Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut miehet kelpaatte naisille ja saatte parisuhteen?

Vierailija
12.12.2021 |

Niin olen tätä miettinyt.. miten te kelpaatte naisille? Itse olen sinkku ku en kelpaa kellekkään.

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten saada naista ja sitä seksiä ja läheisyyttä en vaan tiedä

Vierailija
142/149 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mitenkää kehitysvammainen millään mittaan.. kantsis kattoa peiliin mitä sanoo.. sitte jankutan.. ei mua kiinnosta.

Allu, kyllä olet. Normaalijärkinen ihminen ei kirjoittele näitä sun juttuja, ikinä. Sä taas oksennat tota samaa kuraa täällä melkein päivittäin. Kirjoitustyylistä myös näkee että olet kehitysvammainen, normaali ihminen kirjoittaa paljon paremmin. Vammaisuudestasi kertoo myös se, että itse et vaikuta ymmärtävän sitä, miten epänormaalia tää sun käytös on.

Itse asiassa on totta, että Allu ei ole kehitysvammainen. Hän on vähälahjainen, eli väliinputoaja. On monta kertaa jo kertonut diagnoosinsa täällä. F83. Sääliksi käy miestä, mutta ei kukaan normaali nainen ala hänen kanssaan säälistä olemaan. Naiset muutenkin menettää parisuhteessa aina enemmän kuin mies, joten miehen pitää osata tuoda jotain lisää naisen elämään, eikä niin että naisen elämä vaan heikkenee miehen huolimisen takia. Eikä se todellakaan tarkoita mitään miljoonia, jännyyttä ja hienoja autoja, mitä nää vähälahjaiset tapaukset loputtomiin hokee. Suurin osa pariskunnista on ihan tavis duunareita. Riittää, että mies on normaali.

No mitä sitte vaikka olen? Silti olen vuosien mittaan lukuisia normaaleita naisia tavannut ja jopa seurustellut.. No mussa on silti aika hyvin paljo hyviä juttuja

Ai mitä sitten? Taas heikkolahjaisuutesi näkyy. Olet ehkä nuorena voinut saada jtn toisia vähän heikkolahjaisia naisia (sun silmään ne tietysti on olleet ”normaaleja”, olethan itsekin vähän vammainen) mutta nyt et enää saa. Sitä sitten. Ennen kuin hyväksyt tämän niin ei sulla tule mistään mitään.

Jos kieltäydyt hyväksymästä sitä ettet ole samalla tasolla kuin normaalit, niin sun elämä tulee olemaan loppuun asti tätä jankuttamista ja vauvapalstalla vänisemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule oon ollut aina hyvä keskustelija, en koskaan kysy naiselta ensimmäisenä seksistä. Olen ollut oma aito itseni. Olen lyhyt ja tavallisen näköinen amis, mutta mulla on aina ollut hyvin naisia, olen vaimolle sanonut että jos tänään kuolet niin huomenna mulla on uus, tarvittaessa ennemminkin. Ei mun tarvitse kuin mennä esim tinderiin tai vastaavaan niin heti sieltä löytyy kiinnostuneita että saa ihan valita kenen kanssa juttelee... Mykkä ei saa olla ja kyettävä juttelemaan todella laajasti, mutta aitous ja rehellisyys pitää löytyä... M36v

Vierailija
144/149 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ne saa kun ne on heteroita toisin kuin sinä joka haluat miehen kun olet homoseksuaali ja kaapissa.

Vierailija
145/149 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun fiksuja, puhun niille kauniisti, annan läheisyyttä, kohtelen niitä yleisesti hyvin, huomioin sanoilla ja teoilla.

Vierailija
146/149 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder jne. Ovat ihan älytön mesta hankkia naisia. Niistähän löytyy heti kun vähänkään itse käyttää järkeä... Kun oivaltaa ne asiat joita nainen haluaa niin paratiisi on avoinna, ei tarvitse todellakaan näyttää tavallista ihmeellisemmältä. Jos et puhu tai puhut pelkästä seksistä niin tuskin kiinnostaa, mutta jos olet keskustelutaitoinen ja aito, kiinnostunut oikeasti hyvin monista asioista, suvaitsevainen ja avoin niin kyllä löytyy. Hyvistä niistä ns kunnon miehistä on pulaa naisilla, huonoja riittää vaikka kuinka. M36v

Vierailija
147/149 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mitenkää kehitysvammainen millään mittaan.. kantsis kattoa peiliin mitä sanoo.. sitte jankutan.. ei mua kiinnosta.

Allu, kyllä olet. Normaalijärkinen ihminen ei kirjoittele näitä sun juttuja, ikinä. Sä taas oksennat tota samaa kuraa täällä melkein päivittäin. Kirjoitustyylistä myös näkee että olet kehitysvammainen, normaali ihminen kirjoittaa paljon paremmin. Vammaisuudestasi kertoo myös se, että itse et vaikuta ymmärtävän sitä, miten epänormaalia tää sun käytös on.

Itse asiassa on totta, että Allu ei ole kehitysvammainen. Hän on vähälahjainen, eli väliinputoaja. On monta kertaa jo kertonut diagnoosinsa täällä. F83. Sääliksi käy miestä, mutta ei kukaan normaali nainen ala hänen kanssaan säälistä olemaan. Naiset muutenkin menettää parisuhteessa aina enemmän kuin mies, joten miehen pitää osata tuoda jotain lisää naisen elämään, eikä niin että naisen elämä vaan heikkenee miehen huolimisen takia. Eikä se todellakaan tarkoita mitään miljoonia, jännyyttä ja hienoja autoja, mitä nää vähälahjaiset tapaukset loputtomiin hokee. Suurin osa pariskunnista on ihan tavis duunareita. Riittää, että mies on normaali.

No mitä sitte vaikka olen? Silti olen vuosien mittaan lukuisia normaaleita naisia tavannut ja jopa seurustellut.. No mussa on silti aika hyvin paljo hyviä juttuja

Ai mitä sitten? Taas heikkolahjaisuutesi näkyy. Olet ehkä nuorena voinut saada jtn toisia vähän heikkolahjaisia naisia (sun silmään ne tietysti on olleet ”normaaleja”, olethan itsekin vähän vammainen) mutta nyt et enää saa. Sitä sitten. Ennen kuin hyväksyt tämän niin ei sulla tule mistään mitään.

Jos kieltäydyt hyväksymästä sitä ettet ole samalla tasolla kuin normaalit, niin sun elämä tulee olemaan loppuun asti tätä jankuttamista ja vauvapalstalla vänisemistä.

Olen saanut naisen joka oli pankissa töissä ja todella koulutettu ja hyvin tienaava. että ei tarvi valehdella. .kai mä nyt tiedän itsekki.. muutenki musta vedetää ihme johtopäätöksiä täälä jotka ei oo ees totta.

Vierailija
148/149 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olekkaa normaali mutta kaikissa meissä on jotain erilaisuutta toiset kelpaa toiset ei.. toiset ruikuttaa toiset ei.. niin se vaan menee

Vierailija
149/149 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole nyt erottuani pitkästä avioliitosta ollut mitään erityisiä vaikeuksia löytää naisia / parisuhdetta. 

En ole pätkääkään työelämässä menestynyt, mutta kaikeksi onneksi olen pitkä ja kroppakin on ihan ok, vaikken juuri liikuntaa harrastakaan. Osaan myös vähän kirjoittaa, mikä on eduksi kun naisten kanssa viestii ennen treffejä. Esim yhdys sana virheet on monille aika paha turn off. 

Yksi oivallus eron jälkeen sinkkumarkkinoilla oli lakata olemasta vätysmäinsen jeesjees-mies. Sanon mitä haluan ja kerron, että aion sitten olla makkarissa määräävässä asemassa. Monet / useimmat naiset ovat ihan märkänä, kun sanon suoraan, että aion ottaa tätä hiuksista kiinni ja ohjata polvilleen eteeni jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme