Puhuttelin eilen julkisella paikalla työtöntä niin että uhikulkijat kuulivat.
Tarkoituksena oli saada työtön häpeämään omaa tilannettaan ja parantamaan tapansa. Hän vaikutti olevan pahoillaan. Tilanne katkesi siihen että romanikerjäläinen tuli väliimme kahvimukin kanssa. Tämä työtön "kaveri" provosoi tilannetta tyhjentämällä lompakkonsa kolikkolokerikon kahvimukiin.
Tämä kiivastutti minut siihen mittaan että aloitin puhuttelun romanikerjäläisen kengistä, kuinka hänellä on paremmat kengät kuin minulla. Minä käyn sentään töissä eik' minulla ole varaa hyviin popoihin.
Kommentit (41)
On se kuitenkin hyvä, että tajusit puhutella työtöntä :D
Hmm... miksi halusit saada työttömän häpeämään tilannettaan?
Itse en tohtisi julkisella paikalla pitää saarnoja.
Voi että sä olet ap hieno ihminen!
Ei siis työssäkäynti takaa kovin suurta järjenvaloa, jos ei oma taloudenhallinta riitä siihen, että saisi ostettua itselleen kengät.
Olet siis se riemuidiootti joka tekee työkseen avauksia työttömistä aaveelle?
äTyöttömät ja loiset ovat taakka työväelle. Jotain radikaalia pitäisi tehdä. Ehkä työttömiä ja kerjäläisiä voisi verottaa kovemmin?
Mitä vittua nyt taas? :D AP, miten sekaisin olet, ei normaalit ihmiset käyttäydy noin.
En usko. Kuulostaa lähinnä kieroutuneelta fantasialta.
Mistä tiesit että kyseinen henkilö on työtön?
Ap;n mielestä työttömät voisivat olla työssäkäyvien sylkykuppeja suu auki polvillaan katujen vierellä. Työläinen voisi sylkäistä työtöntä suuhun kulkiessaan ohi...
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:38"]
Ap;n mielestä työttömät voisivat olla työssäkäyvien sylkykuppeja suu auki polvillaan katujen vierellä. Työläinen voisi sylkäistä työtöntä suuhun kulkiessaan ohi...
[/quote]
No kun täällä stereotypioilla on muutenkin pelleilty, niin...
Kyseessä on mitä luultavimmin wanhan ajan horppabodari, joka on entinen Sisun 'solttu', nykyisin persu - ja hänen verenkiertonsa saa ylikierroksia ajatuksesta päästä koulimaan sillä sissijuustoisella mulkullaan puunhalaajavihervassarifeministipeikkotyttöjen kurkkuja.
Case solved. Missä papukaijamerkki?
[/quote]
Et saa papukaijamerkkiä, mutta leiman kuitenkin. Hullun papereihin nimittäin, sen kun käyt hakemassa jos osaat terveyskeskukseen ilman avustajaa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:38"]
[/quote]
No kun täällä stereotypioilla on muutenkin pelleilty, niin...
Kyseessä on mitä luultavimmin wanhan ajan horppabodari, joka on entinen Sisun 'solttu', nykyisin persu - ja hänen verenkiertonsa saa ylikierroksia ajatuksesta päästä koulimaan sillä sissijuustoisella mulkullaan puunhalaajavihervassarifeministipeikkotyttöjen kurkkuja.
Case solved. Missä papukaijamerkki?
[/quote]
Et saa papukaijamerkkiä, mutta leiman kuitenkin. Hullun papereihin nimittäin, sen kun käyt hakemassa jos osaat terveyskeskukseen ilman avustajaa.
[/quote]
Hehee! Win-win!
Ehkä se häpes sun puolesta? :) mä ainakin kuolisin myötähäpeään.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:11"]
Ei siis työssäkäynti takaa kovin suurta järjenvaloa, jos ei oma taloudenhallinta riitä siihen, että saisi ostettua itselleen kengät.
[/quote]
Eikö maiharit olekaan hyvät popot?
Kuulostat ap ihan mun alkoholisti-narsisti-isältä. Käytös pahenee potenssiin 10, kun saa alkoholia. Toivottavasti olet absolutisti...
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:02"]
Kuulostat ap ihan mun alkoholisti-narsisti-isältä. Käytös pahenee potenssiin 10, kun saa alkoholia. Toivottavasti olet absolutisti...
[/quote]
Jos mies juo niin perhettä saa syyttää.
Oikeus toteutuu vielä. Ap ja muut oikeamieliset saavat tuta Jumalan valtakunnasta ja muut menevät helvettiin. Jokainen on vastuussa omasta taivaspaikastaan. Ap älä murehdi syntisten valintoja!