Miten te muut miehet kelpaatte naisille ja saatte parisuhteen?
Niin olen tätä miettinyt.. miten te kelpaatte naisille? Itse olen sinkku ku en kelpaa kellekkään.
Kommentit (149)
En kelpaa. Ja ihan oma vikani se, ainakin suurimmalta osin. Kaikkea en itsessäni voi tietenkään muuttaa, mutta se muutos, jonka avulla olisi edes mahdollisuuksia parisuhteeseen niin se veisi vuosikausia enkä tiedä auttaisiko sekään. Pitäisi muuttaa kaikki itsessäni, mutta eihän sellainen enää näin keski-ikäisenä ole realistista.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on vähä sama fiilis että melkein kaikki kelpaa.. mutta parempi vaan olla yksin. EI voi mitään.
No se juuri on suurin turn off, että sulle kelpaa lähes kuka tahansa koska se kertoo, että sulla ei ole asiat kunnossa yläpäässä. Etkö tajua sitä? Ei nainen halua olla miehelle "kuka vaan". Ei edes se pullukka nainen. Heilläkin on tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla naisena. Oon yrittäny saada suhteen 18 vuotiaasta lähtien mut yhä oon sinkku. En vaan tapaa niitä joiden kanssa synkkaa ja miehet ei tosiaankaan halua tutustua muhun. Tää on ihan toivotonta. Viihdyn kyllä myös yksin kun aina olen ollut yksin ja en ketä tahansa huoli. En huoli esim ylipainoista tai tyhmää miestä.
N25
Miksi ei kelpaa ylipainonen ja tyhmä mies.. aika nirso taidat olla?
Mulle taasen kelpaa vaikka reippaasti ylipainoinenkin mies, kunhan ei ole tyhmä. Tämä Allu on tyypillinen esimerkki siitä, kuinka kauhea taakka tyhmä misogyyni mies on naiselle. Edes miehet eivät halua olla tekemisissä tuon kanssa ja tämä ihmettelee miksei naiset kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana oli ujo mies ja naisseurassa oli vaivaannuttavaa. Ensimmäisen suhteen jälkeen olin tottunut olemaan naisen kanssa luontevasti ja jatkossa seuran saaminen on tapahtunut itsestään. En ole koskaan yrittänyt "iskeä" ketään. Olen kiinnostunut ihmisistä, niin miehistä kuin naisista. Kun tutustuu uusiin ihmisiin, kohtaa myös sellaisia, joiden kanssa synkkaakin tavallista paremmin. Tällaiset tapaukset ovat omalla kohdallani johtaneet seurusteluun ja parisuhteeseen.
Aivan aluksi on toki hankalaa, kun on täysin kokematon mies. Jos tämä tilanne jatkuu esimerkiksi kolmekymppiseksi niin en kyllä osaa antaa neuvoja.
Tämä AP eli Allu ei ole mikään kokematon mies, päinvastoin. Kokemattoman kohdalla minäkin naisena ymmärrän kyllä, että mies on vähän "ruosteessa". En itsekään ole mikään kokenut nainen ja kyllä se vaikuttaa tosi paljon, kun ei osaa oikein olla miesten kanssa luontevasti tekemisissä, edes työpaikalla. Naimisissa olevat naiset heittää ihan luontevasti läppää miesten kanssa ja minä vaan olen ihan jumissa ja arka. Mutta tässä on tosiaan eri asiasta nyt kyse. Miehestä jolla on ollut paljon naisia, eikä silti osaa edes jutella naisten kanssa, eikä miestenkään kanssa. Kyllä se kielii pahoista mielenterveys ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käsittäny että naiset haluaa ulkosesti komean.. menestyneen.. ehdottomasti fiksu pitää olla.. jotain sisältöä elämässä harrastuksia intohimon kohteita. Oon ite ikisinkku ku olen erilainen meis kun muut ja on ongelmia vaan koko elämä
Katsopas kaupungilla edes vähän ympärillesi. Ihan tavalliset suomalaiset miehet (myös ylipanoiset ja ei-hyvännäköiset) ovat saaneet parisuhteen ja perheen. Toki eivät ehkä minkään instabeiben kanssa mutta tavallisen suomalaisen naisen kanssa. Suomessa on myös valtavasti vähävaraisia perheitä eli myös työttömillä ja matalapalkkaisilla miehillä on perheet. Eli mies ei voi selittää sinkuuttaan sillä, että naiset on nirsoja ja ei kelpaa kuin hyvännäköinen ja rikas mies. Nyt on itsetutkiskelun aika kun vika ei olekaan naisissa. Ehkäpä sinäkin (niin kuin monet muutkin miehet) kuvittelet että sinulla on joku synnynnäinen oikeus saada parisuhde kauniin naisen kanssa eikä sinulle kelpaa tavallinen nainen.
