Tulevaisuus pelottaa. Onko muita, jotka näkevät tämän kaiken läpi?
Olen erittäin perillä tästä nykyisestä maailmanmeosta. Olen ymmärtänyt asioita jo huhtikuusta 2020.
Onko täällä muita, jotka tajuavat missä mennään? En ala paremmin erittelemään asioita, koska ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan, jos olette perillä asioista.
Itse en usko, että maailma enää tästä paranee. Tämä on vasta alkusoittoa ja hullummaksi kaikki muuttuu. Itse olen 45v eli työvuosia olisi vielä. Mutta pelottaa kuinka tulen jaksamaan tässä maailmassa enää. Tulevaisuus ei kovin valoisalta tunnu enää.
Mutta eniten surettaa omat lapset, millaisessa maailmassa he joutuvat elämään :(
Kohtalotovereita?
Älkääkä nyt tulko jauhamaan mistään taudin leviämisen estämisestä, tässä ei enää siitä ole kyse.
Kommentit (887)
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa tuntuu olevan muutama muukin joka ymmärtää.
Mä ymmärrän. 90- luvun alussa kun ministerin suusta sanottiin uutisissa, että "Suomi ei devalvoi" kävin vaihtamassa kaiken irtiliikenevän rahan dollareiksi. Silloinen miesystävä nauroi mulle, mutta seuraavana päivänä ei enää nauranut. Sen vain tietää, kun asia on juuri päinvastoin kuin mitä sinulle sanotaan. "Tarkkarajainen ja kertaluonteinen elvytyspaketti" "Turvallnen ja toimiva rokote" ja kaikki on menossa päin h**vettiä.
Nyt ongelma on maailmanlaajuinen niin vaikea keksiä mitä tehdä.
Spekuloit isänmaatasi vastaan ja olet vielä ylpeä siitä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat jotka tulee muuttumaan, ja ovat jo muuttumassa, ei foliohattuilua tässä:
-Ilmastopakolaisuus, monissa maissa lämpötilat ja kuivuus alkaa olla kestämättömiä ja vaikuttaa ruuan tuotantoon ja sitä kautta talouteen. Jopa maat joilla on vaurautta ja maanviljelys ollut vuosikymmeniä toimivaa (Yhdysvallat, Australia) ovat alkaneet kärsiä kuivuudesta. Ihmismassoja tulee virtaamaan viileämpiin maihin, johon täällä pohjolassakin täytyy varautua.
-Rikkain 1% käytännössä määrää mitä maailmassa tapahtuu ja tekee mitä huvittaa, sillä he omistavat ihan kaiken, valtioiden valta ei ulotu niihin. Mainonta näkyy kaikkialla ja aivopesee kansan kuluttamaan, ja uusimaan jatkuvasti täysin toimivia hyödykkeitään. Sen seurauksena kaikki ovat velkaantuneita, halpatyövoima lisääntyy, ja se hivuttautuu myös hyvinvointivaltioihin pikkuhiljaa. Myös roskan määrä kasvaa edelleen, meret ja meidän elimistömme on jo täynnä muovia, Afrikan rannikoille kipataan meidän vanhat vaatteet ja älylaitteet järjettömiin kasoihin (mikä vaikuttaa elämisenlaatuun siellä).
-Kaikkea yksityistetään, valtion omaisuus myydään pala palalta firmoille. Se tulee repimään kansakunnan kahtia, eikä mitenkään puoliksi vaan niin että on ne tosirikkaat ja loput kitkuttaa entistä huonommilla työehdoilla, entistä isommissa veloissa, entistä pitempiä viikkoja. Kohta on jenkkimeininki sairausvakuutuksineen, meidän juomavedet myyty muualle, meidän metsät hakattu elottomiksi ja meidän Lappi myllätty ja myrkytetty kaivoksilla.
