Miten te muut miehet kelpaatte naisille ja saatte parisuhteen?
Niin olen tätä miettinyt.. miten te kelpaatte naisille? Itse olen sinkku ku en kelpaa kellekkään.
Kommentit (149)
No, omalta osaltani voin sanoa että en ole erityisen komea tai rikas mies, mutta silti olen "onnistunut" pariutumaan useammankin varsin nätin naisen kanssa.
Itsekin olen miettinyt miksi näin. Lopulta olen päätynyt siihen, että olen vain luonnostani aidosti mukava naisia kohtaan. Naisia ei pidä mielistellä tai arastella. Olet vain oma itsesi ja juttelet heidän kanssaan jostain mikä kiinnostaa molempia. Se, että osaa viedä keskustelua luontevasti eteenpäin ja myös oikeasti kuuntelee mitä toinen sanoo tuntuisi olevan hyvä taito.
Veikkaisin, että monista miehistä näkyy kauas sellainen jomottava tarve saada seksiä. Veikkaisin myös, että harva asia on naisista yhtä luotaantyöntävää. Seksi on ihan kivaa, mutta älä tee itsestäsi pelleä sitä saadaksesi. Kaikki eivät tule sinusta kuitenkaan pitämään, joten ole oma itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, että olet yksin.
En ole yhtään onnellinen yksin. mieluite olisin naisen kanssa.. miten te muut kelpaatte naisille?
Ja minä haluaisin mieluiten ferrarin, mutta en saa. Sinä et tule saamaan sitä naista vaikka miten jankutat, eikä sun pidäkään saada. Sä suhtaudut naisiin niin kammottavalla tavalla että rukoilen ettet ikinä saa ketään naista.
Siis mitä ihmettä, missä se kammottovuus oli???????????????
Vierailija kirjoitti:
No, omalta osaltani voin sanoa että en ole erityisen komea tai rikas mies, mutta silti olen "onnistunut" pariutumaan useammankin varsin nätin naisen kanssa.
Itsekin olen miettinyt miksi näin. Lopulta olen päätynyt siihen, että olen vain luonnostani aidosti mukava naisia kohtaan. Naisia ei pidä mielistellä tai arastella. Olet vain oma itsesi ja juttelet heidän kanssaan jostain mikä kiinnostaa molempia. Se, että osaa viedä keskustelua luontevasti eteenpäin ja myös oikeasti kuuntelee mitä toinen sanoo tuntuisi olevan hyvä taito.
Veikkaisin, että monista miehistä näkyy kauas sellainen jomottava tarve saada seksiä. Veikkaisin myös, että harva asia on naisista yhtä luotaantyöntävää. Seksi on ihan kivaa, mutta älä tee itsestäsi pelleä sitä saadaksesi. Kaikki eivät tule sinusta kuitenkaan pitämään, joten ole oma itsesi.
Jep, epätoivoinen mies on kuvottava.
Huonosti. En tiedä mikä mättää, kun olen mielestäni paperilla parempi kuin naisten mieleen olevat kaverini. Tässä on joillain tiedostamattomilla voimilla sormensa pelissä.
Vierailija kirjoitti:
En ole heikkolahjainen, en ole sairas ihminen, en uhkaile väkivallalla, en jankuta, olen korkeakoulutettu, mukava, älykäs, en pidä naisia esineinä, en usko että naiset ovat täällä vain minua varten, en usko että minulla on joku lähtökohtainen oikeus naiseen. Hyvin on saanut naisia, ja yliopistosta 10h sitten löytyi se elämän rakkaus joka on nyt vaimo. Sinä puolestasi olet niin sekaisin että on aika karmea ajatus, että olisit missään tekemisissä yhdenkään naisen kanssa. En osaa muuta sanoa kuin toivottavasti jäät poliisin haaviin ennen kuin teet jtn pahaa.
Aika nopeaa toimintaa jos 10 tuntia tutustumisen jälkeen mennään jo naimisiin.
Itsevarmuus ja kohdellaan kaikkia naisia hyvin, nam ;)
Suhteita saa alkuun olemalla kohtelias ja itsestään huolta pitävä. Suhteen saa pidettyä, kun on vastuuntuntoinen, sopeutuu perhe-elämän vaatimuksiin ja isän rooliin. Hämmästyttävän pitkälle pääsee ihan vaan, jos on työpaikka ja luottotiedot, puhtaat hiukset ja hampaat, eikä pilaa somekanaviaan tykkäämällä teinipimujen kuvista.
Vaikea sanoa. Itse on aika lyhyt 175cm, mutta siitä huolimatta naiset ovat aina olleet kiinnostuneet. Pystyn kertomaan hyviä juttuja, jotka saavat ihmiset nauramaan, mutta sitä naiset eivät ole tienneet. Useimmiten naiset ovat osoittaneet kiinnostusta vaikka en ole puhunut sanakaan heidän kanssaan. Pelkkä olemus on riittänyt siihen.
No ap. Mieti että jos sinä olisit sellainen nainen jonka sinä haluaisit teoriassa, ja mieti sitten että mikä saisi sut rakastumaan sellaiseen mieheen kun sinä olet.
Eli sillä ei ole nyt mitään väliä että oletko komea tai rikas, vaan sillä että miksi se toinen rakastuisi sinuun. Ethän sinä itsekään rakastu kenenkään naisen naamaan tai tisseihin vaan siihen koko naiseen, siihen minkälainen hän on arjessa 24/7 eikä vain baariin mennessään meikit ja juhlavaatteet päällä viimeisen päälle laittautuneena.
Suurin tekijä miten saa naisia on huumori. Jos saat naisen nauramaan, hän rentoutuu ja on vastaanottavaisempi sinulle. Ja jos naurat aidosti naisen jutuille, rentoudut itse ja olet naiselle jo henkilö joka tekee hänelle hyvän olon. Seurustelu aloitetaan siksi että halutaan hyvä olo jonkun toisen ihmisen kanssa, ja se tarkoittaa sitä että molemmilla pitää tulla sama fiilis toisesta. Siinä auttaa hormoonit eli se kuuluisa kemia. Tuoksu ja äänikin vaikuttaa. Monet ihastuu ja rakastuu toiseen ihmiseen vaikka ei näe tai kuule häntä.
Sitten kun huumori pelaa ja pääsette lähikontaktiin, tulee ne tärkeät jutut jotka huumorin lisäksi pitää ihmiset parisuhteissa, eli se fyysinen kosketus. Tuntuuko hyvältä ja saako orgasmin rakastellessa. Jo silläkin että tuntuu hyvältä pääsee aika pitkälle.
Haluatko siis seksiseuraa vai parisuhteen? Jos seksiseuraa niin siinä ratkaisevaa on että kohtelee naista hyvin eikä esineellistä, omaa hyvät käytöstavat ja löytyy seksuaalista vetovoimaa. Jos haluaa parisuhteen niin ulkonäköä tärkeämpää on se miten kemiat kohtaa, että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, samanlainen arvomaailma ja luonnollista olla yhdessä. Ja tämä siis naisen näkökulmasta sanottuna
N31
Vierailija kirjoitti:
Oleellinen kysymys on, että minkä tasoiselle naiselle?
Itse olen yksin koska en saa hoikkaa perusnättiä liikunnallista naista.
Ne sinun mainitsemat pullukat naiset kyllä saisin mutta he eivät kiinnosta.
Olen mielestäni huipputasoinen nainen, nätti, liikunnallinen ja pullukka. Seuraa löytyisi monenlaista, mutta eniten kiinnostavat fiksut ja sosiaaliset miehet. Varmaan sama kriteeri useimmilla hoikillakin naisilla, joten tasohöpinöillä heitä ei saa.
Jospa suhtautuisi naisiin ihan vaan ihmisinä, yksilöinä. Kuulostaa kauhean toivottomalta, jos haluaa yleisesti ottaen vain naisen elämäänsä. Itse haluaisin, että joku haluaisi minut minun itseni takia. Arvostus on tärkeää, esineellistäminen luotaantyöntävää.
Kun hoitaa omat perusasiat kuntoon, muutkin viihtyvät seurassasi mahdollisesti pidempään.
Itse olen komea, pitkä ja aina tehnyt töitä ja opiskellut. Haluan vakisuhteen, en hingu seksiä ensimmäisenä vaikka onhan sekin aina mielessä. Silti oli aikamoinen maraton treffeissä että sain unelmanaisen itselleni.
Eräs keino on olla porukoissa, jossa on yliedustus naisista. Esimerkiksi itselleni kristilliset arvot ovat tärkeitä, ja täytyy myöntää että sillä sektorilla on kaksi naista miestä kohden tarkoittaen kissanpäiviä. Olisin varmaan aika yksin ilman tätä asiaa, minulla on ollut yksi ei-uskovainen tyttöystävä (jonka kanssa tosin suhde kesti lähes vuoden ja oli mielestäni tosi hyvä). Toinen kohde on jokin vihreä, luonnon- tai eläimensuojeluun liittyvä juttu.
En kannusta ketään "Value Scamming"-toimintaan mutta jos nyt satut kiinnostumaan näistä arvoista, tuskin se haitaksi on naismenestykselle.
Epätoivoinen ihminen on luotaan työntävä. Kerran lemppasin yhden epätoivoisen naisen, jossa ei ollut edes mitään vikaa, olen ajatellut että tein kyllä varmaan tyhmästi, mutta jotenkin itsesuojeluvaisto herää jos toinen ripustautuu liian rajusti! Ajattelin jotenkin alitajuisesti, että vaikka hän on kaunis, älykäs etc, niin jotain hänellä on pakko olla piilossa (vaikkei olisi ollutkaan)?
Myönnetään että olen itsekin ollut hiukan epätoivoinen jossain vaiheessa. Jos olet epätoivoinen, yritä parhaasi mukaan piilottaa se, mene treffeille ihan vain katsomaan mitä siellä on, älä sillä asenteella että tässä on maailman ainoa nainen joka haluaa EHKÄ minun kanssa olla.
Myös liika itsevarmuus on luotaan työntävää. "elämä on ihan kivaa eikä mihinkään ole kiire, mutta ei minulla ole mitään vastaan että joku tyyppi elämääni astuisi"- esittelyteksti saa minulta aika suurella todennäköisyydellä hylsyn.
Jotain siis siltä väliltä, ei epätoivoinen mutta sellainen joka on valmis seurustelusuhteeseen ja tuntuu sitä todellisuudessa haluavan muunkin kuin vain katselun ja kokeilun vuoksi.
Jos se oikea ei ole tullut vastaasi, jatka etsimistä! Ihmisiä on maailma täynnä. Minulla taisi pari tusinaa treffikamua kahlattua vastaan, ennen kuin löysin sen (toivottavasti) oikean. Joidenkin kanssa treffit kestivät kahvikupillisen verran, jotkut uskalsivat toisille treffeille, joidenkin harvojen kanssa tapahtui jotain intiimiäkin, mutta aina jotenkin pohja puuttui, ja masentaahan se huomata, että 90% lemppauksista tapahtui naisten toimesta.
Lemppauksista osa oli todella tylyjä ja inhottavia, jotka saivat tuntemaan että minussa oli jotain pahemman kerran vikaa. Osa taas niin kohteliaita etten osaa edes olla surullinen. Vältä dramaattisuutta ja vaan pidä asia kohteliaana ja mukavana, "kaverimaisena", tämä kannustaa toistakin eteenpäin.
Naisena: usein teen aloitteen tai mies tekee aloitteen baarissa tai nettitreffipalvelussa. Arjessa en muista kenenkään miehen pyytäneen minua treffeille. Koko elämäni aikana.
Nykyään asun yhdessä entisen työkaverini kanssa, jonka kanssa olimme ensin ystäviä. Ystävänä tein aloitteita näkemisiin.
Joitain miespuolisia toki olen nähnyt arjessa tavattuinakin, mutten romanttisessa mielessä. Työlounas, afterit porukalla tms. on eri asia.
1. Nalkutuksen kestokyky. Ei pidä kiukutella, vaan kestää kuin tosimies. Ja vielä parempi, jos kuuntelee ja nappaa viestitulvasta ne kohtuullisen toteuttamiskelpoiset vaatimukset.
Siitä vaan harjoittelemaan ja kestävyyttäsi naisväelle mainostamaan.
Pariuduin onneksi ennen nettideittiaikakautta, aikana jolloin kontaktit luotiin yöelämässä.
Nykyisillä tinderkarjamarkkinoilla en usko vanhemman sonnin menestykseen sen kummemmin.
Nuorempana oli ujo mies ja naisseurassa oli vaivaannuttavaa. Ensimmäisen suhteen jälkeen olin tottunut olemaan naisen kanssa luontevasti ja jatkossa seuran saaminen on tapahtunut itsestään. En ole koskaan yrittänyt "iskeä" ketään. Olen kiinnostunut ihmisistä, niin miehistä kuin naisista. Kun tutustuu uusiin ihmisiin, kohtaa myös sellaisia, joiden kanssa synkkaakin tavallista paremmin. Tällaiset tapaukset ovat omalla kohdallani johtaneet seurusteluun ja parisuhteeseen.
Aivan aluksi on toki hankalaa, kun on täysin kokematon mies. Jos tämä tilanne jatkuu esimerkiksi kolmekymppiseksi niin en kyllä osaa antaa neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Oleellinen kysymys on, että minkä tasoiselle naiselle?
Itse olen yksin koska en saa hoikkaa perusnättiä liikunnallista naista.
Ne sinun mainitsemat pullukat naiset kyllä saisin mutta he eivät kiinnosta.
Mua taas kiinnostaa pullukat mutta en saa heitäkään. naiset on nirsoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, että olet yksin.
En ole yhtään onnellinen yksin. mieluite olisin naisen kanssa.. miten te muut kelpaatte naisille?
Ja minä haluaisin mieluiten ferrarin, mutta en saa. Sinä et tule saamaan sitä naista vaikka miten jankutat, eikä sun pidäkään saada. Sä suhtaudut naisiin niin kammottavalla tavalla että rukoilen ettet ikinä saa ketään naista.
Todella törkeesti sanottu siis olet kamala ihminen.. haluan parisuhteen
Uskon Jeesukseen ja olen saanut elämääni parempaa ja muutakin sisältöä kuin pakkomielteen seksiin ja suhteisiin.