Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tennarit vain teineille?

Vierailija
21.03.2015 |

Olen 33-vuotias ja ostin itselleni uudet kevätkengät. Jotenkin hurahdin kaupassa ja kotiin lähti vagabondin varrelliset kate-tennarit. Nyt alkoi kaduttaa, kun mietin, että olenko liian vanha käyttämään niitä? Ja mitä niihin ei todellakaan kannata yhdistää ettei mene tyyli ihan teiniksi? Voiko aikuinen nainen käyttää tennareita ja näyttää samalla naiselliselta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen 45 ja omistan monet tennarit. Viimeksi ostin Minna Parikan mustat pupu-tennarit :)

Vierailija
2/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HANKI ELÄMÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii kaiken ikäisille :)

Vierailija
4/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ihminen. 33-vuotias saa jo tehdä mitä haluaa. Jos hän haluaa tennarit, hän sellaisia sitten käyttää. Pukeekin niiden kanssa jotain sellaista mikä hänen mielestään näyttää ja tuntuu kivalta.

Ei kannata tuhlata aika miettimällä mitä muut sinusta ajattelevat, niillä on ihan liian hoppu miettiä mitä sinä ajattelet heistä.

Vierailija
5/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti joku yli kolmekymppinen vaivaa tuollaisilla päätään? :D Mulla on kaapissa vino pino New Balancen ja Coq Sportifin tennareita eri väreissä. Parit Conversetkin on, mutta niitä en tykkää enää käyttää, kun 90 % teineistä kulkee nykyään sellaisissa. Töissä en valitettavasti voi tennareita käyttää, mutta vapaa-ajalla ne ovat aina jalassa.

t: N36

Vierailija
6/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tennareita ja ikää 35. Tennarit on kivan tyttömäiset, ei tässä iässä oo vielä pakko näyttää tädiltä.

Vierailija
7/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tennareista. Mun mielestä converset on aika teinit. Niinkuin myös hupparit

Vierailija
8/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole itselläni tennareista koskaan tykännyt, mutta minun mielestäni niiden käyttöön ei ole mitään ikärajoituksia. Vauvasta vaariin sopii käyttää.

Vierailija
9/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on noloa jos keski-ikäinen akka yrittää pukeutua kuin teini. Vähän yritystä täti-kulta, vähän yritystä.

Vierailija
10/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin turkoosit nätit tennarit vai mitkä lie Catanian torilta (Sisilia) ja oon yli 50 v. 

Vierailija
11/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:24"]

Minusta on noloa jos keski-ikäinen akka yrittää pukeutua kuin teini. Vähän yritystä täti-kulta, vähän yritystä.

[/quote]

Vähän yritystä provoon, trollikulta, vähän yritystä.

Vierailija
12/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 39 ja käytän kyllä ihan  mitä vaan kenkiä jotka sattuvat tyyliini sopimaan. Jos en voisi käyttää tennareita niin mitä kenkiä sitten käyttäisin esim. kaupungissa kesällä, syksyllä ja keväällä kun pitää kävellä pidempiä matkoja ja olen vapaalla? Korkokenkiä, saappaita, aamutossuja?

Vierailija
13/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin ostaa tennarit tänä keväänä. Viimeksi minulla oli sellaiset n. 40v sitten. Älkää nyt lytätkö haaveitani...

Mummi

Vierailija
14/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat ja valkoiset Conssit kuuluvat kevät/syksyasusteisiini siinä missä huulipunakin. Nyt tekisi mieli ostaa ne kirkkaankeltaisena, turkoositkin olisi kivat. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku muu asiasta ajattelee, varsin vapauttava fiilis ja suosittelen muillekin aikuisille samaa!

N39