Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka olette laihtuneet monta vaatekokoa lyhyessä ajassa!

Vierailija
05.03.2015 |

Missä vaiheessa ostitte pienempiä vaatteita ja ostitteko sopivia vai vähän liian pieniä? 

Olen nyt laihdutusurakkani puolessa välissä. Olen laihtunut 6kk:ssa 25 kiloa ja tavoitteena olisi saada loput 25 kiloa tämän vuoden aikana pois. Aloituspaino oli 105 kiloa, tavoitepaino 55kg.

En oikein jaksaisi ostaa mitään vaatteita, kun ne kuitenkin ovat kohta taas isoja. Pari tavoitevaatetta on tullut ostettua, mutta osa niistäkin on jo isoja, kun en ole osannut arvioida, miten ja mistä laihdun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä laihdutin 16kg alle kolmessa kuukaudessa, ostiin uusia vaatteita heti, kun tavoitteeseen pääsin, en tarvinnut mitään välilvaatteita.

Vierailija
2/4 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:41"]

No, mä laihdutin 16kg alle kolmessa kuukaudessa, ostiin uusia vaatteita heti, kun tavoitteeseen pääsin, en tarvinnut mitään välilvaatteita.

[/quote]

Minun on ollut pakko ostaa pienempiä, koska vaatekoko on pienentynyt nyt jo 46->40. Rintaliivejä, housuja ja alushousuja on ollut pakko ostaa, koska eivät muuten pysy päällä. Paidat nyt voivat vähän roikkuakin. Talvitakin jouduin ostamaan, kun ison kanssa oli jo niin hankala liikkua mihinkään. Kuin olisi jonkun ison miehen takilla kulkenut..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau - onneksi olkoon! Itse aloitin juuri tänään laihdutuksen, joten viitsisitkö antaa pari vinkkiä, miten päästä alkuun? Mulla on alkupaino 114,4 ja tavoitepaino 84kg.

Vierailija
4/4 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks, onnea! 

Mä oon tehny huomattavasti pienemmän remontin aikana niin, että oon ostanu pari kivaa perusvaatetta (housut, hame, pari paitaa) ihan just sitä kokoa kun oon silloin ollut. On tosi kiva, kun on edes jotain vaatteita, mitkä istuu hyvin ja näyttää siisteiltä. Kun ne alkaa tuntua liian tilavilta ja roikkua päällä, ne on siirtyny kotivaatteiks ja sit on tullu hankittua taas muutama uusi. Silleen huomaa edistymisen kivasti ja aina on siistejä juttuja pidettäviksi. Takit ja muut isot ja arvokkaammat on voinu sitten myydä tai antaa eteenpäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi