Miten te muut miehet kelpaatte naisille ja saatte parisuhteen?
Niin olen tätä miettinyt.. miten te kelpaatte naisille? Itse olen sinkku ku en kelpaa kellekkään.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Suhteita saa alkuun olemalla kohtelias ja itsestään huolta pitävä. Suhteen saa pidettyä, kun on vastuuntuntoinen, sopeutuu perhe-elämän vaatimuksiin ja isän rooliin. Hämmästyttävän pitkälle pääsee ihan vaan, jos on työpaikka ja luottotiedot, puhtaat hiukset ja hampaat, eikä pilaa somekanaviaan tykkäämällä teinipimujen kuvista.
Ei auta.. on työpaikka vakituinen. pitkä mies olen.. pidän itsestä huolta pesen hampaita ja kaikkee.. mutta ei vain saa naista
Ilmeisesti toisilla miehillä käy hyvä flaksi saada parisuhde ja nainen. Itse en saa millään edes seksiseuraa ei naiset kiinnostu musta eikä halua tutustua
korkeintaa naiset sanonu kyllä se siitä löydät vielä joskus.. no mistä.. tai jotkut on sanonu et kelpaa ikinä naisille oot toivoton tapaus.. mitä sitte uskoa en tiedä?
Jotenki musta tuntuu ku on keski ikänen oon siis yli 35 v mies ja lapseton enkä halua lapsia niin tuntuu olevan tosi vaikeeta löytää nainen
Annan rahaa ja saan hetkeksi rakkautta. Saatte tuomita jos niin haluatte.
Vierailija kirjoitti:
En ole heikkolahjainen, en ole sairas ihminen, en uhkaile väkivallalla, en jankuta, olen korkeakoulutettu, mukava, älykäs, en pidä naisia esineinä, en usko että naiset ovat täällä vain minua varten, en usko että minulla on joku lähtökohtainen oikeus naiseen. Hyvin on saanut naisia, ja yliopistosta 10h sitten löytyi se elämän rakkaus joka on nyt vaimo. Sinä puolestasi olet niin sekaisin että on aika karmea ajatus, että olisit missään tekemisissä yhdenkään naisen kanssa. En osaa muuta sanoa kuin toivottavasti jäät poliisin haaviin ennen kuin teet jtn pahaa.
Tämä oli hyvä vastaus tuolle hullulle. Ihmettelen vain että miksi se sai näin paljon alapeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Jotenki musta tuntuu ku on keski ikänen oon siis yli 35 v mies ja lapseton enkä halua lapsia niin tuntuu olevan tosi vaikeeta löytää nainen
Huoh. Nuo eivät ole syitä naisettomuuteesi. :D
Sinulle on kerrottu varmaan satoja kertoja mistä johtuu että et naista saa etkä ansaitse; olet mm. kammottava, naisia uhkaileva hullu.
En kelpaakaan synnynnäisten vikojen takia. Olen hyväksynyt tilanteen että vietin lapsuuden yksin, vietän aikuisuuden yksin ja kuolen yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteita saa alkuun olemalla kohtelias ja itsestään huolta pitävä. Suhteen saa pidettyä, kun on vastuuntuntoinen, sopeutuu perhe-elämän vaatimuksiin ja isän rooliin. Hämmästyttävän pitkälle pääsee ihan vaan, jos on työpaikka ja luottotiedot, puhtaat hiukset ja hampaat, eikä pilaa somekanaviaan tykkäämällä teinipimujen kuvista.
Ei auta.. on työpaikka vakituinen. pitkä mies olen.. pidän itsestä huolta pesen hampaita ja kaikkee.. mutta ei vain saa naista
Pesee sentään hampaita ja kaikkee! No nyt on jo kumma kun ei naisia tule ovista ja ikkunoista 😂
Olin nuoresta asti aktiivinen. Innokkuus pimpsaan oli aika kova motivaattori. Toki oli paljon enemmän yritystä, kuin lopulta onnistumisia. Tämä siis -80 luvulla. Silloin nuoret tapasivat toisiaan kylänraitilla tai rock-konserteissa. Huom. Ei saa pettyä pakeista, niitä tulee.
Jos nyt olisin sinkku, niin menisin heti tanssilavoille. Pääsee lähikontaktiin ilman metoo huutoa. Joten ehdottomasti nyt tanssikursseille ja samantien tansseihin. Jostain syystä monet naiset pitävät tanssimisesta. En tiedä mistä johtuu, mutta tyttärenikin tanssi aina pikkulapsena ollessa. Poikaamme ei kiinnostanut lainkaan. Onko naisilla joku tanssigeeni?
m56
Naiset on mulle täysin eri lajia. En ole ollut tekemisissä koskaan.
M35
Samaa olen itsekin miettinyt, että miten helkkarissa voi pariutua. Olen tullut siihen tulokseen omalla kohdallani, että minussa ei vain yksinkertaisesti ole mitään sellaisia ominaisuuksia, jotka naisia kiinnostaisivat millään mittarilla. Ei persoonaa, ei ulkonäköä, ei juurikaan älyä tai kunnianhimoa. Ehkä vähin huumorintajua, mutta ei pelkästään vitsiä heittämällä perhettä perusteta, sen verran minäkin tajuan.
Terveisin Naispelko28
Aika urpohan minä olen, mutta 190 cm pitkä. Aina on naisia ollut.
No ei mullakaa näytä olevan mitää semmosia juttuja mitkä kiinnostais naista.. olen naisille vain ilmaa.. ei niille vain kelpaa.
Ei saa edes tavallista pullukka naista ollenkaan.. se on niin vaikeeta kun ei riitä edes heille vaikka on laskenut rimaa.. sitä en ymmärrä.
Siis miten ihmeessä sitten voi löytää naisen. En ymmärrä kyllä.
Ole sosiaalinen.
Hommaa aktiivisesti kavereita, miehistä ja naisista. Tutustu ahkerasti naisiin, juttele ja pyydä treffeille jos nainen vaikuttaa yhtään avoimelta. Jos tulee pakit, älä ota itseesi vaan pidä naista kaverina.
Kysele kaikilta kaverinaisilta vaivihkaa, onko heillä sinkkukavereita.
Aloin kelpaamaan naisille kun sain hyvän työpaikan. Sitä ennen olin se kiva kaveri, hyvän työpaikan jälkeen aviomiesmateriaalia.
En valita, kannattaa pelata niillä korteilla jotka on jaettu. Olen hyvin onnellinen suhteessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, että olet yksin.
En ole yhtään onnellinen yksin. mieluite olisin naisen kanssa.. miten te muut kelpaatte naisille?
Ja minä haluaisin mieluiten ferrarin, mutta en saa. Sinä et tule saamaan sitä naista vaikka miten jankutat, eikä sun pidäkään saada. Sä suhtaudut naisiin niin kammottavalla tavalla että rukoilen ettet ikinä saa ketään naista.
Asia ei ole totta.. olen ollut exälleni kiva suhteessa en ole ollut väkivaltainen olen ostanut kaikkia kivoja juttuja mutta silti se jätti minut.. kyllä haluan tavis pullukan
Miksi ei kelpaa ylipainonen ja tyhmä mies.. aika nirso taidat olla?