Onko tennarit vain teineille?
Olen 33-vuotias ja ostin itselleni uudet kevätkengät. Jotenkin hurahdin kaupassa ja kotiin lähti vagabondin varrelliset kate-tennarit. Nyt alkoi kaduttaa, kun mietin, että olenko liian vanha käyttämään niitä? Ja mitä niihin ei todellakaan kannata yhdistää ettei mene tyyli ihan teiniksi? Voiko aikuinen nainen käyttää tennareita ja näyttää samalla naiselliselta?
Kommentit (14)
Rakas ihminen. 33-vuotias saa jo tehdä mitä haluaa. Jos hän haluaa tennarit, hän sellaisia sitten käyttää. Pukeekin niiden kanssa jotain sellaista mikä hänen mielestään näyttää ja tuntuu kivalta.
Ei kannata tuhlata aika miettimällä mitä muut sinusta ajattelevat, niillä on ihan liian hoppu miettiä mitä sinä ajattelet heistä.
Ihanko oikeasti joku yli kolmekymppinen vaivaa tuollaisilla päätään? :D Mulla on kaapissa vino pino New Balancen ja Coq Sportifin tennareita eri väreissä. Parit Conversetkin on, mutta niitä en tykkää enää käyttää, kun 90 % teineistä kulkee nykyään sellaisissa. Töissä en valitettavasti voi tennareita käyttää, mutta vapaa-ajalla ne ovat aina jalassa.
t: N36
Mä käytän tennareita ja ikää 35. Tennarit on kivan tyttömäiset, ei tässä iässä oo vielä pakko näyttää tädiltä.
Riippuu tennareista. Mun mielestä converset on aika teinit. Niinkuin myös hupparit
Itse en ole itselläni tennareista koskaan tykännyt, mutta minun mielestäni niiden käyttöön ei ole mitään ikärajoituksia. Vauvasta vaariin sopii käyttää.
Minusta on noloa jos keski-ikäinen akka yrittää pukeutua kuin teini. Vähän yritystä täti-kulta, vähän yritystä.
Itse hankin turkoosit nätit tennarit vai mitkä lie Catanian torilta (Sisilia) ja oon yli 50 v.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:24"]
Minusta on noloa jos keski-ikäinen akka yrittää pukeutua kuin teini. Vähän yritystä täti-kulta, vähän yritystä.
[/quote]
Vähän yritystä provoon, trollikulta, vähän yritystä.
Mä oon 39 ja käytän kyllä ihan mitä vaan kenkiä jotka sattuvat tyyliini sopimaan. Jos en voisi käyttää tennareita niin mitä kenkiä sitten käyttäisin esim. kaupungissa kesällä, syksyllä ja keväällä kun pitää kävellä pidempiä matkoja ja olen vapaalla? Korkokenkiä, saappaita, aamutossuja?
Aattelin ostaa tennarit tänä keväänä. Viimeksi minulla oli sellaiset n. 40v sitten. Älkää nyt lytätkö haaveitani...
Mummi
Mustat ja valkoiset Conssit kuuluvat kevät/syksyasusteisiini siinä missä huulipunakin. Nyt tekisi mieli ostaa ne kirkkaankeltaisena, turkoositkin olisi kivat. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku muu asiasta ajattelee, varsin vapauttava fiilis ja suosittelen muillekin aikuisille samaa!
N39
Ei. Olen 45 ja omistan monet tennarit. Viimeksi ostin Minna Parikan mustat pupu-tennarit :)