Miten te muut miehet kelpaatte naisille ja saatte parisuhteen?
Niin olen tätä miettinyt.. miten te kelpaatte naisille? Itse olen sinkku ku en kelpaa kellekkään.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan teet itsestäsi kiinnostavan. Lähdet kaikkeen mukaan, työkavereiden kanssa illanviettoihin, leffaan, kursseille, harrastuksiin. Aloita vaikka crossfit, tennis, golf , padel tai joku muu sosiaalinen harrastus.
Ei se halua, se haluaa vain valittaa ja naisen pitäis tulla kotiovelle. Nää sanat vinkit on annettu allulle 100000 kertaa ja silti sama vammainen jankkaus jatkuu. Tälle tapaukselle on turha antaa neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla naisena. Oon yrittäny saada suhteen 18 vuotiaasta lähtien mut yhä oon sinkku. En vaan tapaa niitä joiden kanssa synkkaa ja miehet ei tosiaankaan halua tutustua muhun. Tää on ihan toivotonta. Viihdyn kyllä myös yksin kun aina olen ollut yksin ja en ketä tahansa huoli. En huoli esim ylipainoista tai tyhmää miestä.
N25
Miksi ei kelpaa ylipainonen ja tyhmä mies.. aika nirso taidat olla?
Jos nainen on itsekin älykäs ja hoikka niin miksei saisi haluta kaltaistaan? Onko pakko keksiä keinotekoisesti yhteisiä kiinnostuksen kohteita lihavan tai tyhmän kanssa, vaikka ei itse pitäisi syömisestä ja kaipaa älyllistä seuraa? Olet outo, kun haukut nirsoksi. Et ilmeisesti ymmärrä, että suhteissa on olennaista, että on yhteensopiva elämäntapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole mitenkää kehitysvammainen millään mittaan.. kantsis kattoa peiliin mitä sanoo.. sitte jankutan.. ei mua kiinnosta.
Allu, kyllä olet. Normaalijärkinen ihminen ei kirjoittele näitä sun juttuja, ikinä. Sä taas oksennat tota samaa kuraa täällä melkein päivittäin. Kirjoitustyylistä myös näkee että olet kehitysvammainen, normaali ihminen kirjoittaa paljon paremmin. Vammaisuudestasi kertoo myös se, että itse et vaikuta ymmärtävän sitä, miten epänormaalia tää sun käytös on.
Itse asiassa on totta, että Allu ei ole kehitysvammainen. Hän on vähälahjainen, eli väliinputoaja. On monta kertaa jo kertonut diagnoosinsa täällä. F83. Sääliksi käy miestä, mutta ei kukaan normaali nainen ala hänen kanssaan säälistä olemaan. Naiset muutenkin menettää parisuhteessa aina enemmän kuin mies, joten miehen pitää osata tuoda jotain lisää naisen elämään, eikä niin että naisen elämä vaan heikkenee miehen huolimisen takia. Eikä se todellakaan tarkoita mitään miljoonia, jännyyttä ja hienoja autoja, mitä nää vähälahjaiset tapaukset loputtomiin hokee. Suurin osa pariskunnista on ihan tavis duunareita. Riittää, että mies on normaali.
Vierailija kirjoitti:
En kelpaa. Ja ihan oma vikani se, ainakin suurimmalta osin. Kaikkea en itsessäni voi tietenkään muuttaa, mutta se muutos, jonka avulla olisi edes mahdollisuuksia parisuhteeseen niin se veisi vuosikausia enkä tiedä auttaisiko sekään. Pitäisi muuttaa kaikki itsessäni, mutta eihän sellainen enää näin keski-ikäisenä ole realistista.
Ja mitähän muutoksia tässä tarkoitat? Arvaan jo etukäteen, että kaikki liittyy pelkästään ulkonäköön ja/tai statukseen. Koska sinulla ei ole mahdollista saada naista muilla tavoin.
Säälittävää.
En todellakaa ole vammainen en missää nimessä koska mut on vielä haloo tutkittu. Mulla on asiat melko hyvin.. vakituinen hyvä palkkanen työ ja rupee ntekee lisää vuoroja jatkossa ja on hieno asunto ja jonkinlainen autoki.. en todellakaa ole pohjalla ja löydän vielä naisen joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole mitenkää kehitysvammainen millään mittaan.. kantsis kattoa peiliin mitä sanoo.. sitte jankutan.. ei mua kiinnosta.
Allu, kyllä olet. Normaalijärkinen ihminen ei kirjoittele näitä sun juttuja, ikinä. Sä taas oksennat tota samaa kuraa täällä melkein päivittäin. Kirjoitustyylistä myös näkee että olet kehitysvammainen, normaali ihminen kirjoittaa paljon paremmin. Vammaisuudestasi kertoo myös se, että itse et vaikuta ymmärtävän sitä, miten epänormaalia tää sun käytös on.
Esim lukihäiriö ei tee ihmisestä kehitysvammaista.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaa ole vammainen en missää nimessä koska mut on vielä haloo tutkittu. Mulla on asiat melko hyvin.. vakituinen hyvä palkkanen työ ja rupee ntekee lisää vuoroja jatkossa ja on hieno asunto ja jonkinlainen autoki.. en todellakaa ole pohjalla ja löydän vielä naisen joskus.
