v

Vierailija
165/175 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah namia! Anna tulla vaan nulikka, tähän mut on tehtykin. Se mikä ei mene kurkusta alas, syöksyy sitten paineella nenästä. Painan valuvan vittuni kunnolla naamallesi ja survaisen kalusi kurkkuuni. Kyrpä suussa nartun sielu lepää:)

N31

Vierailija
166/175 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:22"]

Ah namia! Anna tulla vaan nulikka, tähän mut on tehtykin. Se mikä ei mene kurkusta alas, syöksyy sitten paineella nenästä. Painan valuvan vittuni kunnolla naamallesi ja survaisen kalusi kurkkuuni. Kyrpä suussa nartun sielu lepää:) N31

[/quote]

Laukean rajusti suuhusi aaahhh! Ja majoneesit sissään:D Koitahan lunttu nieleskellä! Lipitän vielä pilluasi, maistut niin hyvälle,  en malta lopettaa:D Mies 30v

Vierailija
167/175 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, kunnon pirtelö! Haluan viimeisenkin tipan suuhuni ja nielen kaiken. Oih, kielesi tuntuu ihanalta pillussani... BTW raahaa ne munas etelämmäs nulikka, niin maalataan;)

N31

Vierailija
168/175 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:45"]

Ah, kunnon pirtelö! Haluan viimeisenkin tipan suuhuni ja nielen kaiken. Oih, kielesi tuntuu ihanalta pillussani... BTW raahaa ne munas etelämmäs nulikka, niin maalataan;) N31

[/quote]

Eiköhän nuo vanhemmuutta pikkuhiljaa laskeudu:D tai ei kuulemma kaikilla, mutta on mun kivekset laskeutuneet, älä siittä huoli?:D Voithan toki tulla tekemään sen lusikkatestin minkä sillon yläasteella terkka ja sen työharjoittelia opiskelia tekivät?:D Mies 30v

Vierailija
169/175 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:51"]

Ah, kunnon pirtelö! Haluan viimeisenkin tipan suuhuni ja nielen kaiken. Oih, kielesi tuntuu ihanalta pillussani... BTW raahaa ne munas etelämmäs nulikka, niin maalataan;) N31

[/quote]

Eiköhän nuo vanhemmuutta pikkuhiljaa laskeudu:D tai ei kuulemma kaikilla, mutta on mun kivekset laskeutuneet, älä siittä huoli?:D Voithan toki tulla tekemään sen lusikkatestin minkä sillon yläasteella terkka ja sen työharjoittelia opiskelia tekivät?:D Mies 30v

[/quote]

Kato hyvän tavaran on vara laskeutua sinne alemmas, mutta mitä jos on sielä alhaalla valmiiksi niin siinähän käy huonosti:D Mies 30v

Vierailija
170/175 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:51"]

[/quote]

[/quote]

Kato hyvän tavaran on vara laskeutua sinne alemmas, mutta mitä jos on sielä alhaalla valmiiksi niin siinähän käy huonosti:D Mies 30v
[/quote]

Siis MIKÄ lusikkatesti!? :D En ole sitten ikinä kuullutkaan. Siis sua on kyllä niin kiva kiusata ja ihan vähän kettuilla, siis oikeesti piristät mun päivää:) Nulikka;) Koska se sun eukkos porsii?

N31

Vierailija
171/175 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin naurattaa nää "olen oppinut täydelliseksi rakastajaksi naiset ottakaa yhteyttä" ketjut :D:D

Vierailija
172/175 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:46"]

Loistavasti, olen ollut vain tämän nykyisen mieheni kanssa ja seksissämme on kädet ja suu käytössä myös, on rajua ja hellää seksiä, eri asentoja, plus mieheni iso ja täydellisen muotoinen vehje jota hän todellakin osaa käyttää, ei ole pelkkää nylkytystä. Kyllä mä voin sanoo että parasta seksiä mitä minä voin saada. :)

[/quote]

Loistavaa,  noin sen pitäisi mennäkkin. Tätä kysynkin vain siksi että kun läheskää  aina se ei ihan noin mene. On erittäin tärkeää että seksissä varsinkin nainen otetaan huomioon hyvin koska helposti nainen jää ilman... Itse tykkää  ottaa naisen seksissä huomion keskipisteeksi koska itsehän saan varmasti aina... Mies 30v
[/quote]
Itsehän kalastan av:ssä panoseuraa :D
Toi on hei aika läpinäkyvää itsensä markkinointia

Vierailija
173/175 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:02"]

Mua niin naurattaa nää "olen oppinut täydelliseksi rakastajaksi naiset ottakaa yhteyttä" ketjut :D:D

[/quote]

Niin muakin naurattaa ja hei haloo! Eikai kukaan täältä panoseuraa etsi vaikka olen jonkun ressukan nähny joskus s-posti osotteita tänne lykkäävän kun raukka toisten vedätyksiin uskoo. Täällähän on hauska välillä kokeilla ihan kaikkea... mielestäni ei täydellistä rakastajaa ole. On vain hyviä ja huonoja. Mutta olisin äärimmäisen katkera jos olisin sen ensimmäisen tyttöystäväni ottanut joka ei muuta tehnytkään kuin teeskenteli ja nyt kolmikymppisenä selviäisi kaikki. On myös ollut useampia todella ujoja naisia joiden elämään on todella vaikea päästä, joutuu tekemään töitä saadakseen hyväksynnän että tää on oikeasti kivaa ja nauti mitä sulle annetaan... Mies 30v

Vierailija
174/175 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:51"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:45"] Ah, kunnon pirtelö! Haluan viimeisenkin tipan suuhuni ja nielen kaiken. Oih, kielesi tuntuu ihanalta pillussani... BTW raahaa ne munas etelämmäs nulikka, niin maalataan;) N31 [/quote] Eiköhän nuo vanhemmuutta pikkuhiljaa laskeudu:D tai ei kuulemma kaikilla, mutta on mun kivekset laskeutuneet, älä siittä huoli?:D Voithan toki tulla tekemään sen lusikkatestin minkä sillon yläasteella terkka ja sen työharjoittelia opiskelia tekivät?:D Mies 30v [/quote] Kato hyvän tavaran on vara laskeutua sinne alemmas, mutta mitä jos on sielä alhaalla valmiiksi niin siinähän käy huonosti:D Mies 30v [/quote] Siis MIKÄ lusikkatesti!? :D En ole sitten ikinä kuullutkaan. Siis sua on kyllä niin kiva kiusata ja ihan vähän kettuilla, siis oikeesti piristät mun päivää:) Nulikka;) Koska se sun eukkos porsii? N31

[/quote]

Se oli sellainen josta aina kiusoiteltiin kun oli terveustarkastuksia että sielä on lusikkatesti, terkka kokeilee lusikalla onko pallit laskeutuneet:D ja ainahan siihen vipuun joku meni:D Nii taitaa olla molemminpuolista kiusaa, mä tykkään vähä kiusata:) En mä taida kertoa koska, odotetaan vielä useampi kuukausi, ei se nyt vielä voi syntyä mutta periaatteessa vois hyvin pian jos keskonen olisi... mies 30v

Vierailija
175/175 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:51"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:45"] Ah, kunnon pirtelö! Haluan viimeisenkin tipan suuhuni ja nielen kaiken. Oih, kielesi tuntuu ihanalta pillussani... BTW raahaa ne munas etelämmäs nulikka, niin maalataan;) N31 [/quote] Eiköhän nuo vanhemmuutta pikkuhiljaa laskeudu:D tai ei kuulemma kaikilla, mutta on mun kivekset laskeutuneet, älä siittä huoli?:D Voithan toki tulla tekemään sen lusikkatestin minkä sillon yläasteella terkka ja sen työharjoittelia opiskelia tekivät?:D Mies 30v [/quote] Kato hyvän tavaran on vara laskeutua sinne alemmas, mutta mitä jos on sielä alhaalla valmiiksi niin siinähän käy huonosti:D Mies 30v [/quote] Siis MIKÄ lusikkatesti!? :D En ole sitten ikinä kuullutkaan. Siis sua on kyllä niin kiva kiusata ja ihan vähän kettuilla, siis oikeesti piristät mun päivää:) Nulikka;) Koska se sun eukkos porsii? N31

[/quote]

Se oli sellainen josta aina kiusoiteltiin kun oli terveustarkastuksia että sielä on lusikkatesti, terkka kokeilee lusikalla onko pallit laskeutuneet:D ja ainahan siihen vipuun joku meni:D Nii taitaa olla molemminpuolista kiusaa, mä tykkään vähä kiusata:) En mä taida kertoa koska, odotetaan vielä useampi kuukausi, ei se nyt vielä voi syntyä mutta periaatteessa vois hyvin pian jos keskonen olisi... mies 30v
[/quote]

Ok. Siis joku poikien juttu:) No onhan tämä vähän tuikkimista ja törkkimistä molemmin puolin. Mä olen vaan ihan vakuuttunut, että jonkun kovapäisen naisen pitäisi vaan naida sut ruotuun:) Oikein kunnolla. Joo, ei sitä tietty ihan tarkkaan viitti sanoa julkisella palstalla koska ipana syntyy. Kyllä muijallas tulee kiirettä;) Tuossa muuten kirjoitit, että hyvä ettet ottanu ekaa tyttöystävää. Entä, jos se tyttö olisikin ollut täydellinen? Olisitko silti kokeilunhalusta vaihtanut?

N31