Tulevaisuus pelottaa. Onko muita, jotka näkevät tämän kaiken läpi?
Olen erittäin perillä tästä nykyisestä maailmanmeosta. Olen ymmärtänyt asioita jo huhtikuusta 2020.
Onko täällä muita, jotka tajuavat missä mennään? En ala paremmin erittelemään asioita, koska ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan, jos olette perillä asioista.
Itse en usko, että maailma enää tästä paranee. Tämä on vasta alkusoittoa ja hullummaksi kaikki muuttuu. Itse olen 45v eli työvuosia olisi vielä. Mutta pelottaa kuinka tulen jaksamaan tässä maailmassa enää. Tulevaisuus ei kovin valoisalta tunnu enää.
Mutta eniten surettaa omat lapset, millaisessa maailmassa he joutuvat elämään :(
Kohtalotovereita?
Älkääkä nyt tulko jauhamaan mistään taudin leviämisen estämisestä, tässä ei enää siitä ole kyse.
Kommentit (887)
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa kanssaihmiset, jotka sokeana juoksevat ottamaan vaikka 10 piikkiä olkavarteen.
Minkä vit un takia? Se on rokote eikä piikki, ja olen ottanut niitä kymmeniä elämäni aikana. Minulle se on osa terveydenhoitoa eikä joku identiteettiasia toisin kuin sinulle.
Ap ei ome 45 vaan 15 tai sitten on sairastunut.
Jos rajat eivät lakkaa vuotamasta molempiin suuntiin, ulos virtaa velkarahaa ja sisään kaikki tietää mitä.
Olemme suurissa vaikeukksissa Ruotsin mallin mukaan koska olemme olleet naiveja, emme osaa olla enää
napakoita ja lujia, ja vaatia sitä mitä kansalaisiltakin vaaditaan.
En nyt puhu elokapinoitsijoista, lapset ovat erikseen.
Kaikki merkit on nähtävissä. Röyhkeyttä koska saavat jäädä maahan tapauhtui mitä tahansa.
Rangaistukset ovat ehdollisia ja kela maksaa tuet silti.
Olemme jo mokanneet pahasti, on aika tehtävä täyskäännös ja ryhdistäydyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ja näen. Ja ei tuo mitä yrittävät ole ratkaisu ongelmaan. Se on fakta että joskus markkinatalous sellaisena kuin se tunnetaan tulee kaatumaan. Mutta se vaatii ison oikean katastrofin. Sen ainekset on kyllä olemassa jo, kestää vielä jonkun aikaa että soppa muhii tarpeeksi. Muutos on jo alkanut.
En viitsi tässä asiaa enempää avata, kun tämä varmaan tämmöisenäkin menee poistoon.
Jatkan tähän vielä sen verran, että vaikka ovat varmasti ajatelleet että kun väestöä saadaan riittävän verran pienennettyä, että tämä muhiva ongelma poistuisi, mutta se ei auta. Se lähtökohta on väärin, ja mikään väen vähennys ja varojen uudelleenjako ei siihen auta. Se vaatii ihan erilaisen näkökulman siihen kuinka maailma pyörii.
Oletatko sinä tietäväsi näkökulman muutoksen takana?
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota. Lähinnä pidän salaliittoteoreetikkoja hysteerisinä nynnyinä, jotka tuijottavat vain omaan napaansa ja kuvittelevat olevansa jotain erikoisia persoonia, jotka näkevät jonkun "suunnitelman" taakse. Sitä paitsi jos nämä salaliittoteoreetikot olisivat oikeasti huolissaan ihmisten orjuuttamisesta he toimisivat aktiivisesti kansalaisjärjestöissä ja kampanjoisivat niiden puolesta jotka elävät tällä hetkellä orjuutettuina ja/tai vailla sananvapautta ja oikeuksia. Ihmeellisesti vain näyttää kuitenkin olevan niin, että heille ihminen = länsimainen ihminen.
Niin ja sitten tämä näiden suurten valaistuneiden yksilöiden"taistelu" vapauden puolesta tehdään länkyttämällä somessa ja netissä ja kieltäytymällä rokotuksista. Jos on huolissaan siitä, että joku koettaa alistaa ja tarkkailla, niin kannattaisi pysyä kaukana netistä ja varsinkin somesta :) minä en usko että rokotteella pystyy massoja hallitsemaan, mutta algoritmillä kyllä sekin onnistuu...