Kyllä todellaki kelpaa tavallinen.. minä nyt en satu kelpaavan kyse on siitä.. kun naiset haluaa että ei saisi olla ylipainonen ja pitäs laihduttaa kaljamaha pois en ymmärrä miksi pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla naisena. Oon yrittäny saada suhteen 18 vuotiaasta lähtien mut yhä oon sinkku. En vaan tapaa niitä joiden kanssa synkkaa ja miehet ei tosiaankaan halua tutustua muhun. Tää on ihan toivotonta. Viihdyn kyllä myös yksin kun aina olen ollut yksin ja en ketä tahansa huoli. En huoli esim ylipainoista tai tyhmää miestä.
N25
Miksi ei kelpaa ylipainonen ja tyhmä mies.. aika nirso taidat olla?
Mulle taasen kelpaa vaikka reippaasti ylipainoinenkin mies, kunhan ei ole tyhmä. Tämä Allu on tyypillinen esimerkki siitä, kuinka kauhea taakka tyhmä misogyyni mies on naiselle. Edes miehet eivät halua olla tekemisissä tuon kanssa ja tämä ihmettelee miksei naiset kiinnostu.
Miksei tyhmä kelpaa.. ei kaikista tule tohtoreita ja lääkäreitä mitä hittoja? No mitä sitte.. mä käyn vakituisesti töissä ja asiat on hyvin kyllä ne tyhmätki kelpaa naisille. kyllä mulla on töissä kavereita sori.
Mä ainaski kaipaan kovasti sitä läheisyyttä että saisi koskea naista.
t. allu
Kyllä mä silti paljon olen nuorempana naisia saanut ja naiset on lähestyny mua itsekki ja kiinnostunut.. että joo en mä nyt kovin tyhmä voi olla.. täälä taas oletetaan.. voi olla että ennen olin erilaisempi nykyää en uskalla lähestyä naisia ja jutella
Olen laiska ylipainoinen, mielenterveysongelmainen, opiskelija ja työtön 30v mies.
Vahvuuteni on hieman eksoottisempi ulkonäkö ja näin vaatimattomasti hieman keskimääräistä korkeampi älykkyys.
Kohtelen avovaimoa hyvin, en koskaan sano hänelle rumasti, teen meille ruuat ja yritän joskus siivota.
Se jankkaaminen siitä "naisille kelpaa vaan komea lentäjä-kirurgi mies" on myytti.
Joo no ite käyn kans vakituisesti töissä mutta älykkyys ei kai kovin korkea ole.. mutta eipä naiset kiinnostu.. tinderissä ei tule osumia.. saati toimiiko toi edes.. ja jos tulee naista ei kiinnosta vaan se poistaa.
naamasta olen ihan ok näköinen ja silleen. mutta ilmeisesti huonoa tuuria ja olen pilannut muutamat jutut haukkumalla naisen se on ollut väärin.. mutta nyt ei ole vaan naista.
Kun kuitenki ennen sain naisia.. en tiiä mikä naisia nykyää vaivaa.. ei millää saa läheisyyttä.. mulle kelpais joku seksiseuraki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kun kuitenki ennen sain naisia.. en tiiä mikä naisia nykyää vaivaa.. ei millää saa läheisyyttä.. mulle kelpais joku seksiseuraki hyvin.
oho!
mies jolle kelpaa seksiseura!!
mahdotonta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oho!
mies jolle kelpaa seksiseura!!
mahdotonta!