Ja sitten se muija vie omaisuutesi. Mieti uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla naisena. Oon yrittäny saada suhteen 18 vuotiaasta lähtien mut yhä oon sinkku. En vaan tapaa niitä joiden kanssa synkkaa ja miehet ei tosiaankaan halua tutustua muhun. Tää on ihan toivotonta. Viihdyn kyllä myös yksin kun aina olen ollut yksin ja en ketä tahansa huoli. En huoli esim ylipainoista tai tyhmää miestä.
N25
Jos nainen on itsekin älykäs ja hoikka niin miksei saisi haluta kaltaistaan? Onko pakko keksiä keinotekoisesti yhteisiä kiinnostuksen kohteita lihavan tai tyhmän kanssa, vaikka ei itse pitäisi syömisestä ja kaipaa älyllistä seuraa? Olet outo, kun haukut nirsoksi. Et ilmeisesti ymmärrä, että suhteissa on olennaista, että on yhteensopiva elämäntapa.
Mua ei taas kiinnosta älykäs ja hoikka joo ei.. mieluite vähä yksinkertaisempi ei vammainen.. mutta hiukan tavallinen kouluttamaton pullukka sopii minulle.
Tässä ollaan asian ytimessä: "Vammaisuudestasi kertoo myös se, että itse et vaikuta ymmärtävän sitä, miten epänormaalia tää sun käytös on."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on totta, että Allu ei ole kehitysvammainen. Hän on vähälahjainen, eli väliinputoaja. On monta kertaa jo kertonut diagnoosinsa täällä. F83. Sääliksi käy miestä, mutta ei kukaan normaali nainen ala hänen kanssaan säälistä olemaan. Naiset muutenkin menettää parisuhteessa aina enemmän kuin mies, joten miehen pitää osata tuoda jotain lisää naisen elämään, eikä niin että naisen elämä vaan heikkenee miehen huolimisen takia. Eikä se todellakaan tarkoita mitään miljoonia, jännyyttä ja hienoja autoja, mitä nää vähälahjaiset tapaukset loputtomiin hokee. Suurin osa pariskunnista on ihan tavis duunareita. Riittää, että mies on normaali.
No mitä sitte vaikka olen? Silti olen vuosien mittaan lukuisia normaaleita naisia tavannut ja jopa seurustellut.. No mussa on silti aika hyvin paljo hyviä juttuja
Vierailija kirjoitti:
Tässä ollaan asian ytimessä: "Vammaisuudestasi kertoo myös se, että itse et vaikuta ymmärtävän sitä, miten epänormaalia tää sun käytös on."
Kyllä ymmärrän.. mutta kaipaan naisen kosketusta myös ja läheisyyttä kovasti nykyään kovemmin ku ennen
Enempi mun ongelmat viittaa epävakaaseen persoonaan.. olen myös velkaantunut ja nyt makselen velkoja ei ole este parisuhteeseen on työpaikka asiat hyvin.. mulla on enempi kielellisissä ongelmissa häiriöitä ei se tee musta kehitysvammaista.. ihmettelen vain kun ei millää naista löydä.-.. yksipuolista minua kiinnostaa mutta naista ei koskaan, ,turhauttavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Katselen naisia mihin mun ulkonäöllä on saumaa ja mulla on kaljamaha mitä sitte.. katselen samanlaisia pullukoita.. mutta ei ne millää kiinnostu minusta.. mitä ne oikein sitte etsii meinaa.. en ymmärrä .olkoot
Mua ei taas kiinnosta älykäs ja hoikka joo ei.. mieluite vähä yksinkertaisempi ei vammainen.. mutta hiukan tavallinen kouluttamaton pullukka sopii minulle.
Naiset tavis pullukat mikä teitä vaivaa.. täälä ois pitkä mies vapailla markkinoilla vakityöt ja kaikki on kunnossa.. se oma kulta puuttuu
Taitaa aloittaja olla sama henkilö kuin aina ennenkin täällä kyselemässä samaa asiaa: miten saa naisen.
Kerro, miten olet yrittänyt lähestyä naisia, niin siitä voi sitten ehkä neuvoja tulla.
Jos vastaat, että et mitenkään, niin siinähän se vastaus jo onkin.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa aloittaja olla sama henkilö kuin aina ennenkin täällä kyselemässä samaa asiaa: miten saa naisen.
Kerro, miten olet yrittänyt lähestyä naisia, niin siitä voi sitten ehkä neuvoja tulla.
Jos vastaat, että et mitenkään, niin siinähän se vastaus jo onkin.
No en käy baareissa ja nyt alkaan käymää niin alkaan lähestyy jotenki tavallisia naisia ei kaunottaria missejä ne ei musta koskaa kiinnostu tiedän sen. No tinderissä lähestyn jotain naista mutta 2 sanaa hän vaihtaa ei kysy mitää ja poistaa matchin.. lähinnä tällästä se on
En tiedä mitä sitten pitäs tehdä erilailla ja olla että saisi naisen? Ennen kuitenki kelpasin nuorempana aika monelle naiselle.
Nyt vaan teet itsestäsi kiinnostavan. Lähdet kaikkeen mukaan, työkavereiden kanssa illanviettoihin, leffaan, kursseille, harrastuksiin. Aloita vaikka crossfit, tennis, golf , padel tai joku muu sosiaalinen harrastus.