-Huumekauppa kukoistaa, pimeän netin ansiosta meidän kullannupputeinit shoppailee veitsi taskussa kätevästi ties mitä meidän tajuamatta mitään. Ei haise hengityksessä viina, kun ei olla enää ysärillä. Muutenkin aikuiset ovat aivan pihalla siitä mitä siitä luurista vahdataan. Kaikki tiktok-haasteet tuntuvat aina tulevan puun takaa. Lisäksi jenkeissä on järjettömät määrät opiaattiriippuvaisia, tavalliset ihmiset vetävät "reseptilääkkeillä" itsensä ojan pohjalle. Mitä tahansa siellä tapahtuu, voi tapahtua täällä.
-Sitten tämä junttiutuminen, kaikki salaliittopöljäily, uskonnollisuuden ääri-ilmiöt (vrt. Balkanin maat, Texas, Afganistan jne.), ei tarvita kuin pieni heilahdus ja muutama vaarallinen populistipäättäjä ja ollaan jossain Räsäslandiassa hyvinvointivaltion sijasta. Kaikki tällainen johtuu muutosten pelosta ja ulkopuolisuuden tunteesta, jota varmasti kaikenmaailman hypetys lietsoo. Hitaampia pelottaa nykykyydissä.
Tämän voitte tulostaa ja kehystää, ja tarkastaa kuinka kivasti ovat asiat vaikka 15 vuoden päästä. Ja joo, kyllä mua vähän huolestuttaa.
Oletko kuullut agenda 2030? NWO? Great reset? Niissä olisi sulle vähän uutta luettavaa.
Jaaha, joku tampio onnistui tästä asiallisen ylilyövästä kirjoituksestakin vetämään linkin salaliittoihin. Vaikka täällä kirjoittaisi kissanhoidosta, joku tulee kirjoittamaan kohta, että kissat ovat avaruuseläimiä, jotka ottavat kohta vallan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin ilmoittautua työväenopiston kevään kursseille.
No enpä ilmoittaudukaan.
Pitää olla koronapassi, että voi osallistua.
Että joo, on maailma ja elämä muuttunut. Pärjään kyllä ilmankin noita mutta surettaa nuorten puolesta jos kaikki on tuollaista jatkossa.Mä meinasin hankkia auton, mutta pitääkin kuulemma olla ajokortti, jotta sillä saisin ajaa.
Mä meinasin mennä uimahalliin ja sen jälkeen joulumarkkinoille ja käväistä ravintolassa syömässä. Lapsen joulujuhlat ja aika pian se joululaulujuttu kirkossakin olis tulossa. Mutta en mä sitten menekään, kun pitää olla passi. Mitään virkaahan tällä passilla ei tartuntojen suhteen ole, mutta näin on päätetty ja älkäämme kyseenalaistako sitä.
En ymmärrä mistä ap puhuu. Omasta ja lasteni puolesta olen iloinen, että maailman tila on nyt parempi kuin koskaan ihmiskunnan historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat jotka tulee muuttumaan, ja ovat jo muuttumassa, ei foliohattuilua tässä:
-Ilmastopakolaisuus, monissa maissa lämpötilat ja kuivuus alkaa olla kestämättömiä ja vaikuttaa ruuan tuotantoon ja sitä kautta talouteen. Jopa maat joilla on vaurautta ja maanviljelys ollut vuosikymmeniä toimivaa (Yhdysvallat, Australia) ovat alkaneet kärsiä kuivuudesta. Ihmismassoja tulee virtaamaan viileämpiin maihin, johon täällä pohjolassakin täytyy varautua.
-Rikkain 1% käytännössä määrää mitä maailmassa tapahtuu ja tekee mitä huvittaa, sillä he omistavat ihan kaiken, valtioiden valta ei ulotu niihin. Mainonta näkyy kaikkialla ja aivopesee kansan kuluttamaan, ja uusimaan jatkuvasti täysin toimivia hyödykkeitään. Sen seurauksena kaikki ovat velkaantuneita, halpatyövoima lisääntyy, ja se hivuttautuu myös hyvinvointivaltioihin pikkuhiljaa. Myös roskan määrä kasvaa edelleen, meret ja meidän elimistömme on jo täynnä muovia, Afrikan rannikoille kipataan meidän vanhat vaatteet ja älylaitteet järjettömiin kasoihin (mikä vaikuttaa elämisenlaatuun siellä).
-Kaikkea yksityistetään, valtion omaisuus myydään pala palalta firmoille. Se tulee repimään kansakunnan kahtia, eikä mitenkään puoliksi vaan niin että on ne tosirikkaat ja loput kitkuttaa entistä huonommilla työehdoilla, entistä isommissa veloissa, entistä pitempiä viikkoja. Kohta on jenkkimeininki sairausvakuutuksineen, meidän juomavedet myyty muualle, meidän metsät hakattu elottomiksi ja meidän Lappi myllätty ja myrkytetty kaivoksilla.
-Huumekauppa kukoistaa, pimeän netin ansiosta meidän kullannupputeinit shoppailee veitsi taskussa kätevästi ties mitä meidän tajuamatta mitään. Ei haise hengityksessä viina, kun ei olla enää ysärillä. Muutenkin aikuiset ovat aivan pihalla siitä mitä siitä luurista vahdataan. Kaikki tiktok-haasteet tuntuvat aina tulevan puun takaa. Lisäksi jenkeissä on järjettömät määrät opiaattiriippuvaisia, tavalliset ihmiset vetävät "reseptilääkkeillä" itsensä ojan pohjalle. Mitä tahansa siellä tapahtuu, voi tapahtua täällä.
-Sitten tämä junttiutuminen, kaikki salaliittopöljäily, uskonnollisuuden ääri-ilmiöt (vrt. Balkanin maat, Texas, Afganistan jne.), ei tarvita kuin pieni heilahdus ja muutama vaarallinen populistipäättäjä ja ollaan jossain Räsäslandiassa hyvinvointivaltion sijasta. Kaikki tällainen johtuu muutosten pelosta ja ulkopuolisuuden tunteesta, jota varmasti kaikenmaailman hypetys lietsoo. Hitaampia pelottaa nykykyydissä.
Tämän voitte tulostaa ja kehystää, ja tarkastaa kuinka kivasti ovat asiat vaikka 15 vuoden päästä. Ja joo, kyllä mua vähän huolestuttaa.
Oletko kuullut agenda 2030? NWO? Great reset? Niissä olisi sulle vähän uutta luettavaa.
Hullun horinaa, jolla muutama tekee rahaa.
NWO esimerkiksi on poimittu James Bond-Leffasta.
Myös Captain America Wintersoldier leffasta, kopsattu niin suoraan, että naurattaisi jos ei itkettäisi.
Hollywood keksii idean, ja äärioikeisto alkaa levittää sitä totena. Ja osa menee lankaan, ja väittää näkevänsä "selkeämmin"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Elämä olisi paljon helpompaa, kun ottaisi faktat faktoina eikä lähtisi uskomaan satuihin. Karu totuus on, että meillä on karsea pandemia päällä ja surua tulee vielä monelle. Elämä on tällaista ja aikaisemmin historiassa ihmiset kokeneet myös vuosien pandemian ( ja silloinkin ilman salaliittoja ja mikrosiruja).
Karsea pandemia?
Karsea pandemia olisi jos joku ebolan kaltainen tauti leviäisi laajasti. Mutta ei. Korona ei ole vaarallisempi kuin influenssa. Jokunen vuosi sitten oli paljon enemmän influenssapotilaita teholla kuin koronapotilaita nyt eikä siitä ollut tällaista paniikkia.
Ainoa karsea asia tässä pandemiassa on tämä perusteeton kontrollin lisääminen, ihmisten vapauksien vieminen ja se, että ihmiset eivät ymmärrä miten paljon vahinkoa nämä täysin ylimitoitetut rajoitukset ja pelkopropaganda ovat saaneet aikaan.
