Miten te muut miehet kelpaatte naisille ja saatte parisuhteen?
Niin olen tätä miettinyt.. miten te kelpaatte naisille? Itse olen sinkku ku en kelpaa kellekkään.
Kommentit (149)
Todennäköisesti et osaa jutella naisille, etkä tällöin tule naista saamaan kuin rahalla. Paras mahdollisuutesi on opetella puhumaan naisille, mutta todella harva sitä oppii enää aikuisena. Sinuna totuttelisin ajatukseen elämästä ilman naista.
Kyllä pitäs vähä olla mukana viestitellä esim tinderissä oma-aloitteisesti nainekin kysellä kaikkee ja että juttu kulkee.. jos ei vaa toista kiinnosta.. niin annan itekki vaa heti olla kun en jaksa olla aina se joka tekee kaiken työn kiinnostuu ja sitten toinen ei
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti et osaa jutella naisille, etkä tällöin tule naista saamaan kuin rahalla. Paras mahdollisuutesi on opetella puhumaan naisille, mutta todella harva sitä oppii enää aikuisena. Sinuna totuttelisin ajatukseen elämästä ilman naista.
No ehkä voi olla totta mutta ei naiset oikee juttele mulle missään. .kaupan kassa moikkaa.. sitä se on ei voi mitään.. kyllä haluaisin naisen ja tutustua jossain.. olen ainaski nuorempana saanut naisia
Joo rahalla ihan typerää ei kiinnosta maksulliset ja ihan typerää touhua.
Huomaa kyllä että kun ikää tulee naisia ei enää kiinnostakkaa jännä juttu.. kyllä mua monet naiset kiinnostaa ja olisin valmis tapaamaa sun muuta.. läheisyyttä nykyää kaipaa kovasti ku ennen sitä sai ja nyt ei saa mistään.. niin myönnän olevani sen suhteen masentunut ja jopa katkera kun muut saa.
Myönnän että on ylipainoa kaljamahaa ja voin olla epäsiisti.. no en ole mikää alfa enkä halua olla. .rahaa ei ole paljoa.. velkaa on.. mutta ihmettelen vaa eikö tavis pullukat voi ees vähä laskee rimaa ihmettelen vaa
Millanen pitää olla.. olen yrittänyt oman tasosia naisia ei siltikään kelpaa.. ihmettelen naisia kyllä
Aika hiton turhauttavaa tämä deittailu on kun on yksipuolista jatkuvasti
ei vissiin mitkää ominaisuudet riitä naisille... ei ees ulkonäkö.. ihan sama pitäkööt tunkkinsa
En jaksa enää.-. naisille kelpaa vain prinssi... mr täydellinen
Käyttäydyn asiallisesti, kuuntelen, hyvä koulutus ja hyväpalkkainen työ, teen paljon kotitöitä, pidän eläimistä ja lapsista, olen pitkä ja harrastan urheilua jotta pysyn fyysisesti hyvässä kunnossa, en käytä paljoa alkoholia (1-2 annosta viikossa). Tämä on auttanut siltä osin kun en ole erityisen komea.
En mäkään ole erityisen komea.. on työpaikka. en juo alkoholia kun joskus en polta jne... mutta on ylipainoa ja mahaa.. naista ei vain saa.
En tiedä miten saisi naisen... siis melkein mahdotonta nykyään kun ei vain omana itsenään näytä kelpaavan se turhauttaa.
Ei näytä ketää kiinnostavan koko ketju
Parempi se vaan jatkaa olemalla sinkkuna.. sellasta se on se elämä.
Vierailija kirjoitti:
Voin antaa vinkin. Etsi nainen jolla on elämässä ollut viime aikoina vaikeaa, ero, työpaikan menetys, omaisen kuolema jne. jotain mikä on ravisuttanut hänen turvallisuuden tunnettaan. Siihen kun isket niin matkaan lähtee melkein kuka vaan. Tämä on narsistien käyttämä kikka mutta toimii muillakin. Kun naisen arvostelukyky ja ehkäpä itsetunto on laskenut hetkellisesti niin sen suojaus on alhaalla ja silloin se kelpuuttaa melkein mitä vaan mikä antaa hyvää oloa ja turvaa.
Joo hieno vinkki iskeä silloin kun toinen on heikoimmillaan. Onneksi itse tajusin huonovointisena pysytellä erossa miehistä. Kieltämättä ajatusmaailmani oli silloin sellainen, että ihan kuka tahansa mies olisi kelvannut. Sellainenkin joka kohtelee minua huonosti. Oikeastaan ajattelin ansaitsevanikin huonoa kohtelua. Mutta ne päivät ovat ohitse ja yksin selvitin ne. Vain hyvä mies kelpaa minulle ja olen mieluummin yksin jatkossakin jos en sellaista saa. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla täydellinen, enhän itsekään ole. Mutta pitää olla normaali. Ja sinä et ole!
No mulla on vähä sama fiilis että melkein kaikki kelpaa.. mutta parempi vaan olla yksin. EI voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla täydellinen, enhän itsekään ole. Mutta pitää olla normaali. Ja sinä et ole!
Mitä sitte... miksei muuten sitte kelpaa?
No mitä tarjottavaa? En halua lapsia eikä oikee kiinnosta.. tykkään eläimistä ja semmosta käyn töissä. ei ole harrastuksia.. pitäskö olla? Pitäskö olla jotenki sosiaalinen jännä millanen? Kun ei saa mitää kokemuksia naistenkaa pääse treffeille nykyään niin vaikeeta on ollenkaa ees miettiä parisuhdetta kun toinen ei halua tavata