Tottakai kaipaan naisen kosketusta ja seuraa... tottakai
Ei sitä oikee nykyää mistää saa ku ei naiset halua treffeille ja tavata
Miten pitkään ajattelit jankuttaa ja määkiä tätä samaa sontaa täällä? Sun on pakko olla oikeasti todella pahasti kehitysvammainen, kun jaksat jankata näkyä samoja juttuja päivästä ja vuodesta toiseen etkä ikinä näytä oppivan vastauksista yhtään mitään.
Mä en ole mitenkää kehitysvammainen millään mittaan.. kantsis kattoa peiliin mitä sanoo.. sitte jankutan.. ei mua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
No mitä tarjottavaa? En halua lapsia eikä oikee kiinnosta.. tykkään eläimistä ja semmosta käyn töissä. ei ole harrastuksia.. pitäskö olla? Pitäskö olla jotenki sosiaalinen jännä millanen? Kun ei saa mitää kokemuksia naistenkaa pääse treffeille nykyään niin vaikeeta on ollenkaa ees miettiä parisuhdetta kun toinen ei halua tavata
Tietenkin pitää olla sosiaalinen! Tiedätkö edes mitä se sana (sosiaalisuus) tarkoittaa? Jos et halua lapsia, ymmärrät varmasti, että se karsii suurimman osan lisääntymisikäisistä naisista pois? Koska suurin osa naisista kyllä haluaa lapsia edelleenkin. On vain vaikeaa löytää siihen sopiva mies, koska kaltaisiasi ulisevia mieslapsia notkuu nykyään joka oksalla.
Ja mikä hemmetin "jännä"? En minä ainakaan halua mieheltäni mitään "jännyyttä" vaan päinvastoin tervettä tasapainoisuutta, vakautta ja itsevarmuutta, jotta voin luottaa häneen, eikä tarvitse jatkuvasti arpoa mitähän se huominen tuo taas tullessaan tuon sekopään kanssa. Mulla on asiat hyvin, joten miksi haluaisin tähän jonkun "jännän miehen" sotkemaan sen kaiken, minkä olen yksin rakentanut? Jos kaipaan elämääni jotain jännää, menen vaikka matkoille tai huvipuistoon.
Olisi ihan sietämätöntä olla tuollaisen vähälahjaisen naisvihaajan kanssa ja miksi hitossa teitä on nykyään niin paljon? Enhän minäkään etsi miestä sillä mielellä, että: "voi kuinka minä niin miehiä halveksun, mutta otanpahan silti ensimmäisen pantavan näköisen joka minuun haksahtaa." Jos minä pitäisin kaikkia miehiä kamalina, en haluaisi olla yhdenkään miehen kanssa tekemisissä. Edes seksimielessä. Tuo kaikkien naisten niputtaminen yhteen pieneen miehiä pelkästään hyväksikäyttävään pikkupakettiin on teidän luuserimiesten munasynti. Itse yksin siitä kärsitte.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole mitenkää kehitysvammainen millään mittaan.. kantsis kattoa peiliin mitä sanoo.. sitte jankutan.. ei mua kiinnosta.
Allu, kyllä olet. Normaalijärkinen ihminen ei kirjoittele näitä sun juttuja, ikinä. Sä taas oksennat tota samaa kuraa täällä melkein päivittäin. Kirjoitustyylistä myös näkee että olet kehitysvammainen, normaali ihminen kirjoittaa paljon paremmin. Vammaisuudestasi kertoo myös se, että itse et vaikuta ymmärtävän sitä, miten epänormaalia tää sun käytös on.
Katsopas kaupungilla edes vähän ympärillesi. Ihan tavalliset suomalaiset miehet (myös ylipanoiset ja ei-hyvännäköiset) ovat saaneet parisuhteen ja perheen. Toki eivät ehkä minkään instabeiben kanssa mutta tavallisen suomalaisen naisen kanssa. Suomessa on myös valtavasti vähävaraisia perheitä eli myös työttömillä ja matalapalkkaisilla miehillä on perheet. Eli mies ei voi selittää sinkuuttaan sillä, että naiset on nirsoja ja ei kelpaa kuin hyvännäköinen ja rikas mies. Nyt on itsetutkiskelun aika kun vika ei olekaan naisissa. Ehkäpä sinäkin (niin kuin monet muutkin miehet) kuvittelet että sinulla on joku synnynnäinen oikeus saada parisuhde kauniin naisen kanssa eikä sinulle kelpaa tavallinen nainen.