Ääliö, sen flunssan takia ei ole jouduttu koskaan tekemään yhtä paljon leviämisen estämiseksi, koska se todellakin on vaarattomampi. Kuinka sinä tyhmä, oppimaton törkimys edes kehtaat suutasi avata, kun et kykene sitten minkäänlaiseen ajatteluun? Täällä meuhkaat, että lääkärit ja hoitajat valehtelevat. Häpeä.
Sinulta pitäisi viedä oikeus hoitoon, kun tuolla tavalla syyttelet Suomen sairaaloissa uurastavia työntekijöitä.
Kun kerran kyse ei ole mielestäsi pahasta taudista, niin tee se hoitotahto. TEE HOITOTAHTO!!! Oman kommenttisi mukaan sinun hoitamisesi on turhaa ja olen siitä ihan samaa mieltä. Niin saadaan tehohoito-osastolle tilaa, kun typerykset eli rokotevastaiset eivät täytä sitä. Rokottamattomathan siellä ovat riesana. Siellä kuten muuallakin.
Rokottamattomat ovat riesana?
Miksi sitten 1-3 kertaa rokotetut ovat hakeutuneet viime viikkojen aikana Husin alueen sairaaloihin hoitoon?
Heitä on ollut parin viime viikon aikana 42-50% hoidettavissa koronapotilaista:
https://www.hus.fi/ajankohtaista/koronavirus-covid-19/koronavirus-lukui…
Miten nämä rokotetut voivat edes päätyä sairaalaan kun rokotteenhan piti estää se?
Mutta jatka sinä vain rokottamattomien syyttelyä.
Voooii kauheeta kun 90% porukka kehtaakin ryöstää jopa 40% hoitopaikoista ja jättää 10% lumihiutaleille vain 60% (ja tehohoidossa täm epäsuhta on vielä suurempi)
Kertokaa kaikki "heränneet" mihin uskotte ja mitä uskotte, että tulee tapahtumaan? Miten tulitte tähän johtopäätökseen? Ihan oikeasti kiinnostaa, jotta voi yrittää ymmärtää ja keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä tyypit tulevat? Et saa epäillä mitään tai olet mt-potilas, Pietarin trolli, rokotevastainen, salaliittohörhö. Maksetaanko heille rahaa? Huomatkaa, että he käyttävät samoja propaganda työkaluja kuin is, il, yle ja hs niitä vastaan, jotka ovat haluttomia ottamaan kokeellisen lääkeinjektion sekä VALVONTAPASSIN. Ymmärtävätkö nämä tyypit, minkä hirveän asian he tekevät itselleen, perheelleen, lapsilleen?
Minun puolesta voi epäillä, mutta toivoisin asiallista, hyvin perusteltua keskustelua asiasta. Epäilijöillä menee oman kokemukseni mukaan aika usein keskustelu onelinereiksi ja kahvihuoneen päivittelytuokioksi, jossa tiede lakkaa toimimasta argumentaation perustana.
Minua pelottaa kohta alkava sota ja Suomen huoltovarmuus. Lisäksi terveydenhuollon kapasiteettinsa mitoitus tulevaa ajatellen pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä tyypit tulevat? Et saa epäillä mitään tai olet mt-potilas, Pietarin trolli, rokotevastainen, salaliittohörhö. Maksetaanko heille rahaa? Huomatkaa, että he käyttävät samoja propaganda työkaluja kuin is, il, yle ja hs niitä vastaan, jotka ovat haluttomia ottamaan kokeellisen lääkeinjektion sekä VALVONTAPASSIN. Ymmärtävätkö nämä tyypit, minkä hirveän asian he tekevät itselleen, perheelleen, lapsilleen?
