Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevaisuus pelottaa. Onko muita, jotka näkevät tämän kaiken läpi?

Vierailija
13.12.2021 |

Olen erittäin perillä tästä nykyisestä maailmanmeosta. Olen ymmärtänyt asioita jo huhtikuusta 2020.

Onko täällä muita, jotka tajuavat missä mennään? En ala paremmin erittelemään asioita, koska ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan, jos olette perillä asioista.

Itse en usko, että maailma enää tästä paranee. Tämä on vasta alkusoittoa ja hullummaksi kaikki muuttuu. Itse olen 45v eli työvuosia olisi vielä. Mutta pelottaa kuinka tulen jaksamaan tässä maailmassa enää. Tulevaisuus ei kovin valoisalta tunnu enää.

Mutta eniten surettaa omat lapset, millaisessa maailmassa he joutuvat elämään :(

Kohtalotovereita?

Älkääkä nyt tulko jauhamaan mistään taudin leviämisen estämisestä, tässä ei enää siitä ole kyse.

Kommentit (887)

Vierailija
101/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täältä poistetaan kaikki uudet palstat, kaikki sivustot, jotka ylistävät maatamme ja kansaamme? Onko siinä jotain rikollista? Eikö maamme rakastamiseen ole enää edes lupaa, vai mitä mieltä olette siitä? Ovatko jopa kansallislaulut kiellettyjä? Tähänkö ollaan tultu? Elämmekö edelleen vapaassa maassa tai ei?

Hommafoorumilla on tilaa.

Vierailija
102/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täältä poistetaan kaikki uudet palstat, kaikki sivustot, jotka ylistävät maatamme ja kansaamme? Onko siinä jotain rikollista? Eikö maamme rakastamiseen ole enää edes lupaa, vai mitä mieltä olette siitä? Ovatko jopa kansallislaulut kiellettyjä? Tähänkö ollaan tultu? Elämmekö edelleen vapaassa maassa tai ei?

Eilen avattiin ainakin 7 uutta palstaa, joille lisättiin kansallisia lauluja ja kannustettiin kansaa heräämään. Joitakin sivustoja ei ollut olemassa kuin noin viisitoista minuuttia, toiset poistettiin jo muutaman minuutin kuluttua. Mitä täällä tapahtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suomalaisen koulutuksen tasoa, kun niin suuri osa kansaasta on alttiita salaliittoteorioille, näennäis"kriittiselle" ajattelulle, yleiselle huuhaalle, rasismille ja tieteenvastaisuudelle.

Vierailija
104/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen avattiin ainakin 7 uutta palstaa, joille lisättiin kansallisia lauluja ja kannustettiin kansaa heräämään. Joitakin sivustoja ei ollut olemassa kuin noin viisitoista minuuttia, toiset poistettiin jo muutaman minuutin kuluttua. Mitä täällä tapahtuu?

Onko poistaja ihminen vai kone? Onko olemassa avainsanoja, joita tulisi välttää? Poistetuilla palstoilla puhuttiin maamme kauneudesta ja kansamme rohkeudesta. Palstat rohkaisivat rohkeaa kansaamme huomaamaan kaaoksen ympärillään. Enää ei ole näitä sivustoja, ne poistettiin kokonaan.

Vierailija
105/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko poistaja ihminen vai kone? Onko olemassa avainsanoja, joita tulisi välttää? Poistetuilla palstoilla puhuttiin maamme kauneudesta ja kansamme rohkeudesta. Palstat rohkaisivat rohkeaa kansaamme huomaamaan kaaoksen ympärillään. Enää ei ole näitä sivustoja, ne poistettiin kokonaan.

Vierailija
106/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua, Suomi,  kaunis maamme. Rakastan teitä, suomalaiset!

Vierailija
107/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esi-isien maamme, kotimaamme!

Vierailija
108/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä video.

Vierailija
109/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen erittäin perillä tietyistä asioista, joita olen tässä ymmärtänyt tosi syvällisesti. En minäkään tässä ala paremmin erittelemään näitä asioita, koska ymmärrätte kyllä mitä asioita tarkoitan, jos olette perillä asioista. Onko täällä AP:n ja mun lisäksi muita, jotka tajuavat missä mennään ja ovat lisäksi perillä näistä asioista ja muistakin asioista?

Vierailija
110/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotimaa

Vierailija
111/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa kaikki "heränneet" mihin uskotte ja mitä uskotte, että tulee tapahtumaan? Miten tulitte tähän johtopäätökseen? Ihan oikeasti kiinnostaa, jotta voi yrittää ymmärtää ja keskustella.

No ku ei nää heräänneet ole ollenkaan keskenään samaa mieltä tai usko samoin. Sehän tässä se hauskuus on! Kun heittää ympäripyöreitä voivotteluja, niin kaikki on olevinaan samiksia. Ja kun selviää et eihän se toinen voivotellutkaan ollenkaan samaa kuin itse, alkaa sota.

