Tein juuri positiivisen raskaustestin :)
Yritystä takana 10kk ja tässä kierrossa sain lugesteronit alhaisen keltarauhasarvon takia. Yhtään plussaa tätä ennen en ole saanut. Olen niin iloinen mutta samalla jotenkin shokissa!
Kommentit (32)
Paljon onnea! Toivottavasti kaikki menee hyvin :)
Paljon onnea! Joudun odottelemaan vielä muutaman päivän oman testin kanssa, jänniä hetkiä!
Onko se avioliiton ulkopuolinen äpärälapsi vai jumalan siunaama aviolapsi?
Onnea! <3 sulla on pitkä taival edessä! Näin loppuraskaudesta alkaa jo niin tyypin koko homma. Ootan vain lastani saapuvaksi, että voin jatkaa hänen kanssa elämää normaalisti ilman etureppua ja ankkakävelyä.:)
Minäkin ihmettelen alapeukkuja. No, ei välitetä niistä.
Onnea kovasti ap! Toivottavasti kaikki menee teillä hyvin ja vuoden päästä tähän aikaan teillä on pieni vauva kotona :)
Me olemme piakkoin jättämässä ehkäisyä pois ja jännittää jo nyt :-)
Onnea paljon!! muistan itsekkin tuon sekavan hämmentyneen onnellisuuden.. minun lapsi jo vuoden ikäinen.
Onnea! Itse vielä odottelen sitä plussaa...
Kiitos!! :) en tiedä miten päin olisin, mieskin on töissä eikä ole vielä huomannut viestiä, jännittää! -ap
Hahah, lapsen isä on kihlattuni, kiitos kysymästä. -ap
Onnea! Mä muistan kans sen hetken kuin eilisen, kun reilun viiden vuoden yrityksen jälkeen trin positiivisen testin. Sitä tunnetta ei voi kuvailla..yhtäaikainen suuri onni ja taustalla pelko menettämisestä. :)
Meillä kans kahden vuoden jälkeen tuli ensimmäinen plussa ikinä. :) Voi, se oli jännää ja ihan epätodellista. Nyt odotellaan pientä syntyväksi. Tsemppiä ja onnea ap!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:17"]
Miksi alapeukkuja?
[/quote] Kateelliset velat liikenteessä.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:17"]Miksi alapeukkuja?
[/quote]
Joku katkera ja kateellinen alapeukuttaa. Hei alapeukuttaja, ei niitä vauvoja ole maailmassa vakiomäärää. Ehkä jonain päivänä sinäkin saat plussan tikkuun :)
Kiitos kaikille ja tsemppiä yrittäjille! yrittäminen on kyllä raastavaa, kun ei tiedä milloin tärppää ja miksi ei ole tärpännyt yms. Monet illat tuli itkettyä kun luulin ettei meille lasta tulekaan vaan jommassa kummassa tai molemmilla on jotain vikaa.
Aw onnea!