Puhuttelin eilen julkisella paikalla työtöntä niin että uhikulkijat kuulivat.
Tarkoituksena oli saada työtön häpeämään omaa tilannettaan ja parantamaan tapansa. Hän vaikutti olevan pahoillaan. Tilanne katkesi siihen että romanikerjäläinen tuli väliimme kahvimukin kanssa. Tämä työtön "kaveri" provosoi tilannetta tyhjentämällä lompakkonsa kolikkolokerikon kahvimukiin.
Tämä kiivastutti minut siihen mittaan että aloitin puhuttelun romanikerjäläisen kengistä, kuinka hänellä on paremmat kengät kuin minulla. Minä käyn sentään töissä eik' minulla ole varaa hyviin popoihin.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:55"]
Tarkoituksena oli saada työtön häpeämään omaa tilannettaan ja parantamaan tapansa. Hän vaikutti olevan pahoillaan. Tilanne katkesi siihen että romanikerjäläinen tuli väliimme kahvimukin kanssa. Tämä työtön "kaveri" provosoi tilannetta tyhjentämällä lompakkonsa kolikkolokerikon kahvimukiin.
Tämä kiivastutti minut siihen mittaan että aloitin puhuttelun romanikerjäläisen kengistä, kuinka hänellä on paremmat kengät kuin minulla. Minä käyn sentään töissä eik' minulla ole varaa hyviin popoihin.
[/quote]
Tätä se kannabiksen polttaminen teettää. Älkää aloittako. Ap uskoo olevansa kovakin jätkä.
[/quote]
Mä olisin kyllä veikannu jotain synnynnäistä vikaa :D
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:55"]
[/quote]
Tätä se kannabiksen polttaminen teettää. Älkää aloittako. Ap uskoo olevansa kovakin jätkä.
[/quote]
Aloittajalla jotain harhaisia fantasioita. Kannabis ei moisia aiheuta, se on hyvä päihde.
Jos joku ottaa jonkun puhutteluun ja nuhteluun niin hän ei kuvittele olevansa kova vaan oikeasti on kova ja kova luottamus myös löytyy siihen että uskoo asiaansa. Suurin osa suomalaisista tuomitsee tahallisen työttömyyden ja kerjäämisen.
Muista ap ojentaa myös muita yhteiskunnan varoilla eläviä: vanhuksia, vammaisia, opiskelijoita, vankeja. Puhumattakaan valtion ja kuntien työntekijöistä. Hyvä että kaltaisiasi yhteiskunnan omatuntoja ja selkärankoja vielä löytyy. Maailmassa on niin paljon vikaa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:41"]
[/quote]
Aloittajalla jotain harhaisia fantasioita. Kannabis ei moisia aiheuta, se on hyvä päihde.
[/quote]
Kannabis aiheuttaa mt-ongelmia ja on syystäkin laitonta.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:55"]
Muista ap ojentaa myös muita yhteiskunnan varoilla eläviä: vanhuksia, vammaisia, opiskelijoita, vankeja. Puhumattakaan valtion ja kuntien työntekijöistä. Hyvä että kaltaisiasi yhteiskunnan omatuntoja ja selkärankoja vielä löytyy. Maailmassa on niin paljon vikaa.
[/quote]
Lapsia pitää ojentaa myös, unohdit heidät!
Puhuttele ap mun tyttökin, se pöllöpää oli korjattu putkaan viime yönä siellä Helsingissä! Saakelin tahvo koko pentu!
Voisit ap tuoda sen työttömäsi tänne, minulla olisi töitä. Mieheni on kova kättelemän työtöntään, mutta minä en saa edes puhutella :(
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:41"]
[/quote]
[/quote]
Kannabis aiheuttaa mt-ongelmia ja on syystäkin laitonta.
[/quote]
Kannabikseen verrattuna alkoholi on kahdeksan kertaa vaarallisempaa jos mt-ongelmia käytetään mittarina. Että älä viitsi lätkyttää paskaa kun et näköjään tiedä mistä puhut.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:06"]
Kannabikseen verrattuna alkoholi on kahdeksan kertaa vaarallisempaa jos mt-ongelmia käytetään mittarina. Että älä viitsi lätkyttää paskaa kun et näköjään tiedä mistä puhut.
[/quote]
Kannabista markkinoidaan sillä että sen käyttäjät ovat rauhallisia. Sinä vaikutat todella agressiiviselta tapaukselta.
kolikkolokerikon kahvimukiin.
Tämä kiivastutti minut siihen mittaan että aloitin puhuttelun romanikerjäläisen kengistä
[/quote]
Miksi miehellä oli kolikkolokero mukanaan. Luin aluksi kolikkolonkero. Työttömäthän usein ryyppäävät jo aamupäivästä. Mukava käydä sossussa tai työkkärissä terassin jälkeen. Toimituksen jälkeen on kiva palata terassille. Kevät on työttömän parasta aikaa.
Savossa asuessa tää työttömyysjuttu kuulostaa oudolta :D parilla tyypillä on tuttavapiirissä töitä. Me muut juodaan päivät kaljaa ja arvotaan kuka hakee seuraavan salkun. Sit kun niillä töissä olevilla on vapaata niin sitten juodaan rankasti :D
Minusta kansalaisten pitäisi enemmänkin ottaa puheeksi asiat, jotka ovat haitallisia ympäristölle. Esimerkiksi juoppoja voisi joku puhutella ja homoja. Minä puhuttelin viimeksi takapihan nuoria ja soitin viranomaisillekin, kun haisi niin epätavallinen tupakan tuoksu. Riitahan siitä syntyi. Minä en hyväksy huumeita missään asteessa. Tupakointikin pitäisi kieltää rivitaloasunnoissa kokonaan.
Tänään ajattelin ottaa puheeksi tupakan tumpit lasten leikkialueella. Siitä ohi menee eräs nuori mies, jolla on usein tupakka suun pielessä. Minä syytän häntä siitä että leikkialue on täynnä tumppeja.
Tiesittekö että konttaava vauva voi kuolla tupakantumpin nikitoonin määrään. 2 tumppia aiheuttaa välittömän hengenvaarallisen määrän myrkkyä.
Hahaha. Musta on ihanaa, kun sä et jätä ketään yksin, ap! Sä osallistut ja haluat vaikuttaa! Tekisi mieli kutsua sut luokseni syani... syömään tai kahville! Noin ihana ihminen!
[/quote]
ap on kuin joku hahmo kummeleista.
Työttömiä tarvitaan ihanneyhteiskuntaan! Miettikää, mitä tapahtuisi ilman työttömiä: kaikilla olisi työ ja palkka -> hinnat nousee -> työssäkäyvien ostovoima laskee -> talous taantuu.
Köyhiä täytyy olla aina kapitalismissa.