Vierailija
112/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, yritin aluksi saada ihmisiä ymmärtämään, kyseenalaistamaan ja näkemään asiat laatikon ulkopuolelta mutta totesin suht nopeasti tämän olevan taistelua tuulimyllyjä vastaan.

Vierailija
113/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen suomalaisen koulutuksen tasoa, kun niin suuri osa kansaasta on alttiita salaliittoteorioille, näennäis"kriittiselle" ajattelulle, yleiselle huuhaalle, rasismille ja tieteenvastaisuudelle.

Onko sinun mielestä "tieteenvastaista" se, että osa ihmisistä haluaa odottaa laajempia ja pidempiaikaisia tutkimustuloksia täysin uudenlaisen rokoteteknologian vaikutuksista kehoomme?

Onko sinun mielestä "tiedettä" tukevaa toimintaa se, että julkiseen keskusteluun koronasta ja rokotteesta kuuluu yksi ainoa totuus? Rokotteen aiheuttamista haitoista ei saa puhua, ne kielletään, niitä vähätellään ja niitä ei edes haluta tutkia? Tai jos joku tutkii ja ilmaisee huolensa niin hänet hiljennetään ja leimataan hörhöksi?

Jos kukaan ei olisi ikinä kyseenalaistanut tiedettä ja senhetkistä "oikeaa" käsitystä pitäisimme maapalloa edelleen litteänä, uskoisimme lääkäreitä jotka sanovat tupakan olevan terveystuote ja jotka suosittelisivat talidomidia raskaana oleville naisille.

Ei tiede ole tänäkään päivänä "valmis", vaikka se onkin kehittyneempää kuin koskaan. Tiedettä ja olemassa olevia "totuuksia" pitää voida kyseenalaistaa ja tutkia sekä erilaisista näkemyksistä ja tutkimuksista on voitava puhua avoimesti.

Ne, jotka tätä yrittävät estää ovat nimenomaan itse niitä tieteenvastaisia.

Vierailija
114/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet jo noin syvällä kaninkolossa, niin suosittelen sinulle sekä peukuttelijakavereillesi psykiatria.

Psykiatria, jos mikä tuhoaa ihmisiä. Sen olemassa olo ja valta on ollut vaikuttamassa nykyiseen tilanteeseen. Jos psykiatrista järjestelmää pakkohoitoineen ei olisi mahdollistettu, vaan mielenterveys (ja muiden) ongelmien hoito/auttaminen olisi toisenlaista, emme tod. näk. olisi tilanteessa missä joutuisimme pelkäämään oikeuksiemme puolesta.

Kuinka moni vapauden ja muiden ihmisoikeuksien puolustaja on kuitenkin kannattanut psykiatrista pakkohoitoa? Alkaako pikkuhiljaa valkenemaan mitä on viranomaisten mielivalta? Miltä vapauden riisto, väkivalta, pelko terveyden menettämisestä sekä ennenaikaisesta kuolemasta voi tuntua?

Ehkä olisi kannattanut vastustaa natsismia ja ymmärtää, että pahuutta ei pidä hyväksyä ketään kohtaan. Se voi kostautua ja paljastaa rumat, valheelliset kasvonsa. Nyt niin on tapahtunut.

Jotta olisimme välttyneet nykyiseltä tilanteelta, olisi pitänyt rakentaa toisenlainen yhteiskunta - sellainen, jossa arvostetaan totuutta ja henkisiä arvoja materialisten arvojen sijaan. Sellainen olisi ollut mahdollista, mutta materialismi voitti. Nyt voimme nähdä minkälainen maailma todella on.

Vierailija
115/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi maailmanjärjestys tulee olemaan vihreä kapitalismi ja sille me emme voi mitään. Se kirpaisee meistä jokaista köyhtymisen ja nykyelämäntavasta luopumisen muodossa, mutta todellisuudessa se on hyvä tälle planeetalle. Minä toivon tätä muutosta enkä pelkää sitä.

Sinun elämäsi köyhtyy, eliitti ei välitä sinusta ja sinun elämästäsi eikä planeetasta. Vai oletko huomannut heidän vähentävän kulutusta tai lentämistä? Hienoa, että olet valmis luopumaan omasta elämästäsi ja vapaudesta muiden hyväksi.

Ehkäpä, mutta aina huippurikkailla on ollut etuoikeuksia tavalliseen pulliaiseen verrattuna. Sillekään emme voi mitään. Meidän ON SIIRRYTTÄVÄ uuteen talousjärjestelmään, koska globaali keskiluokan nujertaminen on ainut tapa hillitä ilmastonmuutosta. Minä olen tähän täysin valmis, koska minun tärkein pääomani on henkistä.

Minä olen valmis.. minun pääoma.. minä minä.

Meitä on täällä muitakin. Meillä on lapsia. Emme halua jättää heille valvontayhteiskuntaa jossa saat "vapauden" tehdä asiaa X, ostaa asian Y tai matkustaa paikkaan W vain jos olet hyvä kansalainen ja sosiaaliset pisteesi antavat myöten.

Itse voit rajoittaa ja kurjistaa elämääsi miten paljon haluat mutta älä vaadi sitä muilta. Emme halua elää kommunismissa.

Oletatko kenenkään kysyvän sinun haluistasi yhtään mitään?

Meistä kukaan ei halua elää kommunismissa, Mutta jos se tulee, mitä sinä teet?

Pitäisikö meidän siis vaan möllöttää täällä tekemättä mitään ja antaa päättäjien kurjistaa elämäämme? Jos (toistaiseksi) vapaassa yhteiskunnassa asialle voi tehdä jotain niin kyllä se mahdollisuus pitäisi mielestäni käyttää ennen kuin on liian myöhäistä.

"Päättäjien kurjistaa elämäämme" 😂 nauran.

Kun kerta noin naurattaa niin kerrotko meille mitä hyvää he ovat saaneet viime vuosina aikaan? 😊

Terveydenhuoltoa on ajettu vuosia alas, joudut odottaa kuukausia että pääset hoitoon tai hammaslääkärille. Asumiskulut kasvavat, autoilijoilta kerätään enemmän ja enemmän veroja mutta tämä ei näy mitenkään esimerkiksi tieverkosto ylläpitämisessä, monella ei enää ole varaa mennä töihin syrjäseuduilla koska autoilu on niin kallista, palkat eivät nouse elinkustannusten kanssa samaan tahtiin, mielenterveysongelmat lisääntyvät, koululaisten oppimistulokset laskevat, turvattomuus lisääntyy (lisääntynyt mmuutto ja rikokset). Mutta rahaa riittää miljardien tukipakettiin ulkomaille, samalla kun oma kansa voi huonosti?

Juu, päättäjät tosiaan ajattelevat meidän parastamme. 🥺

Kylläpäs nyt on pahoinvointia ja voivottelua. Ikävää. Suurin osa suomalaisista voi kuitenkin aivan loistavasti.

Vierailija
116/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet jo noin syvällä kaninkolossa, niin suosittelen sinulle sekä peukuttelijakavereillesi psykiatria.

Psykiatria, jos mikä tuhoaa ihmisiä. Sen olemassa olo ja valta on ollut vaikuttamassa nykyiseen tilanteeseen. Jos psykiatrista järjestelmää pakkohoitoineen ei olisi mahdollistettu, vaan mielenterveys (ja muiden) ongelmien hoito/auttaminen olisi toisenlaista, emme tod. näk. olisi tilanteessa missä joutuisimme pelkäämään oikeuksiemme puolesta.

Kuinka moni vapauden ja muiden ihmisoikeuksien puolustaja on kuitenkin kannattanut psykiatrista pakkohoitoa? Alkaako pikkuhiljaa valkenemaan mitä on viranomaisten mielivalta? Miltä vapauden riisto, väkivalta, pelko terveyden menettämisestä sekä ennenaikaisesta kuolemasta voi tuntua?

Ehkä olisi kannattanut vastustaa natsismia ja ymmärtää, että pahuutta ei pidä hyväksyä ketään kohtaan. Se voi kostautua ja paljastaa rumat, valheelliset kasvonsa. Nyt niin on tapahtunut.

Jotta olisimme välttyneet nykyiseltä tilanteelta, olisi pitänyt rakentaa toisenlainen yhteiskunta - sellainen, jossa arvostetaan totuutta ja henkisiä arvoja materialisten arvojen sijaan. Sellainen olisi ollut mahdollista, mutta materialismi voitti. Nyt voimme nähdä minkälainen maailma todella on.

https://www.booky.fi/tuote/sven_olof/salainen_asiakirja_no_1_tietoa_asi…

Vierailija
117/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko skientologi?

Vierailija
118/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvä video.

Meinasin katsoa tämän, mutta kahvit lens näytölle ja räjähdin nauruun kun Temptation Islandin tunnusmusiikki pärähti soimaan :D

Vierailija
119/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vilpitön pyyntö. Sitten kun 2022 koronalääke tulee markkinoille, pandemia päättyy, rokotteista ja rokotepasseista luovutaan ja palataan normaaliin ilman mitään valvontakoneistoja tai uusia maailmanjärjestyksiä, niin voitteko salaliittoihin uskovat nöyrästi pahoitella sitä, että olitte väärässä?

Vierailija
120/887 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin jo alusta lähtien että tässä on nyt jotain hämminkiä. En osannut kyllä kuvitellakaan että näin pahaan tilanteeseen joudutaan näin nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä