Mistä maksaisitte rahaa mutta sitä ei ole olemassa?
Moro, ajattelin kysyä mikä palvelu tai mikä tuote olisi sellainen mistä te voisitte maksaa mutta sitä ei ole olemassa tai tarjolle. Ja nyt en halua kuunnella UFO tai mies kenellä on 5 penistä tai jotain sellaista. Haluaisin ihan oikeesti tiettä minkälaisia palveluita ja tuotteita te kaipaatte...
Kommentit (75)
Koneesta, joka kuorii kananmunat ja tuo ne sänkyyn tai sohvalle. Tai laite, joka haistaa onko ruoka tasalaatuista ja ilmoittaa, mikäli ei ole.
Mä kaipaan kauppakeskuskohtaista keräys- ja kuljetuspalvelua. Autottomana ja ajokortittomana käytän paljon Alepan kauppakassi -palvelua päivittäistavaroiden ostamiseen, joskus Postin kotiinkuljetuspalvelua isompien pakettien kuljettamiseen sekä tilaan välillä pizzaa Pizzataxista. Voin tilata netistä kirjakaupan tai vaikka Clas Ohlsonin kautta jotain, mutta paketin kotiinkuljetus pitää hommata Postista.
Kauppakeskuspalvelu voisi toimittaa mulle tilaukseni mukaan päivittäistavarat, Postiin saapuneet lähetykset, voisin tilata myös muista kauppakekuksen liikkeistä tavaraa samaan kuljetukseen (kirjakauppa, Clas Ohlsson, Alko, ravintola jne). Lisäksi palvelu voisi toimittaa mulle apteekista lääkärin e-reseptillä määräämät lääkkeet sekä voisin myös tilata vaikka Buranaa tai muuta käsikauppalääkettä samaan kyytiin. Kukkakaupasta vielä tilaukseni mukaan ruukkuhortensia. Jos palvelun tilauksessa on esim juuri reseptilääke, kirjattu kirje Postista tai tarvitaan ikärajatarkistus (Alko), niin "allekirjoitus" näihin tapahtuisi tilauksen yhteydessä olevalla suostumuslomakkeella, jossa tunnistautuminen tapahtuu verkkopankkitunnuksilla. Samoin myös kaikkien tuotteiden maksu tapahtuisi tilauksen yhteydessä verkkopankissa. Tilauksen lopussa valitsisin vain päivän ja ajankohdan (esim 9-12, 12-16 tai 16-19), jolloin toimitus voitaisiin tuoda.
- Ehkäisymenetelmä, jolla ei ole mitään sivuvaikutuksia eikä olisi hankala käyttää. Ja mielellään miehille, eiköhän se ole heidän vuoro jo ;D No, paras olisi sellainen, jota kumpi tahansa voisi käyttää, niin voisi vaikka vaihdella sitten.
- Kohtuuhintainen ja pysyvä karvanpoistomenetelmä.
- Aknenpoistaja! Uskomatonta, että vaikka mitä vakavia sairauksia pystytään parantamaan, mutta noin arkisen vaivan lääkkeet ovat ihan höveleitä. (Lääkebisnes syynä?!)
- Lääke / voide / mikä tahansa menetelmä, jolla saisi helposti lihasjumit esim. hartioista sulamaan.
- Kunnollisia vegaanisia juustoja ja suklaita ym. maitotuotteiden korvikkeita
- Kestävä akku älypuhelimeen
- Krapulanpoistolääke
- Jokin mittari, joka näyttäisi kaikki kehon puutostilat ja päivän aikana saadut / tarvittavat energiamäärät ym.!
- Riskitön näönkorjausmenetelmä. Tai edes piilarit, jotka sopisivat kelle tahansa...
- Helppo ja nopea hampaidensuoristusmenetelmä
- Vähäkalorinen mutta herkullinen suklaa :)
Olipas melkoisen first world pronlems -lista... :D Mutta en nyt halunnut lähteä "nälänhädänpoisto"-linjalle.
Parantava lääke puolisoni sairauteen.
Semmoinen karmapalvelu joka pitäisi jotenkin automaattisesti huolen siitä että joku tahallaan huonosti käyttäytyvä saisi just sen mitä ansaitseekin.
Öykkäröi tarjoilijalle -> karma. Perseile naapurille -> karma. Vittuile puolisolle -> karma. Kiusaa koulukaveria -> karma. Käytä valtaasi väärin johtajana -> karma. jne.
Nuorempana olisin maksanut kotirauhasta mutta sitä ei ollut. He he.
Nalkuttamaton vaimo, joka ei urputa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 06:21"]
Edullinen auton sisätila-siivous palvelu. Voi että se olis ihana! Katselin palvelua kaupungistamme, muttamitään pikasiivouspalvelua ei ole. Auton siivoamisen työtunteja menee alkaen 2h ja auto pitäis jättää suunnillee koko päiväksi jonnekin huoltamon tyyppiseen paikkaan kaupungin laidalle. Auto pitää tätä ennen itse tyhjentää kaikesta irtotavarasta. Mihin se pari tuntia oikein mene?? Maksaisin mielelläni ihan pika imuroinnista ja nopea pölypyyhintä vaikka 20-40€. Ei siinä mene kuin korkeintaan puoli tuntia. Voisin tätä varten tyhjentää auton irtoroinasta. Tämmöinen palvelu vaikka kauppakeskuksen lähettyville ois ihan mainio.
[/quote]
Öö, miksi et imuroi itse? Siinä ajassa kun ajat auton sinne siivottavaksi olet sen jo siivonnut.... mä tein pikasiivoiksen 5 minuutissa kun piti kuskata yllättäen autolla ystäväpariskuntaa takapenkillä juhliin. Sitä ennen auto oli aivan paskassa, mutta 5 min myöhemmin ok, ei viimeisen päälle mutta penkit ja lattiat puhtaat jne. Ikkunoita nyt ei ehtinyt jynssäämään mut 3 minuuttia lisää ja avot.
Nojos auton sisätilojen siivous on ydinfysiikkaa joka maksaa vähintään sen sataeuroo, niin ei ihmekään, et paidan pesu ja silitys on kympin.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 06:21"]
Edullinen auton sisätila-siivous palvelu. Voi että se olis ihana! Katselin palvelua kaupungistamme, muttamitään pikasiivouspalvelua ei ole. Auton siivoamisen työtunteja menee alkaen 2h ja auto pitäis jättää suunnillee koko päiväksi jonnekin huoltamon tyyppiseen paikkaan kaupungin laidalle. Auto pitää tätä ennen itse tyhjentää kaikesta irtotavarasta. Mihin se pari tuntia oikein mene?? Maksaisin mielelläni ihan pika imuroinnista ja nopea pölypyyhintä vaikka 20-40€. Ei siinä mene kuin korkeintaan puoli tuntia. Voisin tätä varten tyhjentää auton irtoroinasta. Tämmöinen palvelu vaikka kauppakeskuksen lähettyville ois ihan mainio.
[/quote]
Öö, miksi et imuroi itse? Siinä ajassa kun ajat auton sinne siivottavaksi olet sen jo siivonnut.... mä tein pikasiivoiksen 5 minuutissa kun piti kuskata yllättäen autolla ystäväpariskuntaa takapenkillä juhliin. Sitä ennen auto oli aivan paskassa, mutta 5 min myöhemmin ok, ei viimeisen päälle mutta penkit ja lattiat puhtaat jne. Ikkunoita nyt ei ehtinyt jynssäämään mut 3 minuuttia lisää ja avot.
[/quote]
Koska asun kerrostalossa ja ulkona talvisin imuroiminen on todella inhottavaa touhua. Lasten pitäisi pyöriä parkkipaikalla siinä mun kanssa jne. (Minulla on pieniä lapsia). Mulla menee jo pelkkään imurin raahaamiseen parkkipaikalle se ainakin 5min. Tarvitsisinkin tällaista palvelua lähinnä talvella.
Eri asia, jos ois vaikka autotalli.
JA jos jossain huoltsikal/ostaris ois tämmönen imurointi palvelu, niin voisin ajaa vaikka toiseen kaupunkiin sen perässä. Voisi samalla käydä shoppailemassa, syömässä perheen kans jne. Istua sitten puhtaaseen autoon ja ajaa takas kotiin.
Tota kauppakassipalvelua oon kans kaivannu. Jossain ketjussa joku valitti riehuvista lapsista. Muakin ärsyttää omat lapset, kun niiden kanssa joutuu kauppaan eikä ne jaksa muuta kuin huutaa, kiukutella ja juoksennella. Joku drive in kauppa ois huippu: puhelimel ruksis joltain suppeemalt listalt maidot, vessapaperit, kahvit ja tämmöset. Vois töissä kahvitauolla tehä tilauksen. Sit vaan hurauttais hakemaan vähän niinku mäkistä.
Lääkettä jolla Sais ylipainon pois
Minä voisin maksaa kaupasta jossa voisi käydä yksin ostoksilla, eli että siellä ei olisi idiootteja vanhuksia ja lapsia eikä ketään muitakaan häiritsemässä. Eikä myyjiä myymässä. Pelkästään kassa siellä lopussa. Joku kotiintoimitusjuttu voisi myös toimia jos siellä ei olisi mikään ihminen keräämässä ja tuomassa niitä tarvikkeita.
Auto jota ei koskaan tarvitse korjata ja johon voi luottaa täysin 100% varmuudella.
Laite, joka nauhoittaa unet. Sitten niitä voisi katsella telkkarista. Se olisikin hyvää viihdettä!