Miten te muut miehet kelpaatte naisille ja saatte parisuhteen?
Niin olen tätä miettinyt.. miten te kelpaatte naisille? Itse olen sinkku ku en kelpaa kellekkään.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Aloin kelpaamaan naisille kun sain hyvän työpaikan. Sitä ennen olin se kiva kaveri, hyvän työpaikan jälkeen aviomiesmateriaalia.
En valita, kannattaa pelata niillä korteilla jotka on jaettu. Olen hyvin onnellinen suhteessani.
On mullaki työpaikka mutta ei naiset kiinnostu.. paremmin työttömänä kiinnostui kun join alkoholia.
Mutta olen huomannut ettei naisille kelpaa. ylipainonen mies jolla on kaljamahaa.
Sitä ihmettelen ku ei tavis pullukallekkaan kelpaa..en rupee kyl laihduttaa ei kiinnosta.
Olen aina saanut hakematta seuraa. Nykyisenkin otin niin ja kaduttaa. Olisi pitänyt olla tarkempi kriteerien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ole sosiaalinen.
Hommaa aktiivisesti kavereita, miehistä ja naisista. Tutustu ahkerasti naisiin, juttele ja pyydä treffeille jos nainen vaikuttaa yhtään avoimelta. Jos tulee pakit, älä ota itseesi vaan pidä naista kaverina.
Kysele kaikilta kaverinaisilta vaivihkaa, onko heillä sinkkukavereita.
Olen ollut sosiaalinen esim tinderissä mutta naiset ei halua tavata ja juttu ei kulje.. ehkä niitä ei vain tarpeeksi kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin kelpaamaan naisille kun sain hyvän työpaikan. Sitä ennen olin se kiva kaveri, hyvän työpaikan jälkeen aviomiesmateriaalia.
En valita, kannattaa pelata niillä korteilla jotka on jaettu. Olen hyvin onnellinen suhteessani.
On mullaki työpaikka mutta ei naiset kiinnostu.. paremmin työttömänä kiinnostui kun join alkoholia.
Sitten kannattaa panostaa siihen kiva-kohtaan.
Mua kiinnostaa moni nainen.. ihan ulkoisten ominaisuuksien takia haluan tutustua.. mutta sitten en saa vastakaikua tai nainen on mykkä niin en jaksa itsekkään sitten kiinnostua.. tykkään laittaa viestejä paljonkin mutta huomaan ettei toista kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa panostaa siihen kiva-kohtaan.
No ehkä se keski ikä tekee tehtävänsä monet on jo varattuja tai ei etsi mitään.. itse en viihdy sinkkuna vaan kaipaan naista ja läheisyyttäkin
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa moni nainen.. ihan ulkoisten ominaisuuksien takia haluan tutustua.. mutta sitten en saa vastakaikua tai nainen on mykkä niin en jaksa itsekkään sitten kiinnostua.. tykkään laittaa viestejä paljonkin mutta huomaan ettei toista kiinnosta.
Mistä löytäis sitte naisen? Ei oo kavereita.. ei harrastuksia.. salilla on nirppanokkia kauniita missejä joo ei.. tinderissä missejä joo ei... en tiedä
Vierailija kirjoitti:
Oleellinen kysymys on, että minkä tasoiselle naiselle?
Itse olen yksin koska en saa hoikkaa perusnättiä liikunnallista naista.
Ne sinun mainitsemat pullukat naiset kyllä saisin mutta he eivät kiinnosta.
Niin ja taas ollaan sen kysymyksen äärellä, mikä on perusnätti liikunnallinen hoikka nainen. Yleensä puhutaan todella kauniista naisista, vaikka käsitys on että on perusnätti.
Vierailija kirjoitti:
😅 Te miehet ootte hauskoja. T. Hoikka, nätti ja liikunnallinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisten ominaisuuksien vuoksi ihan vaan haluaisi Allu tutustua sinuun.
Ei kiinnosta ne hoikat naiset nätit.. vaa iha perus tavis pullukka kiinnostaa minua, naisessa pitää olla muotoja.. mutta ne mitkä mua kiinnostaa ei kiinnostu musta.. lähinnä fiilis ettei kukaa kiinnostu kun olin nuorempi ja työtön ja pyörin baareissa jotenki naisia kiinnosti ja sain jopa osittain joskus läheisyyttäkin ja naisen mukaan
Kaikki on suhteellista. Suurin osa treffikumppaneistani ei herätä minussa mitään kiinnostusta, ei läheisyyteen tai suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta ne hoikat naiset nätit.. vaa iha perus tavis pullukka kiinnostaa minua, naisessa pitää olla muotoja.. mutta ne mitkä mua kiinnostaa ei kiinnostu musta.. lähinnä fiilis ettei kukaa kiinnostu kun olin nuorempi ja työtön ja pyörin baareissa jotenki naisia kiinnosti ja sain jopa osittain joskus läheisyyttäkin ja naisen mukaan
Nyt en käy baareissa ja en tutustu vain naisiin ja netissä naisia ei oikee kiinnosta. vaikka asiat on paremmin nyt työpaikka hyvä ja palkkatuloa sun muuta.. mutta näin mun kohdalla kelkka on kääntynyt.. kaippa naisetki viihtyy nykyää sinkkuna enempi ei etsi mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅 Te miehet ootte hauskoja. T. Hoikka, nätti ja liikunnallinen nainen
No teille hoikille ja näteille ei kelpaa kaljamahainen mies.. pitää ollla mersu ja rahaa ja normi vartalo
Ilmeisesti ikä ja on rupsahtanut ettei kelpaa enää kellekkään.. harmi niin.
Oman kokemukseni mukaan nainen kaipaa miestä, joka osaa ja hoitaa. Osaa tehdä pienet kodin rempat, mitä kätevämpi ja etevämpi mies sen parempi, mutta yhtä lailla hoitaa oman osansa kotitöistä ja lapsista. Naiset arvostaa, kun mies tuo turvaa esim. hyvä talous, hyvä palkka. Hyvä mies on sellainen, joka nauttii siitä, että saa huolehtia ja hoitaa perhettään. Osaa kommunikoida ja on henkistä pääomaa. Itsekäs mieslapsi, joka on kyvytön keskustelemaan, eikä osallistu edes oman osansa verran ei pääse jatkoon. Sulla pitää olla jotain tarjottavaa naiselle, muuten et kelpaa ja hyvä niin.
Sama kokemus, vaikka pituutta on 167 cm.
Kun suhtautuu naisiin avoimesti ja rennon asiallisesti, pärjää. Ei kovalla yrittämisellä, vaan olemalla aidosti kiinnostunut samanlaisista asioista, ja kuunnellen naisia. Silmiin katsominen, hymy ja hyvät käytöstavat.
Jos jotakin kannattaa treenata, se ei ole hauislihas, vaan hymyily ja positiivinen asenne, ettei näytä vihaiselta tai masentuneelta. Normaali paino ja hyvä ryhti siistin perusulkoasun lisäksi riittävät pitkälle.