Mistä maksaisitte rahaa mutta sitä ei ole olemassa?
Moro, ajattelin kysyä mikä palvelu tai mikä tuote olisi sellainen mistä te voisitte maksaa mutta sitä ei ole olemassa tai tarjolle. Ja nyt en halua kuunnella UFO tai mies kenellä on 5 penistä tai jotain sellaista. Haluaisin ihan oikeesti tiettä minkälaisia palveluita ja tuotteita te kaipaatte...
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 01:07"]
Pyykkipalvelusta, kuten Saksassa oli. Tulivat hakemaan pyykit ja pesivät ja toivat puhtaana kotiinkin. Se oli luksusta. Pienellä parin kympin kuukausi hinnalla.
[/quote]
Saksasta löytyy paljon muutakin tarpeellista, kuten naisille tarkoitetut parkkiruudut (yhtä leveitä kuin pitkiäkin) :D
Sellaisesta palvelusta, joka tuo mitä haluaa kotiovelle, kuten pizzaa voi tilata. Ärsyttävää kun on kipeänä kotona, ja tekee vaikka jäätelöä mieli tai tarvtsee wc-paperia.
Pyykkipalvelusta, kuten Saksassa oli. Tulivat hakemaan pyykit ja pesivät ja toivat puhtaana kotiinkin. Se oli luksusta. Pienellä parin kympin kuukausi hinnalla.
[/quote]
Suomessa pesupalvelut ovat kyllä ihan liian kalleita. Jos haluan esim. että paita pestään ja silitetään, niin voin melkein ostaa uuden samalla hinnalla. Ihan naurettavaa maksaa n. 10 € paidan pesusta.
Valmiiksi pestyt viinirypäleet ja kirsikkatomaatit. Näin niitä voi syödä matkalla kaupasta kotiin ilman että tarvitsee jännittää niiden olevan jotenkin saastuneita.
Siitä että löytäisin miehen, joka on kunnollinen, luotettava, söpökin ja saa minut nauramaan. Ja tietysti aivan tolkuttoman rakastunut minuun kuten minäkin häneen.
No, ei minulla kyllä rahaakaan ole jos tämä nyt mitenkään rahalla olisi mahdollista. Ihmisten välinen kemia vaan on käsittämätöntä, aina ihastun varattuihin tms, minusta taas kiinnostuu joku kaveri jonka kanssa itse en koe minkäänlaista kemiaa. Kai se on loppuelämä sinkkuna elettävä, nettideittailuakin kokeilin jo!
No, peliyhtiö Valvella on tällä hetkellä tiloissaan sellainen itse kehittämänsä koko huoneen kattava virtuaalitodellisuussysteemi, jota siellä vierailevat pääsevät kokeilemaan. Minulla ei ole luultavasti tarpeeksi rahaa maksaa sellaista kotiini, mutta jos vastaavia laittteistoja olisi käytettävissä jossain kaupallisesti tyyliin tunnin vuoro kohtuulliseen hintaan XX, niin maksaisin varmasti.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:16"]
Hyvistä yöunista voisin maksaa. Olen vähän huono nukkumaan
[/quote]
Tässä on nyt muutama vaihtoehto: Lääkärit tarjoavat hyvät pillerit jos kysyy (Tenox esim.). Tai sitten sinulla on vain huono sänky/patja. Tai sitten sinulla on huonoja tapoja: syöt likaa liian myöhään tai sellaista. Tai tai tai. Patjat ja sänkyt (nukkuminen) on kyllä mielestäni jotain mihin ihmiset panostaa aivan liian vähän. Jos ajattelee että 25%-33% elämästä on nukkumista, niin se on kyllä naurettavan vähän mitä siihen panostetaan.
[/quote]
Tähän pakko yhden uniongelmaisen sanoa.. Itsellä on kaikki nuo hyvät patjat jne jne ja sitä nukkumista on tarkkailu, että mikä vikana mutta ei mitään tietoa mikä aiheuttaa ongelmia. Unulääkkeiden ongelmat taas on se, että suurin osa tekee sinusta zombim seuraavana päivänä. Minulle kelpaisi pilleri joka antaa minulle kunnon unet, mutta ei vaikuta seuraavaan päivään negatiivisesti
Voisin maksaa onnen hetkistä. Joku pirteä,ihana tyyppi järjestäisi muutamaksi tunniksi kokemuksia vaikka illallisia hienoon ravintolaan tai oppitunteja pukeutumiseen. Olen ite hukannut kaikki tuon lasten saannin jälkeen....
Maksaisin koko elämän kestävästä orgasmista.
Onnellisuuspilleri, ei sivuvaikutuksia
Ravintopilleri, joka kattaisi koko aterian.
Rasva tai muu helppo ja lopullinen keino saada ei toivotut karvat kasvamasta.
Pilleri, joka auttaa oikeasti hiustenlähtöön.
Rasva, joka poistaa tatuoinnit.
Kotiapu, joka on vaikka viikon sinua auttamassa tarpeessa kuin tarpeessa. En tarkoita mitään seksitarpeita.
Edullinen auton sisätila-siivous palvelu. Voi että se olis ihana! Katselin palvelua kaupungistamme, muttamitään pikasiivouspalvelua ei ole. Auton siivoamisen työtunteja menee alkaen 2h ja auto pitäis jättää suunnillee koko päiväksi jonnekin huoltamon tyyppiseen paikkaan kaupungin laidalle. Auto pitää tätä ennen itse tyhjentää kaikesta irtotavarasta. Mihin se pari tuntia oikein mene??
Maksaisin mielelläni ihan pika imuroinnista ja nopea pölypyyhintä vaikka 20-40€. Ei siinä mene kuin korkeintaan puoli tuntia. Voisin tätä varten tyhjentää auton irtoroinasta. Tämmöinen palvelu vaikka kauppakeskuksen lähettyville ois ihan mainio.
Laite, jolla voisi väärentää täydellisiä seteleitä. Käyttäisin surutta, ilman pienimpiäkään tunnontuskia. Oikein muuta ei tule mieleen.
[/quote]
Suomes maksais 80 €, kiitos Suomen valtion käsittämättömien menojen, joihin verorahat menee.
Sulkakynä, joka levittää mustetta täysautomaattisesti ja toimii siis näinollen hyvin.
tiskikone ois kiva mutta oon köyhä :/ M18
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 06:35"]
[/quote]
Suomessa suurin osa on köyhiä, ja köyhemmäksi tulee lähivuosina :/
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 06:35"]
[/quote]
Sen lisäksi et osaa lukea
mistä maksaisitte rahaa mutta sitä ei ole olemassa
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:54"]
Yksi palvelu, mikä pitäisi olla olemassa, mutta josta ihmiset eivät suostuisi maksamaan: asiantuntija-apu asuntolainaneuvottelussa. Tuossa tilanteessa vedätetään monia ihmisiä ihan urakalla, myydään kalliita tuotteita ja huijataan ihmiset ottamaan joku 12kk euribor viitekoroksi. Ja näistä virheistä ihmiset maksaa pitkään ja hartaasti seuraavan 20 vuoden aikana.
[/quote]
Mikäs sitten pitäisi ottaa viitekoroksi? Kerro ihmeessä kaikki vinkkisi vaikka erillisessä ketjussa, minua ainakin kiinnostaa, sillä asuntolaina saattaa pian olla ajankohtainen.