Vaikka välillä länkytänkin somessa, kuten tähänkin ketjuun muutaman vastauksen, niin en myönnä kyllä olevani hysteerinen nynny. Mietin ja ajattelen asioita ja luen niistä monista eri lähteistä. En luota kotimaiseen mediaan juurikaan, ehkä se sitten tekee minusta hörhön, mutta perustan mielummin näkemykseni kokonaiskuvaan jonka saan kun luen kansainvälisiä medioita sekä tutkimuksia. Silti yhtälailla niitä lukiessa saa olla aika lähdekriittinen, ei kaikki tutkimuksetkaan ole puolueettomia.
Minä en toimi kansalaisjärjestöissä, käytän omia vahvuuksiani, oikeuden ja moraalin tajuani ja pyrin vaikuttamaan asioihin mm työni kautta.
Voi hyvää päivää. Elämä olisi paljon helpompaa, kun ottaisi faktat faktoina eikä lähtisi uskomaan satuihin. Karu totuus on, että meillä on karsea pandemia päällä ja surua tulee vielä monelle. Elämä on tällaista ja aikaisemmin historiassa ihmiset kokeneet myös vuosien pandemian ( ja silloinkin ilman salaliittoja ja mikrosiruja).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi maailmanjärjestys tulee olemaan vihreä kapitalismi ja sille me emme voi mitään. Se kirpaisee meistä jokaista köyhtymisen ja nykyelämäntavasta luopumisen muodossa, mutta todellisuudessa se on hyvä tälle planeetalle. Minä toivon tätä muutosta enkä pelkää sitä.
Sinun elämäsi köyhtyy, eliitti ei välitä sinusta ja sinun elämästäsi eikä planeetasta. Vai oletko huomannut heidän vähentävän kulutusta tai lentämistä? Hienoa, että olet valmis luopumaan omasta elämästäsi ja vapaudesta muiden hyväksi.
Ehkäpä, mutta aina huippurikkailla on ollut etuoikeuksia tavalliseen pulliaiseen verrattuna. Sillekään emme voi mitään. Meidän ON SIIRRYTTÄVÄ uuteen talousjärjestelmään, koska globaali keskiluokan nujertaminen on ainut tapa hillitä ilmastonmuutosta. Minä olen tähän täysin valmis, koska minun tärkein pääomani on henkistä.
Minä olen valmis.. minun pääoma.. minä minä.
Meitä on täällä muitakin. Meillä on lapsia. Emme halua jättää heille valvontayhteiskuntaa jossa saat "vapauden" tehdä asiaa X, ostaa asian Y tai matkustaa paikkaan W vain jos olet hyvä kansalainen ja sosiaaliset pisteesi antavat myöten.
Itse voit rajoittaa ja kurjistaa elämääsi miten paljon haluat mutta älä vaadi sitä muilta. Emme halua elää kommunismissa.
Huvittava viesti! Aiemmassa viestissähän nimenomaan kysyttiin, että olenko valmis luopumaan asioista, joten tottakai vastasin omasta näkökulmastani.
Hyvin on Yhdysvaltain äärimedioita taas seurattu kun kommunizmi pelottaa noin paljon vaikka kyseessä on vihreä KAPITALISMI 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi maailmanjärjestys tulee olemaan vihreä kapitalismi ja sille me emme voi mitään. Se kirpaisee meistä jokaista köyhtymisen ja nykyelämäntavasta luopumisen muodossa, mutta todellisuudessa se on hyvä tälle planeetalle. Minä toivon tätä muutosta enkä pelkää sitä.
Sinun elämäsi köyhtyy, eliitti ei välitä sinusta ja sinun elämästäsi eikä planeetasta. Vai oletko huomannut heidän vähentävän kulutusta tai lentämistä? Hienoa, että olet valmis luopumaan omasta elämästäsi ja vapaudesta muiden hyväksi.
Ehkäpä, mutta aina huippurikkailla on ollut etuoikeuksia tavalliseen pulliaiseen verrattuna. Sillekään emme voi mitään. Meidän ON SIIRRYTTÄVÄ uuteen talousjärjestelmään, koska globaali keskiluokan nujertaminen on ainut tapa hillitä ilmastonmuutosta. Minä olen tähän täysin valmis, koska minun tärkein pääomani on henkistä.
Meitä on täällä muitakin. Meillä on lapsia. Emme halua jättää heille valvontayhteiskuntaa jossa saat "vapauden" tehdä asiaa X, ostaa asian Y tai matkustaa paikkaan W vain jos olet hyvä kansalainen ja sosiaaliset pisteesi antavat myöten.
Itse voit rajoittaa ja kurjistaa elämääsi miten paljon haluat mutta älä vaadi sitä muilta. Emme halua elää kommunismissa.
Oletatko kenenkään kysyvän sinun haluistasi yhtään mitään?
Meistä kukaan ei halua elää kommunismissa, Mutta jos se tulee, mitä sinä teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ja näen. Ja ei tuo mitä yrittävät ole ratkaisu ongelmaan. Se on fakta että joskus markkinatalous sellaisena kuin se tunnetaan tulee kaatumaan. Mutta se vaatii ison oikean katastrofin. Sen ainekset on kyllä olemassa jo, kestää vielä jonkun aikaa että soppa muhii tarpeeksi. Muutos on jo alkanut.
En viitsi tässä asiaa enempää avata, kun tämä varmaan tämmöisenäkin menee poistoon.
Jatkan tähän vielä sen verran, että vaikka ovat varmasti ajatelleet että kun väestöä saadaan riittävän verran pienennettyä, että tämä muhiva ongelma poistuisi, mutta se ei auta. Se lähtökohta on väärin, ja mikään väen vähennys ja varojen uudelleenjako ei siihen auta. Se vaatii ihan erilaisen näkökulman siihen kuinka maailma pyörii.
Oletatko sinä tietäväsi näkökulman muutoksen takana?
Minähän sanoin jo ekassa viestissäni että näen. Näen suuren kuvan, pääni osaa muodostaa myös erilaisia skenaarioita. En tiedä onko se siunaus vai kirous, mutta tällainen olen ja en sille mitään mahda. Harmi vain että on hyvin vähän ihmisiä kenen kanssa näistä voi keskustella, suurimmalla osalla ne menee niin kovaa ja korkealta ohi että edes turha yrittää.
Tässä ketjussa tuntuu olevan muutama muukin joka ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö meidän siis vaan möllöttää täällä tekemättä mitään ja antaa päättäjien kurjistaa elämäämme? Jos (toistaiseksi) vapaassa yhteiskunnassa asialle voi tehdä jotain niin kyllä se mahdollisuus pitäisi mielestäni käyttää ennen kuin on liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö meidän siis vaan möllöttää täällä tekemättä mitään ja antaa päättäjien kurjistaa elämäämme? Jos (toistaiseksi) vapaassa yhteiskunnassa asialle voi tehdä jotain niin kyllä se mahdollisuus pitäisi mielestäni käyttää ennen kuin on liian myöhäistä.
"Päättäjien kurjistaa elämäämme" 😂 nauran.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuu vain ne asiat mitkä Jumala sallii tapahtuvan.
Joten en ole kovin huolissani vaikka vähän pahalta näyttää. Omikron vaikuttaa sen verran lievältä, että lisärokotukset eivät ole enää tarpeen. Miten voi enää pakottaa isoja määriä ihmisiä mihinkään jos sille ei ole perusteita?
Omikron on lievä. Mutta Pfizer tiedottaa, että siihen tarvitaan injektio. Myös sitä seuraava injektio on heidän mielestään tarpeen. Miten voi pakottaa isot määrät ihmisiä ottamaan? Ei mitenkään. Koska ei tarvitse. Ihmiset menevät itse. Syitä ovat yhteinen hyvä, korren kantaminen kekoon, työpaikka, matkustelu, baarit ja harrastukset (passi), tahto erottua salaliittoihin uskovista hörhöistä, yleinen painostus median ja poliitikkojen taholta sekä liikuttava usko, että kun tämän piikin vielä otan niin jospa tämä sitten loppuisi ja vanha palaa takaisin. Hyvin pieni osa ottaa siinä uskossa, että piikki auttaa "pandemiaan", kyllä se ehkä jotain auttaa, mutta tulokset ovat arvailujen varassa. Sain taudin, mutta säästyin vakavalta muodolta, joka olisi saattanut tulla, vaikka kukaan ei voi varmuudella tietää, olisiko se tullut.
Vierailija kirjoitti:
Olen jossain määrin huolissani sillä kehityksen suunta näyttää huolestuttavalta, mutta on hyvä muistaa että myös toisen maailmansodan aikaan varmasti moni oli huolissaan jonka jälkeen kun sota tuli ja jossain vaiheessa sekin päättyi palasi rauhan aika. Itsellä on myös usko Jeesukseen Kristukseen vapahtajanani ja Herranani, joten en näe myöskään tarvetta pelätä. Jaksamista ja siunausta :)
Mun toivo on myös Jeesuksen armossa ja sovituksessa, eikä siksi tarvitse pelätä mitään. Kevyt mennä ristin valaisemaa polkua. Soisi kaikkien pimeydessä vaeltavien nostavan katseensa sitä kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa kanssaihmiset, jotka sokeana juoksevat ottamaan vaikka 10 piikkiä olkavarteen.
Minkä vit un takia? Se on rokote eikä piikki, ja olen ottanut niitä kymmeniä elämäni aikana. Minulle se on osa terveydenhoitoa eikä joku identiteettiasia toisin kuin sinulle.
Rokotteen määritelmä ennen koronaa oli se, että se tuo immuniteetin tautia vastaan. Tätä määritelmää muutettiin sopivasti, jotta k-piikkiä voidaan kutsua rokotteeksi.
Kuinka monta poliorokotteen saanutta tiedät sairastuneen polioon? Tai hinkuyskärokotteen saanutta sairastuneen hinkuyskään?
Niinpä. Rokotteen idea on AINA ennen ollut se, että se suojaa sairastumiselta, ei se että sairastut mutta saat "lievän tautimuodon". Nyt yhtäkkiä tämä vaatimus onkin muuttunut ja on merkki siitä että "rokote toimii" vaikka sairastut tai joudut sairaalaan rokotteesta huolimatta. Monet myös kuolevat.
Ja jos et ole vieläkään tajunnut, k-rokotteen toimintaperiaate on täysin erilainen kuin perinteisissä rokotteissa. Ei näitä voi verrata keskenään millään tavalla.
Useisiin muihin n rokotuksiin annetaan tehosterokotus, jotta suoja säilyy. Esim. Polio, jäykkäkouristus, kurkkumätä, hinkuyskä ja joissain tapauksissa tuhkarokko.
Siis mistä täällä puhutaan??? Tiedättekö itsekkään
Ap heittää kryptisen voivottelun tulevaisuudesta, jota useat komppaa tietämättä mitä komppaa???
Jos alettais menee yksityiskohtiin, ni varmaan yks puhuu Jeesuksesta, yks ilmastonmuutoksesta, yks avaruusolioista, yks Marinista, jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteen määritelmä ennen koronaa oli se, että se tuo immuniteetin tautia vastaan. Tätä määritelmää muutettiin sopivasti, jotta k-piikkiä voidaan kutsua rokotteeksi.
Kuinka monta poliorokotteen saanutta tiedät sairastuneen polioon? Tai hinkuyskärokotteen saanutta sairastuneen hinkuyskään?
Niinpä. Rokotteen idea on AINA ennen ollut se, että se suojaa sairastumiselta, ei se että sairastut mutta saat "lievän tautimuodon". Nyt yhtäkkiä tämä vaatimus onkin muuttunut ja on merkki siitä että "rokote toimii" vaikka sairastut tai joudut sairaalaan rokotteesta huolimatta. Monet myös kuolevat.
Ja jos et ole vieläkään tajunnut, k-rokotteen toimintaperiaate on täysin erilainen kuin perinteisissä rokotteissa. Ei näitä voi verrata keskenään millään tavalla.
Useisiin muihin n rokotuksiin annetaan tehosterokotus, jotta suoja säilyy. Esim. Polio, jäykkäkouristus, kurkkumätä, hinkuyskä ja joissain tapauksissa tuhkarokko.
Niinpä. Vaikka sinut olisi rokotettu suomalaisen rokotusohjrlman mukaan niin suositellaan ottamaan poliota vastaan tehosterokotus, mikäli matkustaa maihin, joissa poliota esiintyy tai jos on oleskellut yli kuukauden maassa, jossa poliota esiintyy.
Jäykkäkouristus rokotus uusitaan tietyin väliajoin ja annetaan tehoste jos saa likaisen haavan esim astuu ruosteisen metalluin.
Vierailija kirjoitti:
En ole uskossa,mutta pelottaa just sen takia kun Jeesus tulee noutamaan omansa pois niin alkaa 3 maailman sota,en vaan tule uskoon 😭
e.
Olen kysynyt tätä ennenkin: mitä "uskoon tulemista" sä odotat? Ei se ole mikään paikka tai ylivertainen kokemus, vaan usko siihen, että Jeesus on sovitttanut sinun syntisi, maksanut verellään ja hengellään sinut kelvolliseksi Jumalalle. Uskot - > luotat sanaan, näin on luvattu, ja näin on. Laske elämäsi taivaallisen Isän käsiin, anna Hänen viedä eteenpäin. Tarkoittaa sitä että usko, että sinua kannetaan. Elämästä ei poistu vaivat, eikä kärsimys, mutta niihin on luvattu pysyvä ja jatkuva apu. Ihan jokaiseen hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuu vain ne asiat mitkä Jumala sallii tapahtuvan.
Joten en ole kovin huolissani vaikka vähän pahalta näyttää. Omikron vaikuttaa sen verran lievältä, että lisärokotukset eivät ole enää tarpeen. Miten voi enää pakottaa isoja määriä ihmisiä mihinkään jos sille ei ole perusteita?
Omikron on lievä. Mutta Pfizer tiedottaa, että siihen tarvitaan injektio. Myös sitä seuraava injektio on heidän mielestään tarpeen. Miten voi pakottaa isot määrät ihmisiä ottamaan? Ei mitenkään. Koska ei tarvitse. Ihmiset menevät itse. Syitä ovat yhteinen hyvä, korren kantaminen kekoon, työpaikka, matkustelu, baarit ja harrastukset (passi), tahto erottua salaliittoihin uskovista hörhöistä, yleinen painostus median ja poliitikkojen taholta sekä liikuttava usko, että kun tämän piikin vielä otan niin jospa tämä sitten loppuisi ja vanha palaa takaisin. Hyvin pieni osa ottaa siinä uskossa, että piikki auttaa "pandemiaan", kyllä se ehkä jotain auttaa, mutta tulokset ovat arvailujen varassa. Sain taudin, mutta säästyin vakavalta muodolta, joka olisi saattanut tulla, vaikka kukaan ei voi varmuudella tietää, olisiko se tullut.
Mitään lopullista vertaisarvoitua dataa ei ole vielä tullut Omikronista, joten et todellakaan voi sanoa sen olevan lievä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Päättäjien kurjistaa elämäämme" 😂 nauran.
Kun kerta noin naurattaa niin kerrotko meille mitä hyvää he ovat saaneet viime vuosina aikaan? 😊
Terveydenhuoltoa on ajettu vuosia alas, joudut odottaa kuukausia että pääset hoitoon tai hammaslääkärille. Asumiskulut kasvavat, autoilijoilta kerätään enemmän ja enemmän veroja mutta tämä ei näy mitenkään esimerkiksi tieverkosto ylläpitämisessä, monella ei enää ole varaa mennä töihin syrjäseuduilla koska autoilu on niin kallista, palkat eivät nouse elinkustannusten kanssa samaan tahtiin, mielenterveysongelmat lisääntyvät, koululaisten oppimistulokset laskevat, turvattomuus lisääntyy (lisääntynyt mmuutto ja rikokset). Mutta rahaa riittää miljardien tukipakettiin ulkomaille, samalla kun oma kansa voi huonosti?
Juu, päättäjät tosiaan ajattelevat meidän parastamme. 🥺
Teidän mielenterveysongelmaisten kannattaa ottaa kiireesti yhteyttä
https://mieli.fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin/