kokemuksia BDSM seksistä?
Leikitään usein mieheni kanssa sitomisleikkejä, laitan hänet käsirautoihin ja sidon jalat sänkyyn, istun miehen naamalle ja kiusaan mitä erikoisimmilla tavoilla. Olen nähnyt videoilta kuinka steariinia on valutettu ensin miehen vatsalle, nänneille, reisille ja lopulta terskalle ja koko kalulle. Haluaisin kokeilla samaa, en ole asiasta miehelle puhunut ja haluaisin yllättää. Onko teillä kenelläkään kokemuksia ja miltä se miehestä tuntuu, onko liian rajua?
Kommentit (44)
Tykätäkö naiset jos ihan pillua hellästi pilkataan ?
mies35
Steariineissa on eroja. Ei vahakynttilöitä, vaha on tosi kuumaa. Sellaiset halvat tuikut taas on välillä liiankin viileitä. Kuumuutta voi kontrolloida säätelemällä vahan pudotuskorkeutta. Voi itse vähän kokeillakädelle. Musta tuo eitunnu yleensä kovin kummalliselta vaikka on munat kuorutettu. Ollut tosin pahimmilaan verisiä haavoja kullissa ja pallit puristeltu turvoksiin, että pitää hakea ne omat rajat.
Tuntuu hyvältä terskassa ja muuallakin.
Normi isot kynttilät käytössä.
Rohkeasti kokeilemaan.
Itsellä ekakerralla paniikki, terskan pinnoitus.
Siis ekana kalulle.
Huusin ei ei, onneksi sallin.
Ihana nautinto.
Nyt ei voi olla ilman.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:50"]
Tykkäisin varmasti, varsinkin kun meillä on vähän eri tyyppistä. Enemmän alistamisosastoa kuin rangasituksia. En oikeastaan tiedä onko meidän harrastukset edes varsinaista bdsm:ää tai ainakaan osaa ajatella sitä sellaiseksi kun jotenkin tämä on vaan ajautunut itsestään tällaiseksi meidän näköiseksi eikä muunlaisestakaan ole kokemusta. Ja kun siihen ei liity juuri ollenkaan fyysistä kipua.
Joskus on vielä hellyyttä ja hellempää seksiä jälkeenpäin. Varsinkin sillon, jos on mennyt mun sietokyvyn yli ja oon itkenyt tai muuten epävarma olo, mutta nykyään enää harvoin itken. N27
[/quote]
Jäi kiinnostamaan mitä ukkos sitten tekee, että itket, jos ei kivun takia? Mä oon joskus itkenyt kun saanut piiskaa, mutta ei muuten.