Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi mies ei halua vakiintua(yhteenmuutto, lapsi)?

Vierailija
20.03.2015 |

Olemme seurustelleet reilun vuoden. Miksi mies ei halua "vakavampaa". sanoo rakastavansa kyllä.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitoutua yhteen naiseen kun voi nauttia monista naisista loppuelämänsä ajan?

Vierailija
2/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua lasta ja sinä olet koplannut yhteenmuuttamisen ja lapsen ja avioliiton sellaiseksi möykyksi, että vähempikin miehen säikäyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi vie sitä vapautta yllättävän paljon, vaikka kurjalta se tuntuukin sanoa. Melkein kaikki mitä tekee on mietittävä lapsen kautta. Ehkä mies haluaa vielä tehdä asioita ilman, että kukaan on hänestä riippuvainen. Varmasti rakastaa sinua, mutta mies ei ole varmaan valmis perustaan perhettä ja sitoutumaan (vielä).

Vierailija
4/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei halua muuttaa yhteen eikä halua lapsia? Miksi siihen pitäisi olla sen kummempi syy - miksi sinä HALUAT tuollaisia asioita, selitä itse?

Vierailija
5/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi pitäisi haluta? Miksi miehessä olisi jotain vikaa? Ei munkaan miesystävä halua. Ollaan seurusteltu yli 2 vuotta ja ollaan todella onnellisia yhdessä. Siltikään ei muuteta yhteen, eikä tehdä lapsia.

Vierailija
6/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on toinen ap

Vierailija
7/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt vuoden seurustelun jälkeen jo olisi muuttamassa yhteen?

Vierailija
8/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen kertonut jo aika alussa tavatessamme että haluan joskus lapsen ja mielestäni (huom. minun mielestäni) on hyvä asua yhdessä sitä ennen ja mielellään mennä naimisiin. Luulisin, että olen aika normaali kolmekymppinen joka haluaa lisääntyä ja vakiintuakin jossain vaiheessa elämäänsä. Miksi sitten edes seurustella jos ei halua vakiintua kunnolla?Näemme siis päivittäin ja emme juuri vietä öitä ilman toisiamme. Mitä muutosta mies pelkää virallisessa yhteenmuutossa? Jos haluaa pitää jotain takaporttia auki niin olen kyllä väärä ihminen hänelle. ap

Vierailija
9/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä samasta syystä kuin minäkään (nainen) en ole halunnut. En vaan halua koskaan mitään perhettä enkä asua kenenkään kanssa yhdessä. Olen liian erakkoluonne sellaiseen. 

Vierailija
10/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:33"]

Olen sen kertonut jo aika alussa tavatessamme että haluan joskus lapsen ja mielestäni (huom. minun mielestäni) on hyvä asua yhdessä sitä ennen ja mielellään mennä naimisiin. Luulisin, että olen aika normaali kolmekymppinen joka haluaa lisääntyä ja vakiintuakin jossain vaiheessa elämäänsä. Miksi sitten edes seurustella jos ei halua vakiintua kunnolla?Näemme siis päivittäin ja emme juuri vietä öitä ilman toisiamme. Mitä muutosta mies pelkää virallisessa yhteenmuutossa? Jos haluaa pitää jotain takaporttia auki niin olen kyllä väärä ihminen hänelle. ap

[/quote]

Mitä sä tosta meille avaudut? Puhu sille miehelle.

Vierailija
11/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:26"]

Niin, miksi pitäisi haluta? Miksi miehessä olisi jotain vikaa? Ei munkaan miesystävä halua. Ollaan seurusteltu yli 2 vuotta ja ollaan todella onnellisia yhdessä. Siltikään ei muuteta yhteen, eikä tehdä lapsia.

[/quote]

En ajattele että hänessä on jotain vikana. Haluaisin vaan tietää miksi ei halua. Tämä alkanut jo viimepäivinä vaivata minua todella ehdotettuani yhteenmuuttoa. ap

Vierailija
12/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät sen ja katsot kaipaako se sitten sua vai ei.... Mutta yhä useampi ihminen ei oikeasti halua nykyään perhettä koostuipa se sitten pelkästään yhdessä asumisesta parisuhteessa tai sitten lapsien kera.

Vierailija
13/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:33"]

[/quote]

Mitä sä tosta meille avaudut? Puhu sille miehelle.

[/quote]

Olen puhunut, mutta ainoa vastaus oli että näin on hyvä. Minun mielestäni ei ole hyvä jos tulevaisuuden suunnitelmamme ovat aivan päinvastaiset! Olen näköjään sitten poikkeava kun haluan asua yhdessä, mennä naimisiin ja tehdä lapsen :D Ehkä parempi sitten olla yksin ja katsoa jos tulevaisuudessa kohtaan miehen joka haluaa samoja asioita. En vain ole tullut kenenkään kanssa näin hyvin juttuun ja olemme onnellisia(ainakin tähän asti oltu). ap

Vierailija
14/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko kysynyt häneltä että mikä hänen mielestään on sopiva aikataulu ko asioille? Eihän se, että hän ei halua noita asioita täsmälleen samassa ajassa kuin sinä, merkkaa sitä ettei haluaisi niitä ollenkaan!

Minusta kuulostat aika ahdistavalta, jos jo vuoden yhdessäolon jälkeen alat tivata yhteenmuuttoa ja sitovia lapsisuunnitelmia... Vuosi on todella lyhyt aika.

Vierailija
15/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako mies sinun kanssa naimisiin ja lapsia? Miehellä on mielestään vielä paljon aikaa joko tehdä nämä sinun kanssa tai jonkun mielestään paremman.

Vierailija
16/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei halua lapsia, muuttaa yhteen tai mennä naimisiin. Seurustella voi ilman noitakin asioita. Tai sitten mies ei halua noita asioita sun kanssa. Olen kyllä sitä mieltä, että vuosi on todella lyhyt aika, ja tuollainen ahdistelu tuntuisi aika kamalalta ainakin minusta.

Vierailija
17/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:26"]

[/quote]

En ajattele että hänessä on jotain vikana. Haluaisin vaan tietää miksi ei halua. Tämä alkanut jo viimepäivinä vaivata minua todella ehdotettuani yhteenmuuttoa. ap

[/quote]

Ei siihen välttämättä pysty vastaamaan. En minäkään halua lapsia, enkä osaa antaa siihen mitään syytä miksi en. Pidän kyllä lapsista, en vain halua niitä itse. 

Vierailija
18/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:45"]

Haluaako mies sinun kanssa naimisiin ja lapsia? Miehellä on mielestään vielä paljon aikaa joko tehdä nämä sinun kanssa tai jonkun mielestään paremman.

[/quote]

Tämä kyllä käynyt mielessä. Minun mielestäni on törkeää pitää ihmistä ns. varalla. Näitä on tapahtunut ihan lähipiirissä. Se on kiva naiselle sitten jos ei enää saakkaan lapsia kun odotellut liian kauan. Miehillä ei vastaavaa ongemaa ole. ap

Vierailija
19/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna istuttaisin miehen pöydän ääreen juttelemaan asiasta. Kerrot selkeästi mitä sinä haluaisit ja kuuntelet mitä mies sanoo. Jos sieltä ei tule kunnon vastausta niin peli olisi selvä ainakin minulle. Tekisin oman kantani selväksi tuli mitä tuli, mutta en lopettaisi keskustelua ennen kuin olisin selvittänyt asian. Mitään "katsotaan nyt ensi vuonna" tai muuta yhtä hämyä vastausta en hyväksyisi, silloinhan elämä jatkuisi tuollaista tasaista vaakalentoa hamaan tappiin saakka.

Sinä päätät 50% suhteen asioista ja 100% omista asioistani, eli suhde lähtisi katkolle juuri siltä seisomalta jos vastaus ei minua miellyttäisi. Miksi hukkaisit aikaasi ja elämääsi toisen mietiskelyn takia? Välillä asioiden pitää muuttua varsinkin kun ette enää mitään teinejä ole.

Vierailija
20/74 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:40"]

Olen puhunut, mutta ainoa vastaus oli että näin on hyvä. Minun mielestäni ei ole hyvä jos tulevaisuuden suunnitelmamme ovat aivan päinvastaiset! Olen näköjään sitten poikkeava kun haluan asua yhdessä, mennä naimisiin ja tehdä lapsen :D Ehkä parempi sitten olla yksin ja katsoa jos tulevaisuudessa kohtaan miehen joka haluaa samoja asioita. En vain ole tullut kenenkään kanssa näin hyvin juttuun ja olemme onnellisia(ainakin tähän asti oltu). ap

[/quote]

Et ole poikkeava. Tuntuu olevan täysin normaalia että ihmiset haluavat eri asioita ja ettei sitä suostuta tunnustamaan itselle tai/ja toiselle.

Miehesi on onnellinen nykytilaan ja ei näe että haluamasi ja ehdottamasi asiat (yhteenmuutto, avioliitto, lapsi) parantaisivat tilannetta. Sinun pitää myydä nuo asiat hänelle. Yhteenmuuttaessa et rupea sisustamaan kämppää ja mieskin saa autotallin ja mancaven, lisäksi kulunne tippuvat niin, että on suorastaan pakko vaihtaa auto ja hommata se kotiteatterikin, kun ei sitä muuhun rahaa voi pistää. Ainiin, jäähän uudesta asunnostanne myös huone sexdungeonia varten ja sille sitä vasta käyttöä olisi, kun olisitte saman katon alla ja naimissa... siinä kuule bdsm:t ja kolmenkimpat vaan piristäisivät sitä avioseksiä. Ja kun sopiva kolmas pyörä on löytynyt, niin ei se lapsikaan haittaisi, kun seksiä olisi kuten ennenkin...