Mistä näm tyypit tulevat ? Jos et epäile kaikkea, olet lammas, pelkuri, pfizerin palkollinen vaikka olet ihan järkevä ihminen. Maksetaanko näille salaliittohörhöille (ruplia länsimaiden horjuttamisesta) ? Huomatkaa, että he käyttävät samoja propaganda työkaluja kuin rapsodia, Mvlehti yms. niitä vastaan, jotka ovat myötämielisiä suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan pelastamiselle. Ymmärtävätkö nämä tyypit, minkä hirveän asian he tekevät itselleen, perheelleen, lapsilleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolesta voi epäillä, mutta toivoisin asiallista, hyvin perusteltua keskustelua asiasta. Epäilijöillä menee oman kokemukseni mukaan aika usein keskustelu onelinereiksi ja kahvihuoneen päivittelytuokioksi, jossa tiede lakkaa toimimasta argumentaation perustana.
Mitä keskustelun tasoon tulee. Tieteen nimissä pitää aina olla lähde. Joo, ihmiset laittavat kukin mieluisan pätkän netistä. Sitten väitellään luvuista. Oliko teholla xx määrä vai peräti xx määrä? Mihin se johtaa? Ei mihinkään. Ollaan tultu tilanteeseen, että ei ole enää aikaa väitellä kenen auktoriteetti on oikeassa. On valittava sen mukaan, mitä vaisto sanoo. Ihmisellä on se edelleen.
Vierailija kirjoitti:
En ole uskossa,mutta pelottaa just sen takia kun Jeesus tulee noutamaan omansa pois niin alkaa 3 maailman sota,en vaan tule uskoon 😭
Mutta asiaan: sosiaalinen pisteytys järjestelmä joka halutaan tännekin on passin muodossa mutta pahemmaksi vaan menee! Katsokaa mitä muualla maailmassa tapahtuu mediat eivät näistä raportoi mm saksa,Itävalta,Australia,italia jne.
Kyllä kuulostaa, että uskot, koska uskot Jeesuksen tulevan. Hienoa, älä enää pelkää ja murehdi! Usko ei vaadi mitään erityisiä mielenliikkeitä tai tunneskaaloja ja on myös inhimillistä epäillä omaa uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne menee vielä huonommaksi, ennenkuin muuttuu paremmaksi. Näinhän kävi mm. toisessa maailmansodassa kun n*tsit alkoi harrastamaan samantapaista mitä nyt.
Juutalaisten järjestöt ympäri Eurooppa halveksuvat rokotevastaisia kun he yrittävät verrata itseään juutalaisten 30-40-lukujen kärsimyksiin. Itse olen Israelin edesottamusten jälkeen melkoinen antss*mitusti, mutta silti odottaisin Nadbronikilta tai vaikka Beniltä (Zyskowitz) kannanottoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ap yksin pelkoinesi. Itse olen järkyttynyt siitä, millaiseen tilaan länsimaat, entiset hyvinvointi- ja sivistysvaltiot, on ajettu vajaassa kahdessa vuodessa. Satoja vuosia täällä tehtiin työtä vapauden ja tasa-arvon saavuttamiseksi ja nyt se kaikki on pyyhkäisty pois silmänräpäyksessä, silmää räpäyttämättä. Aivan käsittämätöntä.
Minulla ei ole lapsia ja siitä olen nyt äärimmäisen onnellinen. Tämän ajan lapsilla ja nuorilla tulee olemaan todella kivinen polku kuljettavana. Heidän lapsensa saattavat nähdä jossain mielessä paremman maailman (ilmaston osalta ehkä), mutta siitä vapaudesta, josta me tämän ajan keski-ikäiset olemme saaneet nauttia, he voivat vain uneksia, jos edes osaavat sellaista kuvitella.
Ja tiedoksi trolleille, jotka yrittävät leimata kaikki omilla aivoillaan ajattelevat foliohatuiksi ja mielipuoliksi, olen ihan tavallinen, kantasuomalainen, hiukan alle nelikymppinen nainen, joka ei ole ikinä tutustunut yhteenkään salaliittoteoriaan. Ihan valtamediaa seuraamalla on oma mielikuvani asioista muotoutunut näinkin synkäksi kuin se on. En ole myöskään tippaakaan uskovainen, vaan siinäkin suhteessa olen aina käyttänyt omaa järkeäni.
Et ole juu tutustunut salaliittoteorioihin, mitä nyt näet vapauden menneen ;)
Sinä olet siis sokea, koska et sitä näe.
Kaksi vuotta sitten me molemmat saatoimme mennä yökerhoon ihan vain todistamalla olevamme täysi-ikäisiä. Tänään sinne pääsee vain todistamalla, että on ottanut injektion tautiin, jota voi ko. injektiosta huolimatta kantaa ja levittää.
Olen pahoillani puolestasi, jollet näe tässä kehityksessä mitään kyseenalaistettavaa.
Ehkö minä olen sitten sokea, mutt korotat itsesi aika korkealle, kun VAIN sinä ja muutama muu "NÄETTE"
Dunning-Kruger, vahvistusharha ja muut kognitiiviset vinoumat loistavat taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Elämä olisi paljon helpompaa, kun ottaisi faktat faktoina eikä lähtisi uskomaan satuihin. Karu totuus on, että meillä on karsea pandemia päällä ja surua tulee vielä monelle. Elämä on tällaista ja aikaisemmin historiassa ihmiset kokeneet myös vuosien pandemian ( ja silloinkin ilman salaliittoja ja mikrosiruja).
Karsea pandemia?
Karsea pandemia olisi jos joku ebolan kaltainen tauti leviäisi laajasti. Mutta ei. Korona ei ole vaarallisempi kuin influenssa. Jokunen vuosi sitten oli paljon enemmän influenssapotilaita teholla kuin koronapotilaita nyt eikä siitä ollut tällaista paniikkia.
Ainoa karsea asia tässä pandemiassa on tämä perusteeton kontrollin lisääminen, ihmisten vapauksien vieminen ja se, että ihmiset eivät ymmärrä miten paljon vahinkoa nämä täysin ylimitoitetut rajoitukset ja pelkopropaganda ovat saaneet aikaan.
Ääliö, sen flunssan takia ei ole jouduttu koskaan tekemään yhtä paljon leviämisen estämiseksi, koska se todellakin on vaarattomampi. Kuinka sinä tyhmä, oppimaton törkimys edes kehtaat suutasi avata, kun et kykene sitten minkäänlaiseen ajatteluun? Täällä meuhkaat, että lääkärit ja hoitajat valehtelevat. Häpeä.
Sinulta pitäisi viedä oikeus hoitoon, kun tuolla tavalla syyttelet Suomen sairaaloissa uurastavia työntekijöitä.
Kun kerran kyse ei ole mielestäsi pahasta taudista, niin tee se hoitotahto. TEE HOITOTAHTO!!! Oman kommenttisi mukaan sinun hoitamisesi on turhaa ja olen siitä ihan samaa mieltä. Niin saadaan tehohoito-osastolle tilaa, kun typerykset eli rokotevastaiset eivät täytä sitä. Rokottamattomathan siellä ovat riesana. Siellä kuten muuallakin.
Rokottamattomat ovat riesana?
Miksi sitten 1-3 kertaa rokotetut ovat hakeutuneet viime viikkojen aikana Husin alueen sairaaloihin hoitoon?
Heitä on ollut parin viime viikon aikana 42-50% hoidettavissa koronapotilaista:
https://www.hus.fi/ajankohtaista/koronavirus-covid-19/koronavirus-lukui…
Miten nämä rokotetut voivat edes päätyä sairaalaan kun rokotteenhan piti estää se?
Mutta jatka sinä vain rokottamattomien syyttelyä.
Voooii kauheeta kun 90% porukka kehtaakin ryöstää jopa 40% hoitopaikoista ja jättää 10% lumihiutaleille vain 60% (ja tehohoidossa täm epäsuhta on vielä suurempi)
Kertoisitko meille nyt mitä nämä rokotetut ylipäätään tekevät siellä sairaalassa, kun rokotteen ideahan oli että se estäisi vakavan tautimuodon ja sairaalaan päätymisen? Aiemmin, hyvinä aikoina, rokotteen idea oli jopa estää sairastuminen KOKONAAN. Mutta tämä ei päde k-rokotteeseen tietenkään.
Selitykseksi rokotettujen sairaaloiden kuormittamiselle ei riitä se että "vanhat ja sairaat päätyvät sairaalaan" koska tämä pätee pääosin myös rokottamattomiin. Näitä riskiryhmiähän rokotteella nimenomaan piti suojella.
Tuossa salaliittomoodissa kannattaa muistaa, että sairaalat, eduskunta ja ihan se "EU" on täynnä samanlaisia, tavallisia ihmisiä kuten sinä ja minä. Vaikka se kaikki on hankala möykky hahmottaa, niin yksikään näistä instituutioista ei tee mitään, mistä ei olisi sellaista tietoa, jota ei voida varmistaa.
Esimerkiksi viruksen perimän voi sekvensoida ihan kuka tahansa pertti. Jännittävä sana maallikolle, kaurapuuroa ammattilaiselle. Rokotteisiin ja tautiin ei liity juuri mitään, mitä kuka tahansa itsenäinen tutkimusryhmä ja tutkija, joita on tuhansia ja tuhansia joka maassa, ei voisi tarttua.
Sama asia "EU". Valitettavastikin siellä ei kukaan edes pieraise ilman, että se on jossain ylhäällä. Esimerkiksi EMA.
On ihan kiva ajatus, että on "hereillä". Mutta mielestäni on outoa, että täysin vapaasti saatavilla oleva informaatio jota kaikki oikeat asiantuntijat ja asian kanssa tekemisissä olevat 99,99999% takaavat, avaavat ja tutkivat, on merkityksetöntä, jos joku hippiäinen youtubessa tai kirkossa(?) sanoo, että hei, nyt tulee peuofiilien kuningas joka tappaa vuohia ja tekee niistä avaruusaluksia. Että se on se, mikä herättää.
Itse en ole koskaan uskonut mihinkään, jota en ymmärrä. Siksi olen opiskellut aivan saatanasti näitä asioita, ja voin sanoa, että siellä ei ole mitään mitä ihmisjärki ei tavoittaisi, jos vaan viitsii nähdä sen vaivan eikä kanavoida pelkoa "helppoon" ratkaisuun. Eli salaliittoihin. Koska ette te niitäkään oikeasti jaksa verifioida faktoja vastaan, vaan huudatte lampaita. Älyllisesti laiskaa mutta helppoa.
Miksi täältä poistetaan kaikki uudet palstat, kaikki sivustot, jotka ylistävät maatamme ja kansaamme? Onko siinä jotain rikollista? Eikö maamme rakastamiseen ole enää edes lupaa, vai mitä mieltä olette siitä? Ovatko jopa kansallislaulut kiellettyjä? Tähänkö ollaan tultu? Elämmekö edelleen vapaassa maassa tai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pietari on herännyt, uutta salaliittoteoriaa tulille! Hallelujaa.
Olet
I
D
I
O
O
T
T
I
Siinäpä oli argumentointia kerrakseen. Narsisti jäi nyt sanomatta. Ehkä seuraavassa "kommentissa"?
Ehkä nyt osin vedit yli, mutta nuo ovat todellisia uhkia, eivät 5G sirut tai liskoihmiset.
Jokainen voi yrittää tehdä osansa, mitä tulee esimerkiksi saastumiseen, mutta nämä salaliittoteoria, joista tässäkin ketjussa on puhe, ovat juurikin menossa toiseen suuntaan. Kun kaikki kokemansa hankaluudet voi kätevästi ulkoistaa salaliitoille ja hakea niistä sisältöä elämään, jää se arjen vaikuttaminen (kulutusvalinnat, äänestäminen yms) vähemmälle