kokemuksia BDSM seksistä?
Leikitään usein mieheni kanssa sitomisleikkejä, laitan hänet käsirautoihin ja sidon jalat sänkyyn, istun miehen naamalle ja kiusaan mitä erikoisimmilla tavoilla. Olen nähnyt videoilta kuinka steariinia on valutettu ensin miehen vatsalle, nänneille, reisille ja lopulta terskalle ja koko kalulle. Haluaisin kokeilla samaa, en ole asiasta miehelle puhunut ja haluaisin yllättää. Onko teillä kenelläkään kokemuksia ja miltä se miehestä tuntuu, onko liian rajua?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:47"]Haluisin että joku nyrkkeilijä nainen pahoinpitelisi. Nyrkki tuntuu erilaiselta kuin ruoska. Harvasta on sellaiseen.
http://www.liveleak.com/view?i=a27_1377383436
[/quote]
Heh, täälä entinen vapaaottelija... ja tästä syystä mies on erittäin varovainen ettei ylitä rajaani. Meillä ei itkettäisi, jos näin kävisi (kuten N27 kertoi hänelle joskus käyvän) vaan hoidettaisiin miehelle uusi purukalusto. Joten tämä asia kyllä vähän estää tämän alan harrastamista.
N31
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:48"]
Nuo teidän kuvaukset kuulostaa mahtavilta. Mulla on kurja tilanne, kun poikaystävä ei suostu kunnon leikkeihin. Se suostuu vaan puremaan ja lievään kuristamiseen ja siinä se. Sitominen onnistuu myös. Poikaystävä sanoo aina, että ei uskalla satuttaa, vaikka aina vakuuttelen, että se sattuminen on hyvä asia ja tahdon sitä. Väittää myös että ei osaa, vaikka yksityiskohtaisesti olen kertonut esimerkkejä siitä, mitä voisi tehdä. Ollaan katottu myös pari videota. Mulla on iso tarve rajumpiin leikkeihin, joita aikaisemmassa suhteessa sain harrastaa. Tässä suhteessa olen ollut kolme vuotta, mutta muutosta ei ole tapahtunut. Oon yrittönyt myös keskustella siitä, että tää on mulle oikeesti suuri tarve, mutta poikaystävä toistaa samat syyt kuin aikaisemmin mainitsin. Seksiseuran hakemiseen muualta en halua kuitenkaan lähteä, olen tosi lojaali kumppanilleni. Siksi tilanne tintuu tosi vaikealta.
kokemuksia? Neuvoja?
[/quote]
Kyllähän se niin on että ei ihan koko skaalaa käy heti läpi. Vieraisiin ei tuon asian kanssa tarvitse mennä joka olisikin aivan typerää, otatko mieheltäsi suihin? nuoleeko hän?. Jos on näin onnekkaasti niin siitä se alkaa, ostappa ruoska penisvarrella ja käsket käyttämään dildoa, samalla kun hän nuolee, jos saat orgasmin niin hän varmaankin käy kuumana, otat häneltä kunnolla suihin mutta älä loppuunasti. Otat ruoskan ja käsket ruoskia persettäsi, melko varmasti hän kiihottuu ja ruoskii sinua, pyydä häneltä kyrpää takaapäin ja melko varmasi hän sen tekeekin. Uskoisin että rajummat leikit alkaa jos nautit siitä, näin me aloitimmeM50+.
[/quote]
Ei kiihotu. En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta minulla on 100% sama tilanne. Miehellä päinvastoin erektio lopahtaa jos luulee satuttavansa minua, vaikka kuinka sitä pyydän ja itse epätoivoisesti haluaisin. Pettämisajatukset tunjevat välillä mieleen niin vahvasti että alan epäillä suhteemne tulevaisuutta. En kuitenkaan haluaisi muuta miestä vaan tuon omalta mieheltäni. Mikään pyyntö tai vakuuttelu ei ole auttanut, enkä voi häntä pakottaa piiskaamaan, se muuttaisi minut domiksi ja hänet subiksi, mikä on väärin päin omalta kannaltani ja pilaisi koko seksin.
Toista ei tosiaankaan voi pakottaa näihin touhuihin. Ne pitävät jotka pitävät, ei kummassakaan mitään mörköä ole, kyllähn mekin naimme 2-3 kertaa kuussa. Bdsm on se meidän juttu tai enemmänkin vaimoni juttuM50+.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:48"] Nuo teidän kuvaukset kuulostaa mahtavilta. Mulla on kurja tilanne, kun poikaystävä ei suostu kunnon leikkeihin. Se suostuu vaan puremaan ja lievään kuristamiseen ja siinä se. Sitominen onnistuu myös. Poikaystävä sanoo aina, että ei uskalla satuttaa, vaikka aina vakuuttelen, että se sattuminen on hyvä asia ja tahdon sitä. Väittää myös että ei osaa, vaikka yksityiskohtaisesti olen kertonut esimerkkejä siitä, mitä voisi tehdä. Ollaan katottu myös pari videota. Mulla on iso tarve rajumpiin leikkeihin, joita aikaisemmassa suhteessa sain harrastaa. Tässä suhteessa olen ollut kolme vuotta, mutta muutosta ei ole tapahtunut. Oon yrittönyt myös keskustella siitä, että tää on mulle oikeesti suuri tarve, mutta poikaystävä toistaa samat syyt kuin aikaisemmin mainitsin. Seksiseuran hakemiseen muualta en halua kuitenkaan lähteä, olen tosi lojaali kumppanilleni. Siksi tilanne tintuu tosi vaikealta. kokemuksia? Neuvoja? [/quote] Kyllähän se niin on että ei ihan koko skaalaa käy heti läpi. Vieraisiin ei tuon asian kanssa tarvitse mennä joka olisikin aivan typerää, otatko mieheltäsi suihin? nuoleeko hän?. Jos on näin onnekkaasti niin siitä se alkaa, ostappa ruoska penisvarrella ja käsket käyttämään dildoa, samalla kun hän nuolee, jos saat orgasmin niin hän varmaankin käy kuumana, otat häneltä kunnolla suihin mutta älä loppuunasti. Otat ruoskan ja käsket ruoskia persettäsi, melko varmasti hän kiihottuu ja ruoskii sinua, pyydä häneltä kyrpää takaapäin ja melko varmasi hän sen tekeekin. Uskoisin että rajummat leikit alkaa jos nautit siitä, näin me aloitimmeM50+. [/quote] Ei kiihotu. En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta minulla on 100% sama tilanne. Miehellä päinvastoin erektio lopahtaa jos luulee satuttavansa minua, vaikka kuinka sitä pyydän ja itse epätoivoisesti haluaisin. Pettämisajatukset tunjevat välillä mieleen niin vahvasti että alan epäillä suhteemne tulevaisuutta. En kuitenkaan haluaisi muuta miestä vaan tuon omalta mieheltäni. Mikään pyyntö tai vakuuttelu ei ole auttanut, enkä voi häntä pakottaa piiskaamaan, se muuttaisi minut domiksi ja hänet subiksi, mikä on väärin päin omalta kannaltani ja pilaisi koko seksin.
[/quote]
Joskus myös omat asenteet ja mielukuvat istuu tiukassa. Esim. mun miehellä oli aika pitkään henkinen kynnys suuhunpanemisen kanssa, vaikka sitä pyysin. Ei kertakaikkiaan pystynyt itse yhtään rentoutumaan ja nauttimaan, jos olisi edes olkapäillä käsiä pitänyt, puhumattakaan vaikka tukkaan tarttumisesta. Hänellä oli se käsitys ettei naiset mielellään ota suihin ja jos nyt niin sattuu käymään, että nainen siihen suostuu, niin se on sitten täydellinen hands off -tilanne ettei painosta liikaa ja ole ihan hirveä sika. Mä en ymmärtänyt sitä ollenkaan kun muuten on hallitsevasta roolistaan tykännyt. Päätin kokeilla muutaman kerran vähän epäreilua painostuskeinoa ja jos ei toimi, niin jääköön asia sikseen. Seuraavalla kerralla pelkästään suukottelin ja nuolin penkisen päästä ja sanoin, että saa enemmän vain jos ottaa enemmän. Kyllä se aika pian alkoi miestä jo sen verran turhauttaa, että uskalsi pitää vähän kiinni ja hiuksista silitellä samalla kun painoi syvemmälle suuhun. Kyllä se meitä molempia sen verran kiihotti, että miehen lauettua ensin minäkin laukesin tosi nopeasti kun ehti vasta aloittaa mun nuolemista. Siitä lähti sekin puoli vähitellen onnistumaan kun mies sai kertaalleen sen kokemuksen, että kiihotuin siitä kovasti enkä mennytkään rikki. Vielä nykyäänkin voisi mun puolesta tuossa rajumpikin olla, mutta oon tyytyväinen siihen mitä saan kun tiedän miten hankalaa se aluksi oli. Meillä nyt sattui käymään onnekkaasti näin, mutta eihän näihin hommiin paljon painostaa voi, jos se ei luontevalta tunnu. Sinänsä ymmärrän hyvin, ettei multa itseltäkään roolit toisin päin kovin luontevasti onnistuisi. N27
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 08:54"]
Minulla oli aikanaan sähköstimulaattori. Se oli lähinnä selkälihaksia varten, kyllähän se mukavasti rentoutti. Mutta intiimialueilla se on epämukava kokeiltu on, jos miehesi sellaisen ostaa ja haluaa kokeilla sinuun niin laitappa ne nastat hänelle kyrpään, luulen että kokeilut jää siihen. Sen siaan hommatkaa sidontavälineet, ja ne nännin-nipistimet, kokeilkaa ensin ilman painoja, ruoska sitten jos et halua suurta kipua, piiska on mielestäni kokeiluun. voi olla että pidät siitä, mutta siitä jää ilkeät jäljet. Se sähkösstimulaattori voi olla sellainen että jos sitä käyttää ensin niin nautintosi voi olla tosi kaukana ja sitten lopahtaa bdsm.Ät siihenM50+.
[/quote]
Ei mua kovin herkästi niin pahasti säikäytettyä saa. Se miehen katsoma oli erilainen. Enemmän kynämäinen tikku, jolla voi piirtää ihoon. Ei näyttänyt kovin pahalta. Mulla oli kans edellistä synnytystä varten Tens-laite eikä se kovin kummoiselta tuntunut normitilanteessakaan ja kivunlievityksenä se lähinnä vitutti. Mitkään jäljet ei mua näin talviaikana haittaa kun eipä mua kovin usein kukaan muu alasti näe. Kunhan pitää varansa ettei tarvitse seuraavaa synnyttämään mennä pylly punaisilla viiruilla. Vaikka olisihan siinä kätilöille kahvipöytäkeskusteluun piristettä :D N27
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 13:58"]
Minulla oli aikanaan sähköstimulaattori. Se oli lähinnä selkälihaksia varten, kyllähän se mukavasti rentoutti. Mutta intiimialueilla se on epämukava kokeiltu on, jos miehesi sellaisen ostaa ja haluaa kokeilla sinuun niin laitappa ne nastat hänelle kyrpään, luulen että kokeilut jää siihen. Sen siaan hommatkaa sidontavälineet, ja ne nännin-nipistimet, kokeilkaa ensin ilman painoja, ruoska sitten jos et halua suurta kipua, piiska on mielestäni kokeiluun. voi olla että pidät siitä, mutta siitä jää ilkeät jäljet. Se sähkösstimulaattori voi olla sellainen että jos sitä käyttää ensin niin nautintosi voi olla tosi kaukana ja sitten lopahtaa bdsm.Ät siihenM50+.
[/quote]
Ei mua kovin herkästi niin pahasti säikäytettyä saa. Se miehen katsoma oli erilainen. Enemmän kynämäinen tikku, jolla voi piirtää ihoon. Ei näyttänyt kovin pahalta. Mulla oli kans edellistä synnytystä varten Tens-laite eikä se kovin kummoiselta tuntunut normitilanteessakaan ja kivunlievityksenä se lähinnä vitutti. Mitkään jäljet ei mua näin talviaikana haittaa kun eipä mua kovin usein kukaan muu alasti näe. Kunhan pitää varansa ettei tarvitse seuraavaa synnyttämään mennä pylly punaisilla viiruilla. Vaikka olisihan siinä kätilöille kahvipöytäkeskusteluun piristettä :D N27
[/quote]
Se laite mikä minulla oli selkäsärkyyn. Oli niin tehokas että jos olis laittanut täydet tehot niin olisin varmaan kussu alleM50+.
Itseäni sähköstimulaatio lähinnä vituttaa. Tuntemus on jotenkin... pistävä ehkä. Ja piiskasta varottaisin sen verran, että minulla on selässä ikuinen arpi, kun nahka revähti paineesta auki, hupsistakeikkaa:) Ei mulle enää piiskaa. Vyöllä voi sivaltaa, jos mieli tekee. Yleensä ei tee mieli. Psykologinen dominointi on kiihottavaa, samoin sitomiset, mutta s/m jutut ei oikein istu meidän luonteisiin tai suhteeseen. Se on kuitenkin erilainen tilanne, jossa mies kuristaa, puree, puristaa mustelmille. Sanotaanko normaalia seksiä, mutta suuremmalla kiihkolla:) Vaikeahan näitä asioita on mihinkään lokeroon laittaa:) Eikä tarvitsekaan.
N31
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:52"]
Itseäni sähköstimulaatio lähinnä vituttaa. Tuntemus on jotenkin... pistävä ehkä. Ja piiskasta varottaisin sen verran, että minulla on selässä ikuinen arpi, kun nahka revähti paineesta auki, hupsistakeikkaa:) Ei mulle enää piiskaa. Vyöllä voi sivaltaa, jos mieli tekee. Yleensä ei tee mieli. Psykologinen dominointi on kiihottavaa, samoin sitomiset, mutta s/m jutut ei oikein istu meidän luonteisiin tai suhteeseen. Se on kuitenkin erilainen tilanne, jossa mies kuristaa, puree, puristaa mustelmille. Sanotaanko normaalia seksiä, mutta suuremmalla kiihkolla:) Vaikeahan näitä asioita on mihinkään lokeroon laittaa:) Eikä tarvitsekaan. N31
[/quote]
Juuri noin se asia menee. spontaanisti vain. Niinkuin tuolla jossain kirjoitinkin, säännöt on oltava selvät. Niinkuin myös kirjoitin piiskasta, ei välttämättä piiska meillä on ruoska ja se on lämpöisempi vaihtoehto. Kirjoitin myös että meillä on miedompi vaihtoehto. Eikä missään nimessä mitään mustelmia, vaimoni rintojakaan en ole köyttänyt, vaan jalat ja kädet nahkaremmeillä kiinne. Vaimoni pitää tämmöisestä kurituksesta ja nuolemisesta ja siitä että härnään kalullani ja taas vähän ruoskaa. Kyllä vaimoni sanoo että riittää, paitsi ehkä nyrkkinainnissa ja nuolemisessa sitä sais varmaan tehdä aamuunasti, suuhun panemisesta hän tykkää. Mutta nyrkkinaintia en tee kovinkaan usein että paikat palautuvat ennalleen koska on suht normiseksiäkin, eli pillun nuolemista parrun kanssa ja vastaavasti suihinottoa ja kivesten nuolentaa. Ei olis sitten kiva väljää naida.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:52"]
Itseäni sähköstimulaatio lähinnä vituttaa. Tuntemus on jotenkin... pistävä ehkä. Ja piiskasta varottaisin sen verran, että minulla on selässä ikuinen arpi, kun nahka revähti paineesta auki, hupsistakeikkaa:) Ei mulle enää piiskaa. Vyöllä voi sivaltaa, jos mieli tekee. Yleensä ei tee mieli. Psykologinen dominointi on kiihottavaa, samoin sitomiset, mutta s/m jutut ei oikein istu meidän luonteisiin tai suhteeseen. Se on kuitenkin erilainen tilanne, jossa mies kuristaa, puree, puristaa mustelmille. Sanotaanko normaalia seksiä, mutta suuremmalla kiihkolla:) Vaikeahan näitä asioita on mihinkään lokeroon laittaa:) Eikä tarvitsekaan. N31
[/quote]
Juuri noin se asia menee. spontaanisti vain. Niinkuin tuolla jossain kirjoitinkin, säännöt on oltava selvät. Niinkuin myös kirjoitin piiskasta, ei välttämättä piiska meillä on ruoska ja se on lämpöisempi vaihtoehto. Kirjoitin myös että meillä on miedompi vaihtoehto. Eikä missään nimessä mitään mustelmia, vaimoni rintojakaan en ole köyttänyt, vaan jalat ja kädet nahkaremmeillä kiinne. Vaimoni pitää tämmöisestä kurituksesta ja nuolemisesta ja siitä että härnään kalullani ja taas vähän ruoskaa. Kyllä vaimoni sanoo että riittää, paitsi ehkä nyrkkinainnissa ja nuolemisessa sitä sais varmaan tehdä aamuunasti, suuhun panemisesta hän tykkää. Mutta nyrkkinaintia en tee kovinkaan usein että paikat palautuvat ennalleen koska on suht normiseksiäkin, eli pillun nuolemista parrun kanssa ja vastaavasti suihinottoa ja kivesten nuolentaa. Ei olis sitten kiva väljää naida.
[/quote]
Meillä taas nuo mustelmat ovat ihan arkipäivää. Aina mulla niitä on jossakin päin vartaloa. Se, että kiihko on niin suuri, että mies satuttaa mua, on ihan ok. Yleensä en itsekään huomaa, kun otteet kovenee ja sattuukin vasta jälkeenpäin. Mutta mikään s/m henkinen tarkoituksellinen satuttaminen ei ole meidän kummankaan juttu. En itse välitä mistään läpsimisestä tai nipistimistä. En kiihotu kivusta. Noh, venytyskipu vitussa on vähän erijuttu. Se tilanne ikäänkuin ajautuu siihen pisteeseen, että sitten ollaan mustelmilla ja ruhjeilla. Mutta niinhän se on, että jokaisen parin seksielämä on omanlainen.
N31
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:52"] Itseäni sähköstimulaatio lähinnä vituttaa. Tuntemus on jotenkin... pistävä ehkä. Ja piiskasta varottaisin sen verran, että minulla on selässä ikuinen arpi, kun nahka revähti paineesta auki, hupsistakeikkaa:) Ei mulle enää piiskaa. Vyöllä voi sivaltaa, jos mieli tekee. Yleensä ei tee mieli. Psykologinen dominointi on kiihottavaa, samoin sitomiset, mutta s/m jutut ei oikein istu meidän luonteisiin tai suhteeseen. Se on kuitenkin erilainen tilanne, jossa mies kuristaa, puree, puristaa mustelmille. Sanotaanko normaalia seksiä, mutta suuremmalla kiihkolla:) Vaikeahan näitä asioita on mihinkään lokeroon laittaa:) Eikä tarvitsekaan. N31 [/quote] Juuri noin se asia menee. spontaanisti vain. Niinkuin tuolla jossain kirjoitinkin, säännöt on oltava selvät. Niinkuin myös kirjoitin piiskasta, ei välttämättä piiska meillä on ruoska ja se on lämpöisempi vaihtoehto. Kirjoitin myös että meillä on miedompi vaihtoehto. Eikä missään nimessä mitään mustelmia, vaimoni rintojakaan en ole köyttänyt, vaan jalat ja kädet nahkaremmeillä kiinne. Vaimoni pitää tämmöisestä kurituksesta ja nuolemisesta ja siitä että härnään kalullani ja taas vähän ruoskaa. Kyllä vaimoni sanoo että riittää, paitsi ehkä nyrkkinainnissa ja nuolemisessa sitä sais varmaan tehdä aamuunasti, suuhun panemisesta hän tykkää. Mutta nyrkkinaintia en tee kovinkaan usein että paikat palautuvat ennalleen koska on suht normiseksiäkin, eli pillun nuolemista parrun kanssa ja vastaavasti suihinottoa ja kivesten nuolentaa. Ei olis sitten kiva väljää naida. [/quote] Meillä taas nuo mustelmat ovat ihan arkipäivää. Aina mulla niitä on jossakin päin vartaloa. Se, että kiihko on niin suuri, että mies satuttaa mua, on ihan ok. Yleensä en itsekään huomaa, kun otteet kovenee ja sattuukin vasta jälkeenpäin. Mutta mikään s/m henkinen tarkoituksellinen satuttaminen ei ole meidän kummankaan juttu. En itse välitä mistään läpsimisestä tai nipistimistä. En kiihotu kivusta. Noh, venytyskipu vitussa on vähän erijuttu. Se tilanne ikäänkuin ajautuu siihen pisteeseen, että sitten ollaan mustelmilla ja ruhjeilla. Mutta niinhän se on, että jokaisen parin seksielämä on omanlainen. N31
[/quote]
Jokatapauksessa meillä on yhteistä tuo hillitön nussimisen halu N31. Sinulle tulee mustelmia, vaimoni pitää sen hetkisestä kivusta ja käsinainnista, nuoleminen samanaikaisesti klitoriksesta saa vaimoni aivan hulluksi. Otan käden pois ja nussin spermat sisälle, otan nännin-nipistimet pois ja työnnän käteni uudestaan vittuun ja otan smäidät ja hieron ne hänen tisseihin. Kun päästän hänet irti ei hän liiku mihinkään vaan nauttii kuulemma rennosta jälkitilasta niinkuin minäkin M50+.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:36"]
[quote authorkoailija" time="21.03.2015 klo 12:47"]
Kirjoitukseni oli ehkä riettaan tuntuinen. Mutta käytännössä se ei ole, se on nautinnollista molemmille kun säännöistä sovitaan. Tuosta piiskasta, ei tule juurikaan käytettyä koska se sattuu liikaa vaikka kuinka kohtuudella iskuja käyttää. Ollaan kokeiltu mutta piiskan jäljet näkyvät ja tuntuvat vielä seuraavanakin päivänä,on kuulemma kivuliasta istua. Ruoska sensiaan on hellempi muoto, siinä punottavat paikat ja sattuu jonkinverran josta vaimoni kiihottuu, ruoskasana kuullostaa ehkä hirveältä. Mutta sen voi rinnastaa saunassa käyntiin, kun ottaa kunnon löylyt niin polttaahan se selkää ja rintoja, niin on vaimoni sanonut. Töissä istuminen vähän kuulemma aristaa, mutta tuntuu saaneelta kuulemma kiihottuukin välillä, ja on käynyt vessassa sormettamassa itseään. Joten kokeilkaa vaikka ihan normiseksissä vaikka vaan perseelle, uskoisin että naisenne pitävät siitä enemmän hinta 19.90 ja penisvarrella 29.90 hotlipsM50+.
[/quote]
Nautittavaltahan tuo tarinasi kuulostikin ja kiitos vinkeistä. Onkin ollut työnalla tehdä lelutilausta. Miehellä oli kuulema ihan lista, mitä haluisi kokeilla. Haaveili mm. sähköstimulaatio-vehkeestä, mikä ei ajatuksena niin innosta, joten sietää sinne sekaan vähän munkin toiveita mahtua. Nipistimistä varmaankin tykkäisin. Kerran laukesin kun mies puri ja imi nännejä kovaa, joten olis mielenkiintoista nähdä mitä nipistimillä saisi aikaan. Haluan myös oven yli fiksusti saatavat sidontavälineet. Niissä olisi ihanaa olla pantavana tai rangaistavana kunnes jalat pettää. N27
[/quote]
[/quote]
Voin vain kuvitella:) olen pikkupoikana kerran maalla toisten poikien houkuttelemana kussut lehmien paimenpoika aitaan ja sitä kokemusta en toista...:D mies 30v
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:52"] Itseäni sähköstimulaatio lähinnä vituttaa. Tuntemus on jotenkin... pistävä ehkä. Ja piiskasta varottaisin sen verran, että minulla on selässä ikuinen arpi, kun nahka revähti paineesta auki, hupsistakeikkaa:) Ei mulle enää piiskaa. Vyöllä voi sivaltaa, jos mieli tekee. Yleensä ei tee mieli. Psykologinen dominointi on kiihottavaa, samoin sitomiset, mutta s/m jutut ei oikein istu meidän luonteisiin tai suhteeseen. Se on kuitenkin erilainen tilanne, jossa mies kuristaa, puree, puristaa mustelmille. Sanotaanko normaalia seksiä, mutta suuremmalla kiihkolla:) Vaikeahan näitä asioita on mihinkään lokeroon laittaa:) Eikä tarvitsekaan. N31 [/quote] Juuri noin se asia menee. spontaanisti vain. Niinkuin tuolla jossain kirjoitinkin, säännöt on oltava selvät. Niinkuin myös kirjoitin piiskasta, ei välttämättä piiska meillä on ruoska ja se on lämpöisempi vaihtoehto. Kirjoitin myös että meillä on miedompi vaihtoehto. Eikä missään nimessä mitään mustelmia, vaimoni rintojakaan en ole köyttänyt, vaan jalat ja kädet nahkaremmeillä kiinne. Vaimoni pitää tämmöisestä kurituksesta ja nuolemisesta ja siitä että härnään kalullani ja taas vähän ruoskaa. Kyllä vaimoni sanoo että riittää, paitsi ehkä nyrkkinainnissa ja nuolemisessa sitä sais varmaan tehdä aamuunasti, suuhun panemisesta hän tykkää. Mutta nyrkkinaintia en tee kovinkaan usein että paikat palautuvat ennalleen koska on suht normiseksiäkin, eli pillun nuolemista parrun kanssa ja vastaavasti suihinottoa ja kivesten nuolentaa. Ei olis sitten kiva väljää naida. [/quote] Meillä taas nuo mustelmat ovat ihan arkipäivää. Aina mulla niitä on jossakin päin vartaloa. Se, että kiihko on niin suuri, että mies satuttaa mua, on ihan ok. Yleensä en itsekään huomaa, kun otteet kovenee ja sattuukin vasta jälkeenpäin. Mutta mikään s/m henkinen tarkoituksellinen satuttaminen ei ole meidän kummankaan juttu. En itse välitä mistään läpsimisestä tai nipistimistä. En kiihotu kivusta. Noh, venytyskipu vitussa on vähän erijuttu. Se tilanne ikäänkuin ajautuu siihen pisteeseen, että sitten ollaan mustelmilla ja ruhjeilla. Mutta niinhän se on, että jokaisen parin seksielämä on omanlainen. N31
[/quote]
Jokatapauksessa meillä on yhteistä tuo hillitön nussimisen halu N31. Sinulle tulee mustelmia, vaimoni pitää sen hetkisestä kivusta ja käsinainnista, nuoleminen samanaikaisesti klitoriksesta saa vaimoni aivan hulluksi. Otan käden pois ja nussin spermat sisälle, otan nännin-nipistimet pois ja työnnän käteni uudestaan vittuun ja otan smäidät ja hieron ne hänen tisseihin. Kun päästän hänet irti ei hän liiku mihinkään vaan nauttii kuulemma rennosta jälkitilasta niinkuin minäkin M50+.
[/quote]
Joo, nussiminen on kivaa:) Ja fistaaminen ja raju seksi. Hellempikin on ihanaa. Kauhea kullin himo päällä, meinaa sukat pyöriä jalassa... Tätä tämä horopersenartun elämä on, huokaus... Aina kyrpä mielessä.
N31
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:52"]
[/quote]
Joo, on se sähkö vähän saman tuntuista kun esim. tatuoidessa eli enemmän vittumainen tunne kun varsinaista kipua. Saa nyt nähdä jaksaako mies tuosta innostua. Tuntuu vaan nyt olevan tärkeää saada vaihteeksi joku tekninen laite tai muuta kättä pidempää. Munhan siitä ei ole varsinaisesti tarkoituskaan tykätä, joten siinä mielessä kokeilkoon rauhassa. Ei kipu meilläkään ole ollut itse tarkoitus, mutta vähän tämä on sinne suuntaan lipumassa. Paneminen siinä se nautinnollinen ja tärkein puoli on, kipu palvelee enemmän kosketusherkkyyden lisäämisessä ja adrenaliinin nostatuksessa. Mistä se itkukin sitten jossain vaiheessa saattaa tulla kun kehon hälytystila lyö yli.
Mäkään en niin näistä termeistä välitä. Kyllähän käsitteet helpottaa, jos etsii tietynlaista materiaalia tai vaikka seuraa, mutta eipä niistä kahdenkesken mitään iloa ole. Mulle ne tuntuu enemmän rajoittavilta ja leimaavilta kun herättää "jes, olen löytänyt paikkani maailmassa" -fiiliksiä. N27
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:52"]
[/quote]
Joo, on se sähkö vähän saman tuntuista kun esim. tatuoidessa eli enemmän vittumainen tunne kun varsinaista kipua. Saa nyt nähdä jaksaako mies tuosta innostua. Tuntuu vaan nyt olevan tärkeää saada vaihteeksi joku tekninen laite tai muuta kättä pidempää. Munhan siitä ei ole varsinaisesti tarkoituskaan tykätä, joten siinä mielessä kokeilkoon rauhassa. Ei kipu meilläkään ole ollut itse tarkoitus, mutta vähän tämä on sinne suuntaan lipumassa. Paneminen siinä se nautinnollinen ja tärkein puoli on, kipu palvelee enemmän kosketusherkkyyden lisäämisessä ja adrenaliinin nostatuksessa. Mistä se itkukin sitten jossain vaiheessa saattaa tulla kun kehon hälytystila lyö yli.
Mäkään en niin näistä termeistä välitä. Kyllähän käsitteet helpottaa, jos etsii tietynlaista materiaalia tai vaikka seuraa, mutta eipä niistä kahdenkesken mitään iloa ole. Mulle ne tuntuu enemmän rajoittavilta ja leimaavilta kun herättää "jes, olen löytänyt paikkani maailmassa" -fiiliksiä. N27
[/quote]
Nauratti toi, olen löytänyt paikkani maailmassa:D Tuli mieleen kuva kyyneliin liikuttuneesta ihmisestä, joka on keksinyt, että ihanaa, minutkin voidaan vihdoin lokeroida! Mutta tosiaan, ei siihen lokerointiin ole tarvetta.
Meillä ei oikein tuollainen tarkoituksellinen satuttaminen onnistuisikaan. Tai ei ole turvallista. Mulla tulee niin selkärangasta joku alakoukku, että en sellaisessa satuttamistilanteessa tiedä pystyisinkö sen reaktion estämään. Pitkän uran tehnyt ennen lapsia vapaaottelun maailmassa. Tai oikeastaan satunnaisesti häkissä, mutta ensisijaista lajiani en viitsi täälä paljastella. Tietyissä piireissä oli niin vähän naisia, että joku voisi hyvinkin yhdistää, se ei olisi kovin mairittelevaa:)
Mutta kai se taipumus rajumpaan seksiin nousi jo silloin hikisten ja lihaksikkaiden äijien kanssa vääntäessä ja otellessa. Jatkuvasti ihan iholla ollessa tunsi kuitenkin sen miesten luontaisen voiman. Vaikka itsekin hyvin vahva naiseksi silloin olin. Tekniikalla mun oli kuitenkin pakko pärjätä, kun voimassa jäin kakkoseksi lähes aina:)
N31
Onko teillä viisaammilla vinkkiä kuinka ottaa uuden kumppanin kanssa puheeksi tuo, että hiukan kovempikin meno ja alistaminen olisi jees?
En itsekään vielä ihan tiedä mistä pidän enkä kyllä tällä hetkellä edes seurustele. Koen seksin hyvin suureksi osaksi suhdetta, mutta tarvitsen kumppanin joka osaa haastaa ja dominoida. Varsinaista kipua en kaipaa, mutta esim. sitominen kiihottaa. Ja se, että toinen tietää mitä haluaa ja ottaa sen. Näykkiä saa vähän kovempaa eikä raapimisjäljet selässä haittaa. Kiihotun siitä kun toinen kiihottuu.
Mutta miten hienovaraisesti vihjata, että rajojani saa etsiä? Onko ainoa keino vaan rohkeasti keskustella asioista suoraan heti kättelyssä ja ottaa riski, että toinen juoksee karkuun? Ne rajat eivät välttämättä meinaan ihan heti tulekaan vastaan ja perus vaniljaseksissä olen kovin huono kun se kipinä jää puuttumaan.. Kiitos! :D
N25
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:27"]
Onko teillä viisaammilla vinkkiä kuinka ottaa uuden kumppanin kanssa puheeksi tuo, että hiukan kovempikin meno ja alistaminen olisi jees?
En itsekään vielä ihan tiedä mistä pidän enkä kyllä tällä hetkellä edes seurustele. Koen seksin hyvin suureksi osaksi suhdetta, mutta tarvitsen kumppanin joka osaa haastaa ja dominoida. Varsinaista kipua en kaipaa, mutta esim. sitominen kiihottaa. Ja se, että toinen tietää mitä haluaa ja ottaa sen. Näykkiä saa vähän kovempaa eikä raapimisjäljet selässä haittaa. Kiihotun siitä kun toinen kiihottuu.
Mutta miten hienovaraisesti vihjata, että rajojani saa etsiä? Onko ainoa keino vaan rohkeasti keskustella asioista suoraan heti kättelyssä ja ottaa riski, että toinen juoksee karkuun? Ne rajat eivät välttämättä meinaan ihan heti tulekaan vastaan ja perus vaniljaseksissä olen kovin huono kun se kipinä jää puuttumaan.. Kiitos! :D
N25
[/quote]
Niin tästä bdsm;stä on ihan omanlaisensa muotoja. Skaala 1-10 meillä se on jotain vitosen luokkaa, siis kirjoitan nyt sanoja säästämättä.
Pitää olla erittäin seksistä pitävä, eikä pidä miettiä onks tää tyhmää vaan antaa mennä kypällä ajatellen kyrpää tai vittua. Eikä mitään hui kauhistus.
Me ollaan aviopari jonka jo tiedättekin. Meillä bdsm on sellaista että kumpikin on kiihkon vallassa kyrpään tai vittuun. Meillä on sovitut säännöt missä mennään, tai muutetaan sääntöjä yhteisesti.
Eli me emme pidä sellaisesta jossa tulee pahoja jälkiä kehoon tai että tulisi verta seksin aikana, koska tämmöistäkin voi olla tämmöisessä seksissä. Vaan meillä on käytössä ainoastaan käsi sekä nilkka kahleet nahkaiset, ruoska, piiska lähinnä nännejä varten ja narut että saa sidottua kumppaninsa haluttuun asentoon nännin-nipistimet. Vaimoni on oikeastaan se mikä määrää mitä hän haluaa, ja onhan se sananvalta minullakin. Ruoskiminen eripuolelle kehoa, nänneille piiskaa ja rinnoille ruoskaa kunnes vaimoni anelee että riittää. Suuhun nussiminen, mutta ei loppuunasti nännin-nipistimet painoineen, kuulemma alussa sattuu mutta sitten alkaa tuntua hyvälle. Lisää ruoskaa ja taas suuhun nussiminen, mutta ei taaskaan loppuunasti. köysien siirtäminen ylä asentoon ja levitys äärimmilleen. Sitten nuoleminen mistä minä pidän, vaimoni on aivan märkä nuolen ja nielen hänen mehunsa. Sitten taas ruoskaa reisille ja rinnoille, useinmiten nännin nipistimet otan pois ja kuuluu kiljahdus. Nussin aikani häntä pilluun otan kyrvän pois ja nussin suuhun. joskus käy niin että laukean ensimäisenkerran suuhun mutta vaimoni nielee spermat. Taas nännin -nipistimet paikoilleen ja vapautan hänet polvillen ja ruoskin selkää käyttäen kyrpää vitussa, ja taas nussin suuhun ja vaimo alkaa hillittömän imuttamisen. käännän hänet selälleen laitan uudestaan narut ja taas jalat ääriasentoon ja otan nännin-nipistimet pois ja aloitan nussimisen, jos olen lauennut suuhun, nussittuani aikani otan kyrpäni pois vitusta ja laitan käden vittuun. Käsi menee hyvin vittuun kun vaimoni on taas aivan märkä samalla kun runkkaan kädelläni niin nuolen klitorista. Tässävaiheessa vaimoni sekoaa ja alkaa täristä voimakkaiden orgasmien takia ja niitä tulee monta, otan käteni pois ja nuolen hänen pillulimansa, ja palkinnoksi alan nussia joka kestää 20-30 minuuttia, lopulta laukean ja spermaa tuntuu riittävän. Otan kyrpäni pois ja tungen käteni hänen pilluunsa keräten pillulimat ja spermani pois joilla hieron vaimoni tissejä. sitten vapautan hänet ja hän vain huokailee onnesta niinkuin minäkin. Käsinaintia en suosittele ainakaan pitkään ettei paikat veny. Koska meillä on lähes normiseksiäkin 2-3 kertaa kuussa, normiseksillä tarkoitan että siinä ei ole oikeastaan kun pillun nuolemista ja dildottamista ja kyrpäni imemistä. Joskus toivoisin että bdsm:sä olisi kolmaspyöräkinM50+.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:27"]
N25
[/quote]
Sen kun tietäisi, mikä puheeksiottamista helpottaisi. Melkein suosittelen keskustelemaan omista tarpeista aika alkuvaiheessa kun muutenkin vielä opetellaan halujen yhteensovittamista eikä ole vielä odotuksia tai muodostunut kovin tarkkaa käsitystä toisen haluista. Itse olen ollut samassa pitkässä suhteessa teini-iästä asti eikä puheeksiottaminen täysin uusien asioiden suhteen ole ainakaan helpottanut ajan kanssa. Kaikkein helpointa se on ollut silloin alkuvaiheessa, kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn ja ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, koska ne oli selkeitä olosuhdemuutoksia, jotka pystyi sanomaan "syyksi" sille, miksi kaipaa jotain muuta/uutta. Vaikeinta on ollut kun syynä ei ole ollut mitään muuta kun se, että muutin mieleni, varsinkin jos kyse on ollut sellaisista asioista, joiden vois ajatella muuttavan toisella olevaa käsitystä minusta. Vaikka on sitäkin ollut vähän pakko harjoitella tässä aikuiseksi kasvaessa kun on ne mieliteot aika paljon kehittyneet ja muuttaneet suuntaa sieltä 17-vuotiaasta. Sinänsä typerää estoisuutta, että koskaan en ole tullut halujeni kanssa torjutuksikaan.
Sitten on tietysti näitä mun sillon tällön harrastamia lapsellisia keinoja kiertää puhuminen. Esim. noiden nipistimien, ruoskien yms. kanssa ajattelin ihan vaan tilata ne. Eiköhän se ole ihan riittävän selkeää "puheeksiottamista" kun postiluukusta kilahtavat ja mies pääsee paketin aukaisemaan :D Lapsellista, mutta on mies joskus huvittuneena sanonutkin, että mun kanssa ei paljon seksin suhteen tulevaisuuteen näe kun koskaan ei tiedä mikä yllätys seuraavaksi puun takaa tulee. Otin kohteliaisuutena ;) N27
Bdsm nainen ja nainen
Kerran olin tyttöystäväni kanssa mökillä saunomassa ja otimme vähän viiniä. Tyttöystäväni alkoi puhumaan tuon suuntaisista asioista, sanoi että toivois että joku sitoisi hänet sängynpäätyyn ja antaisi isänkädestä. Minulle tuli pirullinen ajatus, sanoin tyttöystävälleni että minä voisin ehkä asiassa auttaa.
Sidoin hänet sängyn päätyyn ja läpsin hänen pyllyään kädelläni, sitten poistuin paikalta ja hain suihku shampoota ja kärpäslätkän.
Olin mieheni kanssa nähnyt miten käsi laitetaan pilluun, läpsin pyllyä kärpäslätkällä ja otin shamppoo pulon, laitoin sitä kädelleni ja levittelin sen ystäväni pillulle. Aloin työntämään pilluun kättäni, se oli aika työlästä ja kyllä ystäväni rimpuili vastaan, mutta lopulta se sinne pilluun meni.
Hitain liikkein aloin likuttamaan kättäni ystävni pillussa vaikka tiukka olikin. Otin kärpäslätkän ja läpsin häntä pyllylle samanaikaisesti, sitten alkoi pylly pyörimään tiesin että ystäväni saisi kohta orgasmin ja niinhän hän saikin.
Irotin köydet ja käänsin ystäväni selälleen ja sidoin hänet uudelleen. Otin pyyhkeen ja pyyhin enimmät saippuat pois ja nuolin häntä, ei mennyt kauaa kun ystäväni sai uuden orgasmin. Näykin ja puristelin hänen rintojaan, sitten laitoin pilluni hänen kasvoillen tehden edestakaisia liikkeitä. Yllätyin miten märkä olinkaan.
Yllättäin ystäväni alkoi nuolla pilluani. Sain hetkenpäästä orgasmin, olin tyytyväinen, irrotin köydet ja siinä makasimme vierekkäin. Sitten ystävän sanoi että nyt täytynee mennä saunaan uudestaan pesulle, shappoota hän ei tarvitsikaan koska pillusta sai tarvittavan määrän.
Saunasta tultuamme nautimme vähän viiniä. Kysyin ystävältäni miltä tuntui, ystäväni sanoi että hyvältä mutta nyt on sinun vuorosi. Niinhän siinä kävi että minäkin sain osani, kyllä oli unohtumaton viikonloppu. Mutta jatkoimme tätä kodeissamme aina kun pystyimme, eli silloin kun miehet olivat töissä tai kalassa.T Niina 26v
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 12:47"]
Kirjoitukseni oli ehkä riettaan tuntuinen. Mutta käytännössä se ei ole, se on nautinnollista molemmille kun säännöistä sovitaan. Tuosta piiskasta, ei tule juurikaan käytettyä koska se sattuu liikaa vaikka kuinka kohtuudella iskuja käyttää. Ollaan kokeiltu mutta piiskan jäljet näkyvät ja tuntuvat vielä seuraavanakin päivänä,on kuulemma kivuliasta istua. Ruoska sensiaan on hellempi muoto, siinä punottavat paikat ja sattuu jonkinverran josta vaimoni kiihottuu, ruoskasana kuullostaa ehkä hirveältä. Mutta sen voi rinnastaa saunassa käyntiin, kun ottaa kunnon löylyt niin polttaahan se selkää ja rintoja, niin on vaimoni sanonut. Töissä istuminen vähän kuulemma aristaa, mutta tuntuu saaneelta kuulemma kiihottuukin välillä, ja on käynyt vessassa sormettamassa itseään. Joten kokeilkaa vaikka ihan normiseksissä vaikka vaan perseelle, uskoisin että naisenne pitävät siitä enemmän hinta 19.90 ja penisvarrella 29.90 hotlipsM50+.
[/quote]
Nautittavaltahan tuo tarinasi kuulostikin ja kiitos vinkeistä. Onkin ollut työnalla tehdä lelutilausta. Miehellä oli kuulema ihan lista, mitä haluisi kokeilla. Haaveili mm. sähköstimulaatio-vehkeestä, mikä ei ajatuksena niin innosta, joten sietää sinne sekaan vähän munkin toiveita mahtua. Nipistimistä varmaankin tykkäisin. Kerran laukesin kun mies puri ja imi nännejä kovaa, joten olis mielenkiintoista nähdä mitä nipistimillä saisi aikaan. Haluan myös oven yli fiksusti saatavat sidontavälineet. Niissä olisi ihanaa olla pantavana tai rangaistavana kunnes jalat pettää. N27
[/quote]