Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marin julisti koronan päättymistä 24.9.2021: Nyt saa mennä, kokea ja tehdä

Vierailija
13.12.2021 |

https://www.verkkouutiset.fi/sanna-marin-julisti-koronan-paattymista-24…
--------------
Hienosti meni kuten näkyy...................

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kansa meni, teki ja koki. Tuloksena tuhansia tartuntoja päivässä. Kuka kantaa vastuun?

Vierailija
2/68 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa itse.

Se ei kukaan muu tampio kulje taruttamassa ja altistamassa kuin jokainen meistä itse. Tyhmää hakea syyllisiä muista omien perseilyjen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä se jaksat vanhoja uutisia lukea ja jakaa. Ei ehkä ollut Sanna ainoa, joka noin kuvitteli syyskuussa. Nyt kun olet noin näppärä näkemään tulevaisuuteen, niin kerropas mikä on koronatilanne 2022 maaliskuussa?

Vierailija
4/68 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukinkonttiin vuoden hauskin satukirja: Miten Suomi päätti voittaa koronan

"Suomalaiset tottuivat kriisin aikana näkemään vahvan naisviisikon kertomassa tilannearvionsa ja sen vaatimat päätökset. Tämä loi turvaa ja antoi kansalaisille uudenlaiset esikuvat. Johtajuus oli koronan voittamisessa keskeistä. "

https://www.prisma.fi/fi/prisma/miten-suomi-paatti-voittaa-koronan-kova…

Vierailija
5/68 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä se jaksat vanhoja uutisia lukea ja jakaa. Ei ehkä ollut Sanna ainoa, joka noin kuvitteli syyskuussa. Nyt kun olet noin näppärä näkemään tulevaisuuteen, niin kerropas mikä on koronatilanne 2022 maaliskuussa?

höpö höpö.

Tuo Sannan muuttunut koronakäytös ei perustunut mihinkään. Ei oltu edes siinä 80% rokotekattavuudessa (joka sekin oli hatusta vedetty).

Vierailija
6/68 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansa itse.

Se ei kukaan muu tampio kulje taruttamassa ja altistamassa kuin jokainen meistä itse. Tyhmää hakea syyllisiä muista omien perseilyjen vuoksi.

Näin juuri. On se kumma, että jotkut ihmiset jaksaa löytää aina syylliset muualta kuin vessa peilistä. Miten tuollainen uutisointi ei vaikuttanut omaan käytökseeni mitenkään. Minä kyllä itse ymmärän katsoa tartuntalukuja kunakin ajankohtana ja siitä sitten itse päätellä mitä teen. Ja kun on vanha äiti hoidettavana, niin minun kohdallanihan se tarkoitaa sitä, että rajoitettu elämä vaan jatkuu kunnes tartuntaluvut on enää todella pienet. Mutta ei minun käytöstäni pidä suomen hallituksen sentään ohjata koko ajan. Ymmärrän ihan itsekin.

Vierailija
7/68 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansa itse.

Näin juuri. On se kumma, että jotkut ihmiset jaksaa löytää aina syylliset muualta kuin vessa peilistä. Miten tuollainen uutisointi ei vaikuttanut omaan käytökseeni mitenkään. Minä kyllä itse ymmärän katsoa tartuntalukuja kunakin ajankohtana ja siitä sitten itse päätellä mitä teen. Ja kun on vanha äiti hoidettavana, niin minun kohdallanihan se tarkoitaa sitä, että rajoitettu elämä vaan jatkuu kunnes tartuntaluvut on enää todella pienet. Mutta ei minun käytöstäni pidä suomen hallituksen sentään ohjata koko ajan. Ymmärrän ihan itsekin.

Jos eristymisen jälkeen sanotaan, että nyt saa mennä, tehdä ja kokea niin onko ihme, että porukka varaa risteilyjä, menevät baarehin ym? Kyllä vastuu on pääministerillä.

Vierailija
8/68 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suomalaiset tottuivat kriisin aikana näkemään vahvan naisviisikon kertomassa tilannearvionsa ja sen vaatimat päätökset. Tämä loi turvaa ja antoi kansalaisille uudenlaiset esikuvat. Johtajuus oli koronan voittamisessa keskeistä. "

Eiköhän tuo ole kohta alessa 50 senttii...

Vierailija
9/68 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ilmeisesti henkilö joka ajaa autonsa mereen, kun navigaattori käski.

Vierailija
10/68 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL ja Krista Kiuru olivar eri mieltä rajoitusten purkamisesta , mutta iitsevaltias päätti toisin

Vierailija
11/68 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump kehoitti myöskin piikittämään itseensä jotakin ainetta...

Miksi et sitäkin toteuttanut?

Vierailija
12/68 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo julkaisematon kirja tulee päivä päivältä legendaarisemmaksi :D

Jos tuo joskus tulee myyntiin saakka, onhan tuo pakko ostaa, jos siitä vähän väriä tähän tylsään elämään saisi huumorin muodossa :D

Vierailija
13/68 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtaa on R=0 luku?

Vierailija
14/68 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump kehoitti myöskin piikittämään itseensä jotakin ainetta...

Miksi et sitäkin toteuttanut?

Trump ei johda Suomea. Marin johtaa. Jos hän antaisi moisen käskyn niin varmasti jotkut sen tekisivät täällä. Ja hän olisi vastuussa.

Vierailija
15/68 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko PM kommentoinut mokaansa?

Vierailija
16/68 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin ja Maria Ohisalo ovat julistelleet pitkin pandemiaa tyhjiä asioita.

Maria Ohisalo julisti keväällä: jaksakaa nyt vielä 3 viikkoa, sitten koko pandemia on selätetty

Sanna Marin kuvittelee myös, että jos hän polkaisee jalkaansa ja sanoo: mutta kun MINÄ sanon, niin ongelma on lakaistu pois.

Vaarallisia tuollaiset päättäjät, joilla ei ole todellisuuden tajua.

Vierailija
17/68 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kansa meni, teki ja koki. Tuloksena tuhansia tartuntoja päivässä. Kuka kantaa vastuun?

Ei ainakaan Marin.

Vierailija
18/68 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohje oli hyvä. Todellakin tämä syksy on ollut parempi kuin edellinen.

Vierailija
19/68 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se kansa halusi ja sai. Vaikka koko ajan tiedetiin jo Deltan leviävän voimakkaasti ja rokotteiden tehon tippuvan. Haluttiin leikkiä, että kaikki on ohi, vaikka tiedot maailmalta ja vertaisarvoiduista tutkimuksista kertoi ihan muuta.

Vierailija
20/68 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin ei näytä enää terveeltä. Kasvoista ja painosta näkee että jokin asia 'jäytää'. Brysselistä otetuissa kuvissa iho huonossa kunnossa, juonteita, silmät kuopissa.

MIten niin, en minä huomannut?

https://newsroom.consilium.europa.eu/events/20211216-european-council-d…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan